Galeria de fotos de l’allotjament Résidence Hôtelière Master Home





Opinions
9,4 sobre 10,
Magnífic
Hotel apartament
Capacitat per a 6 90 metres quadrats
Serveis populars
Afegeix les dates per veure els preus
Sobre aquest allotjament
Serveis de l’allotjament
Polítiques
Informació important
Taxes
Els següents càrrecs es paguen a l'allotjament i poden incloure els impostos aplicables:
- Taxa municipal: 13.20 MAD per persona i per nit. Aquesta taxa no s'aplica als menors de 12 anys.
Hem inclòs tots els càrrecs que ens ha proporcionat l'allotjament.
Extres opcionals
- Càrrec per l'esmorzar complet: 30 MAD per adult i 20 MAD per nen (preu aproximat).
- Càrrec pel servei de connexió amb l'aeroport: 100 MAD per vehicle l'anada i la tornada.
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Per reservar trones, els clients han de contactar amb l'allotjament amb antelació
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit.
No es garanteix l'aïllament acústic de les habitacions
El propietari no ha indicat si hi ha cap detector de monòxid de carboni a l'allotjament. Pensa a portar-ne un de portàtil durant el viatge.
El propietari no ha indicat si hi ha cap detector de fum a l'allotjament.
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
Informació addicional
Només els clients registrats a l'allotjament poden accedir a les habitacions
L’allotjament també es coneix com a
Résidence Hôtelière Master Home Aparthotel Nador
Résidence Hôtelière Master Home Aparthotel
Résidence Hôtelière Master Home Nador
Résidence Hôtelière Master Home
Résince Hôtelière Master Home
Hoteliere Master Home Nador
Résidence Hôtelière Master Home Nador
Résidence Hôtelière Master Home Aparthotel
Résidence Hôtelière Master Home Aparthotel Nador
Informació sobre el barri

Hay AL Ikhlas, Nador, Oriental
Preguntes freqüents
Opinions: Résidence Hôtelière Master Home
Opinions
9,4
Magnífic
9,4/10
Neteja
8,8/10
Personal i servei
10/10
Comoditats
8,4/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
Opinions
Viatge en família
1 d’oct. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, comoditat de l’habitació
Estada d’1 nit (set. 2020)
8/10, Bo
Driss
Viatge en família
21 d’oct. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Driss
Estada de 2 nits (oct. 2019)
10/10, Excel·lent
Fatima
20 d’oct. de 2019
Fatima
Estada de 5 nits (oct. 2019)
8/10, Bo
Rachid
31 d’ag. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Rachid
Estada d’1 nit (ag. 2019)
10/10, Excel·lent
Rachid
31 d’ag. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Excellent
Rachid
Estada d’1 nit (ag. 2019)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
Viatge en família amb nens petits
21 d’ag. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada de 21 nits (jul. 2019)
8/10, Bo
Ali
13 d’ag. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Ali
Estada d’1 nit (ag. 2019)
8/10, Bo
Fateh
9 d’ag. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i comoditat de l’habitació
Fateh
Estada de 4 nits (ag. 2019)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
5 de maig de 2019
Viatger verificat
Estada de 7 nits (abr. 2019)
10/10, Excel·lent
younes
20 de febr. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Absolument génial!
younes
Estada de 7 nits (febr. 2019)
10/10, Excel·lent
Lolotte
16 de gen. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
EXCELLENT
Lolotte
Estada d’1 nit (gen. 2019)