Hotel Buenavista Bacalar Jungle Experience
Hotel per a famílies a Bacalar
Galeria de fotos de l’allotjament Hotel Buenavista Bacalar Jungle Experience





VIP Access
Opinions
7,8 sobre 10,
Bé
Serveis populars
VIP Access tier member
Gaudeix de més avantatges fent-te membre
- Estalvia un 15 % o més en una selecció d’allotjaments amb VIP Access quan arribis a la categoria Silver o superior
- Gaudeix d’una qualitat de primer ordre i d’un servei excepcional
- Aconsegueix un avantatge durant la teva estada en una selecció d’allotjaments, a més de millores gratuïtes de la categoria de l’habitació i entrada avançada i sortida tardana quan estiguin disponibles
Opcions d’habitació
Consulta la disponibilitat per a aquestes dates
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 2 de 2 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació Deluxe

Habitació Deluxe
El més destacat
Balcó
Menjador
Sala d'estar
Decoració individual
Aire condicionat
Taula de menjador
Ventilador
Articles de tocador respectuosos amb el medi ambient
Carregar totes les fotos de: Habitació doble Deluxe

Habitació doble Deluxe
El més destacat
Balcó
Menjador
Sala d'estar
Decoració individual
Aire condicionat
Taula de menjador
Ventilador
Articles de tocador respectuosos amb el medi ambient
També et pot agradar

Akalki Hotel y Centro Holistico
Bacalar
- Platja privada
- Spa
- Aparcament inclòs
- Wifi gratuïta
9.4 de 10, Excepcional, 121 opinions
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

Calle Othon P. Blanco, Reg. 1 Mza. 55 Lte. 29 Pblo. Buenavista, Bacalar, QROO, 77923
Sobre aquest allotjament
Hotel Buenavista Bacalar Jungle Experience
Allotjaments similars

Cayuco Maya
Cayuco Maya
- Platja privada
- Esmorzar inclòs
- S’admeten animals
- Aparcament inclòs
8.8 de 10, Excel·lent, 56 opinions
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Taxes
Els següents càrrecs es paguen a l'allotjament i poden incloure els impostos aplicables:
- Dipòsit de 1000.0 MXN per estada
Hem inclòs tots els càrrecs que ens ha proporcionat l'allotjament.
Extres opcionals
- Es pot fer el registre d'entrada abans de l'horari establert si es paga un càrrec (subjecte a disponibilitat).
- Càrrec pel registre de sortida més tard de l'horari establert: 500 MXN.
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
L'edat mínima per fer l'entrada durant les vacances de primavera és de 18 anys
En el cas de les reserves de grups (més de 8 habitacions al mateix allotjament durant les mateixes dates), poden aplicar-se polítiques de cancel·lació o recàrrecs especials
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit, targetes de dèbit i efectiu.
Es poden fer transaccions sense efectiu.
Aquest allotjament fa servir un sistema de reciclatge d'aigües residuals i productes de neteja respectuosos amb el medi ambient.
No es garanteix l'aïllament acústic de les habitacions
Aquest allotjament disposa d'elements de seguretat com ara un extintor i una farmaciola
Aquest allotjament té espais exteriors, com ara balcons, patis i terrasses, que poden no ser adequats per a nens; si tens cap dubte, et recomanem que et posis en contacte amb l'allotjament abans de l'arribada per confirmar que et puguin assignar una habitació adequada
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
Informació addicional
Aquest allotjament no disposa d'ascensors
Només els clients registrats a l'allotjament poden accedir a les habitacions
Aquest allotjament no admet animals de companyia ni gossos pigall
Preguntes freqüents
Opinions: Hotel Buenavista Bacalar Jungle Experience
Opinions
7,8
Bo
8,0/10
Neteja
8,2/10
Personal i servei
7,6/10
Comoditats
7,4/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
8,6/10
Respecte al medi ambient
Opinions
29 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Estada de 9 nits (juny 2025)
2/10, Horrible
Alan
Viatge en família
28 de jul. de 2025
Què no li ha agradat: Neteja, comoditats
Alan
Estada de 8 nits (jul. 2025)
10/10, Excel·lent
Alberto
13 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Alberto
Estada de 2 nits (jul. 2025)
8/10, Bo
Sandra
Viatge en grup
10 de març de 2025
Sandra
Estada de 2 nits (març 2025)
4/10, Deficient
Brenda
Viatge en família
4 de març de 2025
Què no li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions
Almohadas sucias
Brenda
Estada de 3 nits (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
josh
Viatge en grup
12 de des. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
josh
Estada d’1 nit (des. 2024)
10/10, Excel·lent
MARTA
Viatge en parella
13 de nov. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
MARTA
Estada de 5 nits (nov. 2024)
10/10, Excel·lent
Brenda Liliana
Viatge en família
3 de nov. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
El mejor hotel
Brenda Liliana
Estada de 3 nits (oct. 2024)
8/10, Bo
Eli
3 d’oct. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Eli
Estada de 9 nits (set. 2024)
6/10, Acceptable
Mayra Isabel Benito
Viatge en família
9 d’ag. de 2024
Què no li ha agradat: Personal i servei
Mayra Isabel Benito
Estada de 4 nits (jul. 2024)
4/10, Deficient
Elda
Viatge en grup
31 de jul. de 2024
Què no li ha agradat: Neteja, comoditat de l’habitació
Elda
Estada de 2 nits (jul. 2024)
4/10, Deficient
Mariana Romero
Viatge en grup
23 de jul. de 2024
Què no li ha agradat: Personal i servei, comoditats
Mariana Romero
Estada de 4 nits (jul. 2024)
2/10, Horrible
Horacio
21 de jul. de 2024
Not what is advertised
Horacio
Estada d’1 nit (jul. 2024)
10/10, Excel·lent
Adriana
Viatge en família
20 de jul. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Adriana
Estada de 4 nits (jul. 2024)
10/10, Excel·lent
Angelica belen
Viatge en família
2 de jul. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Angelica belen
Estada de 3 nits (juny 2024)
8/10, Bo
Eduardo
Viatge en parella
19 de juny de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Eduardo
Estada de 5 nits (juny 2024)
6/10, Acceptable
Herculano Lopez
Viatge en família amb nens petits
18 de juny de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Herculano Lopez
Estada de 3 nits (juny 2024)
8/10, Bo
KARLA, Las Vegas
Viatge en família amb nens petits
17 de juny de 2024
Què li ha agradat: Neteja, comoditats
KARLA
Estada de 2 nits (maig 2024)
6/10, Acceptable
Alfa
Viatge en família amb nens petits
3 de juny de 2024
Què no li ha agradat: Personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions
Alfa
Estada de 4 nits (maig 2024)
8/10, Bo
Marcos Raul Ortiz
Viatge en família
2 de maig de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Marcos Raul Ortiz
Estada de 4 nits (abr. 2024)
10/10, Excel·lent
manuel
Viatge en parella
9 d’abr. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
manuel
Estada de 2 nits (març 2024)
4/10, Deficient
Jessica
23 de març de 2024
Què li ha agradat: Personal i servei
Jessica
10/10, Excel·lent
Jorge Rasciel Trejo, Cuernavaca
Viatge en família
17 de febr. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Jorge Rasciel Trejo
Estada de 4 nits (febr. 2024)
10/10, Excel·lent
Rosario
Viatge en grup
8 de febr. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Rosario
Estada de 4 nits (febr. 2024)
10/10, Excel·lent
CARLOS
Viatge en família
24 de nov. de 2023
Què li ha agradat: Comoditats
CARLOS
Estada d’1 nit (nov. 2023)











