City Hotel Nieuw Minerva
Hotel que admet animals de companyia a Leiden amb connexió amb un centre comercial i a poca distància a peu de l'atractiu següent: Leidse Schouwburg - Stadsgehoorzaal
Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament City Hotel Nieuw Minerva





Serveis populars
El preu actual és de 145 €
taxes i impostos inclosos
10 d’ag. - 11 d’ag.
Opcions d’habitació
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 2 de 2 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació doble estàndard, 1 llit doble

Habitació doble estàndard, 1 llit doble
10,0 sobre 10
Magnífic
(5 opinions)
El més destacat
Mobiliari individual
Decoració individual
Calefacció
Televisor
Dormitoris
Ventilador portàtil
Un assecador de cabells
Articles de tocador respectuosos amb el medi ambient
Carregar totes les fotos de: Habitació individual bàsica, 1 llit individual

Habitació individual bàsica, 1 llit individual
El més destacat
Mobiliari individual
Decoració individual
Calefacció
Televisor
Dormitoris
Ventilador portàtil
Un assecador de cabells
Articles de tocador respectuosos amb el medi ambient
També et pot agradar

ibis Styles Delft City Centre
Delft
- Wifi gratuïta
- Aire condicionat
- Esmorzar disponible
- Bar
8.6 de 10, Excel·lent, 209 opinions
Preu actual: 90 €
taxes i impostos inclosos
10 d’ag. - 11 d’ag.
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

Boommarkt 23, Leiden, 2311 EA
Sobre aquest allotjament
Allotjaments similars

Tulip Inn Leiden Centre
Tulip Inn Leiden Centre
- S’admeten animals
- Wifi gratuïta
- Restaurant
- Esmorzar disponible
8.6 de 10, Excel·lent, 627 opinions
Preu actual: 85 €
taxes i impostos inclosos
17 d’ag. - 18 d’ag.
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Taxes
Els següents càrrecs es paguen a l'allotjament i poden incloure els impostos aplicables:
- Taxa municipal: 3.50 EUR per persona i per nit.
Hem inclòs tots els càrrecs que ens ha proporcionat l'allotjament.
Extres opcionals
- Càrrec per l'esmorzar d'estil bufet: entre 16 i 20 EUR per adult, i entre 8 i 20 EUR per nen (preu aproximat).
- Càrrec per l'ús de l'aparcament a l'aire lliure de llarga durada: 30 EUR per dia.
- Càrrec per animals de companyia: 12.50 EUR per animal de companyia per nit.
- No és necessari abonar cap taxa en concepte d'animals de servei
- Càrrec per l'ús del bressol: 10.0 EUR per nit.
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
En el cas de les reserves de grups (més de 8 habitacions al mateix allotjament durant les mateixes dates), poden aplicar-se polítiques de cancel·lació o recàrrecs especials
Aquest allotjament accepta les principals targetes de crèdit i efectiu.
Es poden fer transaccions sense efectiu.
No es garanteix l'aïllament acústic de les habitacions
Aquest allotjament disposa d'elements de seguretat com ara un detector de fum
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
Informació addicional
Aquest allotjament no disposa d'ascensors
Només els clients registrats a l'allotjament poden accedir a les habitacions
Aquest allotjament dona la benvinguda a clients de totes les orientacions sexuals i identitats de gènere (LGBTQ+-friendly)
Puntuació nacional
Hotelstars Union és l'organisme encarregat de la classificació per estrelles a Països Baixos. La d'aquest allotjament és la següent: 3 stars.
L’allotjament també es coneix com a
City Hotel Nieuw Minerva
City Hotel Nieuw Minerva Leiden
City Nieuw Minerva
City Nieuw Minerva Leiden
Nieuw Minerva Hotel
Nieuw Minerva Hotel
City Hotel Nieuw Minerva Hotel
City Hotel Nieuw Minerva Leiden
City Hotel Nieuw Minerva Hotel Leiden
Preguntes freqüents
Opinions: City Hotel Nieuw Minerva
Opinions
8,0
Molt bo
8,4/10
Neteja
8,4/10
Personal i servei
8,0/10
Comoditats
7,6/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
8,4/10
Respecte al medi ambient
Opinions
29 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Estada de 2 nits (abr. 2025)
6/10, Acceptable
Viatger verificat
24 d’abr. de 2025
Què no li ha agradat: Personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada d’1 nit (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Martha
20 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Martha
Estada de 3 nits (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Anna
20 d’abr. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Anna
Estada de 2 nits (abr. 2024)
8/10, Bo
Rene
7 d’abr. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Rene
Estada d’1 nit (febr. 2024)
8/10, Bo
Helene
6 d’abr. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Helene
Estada de 2 nits (març 2024)
10/10, Excel·lent
Eileen
1 d’abr. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Eileen
Estada de 2 nits (març 2024)
10/10, Excel·lent
Susan
Viatge en grup
18 de febr. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Susan
Estada d’1 nit (febr. 2024)
6/10, Acceptable
Tomoyoshi
26 d’oct. de 2023
Què li ha agradat: Personal i servei
Tomoyoshi
Estada d’1 nit (oct. 2023)
10/10, Excel·lent
Nathan
8 d’oct. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Nathan
Estada de 2 nits (oct. 2023)
6/10, Acceptable
Pär
5 de set. de 2023
Pär
Estada de 2 nits (ag. 2023)
4/10, Deficient
DAVID
27 de jul. de 2023
Què no li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions
DAVID
Estada de 6 nits (jul. 2023)
10/10, Excel·lent
Reibhardjan
23 de juny de 2023
Reibhardjan
Estada d’1 nit (juny 2023)
8/10, Bo
theo
Viatge en parella
27 de maig de 2023
theo
Estada de 6 nits (maig 2023)
8/10, Bo
Tove
22 de maig de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Tove
Estada d’1 nit (maig 2023)
8/10, Bo
Susan
Viatge en parella
27 de febr. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Susan
Estada d’1 nit (febr. 2023)
8/10, Bo
Gineke
11 de des. de 2022
Gineke
Estada d’1 nit (des. 2022)
10/10, Excel·lent
Hugo
13 de nov. de 2022
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Hugo
Estada d’1 nit (nov. 2022)
10/10, Excel·lent
Ronni
Viatge de negocis
29 d’oct. de 2022
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Ronni
Estada d’1 nit (oct. 2022)
10/10, Excel·lent
Evan
29 d’oct. de 2022
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Evan
Estada de 2 nits (oct. 2022)
6/10, Acceptable
Shirley
16 d’oct. de 2022
Què no li ha agradat: Personal i servei
Shirley
Estada de 3 nits (set. 2022)
10/10, Excel·lent
Chris
Viatge en grup
2 d’oct. de 2022
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Chris
Estada d’1 nit (set. 2022)
10/10, Excel·lent
Julio
Viatge de negocis
20 de set. de 2022
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Julio
Estada de 9 nits (set. 2022)
10/10, Excel·lent
Shizumi
16 de set. de 2022
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Shizumi
Estada de 3 nits (set. 2022)
4/10, Deficient
Roel
Viatge en grup
14 de set. de 2022
Què no li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
oude rommel
Roel
Estada de 2 nits (set. 2022)