Hotel Lido
Galeria de fotos de l’allotjament Hotel Lido





Opinions
6,2 sobre 10,
Serveis populars
Opcions d’habitació
Consulta la disponibilitat per a aquestes dates
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 2 de 2 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació estàndard

Habitació estàndard
El més destacat
Mobiliari individual
Decoració individual
Aire condicionat
Televisor LCD
Bany privat
Minibar
Espai de treball apte per a portàtils
Escriptori
Carregar totes les fotos de: Habitació individual

Habitació individual
El més destacat
Mobiliari individual
Decoració individual
Aire condicionat
Televisor LCD
Bany privat
Minibar
Espai de treball apte per a portàtils
Escriptori
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

CONSULADO 210 ENTRE ANIMAS Y TROCADERO, Havana, HAVANNA
Sobre aquest allotjament
Hotel Lido
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Extres opcionals
- Càrrec per l'esmorzar típic de la regió: entre 5 i 15 USD per persona (preu aproximat).
- Càrrec per l'ús de la wifi a les zones comunes: 1 USD per hora. L'import pot variar.
- Es pot fer el registre d'entrada abans de l'horari establert si es paga un càrrec (subjecte a disponibilitat).
- Es pot fer el registre de sortida més tard de l'horari establert si es paga un càrrec (subjecte a disponibilitat).
- Cal abonar un càrrec per utilitzar algunes instal·lacions.
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i abonar un dipòsit en efectiu per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta efectiu.
Aquest allotjament disposa d'elements de seguretat com ara un detector de monòxid de carboni, un extintor i una farmaciola
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
Informació addicional
Només els clients registrats a l'allotjament poden accedir a les habitacions
L’allotjament també es coneix com a
Lido Hotel Havana
Lido Havana
Sercotel Hotel Lido Havana
Sercotel Lido Havana
Sercotel Lido
Hotel Lido Havana
Sercotel Hotel Lido
Hotel Lido Hotel
Hotel Lido Havana
Hotel Lido Hotel Havana
Preguntes freqüents
Opinions: Hotel Lido
Opinions
6,2
6,0/10
Neteja
7,0/10
Personal i servei
6,4/10
Comoditats
5,6/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
Opinions
Viatge en parella
13 de jul. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Estada de 4 nits (febr. 2020)
4/10, Deficient
Katrin
7 d’abr. de 2020
Què no li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions
Terrible



Katrin
Estada de 6 nits (març 2020)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
Viatge en família
20 de març de 2020
Què li ha agradat: Personal i servei
Viatger verificat
Estada de 3 nits (març 2020)
2/10, Horrible
JEAN PIERRE
Viatge en grup
20 de març de 2020
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Horrible
JEAN PIERRE
Estada de 4 nits (gen. 2020)
8/10, Bo
Boricuaso57, Orlando Florida
18 de març de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Boricuaso57
Estada de 5 nits (març 2020)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
17 de març de 2020
Què li ha agradat: Personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada de 3 nits (març 2020)
2/10, Horrible
Viatger verificat
Viatge en grup
14 de març de 2020
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada de 3 nits (març 2020)
6/10, Acceptable
Sandra, Zürich
Viatge en parella
13 de març de 2020
Què no li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions
Sandra
Estada d’1 nit (març 2020)
2/10, Horrible
Yair
Viatge en grup
12 de març de 2020
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
לא משהו
Yair
Estada de 3 nits (març 2020)
6/10, Acceptable
Anton
Viatge en família
10 de març de 2020
Què li ha agradat: Personal i servei
Anton
Estada de 5 nits (febr. 2020)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
Viatge de negocis
9 de març de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada de 3 nits (febr. 2020)
8/10, Bo
Abul
Viatge en grup
7 de març de 2020
Què li ha agradat: Personal i servei
Què no li ha agradat: Neteja
Abul
Estada de 3 nits (febr. 2020)
2/10, Horrible
Viatger verificat
6 de març de 2020
Què no li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
Nicht zu empfehlen!
Viatger verificat
Estada de 3 nits (març 2020)
10/10, Excel·lent
Madelen
Viatge en família
5 de març de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Madelen
Estada de 2 nits (febr. 2020)
8/10, Bo
Viatger verificat
Viatge en grup
1 de març de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada de 3 nits (febr. 2020)
6/10, Acceptable
Viatger verificat
Viatge en grup
1 de març de 2020
Què li ha agradat: Personal i servei
Què no li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada de 3 nits (febr. 2020)
6/10, Acceptable
Viatger verificat
Viatge en parella
28 de febr. de 2020
Què li ha agradat: Comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Què no li ha agradat: Neteja
Viatger verificat
Estada de 3 nits (febr. 2020)
4/10, Deficient
Anastasiia
24 de febr. de 2020
Què no li ha agradat: Personal i servei
Работники-жесть.
Anastasiia
Estada d’1 nit (febr. 2020)
6/10, Acceptable
Aleksandr
Viatge en família
17 de febr. de 2020
Aleksandr
Estada de 2 nits (febr. 2020)
6/10, Acceptable
Javier, Alicante
5 de febr. de 2020
Què li ha agradat: Personal i servei
Què no li ha agradat: Neteja
Javier
Estada de 2 nits (febr. 2020)
8/10, Bo
Viatger verificat
1 de febr. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada d’1 nit (gen. 2020)
4/10, Deficient
Viatger verificat
31 de gen. de 2020
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada d’1 nit (gen. 2020)
6/10, Acceptable
Viatger verificat
29 de gen. de 2020
Què no li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
Monso Cabuya
Viatger verificat
Estada de 4 nits (gen. 2020)
2/10, Horrible
Leo, New York
Viatge en família
29 de gen. de 2020
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Leo
Estada de 3 nits (gen. 2020)
2/10, Horrible
Eric Peter
Viatge en família
29 de gen. de 2020
Qu è no li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Ranzig en uitgeleefd hotel
Eric Peter
Estada d’1 nit (gen. 2020)