Balay Kogon

Allotjament de 3.0 estrelles
Hotel a peu de platja amb servei de recepció les 24 hores i restaurant

Selecciona les dates per veure els preus

Galeria de fotos de l’allotjament Balay Kogon

Vista des de l'allotjament
Habitació, primera línia de platja | 1 dormitori i escriptori
Habitació Deluxe (Hilltop) | Bany | Dutxa, tovalloles, sabó i xampú
Zona per esmorzar
Ofereix vistes al mar i s'hi serveixen esmorzars i plats de cuina local

Opinions

9,2 sobre 10,
Fantàstic

Serveis populars

  • Bar
  • Servei de recepció obert les 24 hores
  • Servei de neteja
  • Aire condicionat
  • Restaurant

Opcions d’habitació

Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 3 de 3 habitacions

Habitació Deluxe (Hilltop)

10,0 sobre 10
Magnífic
(2 opinions)

El més destacat

Aire condicionat
Ventilador de sostre
Dormitoris
Servei de neteja diari
Escriptori
  • 24 metres quadrats
  • Capacitat per a 2
  • 1 llit de matrimoni i 1 llit individual

Habitació, zona enjardinada

El més destacat

Aire condicionat
Ventilador de sostre
Dormitoris
Servei de neteja diari
Escriptori
  • 24 metres quadrats
  • Capacitat per a 2
  • 1 llit de matrimoni O BÉ 2 llits individuals

Habitació, primera línia de platja

El més destacat

Aire condicionat
Ventilador de sostre
Dormitoris
Servei de neteja diari
Escriptori
  • 24 metres quadrats
  • Capacitat per a 2
  • 1 llit de matrimoni O BÉ 2 llits individuals
Mod logo
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!

Informació sobre el barri

Mapa
Buaya Beach, Sicogon Island, Carles, Iloilo, 5019

Sobre aquest allotjament

Balay Kogon

Aspectes destacats de l'allotjament
Una terrassa, un jardí i un bar són només algunes de les comoditats que ofereix Balay Kogon. Regala't un massatge o algun altre servei de l'spa. El restaurant de les instal·lacions ofereix esmorzars, dinars, sopars i àpats lleugers.
També trobaràs avantatges com ara els següents:
  • Servei de recepció obert les 24 hores, servei de consergeria i allotjament lliure de fum
Característiques de l'habitació
A Balay Kogon, totes les habitacions presenten comoditats com ara aire condicionat.
Entre les comoditats addicionals, s'inclou el següent:
  • Dutxes i xampú
  • Ventiladors de sostre, servei de neteja diari i escriptoris

Idiomes

Anglès i filipí.

Allotjaments similars

Serveis de l’allotjament

Aparcament i opcions de transport

  • Aparcament no disponible a les instal·lacions

Menjar i beguda

  • Un bar
  • Un restaurant

Comoditats

  • Servei de recepció obert les 24 hores

Serveis per als clients

  • Servei de neteja (diari)
  • Serveis de consergeria

Exterior

  • A la platja
  • Jardí
  • Terrassa
  • Zona de pícnic

Spa

  • Massatge

Accessibilitat

  • Sense ascensor

Més serveis

  • Allotjament lliure de fum

Serveis de l’habitació

Bany

  • Dutxa
  • Paper higiènic
  • Sabó
  • Tovalloles
  • Xampú

Altres

  • Aire condicionat
  • Escriptori
  • Ventilador de sostre

Polítiques

Entrada

Hora d'inici del registre d'entrada: 15:00. Hora de finalització del registre d'entrada: 17:00.
Edat mínima per fer el registre d'entrada: 18 anys.

Sortida

Hora límit per al registre de sortida: migdia.

Instruccions especials d’entrada

A l'allotjament s'arriba en vaixell; els clients han de contactar amb l'allotjament com a mínim 72 hores abans del viatge mitjançant la informació que trobaran a la confirmació de la reserva
Els clients han de contactar amb l'allotjament amb antelació per rebre les instruccions per fer l'entrada. El personal de recepció els estarà esperant.
Aquest allotjament no permet fer l'entrada fora de l'horari establert
Per tal d'organitzar l'entrada, contacta amb l'allotjament com a mínim amb 72 hores d'antelació mitjançant la informació que trobaràs a la confirmació de la reserva

Renovacions i tancaments

L'allotjament estarà tancat durant les dates següents: 2/juny/2025-31/desembre/2025 (les dates poden variar).

Mètodes d’accés

Personal de recepció

Animals de companyia

No s'admeten animals de companyia.

Nens i llits addicionals

En aquest allotjament s'admeten nens
No hi ha bressols disponibles.

Informació important

Taxes

Els següents càrrecs es paguen a l'allotjament i poden incloure els impostos aplicables:

  • Dipòsit en efectiu de 1500 PHP per estada

Hem inclòs tots els càrrecs que ens ha proporcionat l'allotjament.

Informació indispensable

Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i abonar un dipòsit en efectiu per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta efectiu.
Es poden fer transaccions sense efectiu.
Aquest allotjament disposa d'elements de seguretat com ara un extintor
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.

Informació addicional

Aquest allotjament no disposa d'ascensors
Només els clients registrats a l'allotjament poden accedir a les habitacions

L’allotjament també es coneix com a

Balay Kogon Hotel Carles
Balay Kogon Hotel
Balay Kogon Carles
Balay Kogon Hotel
Balay Kogon Carles
Balay Kogon Hotel Carles

Preguntes freqüents

Balay Kogon accepta animals de companyia?

No, no es permeten animals de companyia a l'allotjament.

Quant costa aparcar a Balay Kogon?

En aquest allotjament no s'ofereix aparcament.

A quina hora es fa el registre d'entrada a Balay Kogon?

Hora d'inici del registre d'entrada: 15:00. Hora de finalització del registre d'entrada: 17:00. No és possible fer el registre d'entrada fora de l'horari establert.

A quina hora es fa el registre de sortida a Balay Kogon?

Registre de sortida: migdia.

On es troba Balay Kogon?

Aquest hotel es troba a la platja. A més, tindràs Illa Bayas a 12,1 km i Illa Magusipol a 12,1 km.

Opinions: Balay Kogon

Opinions

9,2

Fantàstic

Puntuació 10: Excel·lent. 13 de 21 opinions
Puntuació 8: Bo. 7 de 21 opinions
Puntuació 6: Acceptable. 0 de 21 opinions
Puntuació 4: Deficient. 1 de 21 opinions
Puntuació 2: Horrible. 0 de 21 opinions

9,0/10

Neteja

9,2/10

Personal i servei

8,0/10

Comoditats

8,8/10

Estat de l’allotjament i instal·lacions

7,8/10

Respecte al medi ambient

Opinions

10/10, Excel·lent

ERWIN

Viatge en família
I would recommend this beautiful beach resort, I will definitely come back and stay at this place.
Estada d’1 nit (maig 2025)

8/10, Bo

Ketil Ehrhorn

Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Estada d’1 nit (abr. 2025)

8/10, Bo

Alessandro

Viatge en família
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació

Good Acoomodation

Estada de 2 nits (des. 2024)

10/10, Excel·lent

Maria Angelica

Estada d’1 nit (des. 2024)

10/10, Excel·lent

Antonio

Viatge en parella
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
The staff was outstanding!!! They went above and beyond in fulfilling my request of dried fish, not even in the menu…I highly recommend this resort and coming back again soon with my friends and relatives…Thank you again Balay Kogon!!!
Estada de 2 nits (des. 2024)

8/10, Bo

Paul

Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Beautiful property, very quite. Very good for a quite vacation, do not expect to go for long walks or have party music around the pool
Estada de 5 nits (set. 2024)

10/10, Excel·lent

Carlo

Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Amazing service from all the staff. From arrival pick-up to departure (😔), my 2-night stay was very memorable; I wished I would’ve stayed longer!
Estada de 2 nits (juny 2024)

10/10, Excel·lent

Editha

Estada de 2 nits (abr. 2024)

10/10, Excel·lent

Martín

Viatge en parella
All good
Estada de 3 nits (març 2024)

10/10, Excel·lent

Trisha Kate

Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Estada de 2 nits (març 2024)

8/10, Bo

Mohammad

Viatge en grup
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
There should be more local food options and take advantage of the great resources in the community around the property instead of offering very basic foreign menu.
Estada de 3 nits (febr. 2024)

4/10, Deficient

Victoriano

Viatge en parella
Què no li ha agradat: Personal i servei, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
I came to this Island to unwind in Balay Kogon but as soon as I arrived I became frustrated and dissappointed as to how they treat their costumer. They lack communication and follow through, they misled the guest (moving to another property). They need to improve their costumer service, they need to be proactive, the cleanliness is appaling, not much activity in the Island to do with, the restaurant doen’t have much choices. I expected more in this property Island but I didn’t get what is there to offer in their website. I am So dissppointed especially the costumer service and their lack of communication before and during in the Island. There is a terrible in the toilet, same is through in their commin toilet. They need to address this issues for the guest to be able to enjoy their stay. They also need to know what to they mean about the word complimentary as I dont think they understand fully. I met the property manager and we discussed a lot of things but not the issues I had with the property. And they have to removed the Balay Kogon in all the booking websites as they used this as a trap for you to booked then it is not available. Shame we didn’t get what we booked for but definitely I will not come back at all. They need to improve in all aspect to be able to be competitive enough. I have never experience such a terrible service in a private island property until this moment. You have potentials develop the people who work in the property.
Estada de 4 nits (gen. 2024)

10/10, Excel·lent

Norita

Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Everyone does way and beyond to make our stay wonderful!!!
Estada d’1 nit (gen. 2024)

10/10, Excel·lent

Cesar

Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
We had a good time and we came back. The best resort and staff are amazing.
Estada de 2 nits (gen. 2024)

8/10, Bo

CarolineUy, Iloilo City

Viatge en grup
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Balay Kogon is beautiful because the properties are detached and its charming because of its cogon roofs. The gardens are lush and well taken cared off. The staffs are very helpful and courteous.
Estada de 2 nits (febr. 2019)

10/10, Excel·lent

Viatger verificat

Viatge en família
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Had a wonderful time in Balay Kogon. They have the friendliest staff.
Estada de 3 nits (gen. 2019)

10/10, Excel·lent

Pablo, Vancouver

Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Location is amazing and resort is perfect getaway and be with nature. Staff is wonderful, patient, funny and brings that local Sicogon hospitality that is unmatched. The rooms are wonderful, clean, peaceful and has everything you need. We stayed here for a week when others only 2-3 days and was worth every day of the stay for peace and quiet. Isolation is not for everyone as some might not be cool with eating only in one place, no wifi, and just the ocean and mountain as your playground. But for those that really want to get away from it all, this is it!
Estada de 7 nits (des. 2018)

8/10, Bo

Viatger verificat

Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació

Not crowded! Amazing stay

Amazing stay. Place was not overcrowded. Staff was friendly. Has a relaxing stay. Maybe more variety of food for be better. Will recommend to friends.
Estada de 2 nits (nov. 2018)

10/10, Excel·lent

Katrina

Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
The view was spectacular! This is the place to get away from city life and just relax. Island hopping is available and at your own pace: you can stay longer or shorter at any stop. Did I say views were spectacular?
Estada d’1 nit (nov. 2018)

10/10, Excel·lent

JOHN RONALD

RELAX...

excellent place and ambiance was very peaceful....no wifi signal that made the family more conversation...
Estada d’1 nit (ag. 2018)

8/10, Bo

Cheche, Imus Cavite

Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
It is definitely a REPEAT PLACE for us looking forward to comeback again soon. Just a suggestion: The nearby fisherman folks is a community worth tapoing. They can provide the freshiest catch. We were able to buy crabs and fish there but was charged corkage fee. I know that this is a hotel guidelines but this should apply to guest not buying their food in the hotel. We ordered our food in the hotel 3 main courses with desserts and drinks but still ended up paying extra for seafoods not even available in the hitel tht day. They should replace the noozles of their toiletries. I ended up fixing them each time I use them. The heater is not working well. Imagine taking a shower wth water so cold and abruotly changed into HOT water and nack again to COLD all within 2 mins in the shower! That was quite an experiece. What’s commendable are the very helpful staff particularly the security guards, Mae who helped us wth ICE when my daughter had a sprain late at night. Kim our waiter was oarticularly attentive to us as well. Pizza and burgers will be a great addition to ur menu.
Estada de 2 nits (ag. 2018)