Mont Cervin
Refugi amb aparcament gratuït, molt a prop de Myoko Kogen
Galeria de fotos de l’allotjament Mont Cervin





Opinions
9,4 sobre 10,
Magnífic
Serveis populars
El preu actual és de 108 €
18 de gen. - 19 de gen. de 2026
Opcions d’habitació
Consulta la disponibilitat per a aquestes dates
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 3 de 3 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació amb dos llits individuals

Habitació amb dos llits individuals
El més destacat
Calefacció
Cuina
Televisor de pantalla plana
Dormitoris
Cortines opaques
Un assecador de cabells
Combinació de dutxa i banyera
2 banys
Carregar totes les fotos de: Dormitori compartit econòmic, 1 dormitori, no fumadors

Dormitori compartit econòmic, 1 dormitori, no fumadors
El més destacat
Calefacció
Cuina
Televisor de pantalla plana
Dormitoris
Cortines opaques
Sofà llit
Un assecador de cabells
Combinació de dutxa i banyera
Carregar totes les fotos de: Habitació tradicional, bany compartit (Japanese-Style)

Habitació tradicional, bany compartit (Japanese-Style)
El més destacat
Calefacció
Cuina
Televisor de pantalla plana
Dormitoris
Cortines opaques
Un assecador de cabells
Combinació de dutxa i banyera
2 banys
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

1526-334, Hutamata, Myoko, Niigata, 949-2101
Sobre aquest allotjament
Mont Cervin
Allotjaments similars

Daiju Myoko
Daiju Myoko
- Esmorzar inclòs
- Aparcament inclòs
- Wifi gratuïta
- Bugaderia
Preu actual: 119 €
22 de des. - 23 de des.
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Extres opcionals
- Càrrec per l'esmorzar continental: 1600 JPY per adult i 1600 JPY per nen (preu aproximat).
- Els pagaments amb targeta de crèdit estan subjectes a un recàrrec del 5 %.
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit i efectiu.
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
Informació addicional
Aquest allotjament no disposa d'ascensors
D'acord amb la política de l'allotjament, no s'accepten reserves de grups per celebrar esdeveniments o festes, inclosos els comiats de solter
Cal reservar els horaris del lloc de sortida al camp de golf amb antelació; abans d'arribar, contacta amb l'allotjament mitjançant la informació que trobaràs a la confirmació de la reserva
El Ministeri de Salut, Treball i Benestar del Japó requereix als viatgers estrangers que presentin el número de passaport i la nacionalitat en fer el registre a qualsevol tipus d'allotjament (fondes, hotels, motels, etc.); a més, els propietaris de l'allotjament han de fer i conservar una fotocòpia dels passaports per tal de registrar els clients
L’allotjament també es coneix com a
Mont Cervin Lodge Myoko
Mont Cervin Lodge
Mont Cervin Myoko
Mont Cervin
Preguntes freqüents
Opinions
Opinions: Mont Cervin
9,4
Magnífic
9,2
Neteja
8,2
Ubicació
9,8
Personal i servei
8,8
Respecte al medi ambient
8,4
Estat de l’allotjament i instal·lacions
Opinions
Viatge en família
26 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Estada de 6 nits (gen. 2025)
10/10, Excel·lent
Kristina
17 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Mont Cervin up the goods
Kristina
Estada de 3 nits (gen. 2025)
10/10, Excel·lent
MASATO
21 d’abr. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
MASATO
Estada d’1 nit (abr. 2024)
10/10, Excel·lent
Emily
Viatge en grup
1 de febr. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Stay Here!!!

Emily
Estada de 8 nits (gen. 2024)
10/10, Excel·lent
タツヤ
Viatge amb animals de companyia, Viatge en família
29 de gen. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
タツヤ
Estada d’1 nit (gen. 2023)
8/10, Bo
Goro
11 de març de 2022
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Goro
Estada d’1 nit (març 2022)
8/10, Bo
satsuki
6 de febr. de 2020
Què li ha agradat: Personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions
気さくなオーナーで安心出来るペンション
satsuki
Estada d’1 nit (febr. 2020)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
2 de febr. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Good place
Viatger verificat
Estada de 8 nits (gen. 2020)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
Viatge en grup
8 de gen. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada de 7 nits (des. 2019)
10/10, Excel·lent
Shuwei
14 de març de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Fantastic
Shuwei
Estada de 8 nits (febr. 2019)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
22 de febr. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Viatger verificat
Estada de 10 nits (febr. 2019)
10/10, Excel·lent
benjamin
17 de gen. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
January ski break
benjamin
Estada de 5 nits (gen. 2019)
8/10, Bo
Ivy
28 de des. de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Wrong info but overall nice experience
Ivy
Estada de 4 nits (des. 2018)
10/10, Excel·lent
Brian
7 de març de 2017
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Brian
10/10, Excel·lent
NV, Alberta
23 de febr. de 2017
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Amazing customer service
NV
8/10, Bo
ミトン, 山梨県
21 de febr. de 2017
Què li ha agradat: Personal i servei
床のギシギシが常にあります。
ミトン
8/10, Bo
damon, melbourne
14 de febr. de 2017
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i comoditat de l’habitació
Comfortable stay
damon
10/10, Excel·lent
Julien
1 de gen. de 2017
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Great Stay in Myoko at Mont Cervin
Julien
8/10, Bo
Viatger verificat
22 de gen. de 2016
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Ski accomodation
Viatger verificat
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
3 de gen. de 2016
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Perfect family vacation!
Viatger verificat
10/10, Excel·lent
Christian, Tokyo
6 d’abr. de 2015
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i comoditat de l’habitació
Best hostesses in Myogo
Christian
8/10, Bo
Christian, Tokyo
2 d’abr. de 2015
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i comoditat de l’habitació
Friendly host means everything
Christian
8/10, Bo
Christian, Tokyo
18 de febr. de 2015
Què li ha agradat: Personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions
So much snow and amazing couple hosting the hotel
Christian
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
9 de gen. de 2015
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació








