Galeria de fotos de l’allotjament Hotel Crasborn





Opinions
8,0 sobre 10,
Molt bo
Serveis populars
Opcions d’habitació
Consulta la disponibilitat per a aquestes dates
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri
Hotel Crasborn és a Thorn, al centre. A més de visitar punts de referència com ara Església Abadia i Parc del Castell d'Itterdal, si el que et ve de gust és anar de compres, no et perdis Centre Comercial Maaseik i Mercat. Llacs del Mosa, Roermond i Catedral de Sant Cristòfor són altres dos llocs recomanats per visitar. Descobreix totes les opcions aquàtiques d'aquesta destinació amb activitats com ara navegació esportiva a motor i navegació, que pots fer a prop, o gaudeix de l'aire lliure amb la pràctica de disciplines com ara el ciclisme de muntanya i l'equitació.

Hoogstraat 6, Thorn, 6017 AR
Què hi ha als voltants
- Església Abadia - 1 minuts a peu - 0.0 km
- Museu Terra de Thorn - 1 minuts a peu - 0.2 km
- Llacs del Mosa, Roermond - 13 minuts en cotxe - 10.9 km
- Mercat - 14 minuts en cotxe - 16.1 km
- Designer Outlet Roermond - 15 minuts en cotxe - 16.2 km
Com moure’s per la zona
Restaurants
- Café De Heerlijckheid - 6 minuts en cotxe
- Basti bar - 8 minuts en cotxe
- Humphrey’s - 16 minuts a peu
- Cafe De Knup - 6 minuts en cotxe
- Magic Doner kebab - 5 minuts en cotxe
Sobre aquest allotjament
Hotel Crasborn
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Taxes
Els següents càrrecs es paguen a l'allotjament i poden incloure els impostos aplicables:
- Taxa municipal: 2.25 EUR per persona i per nit.
Hem inclòs tots els càrrecs que ens ha proporcionat l'allotjament.
Extres opcionals
- Càrrec per l'esmorzar d'estil bufet: 15 EUR per adult i 15 EUR per nen (preu aproximat).
- Càrrec per animals de companyia: 8.5 EUR per animal de companyia per dia.
- No és necessari abonar cap taxa en concepte d'animals de servei
- Càrrec pel llit addicional: 29.5 EUR per nit.
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
En el cas de les reserves de grups (més de 8 habitacions al mateix allotjament durant les mateixes dates), poden aplicar-se polítiques de cancel·lació o recàrrecs especials
Per reservar aparcament a les instal·lacions, els clients han de contactar amb l'allotjament amb antelació
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit, targetes de dèbit i efectiu.
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
Informació addicional
Aquest allotjament no disposa d'ascensors
Puntuació nacional
Hotelstars Union és l'organisme encarregat de la classificació per estrelles a Països Baixos. La d'aquest allotjament és la següent: 3 star Superior. En aquesta pàgina es mostra amb 3,5 estrelles.
L’allotjament també es coneix com a
Crasborn Hotel
Crasborn Hotel Thorn
Crasborn Thorn
Hotel Crasborn Thorn
Hotel Crasborn
Crasborn
Hotel Crasborn Hotel
Hotel Crasborn Thorn
Hotel Crasborn Hotel Thorn
Preguntes freqüents
Opinions
Opinions: Hotel Crasborn
8,0
Molt bo
8,2
Neteja
8,6
Ubicació
8,2
Personal i servei
9,0
Respecte al medi ambient
7,2
Estat de l’allotjament i instal·lacions
Opinions
18 de set. de 2021
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Estada d’1 nit (set. 2021)
8/10, Bo
Dani
15 de set. de 2021
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Dani
Estada d’1 nit (set. 2021)
8/10, Bo
Frans
22 de jul. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i comoditat de l’habitació
Weekendje
Frans
Estada d’1 nit (jul. 2020)
8/10, Bo
krzysztof
17 de set. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Very pleasant stay
krzysztof
Estada d’1 nit (set. 2019)
8/10, Bo
Harry
2 de set. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Prima accomodatie
Harry
Estada d’1 nit (ag. 2019)
8/10, Bo
Viatger verificat
Viatge en parella
25 d’ag. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada d’1 nit (ag. 2019)
8/10, Bo
Viatger verificat
20 d’ag. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada d’1 nit (ag. 2019)
8/10, Bo
Viatger verificat
Viatge en parella
11 d’ag. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada de 2 nits (ag. 2019)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
Viatge en parella, Viatge amb animals de companyia
10 de jul. de 2019
Viatger verificat
Estada d’1 nit (jul. 2019)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
Viatge en parella
3 de juny de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada de 2 nits (maig 2019)
8/10, Bo
Viatger verificat
Viatge en grup
23 de maig de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada d’1 nit (maig 2019)
6/10, Acceptable
Viatger verificat
Viatge en família
20 de maig de 2019
Què li ha agradat: Personal i servei
Viatger verificat
Estada d’1 nit (maig 2019)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
Viatge en parella
19 de maig de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada d’1 nit (maig 2019)
6/10, Acceptable
Viatger verificat
Viatge en parella
13 de maig de 2019
Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions
Què no li ha agradat: Personal i servei
Viatger verificat
Estada de 2 nits (maig 2019)
10/10, Excel·lent
Robert
8 de maig de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Robert
Estada d’1 nit (abr. 2019)
8/10, Bo
Viatger verificat
Viatge en família
29 d’abr. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Viatger verificat
Estada d’1 nit (abr. 2019)
8/10, Bo
Heinz
24 d’abr. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Heinz
Estada d’1 nit (abr. 2019)
6/10, Acceptable
Viatger verificat
13 de març de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Viatger verificat
Estada de 3 nits (març 2019)
4/10, Deficient
Viatger verificat
23 de des. de 2018
Què li ha agradat: Personal i servei
Què no li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada d’1 nit (des. 2018)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
15 de des. de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada d’1 nit (des. 2018)
10/10, Excel·lent
Nico
10 de des. de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Nico
Estada d’1 nit (des. 2018)
8/10, Bo
Viatger verificat
7 de des. de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada d’1 nit (des. 2018)
8/10, Bo
Sanne, Rijswijk
26 de nov. de 2018
Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
Sanne
Estada d’1 nit (nov. 2018)
8/10, Bo
Robert
19 de nov. de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Robert
Estada d’1 nit (nov. 2018)
10/10, Excel·lent
JB, Almere
9 de nov. de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
JB
Estada d’1 nit (nov. 2018)