Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament Royal Tulip Navi Mumbai





Opinions
7,6 sobre 10,
Bé
Serveis populars
Opcions d’habitació
Consulta la disponibilitat per a aquestes dates
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 4 de 4 habitacions
Carregar totes les fotos de: Suite presidencial, 1 llit de matrimoni gran

Suite presidencial, 1 llit de matrimoni gran
El més destacat
Amb aïllament acústic
Mobiliari individual
Decoració individual
Control de la temperatura
Habitacions comunicades/contigües
Televisor LCD
Dormitoris
Cortines opaques
Carregar totes les fotos de: Habitació superior, 2 llits individuals

Habitació superior, 2 llits individuals
El més destacat
Amb aïllament acústic
Mobiliari individual
Decoració individual
Control de la temperatura
Habitacions comunicades/contigües
Televisor LCD
Dormitoris
Cortines opaques
Carregar totes les fotos de: Habitació superior, 1 llit de matrimoni gran

Habitació superior, 1 llit de matrimoni gran
El més destacat
Amb aïllament acústic
Mobiliari individual
Decoració individual
Control de la temperatura
Habitacions comunicades/contigües
Televisor LCD
Dormitoris
Cortines opaques
Carregar totes les fotos de: Habitació prèmium, 1 llit de matrimoni gran

Habitació prèmium, 1 llit de matrimoni gran
El més destacat
Amb aïllament acústic
Mobiliari individual
Decoració individual
Control de la temperatura
Habitacions comunicades/contigües
Televisor LCD
Dormitoris
Cortines opaques
També et pot agradar

Fairmont Mumbai
Vile Parle East
- Piscina
- Spa
- Servei de trasllat a l’aeroport gratuït
- Piscina infantil
9.6 de 10, Excepcional, 37 opinions
Preu actual: 146 €
taxes i impostos inclosos
28 de set. - 29 de set.
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

26/B Sector 7, Kharghar, Panvel, Maharashtra, 410210
Sobre aquest allotjament
Royal Tulip Navi Mumbai
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Extres opcionals
- Càrrec pel servei de connexió amb l'aeroport: 3000 INR (només l'anada).
- Càrrec pel servei de connexió amb l'aeroport per nen: 2500 INR només l'anada (entre 5 i 12 anys).
- Càrrec pel llit addicional: 1500.0 INR per nit.
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit; no s'accepten pagaments en efectiu.
Es poden fer transaccions sense efectiu.
Tingues en compte que les normes culturals i les polítiques aplicables als clients poden variar segons el país i l'allotjament, que és qui ha facilitat les polítiques que es mostren
Outside food is not permitted on the premises.
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
Informació addicional
L'horari de la piscina és el següent: 06:00-19:00.
Cal reservar els serveis de massatge amb antelació; abans d'arribar, contacta amb l'allotjament mitjançant la informació que trobaràs a la confirmació de la reserva
Només els clients registrats a l'allotjament poden accedir a les habitacions
L'allotjament disposa d'habitacions comunicades o contigües, subjectes a disponibilitat; per sol·licitar-les cal contactar amb l'allotjament mitjançant la informació que figura a la confirmació de la reserva.
Aquest allotjament no admet animals de companyia ni gossos pigall
L’allotjament també es coneix com a
Royal Tulip Hotel Navi Mumbai
Royal Tulip Navi Mumbai
Royal Tulip Navi Mumbai Hotel
Royal Tulip Navi Mumbai Hotel
Royal Tulip Navi Mumbai Panvel
Royal Tulip Navi Mumbai Hotel Panvel
Preguntes freqüents
Opinions
Opinions: Royal Tulip Navi Mumbai
7,6
Bo
8,0
Neteja
7,6
Ubicació
7,4
Personal i servei
6,0
Respecte al medi ambient
7,8
Estat de l’allotjament i instal·lacions
Opinions
7 d’oct. de 2023
Què li ha agradat: Personal i servei
2/10, Horrible
Ramesh
6 de set. de 2023
Què no li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions
Ramesh
Estada d’1 nit (set. 2023)
10/10, Excel·lent
Roby
10 d’ag. de 2023
Què li ha agradat: Neteja
Roby
Estada de 2 nits (ag. 2023)
10/10, Excel·lent
Nishit
Viatge en família
6 d’ag. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Nishit
Estada d’1 nit (ag. 2023)
10/10, Excel·lent
Prasad
6 de jul. de 2023
Prasad
Estada d’1 nit (jul. 2023)
8/10, Bo
Umer
Viatge en família
20 de maig de 2023
Què li ha agradat: Personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions
Umer
Estada de 3 nits (maig 2023)
2/10, Horrible
Bismandeep
Viatge en família
8 de març de 2022
Què no li ha agradat: Personal i servei, comoditats
Bismandeep
Estada d’1 nit (febr. 2022)
10/10, Excel·lent
Sumit
Viatge de negocis
30 de gen. de 2022
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Sumit
Estada d’1 nit (gen. 2022)
10/10, Excel·lent
HUSSEIN
9 de set. de 2021
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Memorable
HUSSEIN
Estada de 2 nits (set. 2021)
4/10, Deficient
Debabrata
Viatge de negocis
18 de jul. de 2021
Trip To Navi Mumbai
Debabrata
Estada d’1 nit (jul. 2021)
4/10, Deficient
ATTUL
Viatge de negocis
14 de febr. de 2021
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
ATTUL
Estada d’1 nit (febr. 2021)
8/10, Bo
Viatger verificat
Viatge de negocis
31 de des. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada d’1 nit (des. 2020)
8/10, Bo
Viatger verificat
Viatge en parella
18 de febr. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada d’1 nit (gen. 2020)
8/10, Bo
Sahil Binodkumar
Viatge en família
27 de gen. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
Jerk management rules but overall okay
Sahil Binodkumar
Estada de 12 nits (gen. 2020)
8/10, Bo
Chee Keong
Viatge de negocis
21 de nov. de 2019
Què li ha agradat: Personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions
Chee Keong
Estada de 2 nits (nov. 2019)
8/10, Bo
Viatger verificat
Viatge en parella
12 d’oct. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada de 7 nits (oct. 2019)
6/10, Acceptable
Viatger verificat
8 d’oct. de 2019
Què li ha agradat: Neteja
Viatger verificat
Estada de 2 nits (oct. 2019)
8/10, Bo
Viatger verificat
Viatge en família
12 de maig de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada d’1 nit (maig 2019)
2/10, Horrible
kiran
10 de maig de 2019
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitaci ó
kiran
Estada de 2 nits (maig 2019)
8/10, Bo
Viatger verificat
10 de maig de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada d’1 nit (maig 2019)
6/10, Acceptable
Matthew
19 d’abr. de 2019
Què li ha agradat: Personal i servei
Matthew
Estada de 3 nits (abr. 2019)
8/10, Bo
Viatger verificat
25 de març de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada de 2 nits (des. 2018)
2/10, Horrible
WilliamSchirmer, London
Viatge de negocis
17 de març de 2019
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei
WilliamSchirmer
Estada de 7 nits (març 2019)
6/10, Acceptable
Viatger verificat
28 de febr. de 2019
Què li ha agradat: Personal i servei
Viatger verificat
Estada de 2 nits (febr. 2019)
4/10, Deficient
Viatger verificat
Viatge en parella
27 de febr. de 2019
Què no li ha agradat: Personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada d’1 nit (febr. 2019)