Londres (QQS-Estació Internacional de tren de Saint Pancras): 3 min a peu
King's Cross & St. Pancras Underground Station: 4 min a peu
Londres (LHR-Aeroport de Heathrow): a 50 min en cotxe
Restaurants
Chambers Club - 3 minuts a peu
GNH Bar and Terrace - 4 minuts a peu
Booking Office Bar & Restaurant - 2 minuts a peu
Fortnum & Mason - 4 minuts a peu
Burger King - 2 minuts a peu
Sobre aquest allotjament
St. Pancras London, Autograph Collection ®
Hotel de luxe amb certificació ecològica amb El Museu Britànic a prop
St. Pancras London, Autograph Collection ®, amb London Eye i Big Ben a poca distància, ofereix una terrassa, un jardí i servei de bugaderia i tintoreria. Dona't el gust amb un tractament corporal, un massatge tailandès i un tractament facial a l'spa de les instal·lacions. No deixis passar l'oportunitat de menjar a qualsevol dels 3 restaurants de les instal·lacions, que ofereixen esmorzar, dinar, sopar i cuina britànica. La wifi gratuïta a l'habitació, amb 50 Mbps o més de velocitat, està disponible per a tots els clients, juntament amb un servei de lloguer de cotxes a les instal·lacions i 2 bars.
Entre els altres avantatges d'aquest hotel, s'inclouen els següents:
Una piscina coberta
Esmorzar preparat al moment (de pagament), aparcament (de pagament) i registre de sortida exprés
Magatzem d'equipatge, assistència turística i per a la compra d'entrades i sala de recepcions
12 sales de reunions, sales de massatge o tractament i serveis per a casaments
A les opinions dels clients només es diuen coses bones de l'esmorzar, de l'amabilitat del personal i de la ubicació
Característiques de l'habitació
Les 245 habitacions, moblades individualment, ofereixen comoditats com ara servei d'habitacions les 24 hores i roba de llit d'alta qualitat, així com altres avantatges, per exemple, espais de treball aptes per a portàtils i aire condicionat.
Entre els serveis i les instal·lacions addicionals, s'inclou el següent:
Reciclatge i bombetes LED
Articles de tocador gratuïts i assecadors de cabells
Televisors LCD de 37 polzades amb canals per satèl·lit
Armaris robers o de rebost, bressols gratuïts i cafeteres/teteres
Premis i afiliacions
Allotjament amb certificat ecològic
Aquest allotjament forma part del programa Green Key (fundació per a l'educació mediambiental), que mesura l'impacte de l'allotjament en un o diversos dels aspectes següents: medi ambient, comunitat, patrimoni cultural i economia local.
St. Pancras London, Autograph Collection ® és a la Hot List de la revista Condé Nast Traveler de l'any 2012.
Disponible en algunes zones comunes: wifi gratuïta
Aparcament i opcions de transport
Aparcament fora de les instal·lacions disponible (37 GBP per dia)
Aparcament les instal·lacions (80 GBP per dia)
Aparcament per a furgonetes accessible en cadira de rodes disponible
Menjar i beguda
Cada dia de pagament disponible esmorzar a la carta de 07:00 a 11:00: entre 25 i 35 GBP per persona
2 bars
3 restaurants
Restaurant privat i per a parelles
Restaurants a les instal·lacions
Booking Office 1869
MI+ME
The Hansom
Activitats
Gimnàs obert les 24 hores
Piscina coberta
Sala de vapor
Sauna
Spa complet
Per a famílies
Bressol gratuït
Bugaderia
Piscina coberta
Comoditats
Bugaderia
Magatzem d'equipatge
Servei de recepció obert les 24 hores
Serveis per als clients
Assistència turística o per a la compra d'entrades
Canvi de roba de llit (cal sol·licitar-lo)
Paquets romàntics i per a propostes de matrimoni
Porter o grum
Servei de bugaderia i rentatge en sec
Servei de neteja (diari)
Serveis de consergeria
Serveis per a casaments
Serveis empresarials
12 sales de reunions
451 metres quadrats d'espai per a conferències
Exterior
Jardí
Terrassa
Spa complet
6 sales de tractaments
Embolcalls corporals
Exfoliacions corporals
Massatges amb pedres calentes
Massatges de teixits profunds
Massatges suecs
Massatges tailandesos
Sala de vapor
Sales de tractament per a parelles
Sauna
Spa obert cada dia
Tractaments facials
Accessibilitat
Si tens cap sol·licitud relacionada amb necessitats específiques d'accessibilitat, contacta amb l'allotjament mitjançant la informació inclosa a la confirmació de la reserva.
Accés en cadira de rodes (pot tenir limitacions)
Agafador a la dutxa (a 69 centímetres d'alçada)
Agafador al costat del vàter (a 69 centímetres d'alçada)
Alarmes visuals als passadissos
Aparcament per a furgonetes accessible en cadira de rodes
Ascensor (porta de 89 centímetres d'amplada)
Bany públic accessible en cadira de rodes
Camí per arribar a l'entrada ben il·luminat
Capçal de dutxa amb alçada ajustable
Centre de negocis accessible en cadira de rodes
Dispositius d'audició assistida
Dispositius d'audició assistida a les sales de reunions
Endolls del bany a poca alçada
Gimnàs accessible en cadira de rodes
Lounge accessible en cadira de rodes
Mànecs de porta de palanca
Pany de la porta a poca alçada
Pas accessible en cadira de rodes
Piscina accessible en cadira de rodes
Porta amb espiera a poca alçada
Rampa a l'entrada principal
Recepció accessible en cadira de rodes (a 105 centímetres d'alçada)
Restaurant accessible en cadira de rodes
Spa accessible en cadira de rodes
Taulell de consergeria accessible en cadira de rodes
Més serveis
1 edifici
7 plantes
Agitadors de cafè biodegradables disponibles
Allotjament lliure de fum
Almenys un 80 % de la il·luminació és LED
Arquitectura d'estil victorià
Esmorzar vegetarià disponible
Finestres de doble vidre
Jardí al terrat
No hi ha agitadors de cafè de plàstic
Opcions d'alimentació veganes
Opcions d'alimentació vegetarianes
Política integral contra el malbaratament alimentari
Política integral de reciclatge
Sala de banquets
Sala de recepcions
Serveis de l’habitació
Dormitori
Bressol gratuït
Edredó de plomes
Matalàs amb encoixinament addicional
Roba de llit d'alta qualitat
Bany
Articles de tocador gratuïts
Assecador de cabells
Barnussos
Paper higiènic
Raspall i pasta de dents (cal sol·licitar-los)
Sabatilles
Sabó
Tovalloles
Xampú
Entreteniment
Pel·lícules de pagament
Televisor LCD de 37 polzades amb canals per satèl·lit
Menjar i beguda
Ampolla d'aigua gratuïta
Cafetera i tetera
Minibar
Servei d'habitacions 24 hores
Altres
Adaptadors elèctrics
Aire condicionat
Cadira d'escriptori
Caixa forta
Calefacció
Decoració exclusiva
Dispositius d'estalvi d'energia a les habitacions
Dutxes amb ús eficient de l'aigua
Escriptori
Espai de treball apte per a portàtils
Habitacions connectades disponibles
Il·luminació LED
Mobiliari exclusiu
Planxa i taula de planxar
Premsa gratuïta cada dia
Reciclatge
Telèfon
Polítiques
Entrada
Hora d'inici del registre d'entrada: 15:00. Hora de finalització del registre d'entrada: en qualsevol moment.
Registre d'entrada sense contacte
Edat mínima per fer el registre d'entrada: 18 anys.
Sortida
Hora límit per al registre de sortida: migdia.
Registre de sortida sense contacte
Es cobrarà un càrrec per fer el registre de sortida més tard de l'horari establert.
Registre de sortida exprés disponible
Instruccions especials d’entrada
Els clients rebran un correu electrònic 7 dies abans de l'arribada amb instruccions per fer l'entrada. El personal de la recepció els donarà la benvinguda quan arribin a l'allotjament.
Mètodes d’accés
Personal de recepció
Animals de companyia
S'admeten animals de companyia per un càrrec addicional: 100 GBP per animal de companyia per estada. A més, s'ha d'abonar un càrrec únic en concepte de neteja (30 GBP).
Els animals de servei són benvinguts i no cal abonar cap càrrec
Només es poden portar gossos
1 en total (fins a 15 kg per animal de companyia)
Hi ha disponibles bols d'aigua i menjar
Nens i llits addicionals
En aquest allotjament s'admeten nens
Hi ha llits addicionals disponibles per un càrrec addicional de 80.0 GBP per nit
Es poden sol·licitar bressols gratuïts.
Formes de pagament de l’allotjament
Informació important
Extres opcionals
Càrrec per l'esmorzar a la carta: entre 25 i 35 GBP per persona (preu aproximat).
Càrrec per l'aparcament sense assistència: 80 GBP per dia.
Càrrec per animals de companyia: 100 GBP per animal de companyia, per estada més un càrrec únic de 30 GBP per la neteja al final de l'estada.
No és necessari abonar cap taxa en concepte d'animals de servei
S'aplica un càrrec si es fa el registre de sortida més tard de l'horari establert.
Càrrec pel llit addicional: 80.0 GBP per nit.
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit; no s'accepten pagaments en efectiu.
Es poden fer transaccions sense efectiu.
Aquest allotjament disposa d'elements de seguretat com ara un detector de monòxid de carboni, un extintor, un detector de fum, un sistema de seguretat, una farmaciola i il·luminació exterior
L'allotjament afirma que segueix les pràctiques de neteja i desinfecció que estableix el document o l'associació següent: Commitment to Clean (Marriott).
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
Informació addicional
L'horari de la piscina és el següent: 09:00-19:00.
Cal reservar els serveis de massatge i els tractaments de spa amb antelació; abans d'arribar, contacta amb l'allotjament mitjançant la informació que trobaràs a la confirmació de la reserva
L'allotjament disposa d'habitacions comunicades o contigües, subjectes a disponibilitat; per sol·licitar-les cal contactar amb l'allotjament mitjançant la informació que figura a la confirmació de la reserva.
Es prohibeix l'entrada a la piscina als menors de 16 anys sense la supervisió d'un adult
L’allotjament també es coneix com a
Hotel London St. Pancras
London St. Pancras Hotel
London St. Pancras Hotel Renaissance
London St. Pancras Renaissance
London St. Pancras Renaissance Hotel
Renaissance Hotel London St. Pancras
Renaissance London St. Pancras
Renaissance London St. Pancras Hotel
St. Pancras Renaissance London
St. Pancras Renaissance London Hotel
St. Pancras Renaissance London Hotel England
St. Pancras Renaissance Hotel London
St. Pancras Renaissance Hotel
St. Pancras Renaissance
St Pancras Renaissance London
St. Pancras Renaissance Hotel London Hotel
St. Pancras Renaissance Hotel London London
St. Pancras Renaissance Hotel London Hotel London
Preguntes freqüents
St. Pancras London, Autograph Collection ® té piscina?
Sí, aquest allotjament té una piscina coberta. Horari de la piscina: 09:00-19:00.
Quant costa allotjar-se a St. Pancras London, Autograph Collection ®?
Amb data 2 d’ag. de 2025, els preus que s’han trobat per a una estada d’una nit per a dos adults a St. Pancras London, Autograph Collection ® el dia 24 d’ag. de 2025 són d'almenys 310,81 €, amb taxes i impostos inclosos. Aquest import es basa en el preu per nit més baix que s’ha trobat en les últimes 24 hores per a estades durant els propers 30 dies. Els preus poden canviar. Tria les dates que vulguis per veure preus més precisos.
St. Pancras London, Autograph Collection ® accepta animals de companyia?
Sí, aquest hotel admet gossos (1 com a màxim) que pesin fins a 15 kg cadascun. Es cobra una taxa de 100 GBP per animal de companyia i per estada. També s'aplica un càrrec pel servei de neteja: 30 GBP. No cal pagar cap taxa en el cas dels animals de servei.
Quant costa aparcar a St. Pancras London, Autograph Collection ®?
Hi ha aparcament disponible per 80 GBP per dia.
A quina hora es fa el registre d'entrada a St. Pancras London, Autograph Collection ®?
Hora d'inici del registre d'entrada: 15:00. Hora de finalització del registre d'entrada: en qualsevol moment.
A quina hora es fa el registre de sortida a St. Pancras London, Autograph Collection ®?
Registre de sortida: migdia. És possible fer una sortida tardana per una taxa.
On es troba St. Pancras London, Autograph Collection ®?
Aquest hotel de luxe és a Centre de la Ciutat de Londres; tindràs El Museu Britànic a 1,6 km i London Eye i Hyde Park, a menys de 5 km. Big Ben i Palau de Buckinghamtambé són a menys de 5 km. King's Cross & St. Pancras Underground Station i Londres (QQS-Estació Internacional de tren de Saint Pancras) són a 5 min a peu.
Opinions: St. Pancras London, Autograph Collection ®
Opinions
8,4
Molt bo
Totes les opinions provenen d’experiències reals de clients. Només els clients que han reservat una estada amb nosaltres poden enviar opinions. Verifiquem les opinions d’acord amb les nostres directrius i les publiquem totes, tant si són positives com negatives.Més informacióS’obre en una finestra nova
Puntuació 10: Excel·lent. 577 de 1001 opinions
10-Excel·lent
577
Puntuació 8: Bo. 187 de 1001 opinions
8-Bo
187
Puntuació 6: Acceptable. 121 de 1001 opinions
6-Acceptable
121
Puntuació 4: Deficient. 67 de 1001 opinions
4-Deficient
67
Puntuació 2: Horrible. 49 de 1001 opinions
2-Horrible
49
9,0/10
Neteja
8,6/10
Personal i servei
8,8/10
Comoditats
8,6/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
8,0/10
Respecte al medi ambient
Opinions
2/10, Horrible
Lucia
Viatge en família
24 de jul. de 2025
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Nos quedamos ahi unos dias antes y todo bien. Esta vez nos dieron una habitación vieja y fea! De pena
Lucia
Estada d’1 nit (jul. 2025)
10/10, Excel·lent
nathan
Viatge en parella
7 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Excellent experience here even with a few changes that were request and immediately accommodated for. Worth a stay every time
nathan
Estada d’1 nit (jul. 2025)
4/10, Deficient
Elena
5 de jul. de 2025
Què no li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions
The rooms are very dated and smell awful. The mattress smell all kinds of bodily odors to the point we had to move out. Definitely not worth the money. The main corridor smells worst kitchen smells. I don’t know how people not say anything about it. It is also hard to reach the front desk. I called 8 times whith no luck. Someone picks up and hangs up. I left one if my things at a hotel and can't reach tjem to retrieve it.
Elena
Estada de 2 nits (jul. 2025)
8/10, Bo
Carole
4 de jul. de 2025
Carole
Estada d’1 nit (juny 2025)
2/10, Horrible
yi jen
Viatge en família
3 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
I stayed here in early May and am still dealing with unresolved issues in July.
The hotel charged both me and the third-party platform for my stay, and it took multiple follow-ups before they realised their mistake. Every time I pointed out an error, their first response was to deny it rather than investigate. When I requested a receipt, it took three separate attempts before I received the correct one – only after calling and confirming every line item.
They also charged me an additional accommodation fee, which they again initially denied before finally agreeing to refund. Throughout this entire process, the hotel made numerous operational errors and never provided any proactive updates, despite repeatedly promising to do so.
They offered Bonvoy points as a goodwill gesture but, even weeks after confirming my refund, I have yet to receive them.
For a five-star hotel, the lack of professionalism, communication, and accountability was extremely disappointing. I would not recommend staying here if you expect reliable service and efficient issue resolution.
yi jen
Estada de 2 nits (maig 2025)
6/10, Acceptable
Judy
Viatge en parella
29 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Què no li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions
The St. Pancras Hotel looks very impressive on the outside and is of course a major London landmark. The inside, however, needs some upgrading. The hotel lobby looks very grand, but skimps on customer service: there is no porter outside to help with luggage. The concierge desks have large, prominent space in the front of the lobby but never seem to be staffed. The check-in stations are relegated to the side of the lobby, along with couches crammed into a narrow alley to make space for the bar and drinks area in the middle of the lobby, forcing guests to queue up in the narrow space afforded them while dodging waiters and other guests going by. The hotel room is clean and spacious, but looks like a throw back to a 1990s room with old carpet that smells strongly of cleaning products, furniture whose laminate is peeling off in large chunks, a bathroom door that's on a spring that won't stay open, no ventilation in the bathroom, and very old fashioned bathtub/shower combo that has one of those glass half doors that never do much to shield water splash but make getting in and out of the steep bathtub difficult. The window overlooking the Eurostar platform in the St Pancras station is sort of cool, but is quite dirty and the constant noise from the station makes going to sleep a bit difficult. All of this for over $500 a night does not really live up to Marriott's usual standards. Staff are very friendly, which is a bright spot of an otherwise forgettable stay.
Judy
Estada d’1 nit (juny 2025)
10/10, Excel·lent
Emma
28 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Exquisite decor and staff service was exemplary; a complimentary upgrade to a suite fortunately because of midweek availability was more than appreciated.
Emma
Estada d’1 nit (juny 2025)
10/10, Excel·lent
Amandeep
27 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Amandeep
Estada d’1 nit (juny 2025)
6/10, Acceptable
Christopher
25 de juny de 2025
Christopher
Estada d’1 nit (juny 2025)
10/10, Excel·lent
Crystie
Viatge en família
24 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
We had a lovely stay at the Renaissance St. Pancras for the final night of our two week visit to London and Paris. Within a few minutes of stepping off of our Eurostar train from Paris we were kindly welcomed to the check in desk and presented with cocktails. The amazing Laura answered all of our questions and gave us advice on getting to the airport the next day. She even escorted us down the hall to the elevators to show us the way to our room. It was incredible. We got to the pool only 20 minutes before kids time ended, but they allowed my daughter some extra time. Both meals we had were delicious and the restaurant greeter made us feel so welcomed and wanted to make sure my daughter was happy. I can’t say enough wonderful things about this hotel. We look forward to returning.
Crystie
Estada d’1 nit (juny 2025)
10/10, Excel·lent
Jonathan
Viatge en parella
23 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja
Hotel is gorgeous and INCREDIBLY convenient!!
Jonathan
Estada de 7 nits (juny 2025)
6/10, Acceptable
Nicola
Viatge en família
21 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja
We booked the hotel as a treat for the family. For a 5 star hotel, the rooms were really no better than a premier inn. Extremely boring, functional and a little tired. A real let down sadly. The building is obviously iconic and the communal areas are beautiful but no attention has been paid at all to the hotel bedrooms that are no different to a very average corporate hotel.
Staff were nice though.
Nicola
Estada de 2 nits (juny 2025)
10/10, Excel·lent
Carl
8 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Carl
Estada d’1 nit (juny 2025)
10/10, Excel·lent
Peter
Viatge en parella
7 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Great location and a lovely room.
Peter
Estada d’1 nit (juny 2025)
10/10, Excel·lent
carol
Viatge en parella
5 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
We had a very early train to catch and we only had to walk out the side door and we’re at the train station and felt very safe and a awesome hotel and staff.
carol
Estada d’1 nit (juny 2025)
10/10, Excel·lent
Elizabeth, Carlsbad
Viatge amb animals de companyia, Viatge en família
5 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Amazing hotel and excellent staff. We enjoyed our stay and hope to return. Thanks for your hospitality!
Elizabeth
Estada d’1 nit (maig 2025)
6/10, Acceptable
Helen
Viatge en parella
4 de juny de 2025
Què li ha agradat: Comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
A little soulless. Bedroom was far too hot as were other areas. No afternoon tea any longer in the Chambers Club, only a slice of cake.
Helen
Estada d’1 nit (maig 2025)
10/10, Excel·lent
Stephanie
26 de maig de 2025
Stephanie
Estada d’1 nit (maig 2025)
10/10, Excel·lent
Stephen
24 de maig de 2025
Stephen
Estada d’1 nit (maig 2025)
10/10, Excel·lent
Sanju
20 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
The customer service was impeccable. Will stay again!
Sanju
Estada de 4 nits (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
lesley
Viatge en parella
16 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Anazing room, hotel and service. Really lovely stay and breakfast
lesley
Estada d’1 nit (gen. 2025)
8/10, Bo
Dougal
16 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions
Dougal
Estada d’1 nit (maig 2025)
10/10, Excel·lent
Emily
10 de maig de 2025
Emily
Estada de 2 nits (jul. 2024)
10/10, Excel·lent
Raemon Alfred
Viatge en família
10 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Very smooth check in. And We were allowed to do an early check in.
Raemon Alfred
Estada d’1 nit (maig 2025)
6/10, Acceptable
HYE JI
10 de maig de 2025
Què li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions