Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament Campanile 's-Hertogenbosch





Opinions
7,0 sobre 10,
Bé
Serveis populars
El preu actual és de 74 €
taxes i impostos inclosos
18 d’ag. - 19 d’ag.
Opcions d’habitació
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 2 de 2 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació estàndard, 1 llit doble

Habitació estàndard, 1 llit doble
7,0 sobre 10
Bé
(13 opinions)
El més destacat
Amb aïllament acústic
Calefacció
Habitacions comunicades/contigües
Bressols (gratis)
Televisor de pantalla plana
Cortines opaques
Articles de tocador respectuosos amb el medi ambient
Bany privat
Carregar totes les fotos de: Habitació estàndard, 2 llits individuals

Habitació estàndard, 2 llits individuals
8,0 sobre 10
Molt bo
(11 opinions)
El més destacat
Amb aïllament acústic
Calefacció
Habitacions comunicades/contigües
Bressols (gratis)
Televisor de pantalla plana
Cortines opaques
Articles de tocador respectuosos amb el medi ambient
Bany privat
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

Goudsbloemvallei 21-25, 's-Hertogenbosch, 5237 MH
Sobre aquest allotjament
Allotjaments similars

Fletcher Hotel - Restaurant Prinsen
Fletcher Hotel - Restaurant Prinsen
- Aparcament inclòs
- Wifi gratuïta
- Restaurant
- Esmorzar disponible
7.4 de 10, Bé, 214 opinions
Preu actual: 80 €
taxes i impostos inclosos
18 d’ag. - 19 d’ag.
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Taxes
Els següents càrrecs es paguen a l'allotjament i poden incloure els impostos aplicables:
- Taxa municipal: 4.95 EUR per persona i per nit.
Hem inclòs tots els càrrecs que ens ha proporcionat l'allotjament.
Extres opcionals
- Càrrec per l'esmorzar d'estil bufet: 15.5 EUR per adult i 7.75 EUR per nen (preu aproximat).
- Càrrec per animals de companyia: 10 EUR per animal de companyia per nit.
- No és necessari abonar cap taxa en concepte d'animals de servei
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
En el cas de les reserves de grups (més de 8 habitacions al mateix allotjament durant les mateixes dates), poden aplicar-se polítiques de cancel·lació o recàrrecs especials
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit, targetes de dèbit i efectiu.
Es poden fer transaccions sense efectiu.
No es garanteix l'aïllament acústic de les habitacions
Aquest allotjament disposa d'elements de seguretat com ara un extintor, un detector de fum, un sistema de seguretat i una farmaciola
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
Informació addicional
Aquest allotjament no disposa d'ascensors
D'acord amb la política de l'allotjament, no s'accepten reserves de grups per celebrar esdeveniments o festes, inclosos els comiats de solter
Només els clients registrats a l'allotjament poden accedir a les habitacions
L'allotjament disposa d'habitacions comunicades o contigües, subjectes a disponibilitat; per sol·licitar-les cal contactar amb l'allotjament mitjançant la informació que figura a la confirmació de la reserva.
Puntuació nacional
Hotelstars Union és l'organisme encarregat de la classificació per estrelles a Països Baixos. La d'aquest allotjament és la següent: 3 stars.
L’allotjament també es coneix com a
Campanile Hotel 's-Hertogenbosch
Campanile 's-Hertogenbosch
Campanile 's Hertogenbosch
Campanile 's-Hertogenbosch Hotel
Campanile Hotel 's Hertogenbosch
Campanile 's-Hertogenbosch 's-Hertogenbosch
Campanile 's-Hertogenbosch Hotel 's-Hertogenbosch
Preguntes freqüents
Opinions: Campanile 's-Hertogenbosch
Opinions
7,0
Bo
7,4/10
Neteja
7,6/10
Personal i servei
6,8/10
Comoditats
6,4/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
7,0/10
Respecte al medi ambient
Opinions
27 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Estada de 3 nits (jul. 2025)
10/10, Excel·lent
Jose Mario
15 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Jose Mario
Estada de 3 nits (jul. 2025)
8/10, Bo
Peter
Viatge de negocis
26 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Peter
Estada d’1 nit (juny 2025)
10/10, Excel·lent
Remco
9 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Remco
Estada d’1 nit (juny 2025)
4/10, Deficient
Miika
Viatge en parella
9 de juny de 2025
Què li ha agradat: Personal i servei
Què no li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Miika
Estada d’1 nit (juny 2025)
8/10, Bo
Sebastian
Viatge de negocis
6 de juny de 2025
Què li ha agradat: Personal i servei, comoditats
Sebastian
Estada d’1 nit (abr. 2025)
8/10, Bo
Jantje G
Viatge en grup
26 de maig de 2025
Què li ha agradat: Personal i servei
Jantje G
Estada d’1 nit (maig 2025)
2/10, Horrible
Lijdia
Viatge en parella
21 de maig de 2025
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Lijdia
Estada d’1 nit (abr. 2025)
8/10, Bo
Pim
4 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions
Pim
Estada d’1 nit (maig 2025)
6/10, Acceptable
MPM
22 d’abr. de 2025
MPM
Estada d’1 nit (abr. 2025)
8/10, Bo
Rico
Viatge en grup
18 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Rico
Estada de 2 nits (abr. 2025)
6/10, Acceptable
Åke
Viatge de negocis
14 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja
Què no li ha agradat: Personal i servei
Åke
Estada de 3 nits (abr. 2025)
6/10, Acceptable
Rene
Viatge en parella
28 de març de 2025
Què li ha agradat: Personal i servei
Què no li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions
Rene
Estada d’1 nit (març 2025)
8/10, Bo
Anita
23 de març de 2025
Anita
Estada d’1 nit (març 2025)
4/10, Deficient
Tadashi
Viatge de negocis
16 de març de 2025
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Tadashi
Estada d’1 nit (nov. 2024)
4/10, Deficient
Marleen
10 de març de 2025
Què no li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions
Marleen
Estada de 2 nits (març 2025)
10/10, Excel·lent
Daryl
20 de febr. de 2025
Daryl
Estada de 3 nits (febr. 2025)
6/10, Acceptable
Gerard
Viatge en parella
17 de febr. de 2025
Què no li ha agradat: Comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Gerard
Estada d’1 nit (febr. 2025)
4/10, Deficient
Ah
16 de febr. de 2025
Ah
Estada d’1 nit (febr. 2025)
6/10, Acceptable
Herma van
Viatge en parella, Viatge de negocis
4 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Què no li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions
Herma van
Estada d’1 nit (febr. 2025)
6/10, Acceptable
Dorien
Viatge de negocis
30 de gen. de 2025
Què no li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions
Dorien
Estada d’1 nit (gen. 2025)
10/10, Excel·lent
Emile
27 de des. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i comoditats
Emile
Estada de 2 nits (des. 2024)
4/10, Deficient
Manfredas
8 de des. de 2024
Què no li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
Manfredas
Estada d’1 nit (nov. 2024)
6/10, Acceptable
Danny
Viatge de negocis
7 de des. de 2024
Què li ha agradat: Personal i servei
Què no li ha agradat: Comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Danny
Estada d’1 nit (des. 2024)
8/10, Bo
Marijke
Viatge en parella
6 de des. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i comoditats
Marijke
Estada d’1 nit (des. 2024)
Últimes tendències a Expedia
Hotels
Paquets