Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament Onyria Quinta da Marinha Hotel





VIP Access
Opinions
9,2 sobre 10,
Fantàstic
Serveis populars
VIP Access tier member
Gaudeix de més avantatges fent-te membre
- Estalvia un 15 % o més en una selecció d’allotjaments amb VIP Access quan arribis a la categoria Silver o superior
- Gaudeix d’una qualitat de primer ordre i d’un servei excepcional
- Aconsegueix un avantatge durant la teva estada en una selecció d’allotjaments, a més de millores gratuïtes de la categoria de l’habitació i entrada avançada i sortida tardana quan estiguin disponibles
Opcions d’habitació
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 8 de 8 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació familiar, balcó

Habitació familiar, balcó
El més destacat
Balcó
Amb aïllament acústic
Aire condicionat
Televisor de pantalla plana
Dormitoris
Cortines opaques
Un assecador de cabells
Capçal de dutxa tipus cascada
Carregar totes les fotos de: Habitació Premier, balcó, vistes al camp de golf

Habitació Premier, balcó, vistes al camp de golf
9,0 sobre 10
Fantàstic
(2 opinions)
El més destacat
Balcó
Amb aïllament acústic
Aire condicionat
Televisor de pantalla plana
Sofà llit: individual
Dormitoris
Cortines opaques
Un assecador de cabells
Carregar totes les fotos de: Habitació superior, balcó

Habitació superior, balcó
9,4 sobre 10
Magnífic
(10 opinions)
El més destacat
Balcó
Amb aïllament acústic
Aire condicionat
Televisor de pantalla plana
Sofà llit: individual
Dormitoris
Cortines opaques
Un assecador de cabells
Carregar totes les fotos de: Suite destacada, balcó

Suite destacada, balcó
El més destacat
Balcó
Amb aïllament acústic
Aire condicionat
Televisor de pantalla plana
Cortines opaques
Dormitoris
Un assecador de cabells
Capçal de dutxa tipus cascada
Carregar totes les fotos de: Habitació romàntica, balcó

Habitació romàntica, balcó
El més destacat
Balcó
Amb aïllament acústic
Aire condicionat
Bressols (gratis)
Televisor de pantalla plana
Cortines opaques
Dormitoris
Un assecador de cabells
Carregar totes les fotos de: Habitació Comfort, balcó

Habitació Comfort, balcó
El més destacat
Balcó
Amb aïllament acústic
Aire condicionat
Bressols (gratis)
Televisor de pantalla plana
Cortines opaques
Dormitoris
Un assecador de cabells
Carregar totes les fotos de: Suite, balcó

Suite, balcó
10,0 sobre 10
Magnífic
(1 opinió)
El més destacat
Balcó
Amb aïllament acústic
Aire condicionat
Televisor de pantalla plana
Cortines opaques
Sofà llit
Dormitoris
Un assecador de cabells
Carregar totes les fotos de: Habitació triple superior, balcó

Habitació triple superior, balcó
El més destacat
Balcó
Amb aïllament acústic
Aire condicionat
Televisor de pantalla plana
Dormitoris
Cortines opaques
Un assecador de cabells
Capçal de dutxa tipus cascada
També et pot agradar

Farol Hotel
Cascais
- Piscina
- Spa
- S’admeten animals
- Aparcament inclòs
9.2 de 10, Fantàstic, 707 opinions
Preu actual: 314 €
taxes i impostos inclosos
31 d’ag. - 1 de set.
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

Rua das Palmeiras - Quinta da Marinha, Cascais, 2750-715
Sobre aquest allotjament
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Taxes
Els següents càrrecs es paguen a l'allotjament i poden incloure els impostos aplicables:
- Taxa municipal: 4.00 EUR per persona i per nit, fins a 7 nits com a màxim. Aquesta taxa no s'aplica als menors de 13 anys.
Hem inclòs tots els càrrecs que ens ha proporcionat l'allotjament.
Extres opcionals
- Càrrec per l'esmorzar d'estil bufet: 25 EUR per persona (preu aproximat).
- Càrrec pel servei de connexió amb l'aeroport: 60 EUR per vehicle només l'anada.
- Càrrec pel registre de sortida més tard de l'horari establert: 100 EUR.
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit; no s'accepten pagaments en efectiu.
Es poden fer transaccions sense efectiu.
Aquest allotjament disposa d'elements de seguretat com ara un extintor, un detector de fum i una farmaciola
Aquest allotjament té espais exteriors, com ara balcons, patis i terrasses, que poden no ser adequats per a nens; si tens cap dubte, et recomanem que et posis en contacte amb l'allotjament abans de l'arribada per confirmar que et puguin assignar una habitació adequada
Número de registre de l’allotjament: 1215
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
Informació addicional
Cal reservar els serveis de massatge i els tractaments de spa amb antelació; abans d'arribar, contacta amb l'allotjament mitjançant la informació que trobaràs a la confirmació de la reserva
L’allotjament també es coneix com a
da Marinha
Hotel Quinta da Marinha Resort
Hotel Quinta da Marinha Resort Cascais
Hotel Resort Quinta da Marinha
Marinha
Quinta da Marinha
Quinta da Marinha Cascais
Quinta da Marinha Hotel Resort
Quinta Marinha
Hotel Quinta Da Marinha Cascais
Resort Quinta Da Marinha
Onyria Quinta Da Marinha
Hotel Quinta da Marinha Resort
Onyria Quinta da Marinha Hotel Hotel
Onyria Quinta da Marinha Hotel Cascais
Onyria Quinta da Marinha Hotel Hotel Cascais
Preguntes freqüents
Opinions: Onyria Quinta da Marinha Hotel
Opinions
9,2
Fantàstic
9,6/10
Neteja
9,4/10
Personal i servei
8,8/10
Comoditats
9,2/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
8,8/10
Respecte al medi ambient
Opinions
Viatge en família
9 d’ag. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Estada de 4 nits (ag. 2025)
10/10, Excel·lent
Jennifer
Viatge en família
25 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Jennifer
Estada de 3 nits (jul. 2025)
10/10, Excel·lent
Daniel
Viatge en família amb nens petits
22 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Daniel
Estada de 5 nits (jul. 2025)
10/10, Excel·lent
Neil
Viatge en parella
6 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Neil
Estada d’1 nit (jul. 2025)
10/10, Excel·lent
Emerson
27 de juny de 2025
Emerson
Estada de 3 nits (juny 2025)
6/10, Acceptable
DEVANSH
Viatge en parella
27 de juny de 2025
Què li ha agradat: Comoditats
DEVANSH
Estada de 3 nits (juny 2025)
10/10, Excel·lent
Halldor E
Viatge en parella
19 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Halldor E
Estada de 3 nits (juny 2025)
10/10, Excel·lent
Sandra
5 de juny de 2025
Sandra
Estada de 6 nits (maig 2025)
10/10, Excel·lent
Steven
Viatge en família amb nens petits
1 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Steven
Estada de 7 nits (maig 2025)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
8 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada de 2 nits (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Andre M Renha-
29 d’abr. de 2025
Andre M Renha-
Estada d’1 nit (abr. 2025)
8/10, Bo
MARIANA
Viatge en família amb nens petits
19 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja
MARIANA
8/10, Bo
Phillip, San Francisco
Viatge en parella
15 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Phillip
Estada de 3 nits (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Catherine
9 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Quiet and Relaxing
Catherine
Estada de 4 nits (març 2025)
10/10, Excel·lent
sylvie
Viatge en família
3 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
sylvie
Estada de 4 nits (des. 2024)
10/10, Excel·lent
Antonio
Viatge en parella
27 de des. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Antonio
Estada de 9 nits (des. 2024)
8/10, Bo
Markus
26 de nov. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
Kurze Auszeit in der Ruheoase
Markus
Estada de 4 nits (nov. 2024)
10/10, Excel·lent
Grace
24 de nov. de 2024
Grace
Estada de 2 nits (oct. 2024)
10/10, Excel·lent
Olav Christen
17 de nov. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Olav Christen
Estada d’1 nit (nov. 2024)
10/10, Excel·lent
Mark
Viatge en parella
14 de nov. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Mark
Estada d’1 nit (nov. 2024)
10/10, Excel·lent
Dirk Jan
Viatge de negocis
11 de nov. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Dirk Jan
Estada d’1 nit (nov. 2024)
8/10, Bo
Saara
6 de nov. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Saara
Estada de 6 nits (oct. 2024)
10/10, Excel·lent
Irene
Viatge en parella
20 d’oct. de 2024
Què li ha agradat: Personal i servei, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Irene
Estada de 15 nits (set. 2024)
10/10, Excel·lent
harold, gulfport
Viatge en parella
14 d’oct. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
harold
Estada de 5 nits (oct. 2024)
8/10, Bo
Arno
14 d’oct. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Arno
Estada de 5 nits (oct. 2024)