En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Informació addicional
D'acord amb la normativa del país, aquest allotjament no accepta pagaments en efectiu d'imports superiors a 1000 EUR; per a més informació, contacta amb l'allotjament mitjançant la informació que trobaràs a la confirmació de la reserva
L’allotjament també es coneix com a
Sercotel Pazo Rio
Sercotel Pazo Rio Hotel
Sercotel Pazo Rio Hotel Oleiros
Sercotel Pazo Rio Oleiros
Sercotel Pazo Do Rio Oleiros
Hotel Sercotel Pazo Do Rio Hotel
Hotel Sercotel Pazo Do Rio Oleiros
Hotel Sercotel Pazo Do Rio Hotel Oleiros
Preguntes freqüents
Hotel Sercotel Pazo Do Rio té piscina?
Sí, aquest allotjament té una piscina a l'aire lliure.
A quina hora es fa el registre d'entrada a Hotel Sercotel Pazo Do Rio?
Hora d'inici del registre d'entrada: 13:00.
A quina hora es fa el registre de sortida a Hotel Sercotel Pazo Do Rio?
Registre de sortida: migdia.
Opinions: Hotel Sercotel Pazo Do Rio
Opinions
8,0
Molt bo
Totes les opinions provenen d’experiències reals de clients. Només els clients que han reservat una estada amb nosaltres poden enviar opinions. Verifiquem les opinions d’acord amb les nostres directrius i les publiquem totes, tant si són positives com negatives.Més informacióS’obre en una finestra nova
Puntuació 10: Excel·lent. 0 de 1 opinions
10-Excel·lent
0
Puntuació 8: Bo. 1 de 1 opinions
8-Bo
1
Puntuació 6: Acceptable. 0 de 1 opinions
6-Acceptable
0
Puntuació 4: Deficient. 0 de 1 opinions
4-Deficient
0
Puntuació 2: Horrible. 0 de 1 opinions
2-Horrible
0
8,0/10
Neteja
8,0/10
Personal i servei
8,0/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
Opinions
8/10, Bo
Viatger verificat
29 de des. de 2013
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions