Yimi Hotel Guangzhou Railway Station
Hotel a Guangzhou amb aparcament gratuït
Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament Yimi Hotel Guangzhou Railway Station





Opinions
5,6 sobre 10,
Serveis populars
Opcions d’habitació
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 5 de 5 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació triple superior

Habitació triple superior
El més destacat
Amb aïllament acústic
Aire condicionat
Televisor de pantalla plana
Cortines opaques
Bany privat
Un assecador de cabells
Ampolla d'aigua gratuïta
Bullidora elèctrica
Carregar totes les fotos de: Habitació amb dos llits individuals superior

Habitació amb dos llits individuals superior
El més destacat
Amb aïllament acústic
Aire condicionat
Televisor de pantalla plana
Cortines opaques
Bany privat
Un assecador de cabells
Ampolla d'aigua gratuïta
Bullidora elèctrica
Carregar totes les fotos de: Habitació doble superior

Habitació doble superior
El més destacat
Amb aïllament acústic
Aire condicionat
Televisor de pantalla plana
Cortines opaques
Bany privat
Un assecador de cabells
Ampolla d'aigua gratuïta
Bullidora elèctrica
Carregar totes les fotos de: Habitació amb dos llits individuals estàndard

Habitació amb dos llits individuals estàndard
El més destacat
Amb aïllament acústic
Aire condicionat
Televisor de pantalla plana
Cortines opaques
Bany privat
Un assecador de cabells
Ampolla d'aigua gratuïta
Bullidora elèctrica
Carregar totes les fotos de: Habitació doble Comfort

Habitació doble Comfort
El més destacat
Amb aïllament acústic
Aire condicionat
Televisor de pantalla plana
Cortines opaques
Bany privat
Un assecador de cabells
Ampolla d'aigua gratuïta
Bullidora elèctrica
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

Guangzhou, Guangdong, 00000
Sobre aquest allotjament
Allotjaments similars

Cloudy International Apartment
Cloudy International Apartment
- Cuina
- Rentadora
- Wifi gratuïta
- Restaurant
8.4 de 10, Molt bé, 50 opinions
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Taxes
Els següents càrrecs es paguen a l'allotjament i poden incloure els impostos aplicables:
- Dipòsit de 100 CNY per estada
Hem inclòs tots els càrrecs que ens ha proporcionat l'allotjament.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit; no s'accepten pagaments en efectiu.
Aquest allotjament disposa d'elements de seguretat com ara un detector de monòxid de carboni, un extintor, un detector de fum, un sistema de seguretat, una farmaciola i barrots de seguretat a les finestres
Informació addicional
Només els clients registrats a l'allotjament poden accedir a les habitacions
Aquest allotjament no admet animals de companyia ni gossos pigall
Puntuació nacional
Per a la comoditat dels nostres clients, li hem atorgat una classificació basada en el nostre sistema.
L’allotjament també es coneix com a
YIMI Hotel
YIMI Guangzhou Railway Station
YIMI Guangzhou Railway
Yimi Guangzhou Railway Station
YIMI Hotel Guangzhou Railway Station Hotel
YIMI Hotel Guangzhou Railway Station Guangzhou
YIMI Hotel Guangzhou Railway Station Hotel Guangzhou
Preguntes freqüents
Opinions: Yimi Hotel Guangzhou Railway Station
Opinions
5,6
5,4/10
Neteja
6,0/10
Personal i servei
6,0/10
Comoditats
5,8/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
Opinions
7 de gen. de 2020
Estada de 4 nits (des. 2019)
4/10, Deficient
Dorothy
7 de gen. de 2020
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Dorothy
Estada de 3 nits (des. 2019)
8/10, Bo
chee kang
Viatge de negocis
10 de des. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
chee kang
Estada de 2 nits (des. 2019)
4/10, Deficient
MING YUEN
7 de nov. de 2019
Què no li ha agradat: Personal i servei
MING YUEN
Estada de 2 nits (oct. 2019)
6/10, Acceptable
Matt
Viatge en família
20 d’oct. de 2019
Què no li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions
Matt
Estada de 4 nits (oct. 2019)
4/10, Deficient
Viatger verificat
8 de set. de 2019
Què no li ha agradat: Neteja
Viatger verificat
Estada d’1 nit (set. 2019)
8/10, Bo
Ping Lik
16 d’ag. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
位置一般
Ping Lik
Estada d’1 nit (ag. 2019)
2/10, Horrible
Sofiane
5 de maig de 2019
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
SAUVE QUI PEUT
Sofiane
Estada de 18 nits (abr. 2019)
8/10, Bo
JINGHUA
5 de març de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
JINGHUA
Estada de 2 nits (febr. 2019)
10/10, Excel·lent
andrew
27 de febr. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Perfect location near Bund
andrew
Estada d’1 nit (febr. 2019)
4/10, Deficient
Viatger verificat
26 de febr. de 2019
Què no li ha agradat: Neteja
中国のホテルだとこんなもん?
Viatger verificat
Estada de 2 nits (febr. 2019)
4/10, Deficient
NamJung
20 de gen. de 2019
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
가성비는 나쁘지않으나 비추천!
NamJung
Estada de 3 nits (gen. 2019)
8/10, Bo
JINYOUNG
2 de gen. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
위치 가성비 평균 이상
JINYOUNG
Estada de 2 nits (des. 2018)
2/10, Horrible
tamer
2 de gen. de 2019
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
never prefer don't.
tamer
Estada de 13 nits (nov. 2018)
4/10, Deficient
Viatger verificat
26 de nov. de 2018
Què no li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada d’1 nit (nov. 2018)