La Quinta Inn by Wyndham Bossier City

Allotjament de 3.0 estrelles
Motel a Bossier City amb esmorzar gratuït i servei de recepció les 24 hores

Selecciona les dates per veure els preus

Opinions

4,6 sobre 10,

Serveis populars

  • Piscina
  • Esmorzar inclòs
  • S'admeten animals
  • Aparcament inclòs
  • Wifi gratuïta
  • Aire condicionat

Opcions d’habitació

Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 10 de 10 habitacions

Habitació, 1 llit de matrimoni gran

El més destacat

Control de la temperatura
Bressols (gratis)
Televisor d'alta definició
Roba de llit d'alta qualitat
Bany privat
Combinació de dutxa i banyera
Un assecador de cabells
Cafetera/tetera
  • Capacitat per a 3
  • 1 llit de matrimoni gran

Habitació, 2 llits dobles

El més destacat

Control de la temperatura
Bressols (gratis)
Televisor d'alta definició
Roba de llit d'alta qualitat
Bany privat
Combinació de dutxa i banyera
Un assecador de cabells
Cafetera/tetera
  • Capacitat per a 5
  • 2 llits dobles

Habitació, 2 llits dobles, accessible (Mobility,Tub w/Grab Bars)

El més destacat

Control de la temperatura
Bressols (gratis)
Televisor d'alta definició
Roba de llit d'alta qualitat
Bany privat
Combinació de dutxa i banyera
Un assecador de cabells
Cafetera/tetera
  • Capacitat per a 3
  • 2 llits dobles

Habitació, 1 llit de matrimoni gran, accessible (Mobility, Bathtub w/Grab Bars)

El més destacat

Control de la temperatura
Bressols (gratis)
Televisor d'alta definició
Roba de llit d'alta qualitat
Bany privat
Combinació de dutxa i banyera
Un assecador de cabells
Cafetera/tetera
  • Capacitat per a 3
  • 1 llit de matrimoni gran

Suite, 1 llit de matrimoni gran

El més destacat

Control de la temperatura
Bressols (gratis)
Televisor d'alta definició
Roba de llit d'alta qualitat
Bany privat
Combinació de dutxa i banyera
Un assecador de cabells
Cafetera/tetera
  • Capacitat per a 5
  • 1 llit de matrimoni gran

2 Double Beds

  • Capacitat per a 5

Double Room with Two Double Beds and Bath Tub - Mobility Accessible

  • Capacitat per a 3

King Room

  • Capacitat per a 3

King Room - Disability Access

  • Capacitat per a 3

King Suite

  • Capacitat per a 5

També et pot agradar

Mod logo
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!

Informació sobre el barri

Mapa
309 Preston Blvd, Bossier City, LA, 71111

Què hi ha als voltants

  • Centre Comercial Heart of Bossier - 8 minuts a peu - 0.7 km
  • Centre Comercial Pierre Bossier - 13 minuts a peu - 1.1 km
  • Casino Boomtown - 3 minuts en cotxe - 2.2 km
  • Passeig de Louisiana - 4 minuts en cotxe - 2.9 km
  • Casino Horseshoe Bossier City - 4 minuts en cotxe - 2.9 km

Com moure’s per la zona

  • Shreveport, Louisiana (SHV-Aeroport regional de Shreveport): a 10 min en cotxe

Restaurants

  • ‪McDonald's - ‬8 minuts a peu
  • ‪Texas Roadhouse - ‬8 minuts a peu
  • ‪Whataburger - ‬7 minuts a peu
  • ‪Denny's - ‬4 minuts a peu
  • ‪Kobe - ‬12 minuts a peu

Sobre aquest allotjament

La Quinta Inn by Wyndham Bossier City

Motel a prop de Margaritaville Resort Casino
La Quinta Inn by Wyndham Bossier City ofereix comoditats com ara un esmorzar continental gratuït i serveis de tintoreria o bugaderia. Els clients poden connectar-se a la wifi gratuïta a l'habitació.
Entre els altres avantatges, s'inclouen els següents:
  • Una piscina a l'aire lliure
  • Aparcament sense assistència gratis
  • Allotjament lliure de fum, màquina expenedora i servei de recepció obert les 24 hores
  • Sala de banquets, caixer automàtic i televisió al vestíbul
Característiques de l'habitació
Les 132 habitacions tenen comoditats com ara roba de llit d'alta qualitat i aire condicionat. També s'inclouen serveis i instal·lacions com wifi gratuïta. A les opinions dels clients es diuen coses positives de la neteja de les habitacions de l'allotjament.
Entre els serveis i les instal·lacions addicionals, s'inclou el següent:
  • Banys que ofereixen combinacions de dutxa i banyera i articles de tocador gratuïts
  • Televisors d'alta definició de 25 polzades amb canals prèmium
  • Bressols gratuïts, cafeteres/teteres i servei de neteja diari

Allotjaments similars

Serveis de l’allotjament

Internet

  • Disponible a totes les habitacions: wifi gratuïta
  • Disponible en algunes zones comunes: wifi gratuïta

Aparcament i opcions de transport

  • Aparcament sense assistència gratuït i descobert a les instal·lacions
  • Aparcament sense assistència limitat a les instal·lacions
  • Aparcament accessible en cadira de rodes disponible
  • Aparcament a les instal·lacions amb opcions d'estacionament privat

Menjar i beguda

  • Esmorzar continental gratuït disponible de 06:00 a 09:00 de dilluns a divendres i de 07:00 a 10:00 els caps de setmana

Activitats

  • Piscina a l'aire lliure
  • Televisor en espais comuns

Per a famílies

  • Bressol a l'habitació
  • Bugaderia
  • Piscina a l'aire lliure

Comoditats

  • Bugaderia
  • Caixer automàtic
  • Màquina expenedora
  • Servei de recepció obert les 24 hores

Serveis per als clients

  • Servei de bugaderia i rentatge en sec
  • Servei de neteja (diari)

Accessibilitat

  • Si tens cap sol·licitud relacionada amb necessitats específiques d'accessibilitat, contacta amb l'allotjament mitjançant la informació inclosa a la confirmació de la reserva.
  • 2 places d'aparcament accessibles
  • Accés en cadira de rodes (pot tenir limitacions)
  • Aparcament accessible en cadira de rodes
  • Pas accessible en cadira de rodes
  • Piscina accessible en cadira de rodes
  • Plantes superiors només accessibles per les escales

Més serveis

  • 1 edifici
  • 2 plantes
  • Allotjament lliure de fum
  • Sala de banquets

Serveis de l’habitació

Dormitori

  • Bressol gratuït
  • Roba de llit d'alta qualitat

Bany

  • Articles de tocador gratuïts
  • Assecador de cabells
  • Bany privat
  • Combinació de dutxa i banyera
  • Tovalloles

Entreteniment

  • Televisor de pantalla plana de 25 polzades amb canals per cable prèmium

Menjar i beguda

  • Cafetera i tetera

Altres

  • Accés per passadissos exteriors
  • Aire condicionat (control de la temperatura)
  • Planxa i taula de planxar
  • Trucades locals gratuïtes

Polítiques

Entrada

Hora d'inici del registre d'entrada: 15:00. Hora de finalització del registre d'entrada: en qualsevol moment.
Edat mínima per fer el registre d'entrada: 21 anys.

Sortida

Hora límit per al registre de sortida: 11:00.

Instruccions especials d’entrada

El personal de recepció esperarà els clients a l'allotjament
La informació proporcionada per l'allotjament pot estar traduïda mitjançant eines de traducció automatitzada

Renovacions i tancaments

Aquestes instal·lacions tanquen durant la temporada primavera:
  • Restaurant
  • Gimnàs
  • Piscina

Mètodes d’accés

Personal de recepció

Animals de companyia

S'admeten animals de companyia per un càrrec addicional: 25.00 USD per allotjament per nit.
Els animals de servei són benvinguts i no cal abonar cap càrrec
Només es poden portar gossos i gats
2 en total (fins a 34 kg per animal de companyia)
Només en determinades habitacions (s'apliquen restriccions); és possible trucar a l'allotjament mitjançant el número que trobaràs a la confirmació de la reserva per sol·licitar habitacions en què s'acceptin animals de companyia

Nens i llits addicionals

En aquest allotjament s'admeten nens
Els nens de fins a 18 anys poden allotjar-se de franc sempre que no es necessitin llits addicionals.
No hi ha llits addicionals disponibles
Es poden sol·licitar bressols gratuïts.

Formes de pagament de l’allotjament

Informació important

Extres opcionals

  • Càrrec per animals de companyia: 25.00 USD per allotjament per nit.
  • No és necessari abonar cap taxa en concepte d'animals de servei

És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.

Informació indispensable

Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit; no s'accepten pagaments en efectiu.
Aquest allotjament disposa d'elements de seguretat com ara un detector de fum
Els clients que no s'hagin vacunat contra la COVID-19 tenen l'obligació de fer servir mascaretes a l'allotjament.
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.

Informació addicional

Aquest allotjament no disposa d'ascensors
Aquest allotjament dona la benvinguda a clients de totes les orientacions sexuals i identitats de gènere (LGBTQ+-friendly)

L’allotjament també es coneix com a

Quinta Inn Bossier City
Quinta Inn Hotel Bossier City
Bossier City La Quinta
La Quinta Bossier City
La Quinta Inn Bossier City Hotel Bossier City
Motel La Quinta Inn by Wyndham Bossier City Bossier City
Motel La Quinta Inn by Wyndham Bossier City
Quinta Inn Wyndham Bossier City
Bossier City La Quinta Inn by Wyndham Bossier City Motel
La Quinta Inn by Wyndham Bossier City Bossier City
Quinta Wyndham Bossier City
Quinta Inn Wyndham
Quinta Wyndham
La Quinta Inn Bossier City
Quinta By Wyndham Bossier City
Quinta By Wyndham Bossier City
La Quinta Inn by Wyndham Bossier City Motel
La Quinta Inn by Wyndham Bossier City Bossier City
La Quinta Inn by Wyndham Bossier City Motel Bossier City

Preguntes freqüents

La Quinta Inn by Wyndham Bossier City té piscina?

Sí, aquest allotjament té una piscina a l'aire lliure. La piscina estarà tancada durant primavera.

La Quinta Inn by Wyndham Bossier City accepta animals de companyia?

Sí, aquest motel admet gats i gossos (2 com a màxim) que pesin fins a 34 kg cadascun. Es cobra una taxa de 25.00 USD per allotjament i per nit. No cal pagar cap taxa en el cas dels animals de servei. Poden aplicar-se restriccions, així que posa't en contacte amb l'allotjament per obtenir més informació.

Quant costa aparcar a La Quinta Inn by Wyndham Bossier City?

L'aparcament sense assistència és gratuït en aquest allotjament.

A quina hora es fa el registre d'entrada a La Quinta Inn by Wyndham Bossier City?

Hora d'inici del registre d'entrada: 15:00. Hora de finalització del registre d'entrada: en qualsevol moment.

A quina hora es fa el registre de sortida a La Quinta Inn by Wyndham Bossier City?

Registre de sortida: 11:00.

On es troba La Quinta Inn by Wyndham Bossier City?

Aquest motel es troba a Bossier City i a menys de 10 min a peu de les atraccions següents: Centre comercial Bossier Crossroads i Centre Comercial Heart of Bossier. Centre Cívic de Bossier i Parc Walbrook també són a menys de 2 km.

Opinions

Opinions: La Quinta Inn by Wyndham Bossier City

4,6

4,4

Neteja

4,4

Comoditats

5,8

Personal i servei

4,8

Respecte al medi ambient

4,2

Estat de l’allotjament i instal·lacions
Puntuació 10: Excel·lent. 157 de 1000 opinions
Puntuació 8: Bo. 82 de 1000 opinions
Puntuació 6: Acceptable. 123 de 1000 opinions
Puntuació 4: Deficient. 157 de 1000 opinions
Puntuació 2: Horrible. 481 de 1000 opinions

Opinions

2/10, Horrible

Owen

Viatge en família
Què no li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
MOLD and DIRTY BEDDING. The rooms they tried to make us stay in had mold in the bathroom and dirty bedding. We had to leave within 30 minutes of checking in because of the dirty and unsafe conditions of the room. I have stayed in some gross hotels but never had to do this. Despite the front desk associate understanding and acknowledging, the manager later refused to give us a refund even though we did not stay due to the dirty and unsafe conditions. He also denied it was mold (Google "mold in bathroom caulk" and it shows pictures exactly like what we took). DO NOT under any circumstances stay here. Try one of the many other budget hotels in the area.
Mold in bathroom
Mold in bathroom
Visible water damage
Estada de 3 nits (nov. 2025)

2/10, Horrible

Carlos, Miami

Què no li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
To say I was disappointed with my stay would be an understatement. My previous experiences with establishments bearing the La Quinta name have always been positive. But this last stay will dissuade me from ever staying at a La Quinta again. To begin my story, the first room I was assigned to, my room key did not work. After walking back to the lobby to request a new key, I entered the room and discovered a non-operative bathroom toilet, inoperative TV, hair in the bathroom basin and bathtub (I have photo of this, by the way.) I went to the front desk and asked for a room changed. Upon entering the second room, I discovered two flies on one of the beds, again an inoperative TV, inoperative refrigerator and a very filthy bathtub. I reported all these issues to the front desk person but did not request a room change. I was informed that the following morning my room would be serviced and the TV issue resolved. The following day, i was out of the room most of the day and afternoon and upon returning to my room, nothing that the front desk person indicated would be resolved was done. I stayed three nights at this budget motel. I do not expect a five star stay for a two star establishment but I do expect any amenity that is offered that it be working and at least a clean room. I cleaned the bathtub myself, the refrigerator and TV never worked and my concerns were dismissed. That is all.
Estada de 3 nits (oct. 2025)

2/10, Horrible

Brian

Estada de 2 nits (oct. 2025)

2/10, Horrible

Jessie

Viatge en família
Què no li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Room was disgusting-smelled of smoke, hair and bodily fluids in bedding, cigarette burns in comforter, dirty floors and bathroom. Asked for a new room, it was worse. Someone came to the door to deliver drugs. Unsafe and unhygienic. I asked for them to cancel my room. Said a manager would call me, 6 days later and I still have not heard from them. No refund, no attempt to make things right. Had to book another room at a different, much better hotel.
Dirty bedding
Dirty bedding
Cigarettes burns on comforter
Dirty floors
Estada de 6 nits (nov. 2025)

10/10, Excel·lent

Leo

Estada d’1 nit (oct. 2025)

2/10, Horrible

Christopher

Room was not what I was expecting needs definite re-work or something I drove nearly
Estada d’1 nit (nov. 2025)

2/10, Horrible

Connie

Viatge de negocis
Què li ha agradat: Personal i servei
Què no li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions
DISGUSTING. We travel A LOT for work. We always stay at less expensive hotels when passing through for 1 night stays. Some are better than others, which is expected for the price, but this one is a hard no. The first room had black mold covering almost everything. The ceiling was caving in and the bed sheets were badly stained. Second room had the same black mold and the bed was actually broken. Third room had the same black mold, ceiling falling in but at that point we just needed sleep. I would highly recommend not staying at this hotel as I do not see how it is even legal for them to be open.
Estada d’1 nit (oct. 2025)

2/10, Horrible

Freida

Viatge en família
Què no li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions
The room was filthy, broken TV, broken lamps, bathroom door split in half, dust film all over table and floor, bathtub with brown stains, commode stopped up, curtains raggedy and filthy,
Bathroom door split in half
Brown stains in bathtub
TV busted
Raggedy filthy curtains
Estada de 2 nits (oct. 2025)

2/10, Horrible

Kala

Viatge en família
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
This was the nastiest, most unsafe hotel I have ever stayed in.
Estada de 2 nits (oct. 2025)

2/10, Horrible

Holly

Viatge en grup
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
It is horrible. Needs to be checked for unsafe conditions. Exposed wiring plus numerous othera
Estada d’1 nit (oct. 2025)

2/10, Horrible

Izrael

Viatge en grup
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
A really crappy place! Please save yourself the time and don't stay here! The room was dirty, the sheets had stains on them, the breakfast was nothing special, not good at all. Very disappointing. Do not recommend. The beds were also not very comfortable.
Estada d’1 nit (oct. 2025)

2/10, Horrible

Anna

Viatge en família
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
It had a smell. Door was falling (bathroom door). Mini fridge didn’t work. Breakfast wasn’t breakfast. Dry cereal no milk only a biscuit nothing to go with it. Terrible
Estada de 2 nits (oct. 2025)

2/10, Horrible

Dreya

Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Would not stay here again
Estada d’1 nit (oct. 2025)

10/10, Excel·lent

Felecia

Estada d’1 nit (oct. 2025)

2/10, Horrible

Kwinzela

Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Estada d’1 nit (oct. 2025)

2/10, Horrible

Janet

Què no li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions
Do not stay at this property. We did not feel safe. The place was dirty. Smelled.
Estada d’1 nit (oct. 2025)

2/10, Horrible

Samuel

Viatge de negocis
Què no li ha agradat: Personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions
Room was very dirty. Shower was black. Dead bugs on the floor upon entry.
Estada d’1 nit (oct. 2025)

2/10, Horrible

Juan

Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
No good
Estada d’1 nit (oct. 2025)

8/10, Bo

genevieve

Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Què no li ha agradat: Comoditats
Never had a bad stay here. It's really the only place I like stay when I go to bossier city
Estada d’1 nit (oct. 2025)

8/10, Bo

genevieve

Estada d’1 nit (oct. 2025)

2/10, Horrible

Brandon

Estada d’1 nit (set. 2025)

2/10, Horrible

Lacretia

Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Estada d’1 nit (set. 2025)

10/10, Excel·lent

Kathy

Viatge en família
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Estada de 4 nits (set. 2025)

4/10, Deficient

Jeffrey

Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
This was the absolute worse hotel I have ever stayed at. Bath tub was dirty, TV did not work, cracks in the door frame.
Estada d’1 nit (set. 2025)

2/10, Horrible

Logan

Viatge en família amb nens petits
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Absolutely Terrible Stay – Avoid at All Costs Our family’s stay at this hotel was one of the worst experiences we’ve ever had traveling. First, check-in was painfully slow, even though there was hardly a line. After finally getting our keys and making it to the room, we were shocked at what we found: The ceiling looked like it had been hastily plastered after a major water leak. The closet door had a hole that someone had clearly punched, poorly patched together. The bathroom had visible mildew. The sheets on the bed were dirty. We immediately decided this was not acceptable for our family. When we went back to the front desk to check out, the general manager told us he couldn’t check us out until 8 AM the next morning. Not only that, he started screaming at me, my wife, and several other guests who were also trying to leave because their rooms were in similar condition. While on the phone with corporate, they could hear how the GM was treating customers. Corporate confirmed that he could check everyone out immediately but he made a comment that he wouldn't get paid for the hotel stays if he checked the customers out before 8 AM. This is the first time I’ve ever seen such unprofessional and hostile behavior from hotel management. Between the filthy, damaged rooms and the general manager’s treatment of paying customers, I would strongly urge anyone considering this hotel to stay far away.
Estada d’1 nit (set. 2025)