Hotel de la Poste

Allotjament de 3.0 estrelles
Hotel a Martigny amb cafeteria i bar

Selecciona les dates per veure els preus

Galeria de fotos de l’allotjament Hotel de la Poste

Interior de l'entrada
Habitació doble | Roba de llit d'alta qualitat, minibar i escriptori
Lavabo
Bar (a l'allotjament)
Façana frontal de l'allotjament

Opinions

7,4 sobre 10,

Serveis populars

  • Aparcament disponible
  • Bar
  • Esmorzar disponible
  • S’admeten animals
  • Servei de neteja
  • Wifi gratuïta

Opcions d’habitació

Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 2 de 2 habitacions

Habitació individual Comfort, 1 dormitori

El més destacat

Televisor de pantalla plana
Roba de llit d'alta qualitat
Bany privat
Un assecador de cabells
Minibar
Per cable
Servei de neteja diari
Escriptori
  • Capacitat per a 1
  • 1 llit de matrimoni

Habitació doble

El més destacat

Televisor de pantalla plana
Roba de llit d'alta qualitat
Bany privat
Un assecador de cabells
Minibar
Per cable
Servei de neteja diari
Escriptori
  • Capacitat per a 2
  • 2 llits individuals
Mod logo
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!

Informació sobre el barri

Mapa
Rue de la poste 8, Martigny, 1920

Què hi ha als voltants

  • Castell de Batiaz - 9 minuts a peu - 0.8 km
  • Museu Saint-Bernard - 13 minuts a peu - 1.1 km
  • Amfiteatre Romà - 13 minuts a peu - 1.1 km
  • Fundació Pierre Gianadda - 13 minuts a peu - 1.1 km
  • Estació d'esquí de Verbier - 25 minuts en cotxe - 22.1 km

Com moure’s per la zona

  • Martigny (ZJM-Martigny Train Station): 5 min a peu
  • Aeroport de Sion (SIR): a 19 min en cotxe

Restaurants

  • ‪Ambience Pizza-Kebab Tacos - ‬2 minuts a peu
  • ‪McDonald's - ‬3 minuts a peu
  • ‪Sunset - ‬4 minuts a peu
  • ‪Pizza Delices Kebad - ‬3 minuts a peu
  • ‪Le Corsaire - ‬5 minuts a peu

Sobre aquest allotjament

Hotel de la Poste

Hotel al centre de la ciutat
T'esperen una terrassa, una cafeteria i un bar a Hotel de la Poste. No perdis la connexió gràcies a la wifi gratuïta a l'habitació. A més, els clients tenen un espai per a conferències a la seva disposició.
Entre els altres avantatges, s'inclouen els següents:
  • Esmorzar d'estil bufet (de pagament), aparcament (de pagament) i sales de reunions
  • Atenció multilingüe, ascensor i magatzem d'equipatge
  • Premsa gratuïta al vestíbul, sala de banquets i allotjament lliure de fum
Característiques de l'habitació
A Hotel de la Poste, totes les habitacions tenen detalls com ara roba de llit d'alta qualitat. També inclouen serveis i instal·lacions com wifi gratuïta i premsa gratuïta.
Entre els serveis i les instal·lacions extres, s'inclou el següent:
  • Banys que ofereixen dutxes i articles de tocador gratuïts
  • Televisors de pantalla plana de 82 cm amb canals per cable
  • Calefacció, servei de neteja diari i escriptoris

Idiomes

Anglès, francès, alemany i italià.

Allotjaments similars

Serveis de l’allotjament

Internet

  • Disponible a totes les habitacions: wifi gratuïta
  • Disponible en algunes zones comunes: wifi gratuïta

Aparcament i opcions de transport

  • Restriccions d'alçada a l'aparcament de les instal·lacions
  • Aparcament les instal·lacions (5 CHF per dia)

Menjar i beguda

  • Esmorzar d'estil bufet de pagament disponible cada dia de 07:00 a 10:00: 10 CHF per persona
  • Un bar
  • Una cafeteria

Per a famílies

  • Dormitori independent

Comoditats

  • Magatzem d'equipatge
  • Premsa gratuïta al vestíbul
  • Servei de recepció durant un horari limitat

Serveis per als clients

  • Atenció multilingüe
  • Servei de neteja (diari)

Serveis empresarials

  • 135 metres quadrats d'espai per a conferències
  • Sales de reunions

Exterior

  • Terrassa

Accessibilitat

  • Si tens cap sol·licitud relacionada amb necessitats específiques d'accessibilitat, contacta amb l'allotjament mitjançant la informació inclosa a la confirmació de la reserva.
  • Accés en cadira de rodes (pot tenir limitacions)
  • Ascensor

Més serveis

  • Allotjament lliure de fum
  • Sala de banquets

Serveis de l’habitació

Dormitori

  • Roba de llit d'alta qualitat

Bany

  • Articles de tocador gratuïts
  • Assecador de cabells
  • Bany privat
  • Dutxa
  • Tovalloles

Entreteniment

  • Televisor de pantalla plana de 82 cm amb canals per cable

Menjar i beguda

  • Minibar

Altres

  • Calefacció (control de la temperatura)
  • Escriptori
  • Planxa i taula de planxar (cal sol·licitar-les)
  • Premsa gratuïta cada dia
  • Telèfon

Polítiques

Entrada

Hora d'inici del registre d'entrada: 14:00. Hora de finalització del registre d'entrada: 21:30.
L'entrada abans de l'horari establert està subjecta a disponibilitat.
Es pot fer el registre d'entrada abans de l'horari establert si es paga un càrrec.
Registre d'entrada sense contacte
L'entrada més tard de l'horari establert està subjecta a disponibilitat.
Edat mínima per fer el registre d'entrada: 18 anys.

Sortida

Hora límit per al registre de sortida: 11:00.
Registre de sortida sense contacte

Instruccions especials d’entrada

L'horari de la recepció és el següent: 06:30-21:30, cada dia
Els clients que tinguin previst arribar fora de l'horari habitual han de contactar amb l'allotjament amb antelació per obtenir instruccions per fer l'entrada i un codi d'accés; la recepció compta amb personal durant un horari limitat
Per tal d'organitzar l'entrada, contacta amb l'allotjament amb antelació mitjançant la informació que trobaràs a la confirmació de la reserva
Si tens previst arribar més tard de les 21:30, contacta amb l'allotjament amb antelació mitjançant la informació que trobaràs a la confirmació de la reserva

Mètodes d’accés

Codi d'accés, recepció (horari limitat) i entrada privada

Animals de companyia

S'admeten animals de companyia per un càrrec addicional: 15 CHF per animal de companyia per dia.
Els animals de servei són benvinguts i no cal abonar cap càrrec

Nens i llits addicionals

En aquest allotjament s'admeten nens
Els nens de fins a 3 anys poden allotjar-se de franc sempre que no es necessitin llits addicionals.
No hi ha llits addicionals disponibles

Formes de pagament de l’allotjament

Informació important

Extres opcionals

  • Càrrec per l'esmorzar d'estil bufet: 10 CHF per persona (preu aproximat).
  • Càrrec per l'aparcament sense assistència: 5 CHF per dia.
  • Càrrec per animals de companyia: 15 CHF per animal de companyia per dia.
  • No és necessari abonar cap taxa en concepte d'animals de servei
  • Es pot fer el registre d'entrada abans de l'horari establert si es paga un càrrec (subjecte a disponibilitat).

És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.

Informació indispensable

Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit; no s'accepten pagaments en efectiu.

Informació addicional

A l'aparcament hi ha restriccions d'alçada

L’allotjament també es coneix com a

Hotel Poste Martigny
Poste Martigny
Hotel de la Poste Hotel
Hotel de la Poste Martigny
Hotel de la Poste Hotel Martigny

Preguntes freqüents

Hotel de la Poste accepta animals de companyia?

Sí, en aquest allotjament es permeten els animals de companyia. Es cobra una taxa de 15 CHF per animal de companyia i per dia. No cal pagar cap taxa en el cas dels animals de servei.

Quant costa aparcar a Hotel de la Poste?

Hi ha aparcament disponible per 5 CHF per dia.

A quina hora es fa el registre d'entrada a Hotel de la Poste?

Hora d'inici del registre d'entrada: 14:00. Hora de finalització del registre d'entrada: 21:30. S'aplica una taxa per fer el registre d'entrada abans de l'horari establert (el servei està subjecte a disponibilitat). Es pot fer una entrada tardana durant un horari limitat.

A quina hora es fa el registre de sortida a Hotel de la Poste?

Registre de sortida: 11:00. Si s'abona un càrrec, es pot fer el registre de sortida més tard de l'horari habitual.

On es troba Hotel de la Poste?

Aquest hotel es troba a Martigny, al bell mig de la ciutat, i a menys de 15 min a peu de les atraccions següents: Castell de Batiaz, Museu Saint-Bernard i Fundació Pierre Gianadda. Amfiteatre Romà i Western City Martigny també són a menys de 5 km. Martigny (ZJM-Martigny Train Station) és a 5 min a peu i Martigny Station, a 6 min.

Opinions: Hotel de la Poste

Opinions

7,4

Bo

Puntuació 10: Excel·lent. 6 de 18 opinions
Puntuació 8: Bo. 6 de 18 opinions
Puntuació 6: Acceptable. 1 de 18 opinions
Puntuació 4: Deficient. 3 de 18 opinions
Puntuació 2: Horrible. 2 de 18 opinions

8,4/10

Neteja

8,4/10

Personal i servei

6,0/10

Comoditats

7,6/10

Estat de l’allotjament i instal·lacions

Opinions

2/10, Horrible

Didier

Viatge de negocis
Què no li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació

TRES DECU

Très mauvais rapport qualité/prix, seul l'emplacement est bien ,la chambre est petite pas du tout au goût du jour, idem pour la salle d'eau; quant au pdj c'est le strict minimum dommage car le personnel est sympathique...
Estada de 2 nits (gen. 2020)

10/10, Excel·lent

NOELLE MARIE

Viatge en família
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Estada de 5 nits (oct. 2019)

8/10, Bo

Viatger verificat

Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i comoditats
Estada d’1 nit (ag. 2019)

8/10, Bo

chiawen

Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Estada de 2 nits (juny 2019)

8/10, Bo

Viatger verificat

Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Estada d’1 nit (jul. 2019)

4/10, Deficient

Viatger verificat

Estada de 3 nits (juny 2019)

10/10, Excel·lent

Salvatore

Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Estada d’1 nit (maig 2019)

4/10, Deficient

Viatger verificat

Viatge en família
Què li ha agradat: Neteja
Què no li ha agradat: Personal i servei
We needed to check in two hours early because we needed to feed our 6 month old granddaughter. The baby was not staying at the hotel but was with us right then before she was picked up. We had the hotel for two nights. I got sick the day before and we called to cancel the first night. We were told we had to pay for both nights, Feb. 22 and 23, which was OK. But then we were not allowed admittance to the room.It was our room - we needed it and it had been our room since the day before. The room had been sold to someone else. We had to feed the baby on a park bench in the cold. We also asked how to take a bus to the Giannada art museum. The gal gave us a convoluted way to find the bus - we walked a mile or two - never found the bus and walked to the museum. Guess what - the bus stop was across from your hotel as we found out when we came home. Horrific service. However, when we did finally check in later that day, the second woman was very sweet and helpful.
Estada de 2 nits (febr. 2019)

2/10, Horrible

Viatger verificat

Estada de 7 nits (febr. 2019)

4/10, Deficient

Viatger verificat

Viatge de negocis
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Uniquement l’emplacement sinon rien ne l’an convenue
Estada de 7 nits (febr. 2019)

8/10, Bo

Josy, Luzern

Què li ha agradat: Personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions
Estada de 2 nits (nov. 2018)

8/10, Bo

Viatger verificat

Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Què no li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions
Estada d’1 nit (maig 2018)

10/10, Excel·lent

Fabien

Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Estada d’1 nit (març 2018)

6/10, Acceptable

Viatger verificat

Estada de 3 nits (gen. 2018)

10/10, Excel·lent

ÉVELYNE

Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Au centre ville, facile à trouver, parking gratuit, personnel agréable et souriant, petit bémol vu que l’hôtel n’a pas encore mis le chauffage, un radiateur électrique pour se doucher aurait été apprécié. A bientôt nous reviendrons .
Estada d’1 nit (oct. 2017)

8/10, Bo

isabelle

Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
bon accueil. bien situé. bon sejour
Estada de 8 nits (ag. 2017)

10/10, Excel·lent

Viatger verificat

Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Estada de 2 nits (ag. 2017)

10/10, Excel·lent

Catou

Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Très bon emplacement au cœur de ville. Personnel sympathique surtout la jeune fille du PDJ. Pas de clim dans les chambre mais ventilateur
Estada de 3 nits (juny 2017)