Petit Bali Forest Shinjuku Sanchome
Hotel amb servei de recepció obert les 24 hores i a poca distància a peu de l'atractiu següent: Jardí Nacional Shinjuku Gyoen
Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament Petit Bali Forest Shinjuku Sanchome





Opinions
8,8 sobre 10,
Excel·lent
Serveis populars
El preu actual és de 112 €
19 de juny - 20 de juny
Opcions d’habitació
Carregar totes les fotos de: Habitació estàndard, fumadors

Habitació estàndard, fumadors
El més destacat
Control de la temperatura
Televisor LCD
Dormitoris
Bany privat
Un vàter amb bidet electrònic
Barnussos
Un assecador de cabells
Televisió digital
Carregar totes les fotos de: Habitació estàndard, 1 llit doble, no fumadors

Habitació estàndard, 1 llit doble, no fumadors
El més destacat
Control de la temperatura
Televisor LCD
Dormitori independent
Bany privat
Un vàter amb bidet electrònic
Barnussos
Un assecador de cabells
Televisió digital
També et pot agradar

Grand Prince Hotel Takanawa
Minato
- Spa
- Wifi gratuïta
- Restaurant
- Aire condicionat
9.0 de 10, Fantàstic, 1.012 opinions
Preu actual: 140 €
23 de juny - 24 de juny
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

3-chome-8-10 Shinjuku, Tokyo, Tokyo, 160-0022
Sobre aquest allotjament
Allotjaments similars

Hotel Gracery Shinjuku
Hotel Gracery Shinjuku
- Wifi gratuïta
- Aire condicionat
- Aparcament disponible
- Bar
9.0 de 10, Fantàstic, 3.449 opinions
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Taxes
Els següents càrrecs es paguen a l'allotjament i poden incloure els impostos aplicables:
- L'allotjament cobra un impost municipal d'entre 100 i 200 JPY per persona i nit, segons la tarifa per nit de l'habitació. Aquest impost no s'aplica a tarifes per nit de menys de 10 000 JPY. També hi ha altres excepcions. Per obtenir-ne més informació, contacta amb l'oficina corresponent mitjançant la informació inclosa a la confirmació de la reserva.
Hem inclòs tots els càrrecs que ens ha proporcionat l'allotjament.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit; no s'accepten pagaments en efectiu.
Informació addicional
Aquest allotjament no disposa d'ascensors
El Ministeri de Salut, Treball i Benestar del Japó requereix als viatgers estrangers que presentin el número de passaport i la nacionalitat en fer el registre a qualsevol tipus d'allotjament (fondes, hotels, motels, etc.); a més, els propietaris de l'allotjament han de fer i conservar una fotocòpia dels passaports per tal de registrar els clients
L’allotjament també es coneix com a
HotelPetiBaliForestshinjuku3choumeten
Petit Bali Forest Shinjuku Sanchome Hotel
Petit Bali Forest Shinjuku Sanchome Tokyo
Petit Bali Forest Shinjuku Sanchome Hotel Tokyo
Preguntes freqüents
Opinions: Petit Bali Forest Shinjuku Sanchome
Opinions
8,8
Excel·lent
9,2/10
Neteja
9,2/10
Personal i servei
9,2/10
Comoditats
8,8/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
8,6/10
Respecte al medi ambient
Opinions
Viatge en família
22 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Estada de 2 nits (maig 2025)
10/10, Excel·lent
Candice, Valley Glen
1 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Candice
Estada de 2 nits (abr. 2025)
8/10, Bo
Robert
7 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Robert
Estada d’1 nit (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Paul
7 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Paul
Estada de 9 nits (març 2025)
4/10, Deficient
Geoff
Viatge en família
16 de febr. de 2025
Què no li ha agradat: Comoditats
Geoff
Estada de 3 nits (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
Guillaume
4 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Guillaume
Estada de 2 nits (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
Jared
16 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Great place!
Jared
Estada de 5 nits (oct. 2024)
10/10, Excel·lent
Paul
22 de des. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Paul
Estada de 2 nits (des. 2024)
10/10, Excel·lent
Lillian
Viatge en grup
6 de des. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Lillian
Estada de 5 nits (nov. 2024)
10/10, Excel·lent
Philippe
Viatge en parella
1 de des. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Philippe
Estada de 22 nits (nov. 2024)
10/10, Excel·lent
Katharine
Viatge en parella
26 de nov. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Katharine
Estada de 4 nits (nov. 2024)
6/10, Acceptable
Sujiyit
22 de nov. de 2024
Què li ha agradat: Personal i servei
Què no li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions
Sujiyit
Estada d’1 nit (nov. 2024)
10/10, Excel·lent
Mark
17 de nov. de 2024
Mark
Estada d’1 nit (nov. 2024)
4/10, Deficient
Andressa
15 de nov. de 2024
Andressa
Estada d’1 nit (nov. 2024)
10/10, Excel·lent
Peter
Viatge en parella
31 d’oct. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Peter
Estada de 4 nits (oct. 2024)
6/10, Acceptable
Ming
25 d’oct. de 2024
Ming
Estada de 3 nits (oct. 2024)
8/10, Bo
chi tak
23 d’oct. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
chi tak
Estada d’1 nit (oct. 2024)
8/10, Bo
Frederik
9 d’oct. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Frederik
Estada de 5 nits (oct. 2024)
8/10, Bo
Alison
Viatge en parella
15 de set. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Alison
Estada d’1 nit (set. 2024)
10/10, Excel·lent
JUYEON
5 d’ag. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
JUYEON
Estada de 2 nits (jul. 2024)
10/10, Excel·lent
Andrew
15 de jul. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Andrew
Estada d’1 nit (jul. 2024)
8/10, Bo
Tyler
14 de jul. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Tyler
Estada de 5 nits (juny 2024)
10/10, Excel·lent
Christopher
Viatge en parella
29 de juny de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Christopher
Estada de 2 nits (juny 2024)
10/10, Excel·lent
Chai Har
Viatge en grup
25 de juny de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Everything you need, they almost have it all
Chai Har
Estada de 3 nits (abr. 2024)
10/10, Excel·lent
Eric
25 de juny de 2024
Eric
Estada de 2 nits (juny 2024)
Últimes tendències a Expedia
Hotels
Paquets