Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament Gino Feruci Villa Lovina





Opinions
7,6 sobre 10,
Bé
Serveis populars
Opcions d’habitació
Consulta la disponibilitat per a aquestes dates
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 2 de 2 habitacions
Carregar totes les fotos de: Vil·la, piscina privada (Marino)

Vil·la, piscina privada (Marino)
El més destacat
Balcó
Sala d'estar independent
Petita piscina privada
Banyera d'hidromassatge privada
Control de la temperatura
Cuina bàsica
Frigorífic
Minibar (ple, alguns articles gratuïts)
Carregar totes les fotos de: Vil·la, piscina privada (Spinola)

Vil·la, piscina privada (Spinola)
El més destacat
Balcó
Menjador independent
Petita piscina privada
Banyera d'hidromassatge privada
Control de la temperatura
Cuina bàsica
Frigorífic
Minibar (ple, alguns articles gratuïts)
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

Jalan Laviana, Lovina, Buleleng, Bali, 80361
Sobre aquest allotjament
Serveis de l’allotjament
Polítiques
Informació important
Extres opcionals
- Càrrec per l'esmorzar continental: 100000 IDR per persona (preu aproximat).
- Càrrec pel servei de connexió amb l'aeroport: 700000 IDR per vehicle només l'anada.
- Càrrec pel llit addicional: 500000.0 IDR per nit.
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit i targetes de dèbit; no s'accepten pagaments en efectiu.
El propietari no ha indicat si hi ha cap detector de monòxid de carboni a l'allotjament. Pensa a portar-ne un de portàtil durant el viatge.
El propietari ha indicat que hi ha un detector de fum a l'allotjament.
Aquest allotjament disposa d'elements de seguretat com ara un extintor i una farmaciola.
Aquest allotjament té espais exteriors, com ara balcons, patis i terrasses, que poden no ser adequats per a nens; si tens cap dubte, et recomanem que et posis en contacte amb l'allotjament abans de l'arribada per confirmar que et puguin assignar una habitació adequada
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
L’allotjament també es coneix com a
Gino Feruci
Gino Feruci Lovina
Gino Feruci Villa
Gino Feruci Villa Hotel
Gino Feruci Villa Hotel Lovina
Gino Feruci Villa Lovina
Gino Feruci Villa Lovina Hotel Buleleng
Gino Feruci Villa Lovina Hotel
Gino Feruci Villa Lovina Buleleng
Gino Feruci Villa Lovina Hotel
Gino Feruci Villa Lovina Buleleng
Gino Feruci Villa Lovina Hotel Buleleng
Preguntes freqüents
Opinions
Opinions: Gino Feruci Villa Lovina
7,6
Bo
7,6
Neteja
6,8
Ubicació
8,0
Personal i servei
7,0
Estat de l’allotjament i instal·lacions
Opinions
21 de març de 2020
Què li ha agradat: Personal i servei
Estada de 4 nits (febr. 2020)
2/10, Horrible
Viatger verificat
Viatge en parella
10 de març de 2020
Què no li ha agradat: Personal i servei, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada de 3 nits (març 2020)
10/10, Excel·lent
Hay, Sydney
Viatge en parella
1 de gen. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Hay
Estada de 2 nits (des. 2019)
8/10, Bo
Troy
31 d’oct. de 2019
Què li ha agradat: Comoditat de l’habitació
need upgrading
Troy
Estada de 5 nits (oct. 2019)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
Viatge en parella
19 d’ag. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada de 4 nits (ag. 2019)
8/10, Bo
Michelle
17 d’ag. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i comoditat de l’habitació
Privat og stille villahotel
Michelle
Estada de 3 nits (ag. 2019)
10/10, Excel·lent
Ramon, Amsterdam
Viatge en parella
14 de jul. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Ramon
Estada de 2 nits (juny 2019)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
Viatge en parella
1 de jul. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada de 3 nits (juny 2019)
8/10, Bo
Viatger verificat
Viatge en grup
7 de juny de 2019
Què li ha agradat: Personal i servei, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada de 3 nits (maig 2019)
8/10, Bo
Cedric
28 d’abr. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Great stay at Gino Feruci Villa Lovina
Cedric
Estada de 7 nits (abr. 2019)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
Viatge en parella
10 de febr. de 2019
Què li ha agradat: Personal i servei, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada de 2 nits (febr. 2019)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
29 de des. de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada de 3 nits (jul. 2018)
10/10, Excel·lent
Jaso, Gold coast
26 de nov. de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Jaso
Estada de 2 nits (nov. 2018)
10/10, Excel·lent
Lyndell, Australia
14 de nov. de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Lyndell
Estada de 4 nits (nov. 2018)
4/10, Deficient
Eunice
1 d’oct. de 2018
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Poor service n facilities not well maintained
Eunice
Estada de 2 nits (set. 2018)
6/10, Acceptable
Fuzums, London
20 de set. de 2018
Què no li ha agradat: Personal i servei
Pretty from the outside but..
Fuzums
Estada de 3 nits (set. 2018)
10/10, Excel·lent
Fabian, München
2 de set. de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Fabian
Estada de 5 nits (ag. 2018)
2/10, Horrible
Sary
13 d’ag. de 2018
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Sary
Estada d’1 nit (ag. 2018)
6/10, Acceptable
Tommy
29 de jul. de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Què no li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions
Et hotel i forfald.
Tommy
Estada de 7 nits (jul. 2018)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
4 de maig de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada de 3 nits (abr. 2018)
2/10, Horrible
Jojo, Singapore
13 de gen. de 2018
Què no li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
Run down & infested with mosquitoes
Jojo
Estada de 2 nits (gen. 2018)
8/10, Bo
Viatger verificat
15 de set. de 2017
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada de 3 nits (set. 2017)
10/10, Excel·lent
Jesper
6 d’ag. de 2017
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Jesper
6/10, Acceptable
Viatger verificat
19 de juny de 2017
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Leider kein Buffet und shuttle
Viatger verificat
Estada de 3 nits (juny 2017)
8/10, Bo
Viatger verificat
18 de maig de 2017
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació