St. Pancras London, Autograph Collection ®

Allotjament de 5.0 estrelles
Hotel de luxe a Londres amb 3 restaurants i connexió amb un centre comercial

Selecciona les dates per veure els preus

Galeria de fotos de l’allotjament St. Pancras London, Autograph Collection ®

Sala de reunions
Vista des de l'allotjament
Hi ha 3 restaurants amb plats de cuina britànica
Recepció
Sala de reunions

Serveis populars

  • Esmorzar disponible
  • Piscina
  • Restaurant
  • Spa
  • Bar
  • S’admeten animals
El preu actual és de 311 €
taxes i impostos inclosos
24 d’ag. - 25 d’ag.

Opcions d’habitació

Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 13 de 13 habitacions

Habitació Premier

9,0 sobre 10
Fantàstic
(2 opinions)

El més destacat

Mobiliari individual
Decoració individual
Aire condicionat
Calefacció
Habitacions comunicades/contigües
Bressols (gratis)
Televisor LCD
Matalàs amb encoixinament addicional
  • Capacitat per a 2
  • 1 llit de matrimoni gran

Suite

El més destacat

Mobiliari individual
Decoració individual
Aire condicionat
Calefacció
Habitacions comunicades/contigües
Bressols (gratis)
Televisor LCD
Dormitori independent
  • Capacitat per a 3
  • 1 llit de matrimoni gran

Suite

El més destacat

Mobiliari individual
Decoració individual
Aire condicionat
Calefacció
Habitacions comunicades/contigües
Bressols (gratis)
Televisor LCD
Dormitori independent
  • Capacitat per a 3
  • 1 llit de matrimoni gran

Suite

El més destacat

Mobiliari individual
Decoració individual
Aire condicionat
Calefacció
Habitacions comunicades/contigües
Bressols (gratis)
Televisor LCD
Dormitori independent
  • Capacitat per a 3
  • 1 llit doble

Suite reial

El més destacat

Mobiliari individual
Decoració individual
Aire condicionat
Calefacció
Habitacions comunicades/contigües
Bressols (gratis)
Televisor LCD
3 Dormitoris
  • Capacitat per a 8
  • 3 llits dobles

Suite

El més destacat

Mobiliari individual
Decoració individual
Aire condicionat
Calefacció
Habitacions comunicades/contigües
Bressols (gratis)
Televisor LCD
2 Dormitoris
  • Capacitat per a 6
  • 2 llits dobles

Suite Grand

El més destacat

Mobiliari individual
Decoració individual
Aire condicionat
Calefacció
Habitacions comunicades/contigües
Bressols (gratis)
Televisor LCD
Dormitori independent
  • Capacitat per a 3
  • 1 llit de matrimoni gran

Loft

El més destacat

Mobiliari individual
Decoració individual
Aire condicionat
Calefacció
Habitacions comunicades/contigües
Bressols (gratis)
Televisor LCD
Dormitori independent
  • Capacitat per a 2
  • 1 llit de matrimoni gran

Suite júnior

El més destacat

Mobiliari individual
Decoració individual
Aire condicionat
Calefacció
Habitacions comunicades/contigües
Bressols (gratis)
Televisor LCD
Dormitori independent
  • Capacitat per a 3
  • 1 llit de matrimoni gran

Habitació Deluxe

7,4 sobre 10
(3 opinions)

El més destacat

Mobiliari individual
Decoració individual
Aire condicionat
Calefacció
Habitacions comunicades/contigües
Bressols (gratis)
Televisor LCD
Matalàs amb encoixinament addicional
  • Capacitat per a 2
  • 1 llit de matrimoni gran

Habitació superior

El més destacat

Mobiliari individual
Decoració individual
Aire condicionat
Calefacció
Habitacions comunicades/contigües
Bressols (gratis)
Televisor LCD
Matalàs amb encoixinament addicional
  • Capacitat per a 4
  • 2 llits de matrimoni

Habitació superior

El més destacat

Mobiliari individual
Decoració individual
Aire condicionat
Calefacció
Habitacions comunicades/contigües
Bressols (gratis)
Televisor LCD
Matalàs amb encoixinament addicional
  • Capacitat per a 2
  • 1 llit de matrimoni gran

Suite júnior

El més destacat

Mobiliari individual
Decoració individual
Aire condicionat
Calefacció
Habitacions comunicades/contigües
Bressols (gratis)
Televisor LCD
Dormitori independent
  • Capacitat per a 3
  • 1 llit de matrimoni gran

També et pot agradar

Mod logo
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!

Informació sobre el barri

Mapa
Euston Road, London, England, NW1 2AR

Què hi ha als voltants

  • El Museu Britànic - 15 minuts a peu - 1.3 km
  • Hyde Park - 7 minuts en cotxe - 3.6 km
  • Palau de Buckingham - 7 minuts en cotxe - 3.6 km
  • Big Ben - 7 minuts en cotxe - 3.7 km
  • London Eye - 7 minuts en cotxe - 3.7 km

Com moure’s per la zona

  • Londres (QQS-Estació Internacional de tren de Saint Pancras): 3 min a peu
  • King's Cross & St. Pancras Underground Station: 4 min a peu
  • Londres (LHR-Aeroport de Heathrow): a 50 min en cotxe

Restaurants

  • ‪Chambers Club - ‬3 minuts a peu
  • ‪GNH Bar and Terrace - ‬4 minuts a peu
  • ‪Booking Office Bar & Restaurant - ‬2 minuts a peu
  • ‪Fortnum & Mason - ‬4 minuts a peu
  • ‪Burger King - ‬2 minuts a peu

Sobre aquest allotjament

St. Pancras London, Autograph Collection ®

Hotel de luxe amb certificació ecològica amb El Museu Britànic a prop
St. Pancras London, Autograph Collection ®, amb London Eye i Big Ben a poca distància, ofereix una terrassa, un jardí i servei de bugaderia i tintoreria. Dona't el gust amb un tractament corporal, un massatge tailandès i un tractament facial a l'spa de les instal·lacions. No deixis passar l'oportunitat de menjar a qualsevol dels 3 restaurants de les instal·lacions, que ofereixen esmorzar, dinar, sopar i cuina britànica. La wifi gratuïta a l'habitació, amb 50 Mbps o més de velocitat, està disponible per a tots els clients, juntament amb un servei de lloguer de cotxes a les instal·lacions i 2 bars.
Entre els altres avantatges d'aquest hotel, s'inclouen els següents:
  • Una piscina coberta
  • Esmorzar preparat al moment (de pagament), aparcament (de pagament) i registre de sortida exprés
  • Magatzem d'equipatge, assistència turística i per a la compra d'entrades i sala de recepcions
  • 12 sales de reunions, sales de massatge o tractament i serveis per a casaments
  • A les opinions dels clients només es diuen coses bones de l'esmorzar, de l'amabilitat del personal i de la ubicació
Característiques de l'habitació
Les 245 habitacions, moblades individualment, ofereixen comoditats com ara servei d'habitacions les 24 hores i roba de llit d'alta qualitat, així com altres avantatges, per exemple, espais de treball aptes per a portàtils i aire condicionat.
Entre els serveis i les instal·lacions addicionals, s'inclou el següent:
  • Reciclatge i bombetes LED
  • Articles de tocador gratuïts i assecadors de cabells
  • Televisors LCD de 37 polzades amb canals per satèl·lit
  • Armaris robers o de rebost, bressols gratuïts i cafeteres/teteres

Premis i afiliacions

Allotjament amb certificat ecològic
Aquest allotjament forma part del programa Green Key (fundació per a l'educació mediambiental), que mesura l'impacte de l'allotjament en un o diversos dels aspectes següents: medi ambient, comunitat, patrimoni cultural i economia local.
St. Pancras London, Autograph Collection ® és a la Hot List de la revista Condé Nast Traveler de l'any 2012.

Idiomes

Anglès.

Allotjaments similars

Serveis de l’allotjament

Internet

  • Disponible a totes les habitacions: wifi gratuïta
  • Velocitat de la wifi a l'habitació: 50 Mbps o més
  • Disponible en algunes zones comunes: wifi gratuïta

Aparcament i opcions de transport

  • Aparcament fora de les instal·lacions disponible (37 GBP per dia)
  • Aparcament les instal·lacions (80 GBP per dia)
  • Aparcament per a furgonetes accessible en cadira de rodes disponible

Menjar i beguda

  • Cada dia de pagament disponible esmorzar a la carta de 07:00 a 11:00: entre 25 i 35 GBP per persona
  • 2 bars
  • 3 restaurants
  • Restaurant privat i per a parelles

Restaurants a les instal·lacions

  • Booking Office 1869
  • MI+ME
  • The Hansom

Activitats

  • Gimnàs obert les 24 hores
  • Piscina coberta
  • Sala de vapor
  • Sauna
  • Spa complet

Per a famílies

  • Bressol gratuït
  • Bugaderia
  • Piscina coberta

Comoditats

  • Bugaderia
  • Magatzem d'equipatge
  • Servei de recepció obert les 24 hores

Serveis per als clients

  • Assistència turística o per a la compra d'entrades
  • Canvi de roba de llit (cal sol·licitar-lo)
  • Paquets romàntics i per a propostes de matrimoni
  • Porter o grum
  • Servei de bugaderia i rentatge en sec
  • Servei de neteja (diari)
  • Serveis de consergeria
  • Serveis per a casaments

Serveis empresarials

  • 12 sales de reunions
  • 451 metres quadrats d'espai per a conferències

Exterior

  • Jardí
  • Terrassa

Spa complet

  • 6 sales de tractaments
  • Embolcalls corporals
  • Exfoliacions corporals
  • Massatges amb pedres calentes
  • Massatges de teixits profunds
  • Massatges suecs
  • Massatges tailandesos
  • Sala de vapor
  • Sales de tractament per a parelles
  • Sauna
  • Spa obert cada dia
  • Tractaments facials

Accessibilitat

  • Si tens cap sol·licitud relacionada amb necessitats específiques d'accessibilitat, contacta amb l'allotjament mitjançant la informació inclosa a la confirmació de la reserva.
  • Accés en cadira de rodes (pot tenir limitacions)
  • Agafador a la dutxa (a 69 centímetres d'alçada)
  • Agafador al costat del vàter (a 69 centímetres d'alçada)
  • Alarmes visuals als passadissos
  • Aparcament per a furgonetes accessible en cadira de rodes
  • Ascensor (porta de 89 centímetres d'amplada)
  • Bany públic accessible en cadira de rodes
  • Camí per arribar a l'entrada ben il·luminat
  • Capçal de dutxa amb alçada ajustable
  • Centre de negocis accessible en cadira de rodes
  • Dispositius d'audició assistida
  • Dispositius d'audició assistida a les sales de reunions
  • Endolls del bany a poca alçada
  • Gimnàs accessible en cadira de rodes
  • Lounge accessible en cadira de rodes
  • Mànecs de porta de palanca
  • Pany de la porta a poca alçada
  • Pas accessible en cadira de rodes
  • Piscina accessible en cadira de rodes
  • Porta amb espiera a poca alçada
  • Rampa a l'entrada principal
  • Recepció accessible en cadira de rodes (a 105 centímetres d'alçada)
  • Restaurant accessible en cadira de rodes
  • Spa accessible en cadira de rodes
  • Taulell de consergeria accessible en cadira de rodes

Més serveis

  • 1 edifici
  • 7 plantes
  • Agitadors de cafè biodegradables disponibles
  • Allotjament lliure de fum
  • Almenys un 80 % de la il·luminació és LED
  • Arquitectura d'estil victorià
  • Esmorzar vegetarià disponible
  • Finestres de doble vidre
  • Jardí al terrat
  • No hi ha agitadors de cafè de plàstic
  • Opcions d'alimentació veganes
  • Opcions d'alimentació vegetarianes
  • Política integral contra el malbaratament alimentari
  • Política integral de reciclatge
  • Sala de banquets
  • Sala de recepcions

Serveis de l’habitació

Dormitori

  • Bressol gratuït
  • Edredó de plomes
  • Matalàs amb encoixinament addicional
  • Roba de llit d'alta qualitat

Bany

  • Articles de tocador gratuïts
  • Assecador de cabells
  • Barnussos
  • Paper higiènic
  • Raspall i pasta de dents (cal sol·licitar-los)
  • Sabatilles
  • Sabó
  • Tovalloles
  • Xampú

Entreteniment

  • Pel·lícules de pagament
  • Televisor LCD de 37 polzades amb canals per satèl·lit

Menjar i beguda

  • Ampolla d'aigua gratuïta
  • Cafetera i tetera
  • Minibar
  • Servei d'habitacions 24 hores

Altres

  • Adaptadors elèctrics
  • Aire condicionat
  • Cadira d'escriptori
  • Caixa forta
  • Calefacció
  • Decoració exclusiva
  • Dispositius d'estalvi d'energia a les habitacions
  • Dutxes amb ús eficient de l'aigua
  • Escriptori
  • Espai de treball apte per a portàtils
  • Habitacions connectades disponibles
  • Il·luminació LED
  • Mobiliari exclusiu
  • Planxa i taula de planxar
  • Premsa gratuïta cada dia
  • Reciclatge
  • Telèfon

Polítiques

Entrada

Hora d'inici del registre d'entrada: 15:00. Hora de finalització del registre d'entrada: en qualsevol moment.
Registre d'entrada sense contacte
Edat mínima per fer el registre d'entrada: 18 anys.

Sortida

Hora límit per al registre de sortida: migdia.
Registre de sortida sense contacte
Es cobrarà un càrrec per fer el registre de sortida més tard de l'horari establert.
Registre de sortida exprés disponible

Instruccions especials d’entrada

Els clients rebran un correu electrònic 7 dies abans de l'arribada amb instruccions per fer l'entrada. El personal de la recepció els donarà la benvinguda quan arribin a l'allotjament.

Mètodes d’accés

Personal de recepció

Animals de companyia

S'admeten animals de companyia per un càrrec addicional: 100 GBP per animal de companyia per estada. A més, s'ha d'abonar un càrrec únic en concepte de neteja (30 GBP).
Els animals de servei són benvinguts i no cal abonar cap càrrec
Només es poden portar gossos
1 en total (fins a 15 kg per animal de companyia)
Hi ha disponibles bols d'aigua i menjar

Nens i llits addicionals

En aquest allotjament s'admeten nens
Hi ha llits addicionals disponibles per un càrrec addicional de 80.0 GBP per nit
Es poden sol·licitar bressols gratuïts.

Formes de pagament de l’allotjament

Informació important

Extres opcionals

  • Càrrec per l'esmorzar a la carta: entre 25 i 35 GBP per persona (preu aproximat).
  • Càrrec per l'aparcament sense assistència: 80 GBP per dia.
  • Càrrec per animals de companyia: 100 GBP per animal de companyia, per estada més un càrrec únic de 30 GBP per la neteja al final de l'estada.
  • No és necessari abonar cap taxa en concepte d'animals de servei
  • S'aplica un càrrec si es fa el registre de sortida més tard de l'horari establert.
  • Càrrec pel llit addicional: 80.0 GBP per nit.

És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.

Informació indispensable

Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit; no s'accepten pagaments en efectiu.
Es poden fer transaccions sense efectiu.
Aquest allotjament disposa d'elements de seguretat com ara un detector de monòxid de carboni, un extintor, un detector de fum, un sistema de seguretat, una farmaciola i il·luminació exterior
L'allotjament afirma que segueix les pràctiques de neteja i desinfecció que estableix el document o l'associació següent: Commitment to Clean (Marriott).
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.

Informació addicional

L'horari de la piscina és el següent: 09:00-19:00.
Cal reservar els serveis de massatge i els tractaments de spa amb antelació; abans d'arribar, contacta amb l'allotjament mitjançant la informació que trobaràs a la confirmació de la reserva
L'allotjament disposa d'habitacions comunicades o contigües, subjectes a disponibilitat; per sol·licitar-les cal contactar amb l'allotjament mitjançant la informació que figura a la confirmació de la reserva.
Es prohibeix l'entrada a la piscina als menors de 16 anys sense la supervisió d'un adult

L’allotjament també es coneix com a

Hotel London St. Pancras
London St. Pancras Hotel
London St. Pancras Hotel Renaissance
London St. Pancras Renaissance
London St. Pancras Renaissance Hotel
Renaissance Hotel London St. Pancras
Renaissance London St. Pancras
Renaissance London St. Pancras Hotel
St. Pancras Renaissance London
St. Pancras Renaissance London Hotel
St. Pancras Renaissance London Hotel England
St. Pancras Renaissance Hotel London
St. Pancras Renaissance Hotel
St. Pancras Renaissance
St Pancras Renaissance London
St. Pancras Renaissance Hotel London Hotel
St. Pancras Renaissance Hotel London London
St. Pancras Renaissance Hotel London Hotel London

Preguntes freqüents

St. Pancras London, Autograph Collection ® té piscina?

Sí, aquest allotjament té una piscina coberta. Horari de la piscina: 09:00-19:00.

Quant costa allotjar-se a St. Pancras London, Autograph Collection ®?

Amb data 2 d’ag. de 2025, els preus que s’han trobat per a una estada d’una nit per a dos adults a St. Pancras London, Autograph Collection ® el dia 24 d’ag. de 2025 són d'almenys 310,81 €, amb taxes i impostos inclosos. Aquest import es basa en el preu per nit més baix que s’ha trobat en les últimes 24 hores per a estades durant els propers 30 dies. Els preus poden canviar. Tria les dates que vulguis per veure preus més precisos.

St. Pancras London, Autograph Collection ® accepta animals de companyia?

Sí, aquest hotel admet gossos (1 com a màxim) que pesin fins a 15 kg cadascun. Es cobra una taxa de 100 GBP per animal de companyia i per estada. També s'aplica un càrrec pel servei de neteja: 30 GBP. No cal pagar cap taxa en el cas dels animals de servei.

Quant costa aparcar a St. Pancras London, Autograph Collection ®?

Hi ha aparcament disponible per 80 GBP per dia.

A quina hora es fa el registre d'entrada a St. Pancras London, Autograph Collection ®?

Hora d'inici del registre d'entrada: 15:00. Hora de finalització del registre d'entrada: en qualsevol moment.

A quina hora es fa el registre de sortida a St. Pancras London, Autograph Collection ®?

Registre de sortida: migdia. És possible fer una sortida tardana per una taxa.

On es troba St. Pancras London, Autograph Collection ®?

Aquest hotel de luxe és a Centre de la Ciutat de Londres; tindràs El Museu Britànic a 1,6 km i London Eye i Hyde Park, a menys de 5 km. Big Ben i Palau de Buckinghamtambé són a menys de 5 km. King's Cross & St. Pancras Underground Station i Londres (QQS-Estació Internacional de tren de Saint Pancras) són a 5 min a peu.

Opinions: St. Pancras London, Autograph Collection ®

Opinions

8,4

Molt bo

Puntuació 10: Excel·lent. 577 de 1001 opinions
Puntuació 8: Bo. 187 de 1001 opinions
Puntuació 6: Acceptable. 121 de 1001 opinions
Puntuació 4: Deficient. 67 de 1001 opinions
Puntuació 2: Horrible. 49 de 1001 opinions

9,0/10

Neteja

8,6/10

Personal i servei

8,8/10

Comoditats

8,6/10

Estat de l’allotjament i instal·lacions

8,0/10

Respecte al medi ambient

Opinions

2/10, Horrible

Lucia

Viatge en família
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Nos quedamos ahi unos dias antes y todo bien. Esta vez nos dieron una habitación vieja y fea! De pena
Estada d’1 nit (jul. 2025)

10/10, Excel·lent

nathan

Viatge en parella
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Excellent experience here even with a few changes that were request and immediately accommodated for. Worth a stay every time
Reception
Grand staircase
Estada d’1 nit (jul. 2025)

4/10, Deficient

Elena

Què no li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions
The rooms are very dated and smell awful. The mattress smell all kinds of bodily odors to the point we had to move out. Definitely not worth the money. The main corridor smells worst kitchen smells. I don’t know how people not say anything about it. It is also hard to reach the front desk. I called 8 times whith no luck. Someone picks up and hangs up. I left one if my things at a hotel and can't reach tjem to retrieve it.
Estada de 2 nits (jul. 2025)

8/10, Bo

Carole

Estada d’1 nit (juny 2025)

2/10, Horrible

yi jen

Viatge en família
Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
I stayed here in early May and am still dealing with unresolved issues in July. The hotel charged both me and the third-party platform for my stay, and it took multiple follow-ups before they realised their mistake. Every time I pointed out an error, their first response was to deny it rather than investigate. When I requested a receipt, it took three separate attempts before I received the correct one – only after calling and confirming every line item. They also charged me an additional accommodation fee, which they again initially denied before finally agreeing to refund. Throughout this entire process, the hotel made numerous operational errors and never provided any proactive updates, despite repeatedly promising to do so. They offered Bonvoy points as a goodwill gesture but, even weeks after confirming my refund, I have yet to receive them. For a five-star hotel, the lack of professionalism, communication, and accountability was extremely disappointing. I would not recommend staying here if you expect reliable service and efficient issue resolution.
Estada de 2 nits (maig 2025)

6/10, Acceptable

Judy

Viatge en parella
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Què no li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions
The St. Pancras Hotel looks very impressive on the outside and is of course a major London landmark. The inside, however, needs some upgrading. The hotel lobby looks very grand, but skimps on customer service: there is no porter outside to help with luggage. The concierge desks have large, prominent space in the front of the lobby but never seem to be staffed. The check-in stations are relegated to the side of the lobby, along with couches crammed into a narrow alley to make space for the bar and drinks area in the middle of the lobby, forcing guests to queue up in the narrow space afforded them while dodging waiters and other guests going by. The hotel room is clean and spacious, but looks like a throw back to a 1990s room with old carpet that smells strongly of cleaning products, furniture whose laminate is peeling off in large chunks, a bathroom door that's on a spring that won't stay open, no ventilation in the bathroom, and very old fashioned bathtub/shower combo that has one of those glass half doors that never do much to shield water splash but make getting in and out of the steep bathtub difficult. The window overlooking the Eurostar platform in the St Pancras station is sort of cool, but is quite dirty and the constant noise from the station makes going to sleep a bit difficult. All of this for over $500 a night does not really live up to Marriott's usual standards. Staff are very friendly, which is a bright spot of an otherwise forgettable stay.
Estada d’1 nit (juny 2025)

10/10, Excel·lent

Emma

Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Exquisite decor and staff service was exemplary; a complimentary upgrade to a suite fortunately because of midweek availability was more than appreciated.
Estada d’1 nit (juny 2025)

10/10, Excel·lent

Amandeep

Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Estada d’1 nit (juny 2025)

6/10, Acceptable

Christopher

Estada d’1 nit (juny 2025)

10/10, Excel·lent

Crystie

Viatge en família
Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
We had a lovely stay at the Renaissance St. Pancras for the final night of our two week visit to London and Paris. Within a few minutes of stepping off of our Eurostar train from Paris we were kindly welcomed to the check in desk and presented with cocktails. The amazing Laura answered all of our questions and gave us advice on getting to the airport the next day. She even escorted us down the hall to the elevators to show us the way to our room. It was incredible. We got to the pool only 20 minutes before kids time ended, but they allowed my daughter some extra time. Both meals we had were delicious and the restaurant greeter made us feel so welcomed and wanted to make sure my daughter was happy. I can’t say enough wonderful things about this hotel. We look forward to returning.
Estada d’1 nit (juny 2025)

10/10, Excel·lent

Jonathan

Viatge en parella
Què li ha agradat: Neteja
Hotel is gorgeous and INCREDIBLY convenient!!
Estada de 7 nits (juny 2025)

6/10, Acceptable

Nicola

Viatge en família
Què li ha agradat: Neteja
We booked the hotel as a treat for the family. For a 5 star hotel, the rooms were really no better than a premier inn. Extremely boring, functional and a little tired. A real let down sadly. The building is obviously iconic and the communal areas are beautiful but no attention has been paid at all to the hotel bedrooms that are no different to a very average corporate hotel. Staff were nice though.
Estada de 2 nits (juny 2025)

10/10, Excel·lent

Carl

Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Estada d’1 nit (juny 2025)

10/10, Excel·lent

Peter

Viatge en parella
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Great location and a lovely room.
Estada d’1 nit (juny 2025)

10/10, Excel·lent

carol

Viatge en parella
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
We had a very early train to catch and we only had to walk out the side door and we’re at the train station and felt very safe and a awesome hotel and staff.
Estada d’1 nit (juny 2025)

10/10, Excel·lent

Elizabeth, Carlsbad

Viatge amb animals de companyia, Viatge en família
Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Amazing hotel and excellent staff. We enjoyed our stay and hope to return. Thanks for your hospitality!
Estada d’1 nit (maig 2025)

6/10, Acceptable

Helen

Viatge en parella
Què li ha agradat: Comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
A little soulless. Bedroom was far too hot as were other areas. No afternoon tea any longer in the Chambers Club, only a slice of cake.
Estada d’1 nit (maig 2025)

10/10, Excel·lent

Stephanie

Estada d’1 nit (maig 2025)

10/10, Excel·lent

Stephen

Estada d’1 nit (maig 2025)

10/10, Excel·lent

Sanju

Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
The customer service was impeccable. Will stay again!
Estada de 4 nits (abr. 2025)

10/10, Excel·lent

lesley

Viatge en parella
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Anazing room, hotel and service. Really lovely stay and breakfast
Estada d’1 nit (gen. 2025)

8/10, Bo

Dougal

Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions
Estada d’1 nit (maig 2025)

10/10, Excel·lent

Emily

Estada de 2 nits (jul. 2024)

10/10, Excel·lent

Raemon Alfred

Viatge en família
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Very smooth check in. And We were allowed to do an early check in.
Estada d’1 nit (maig 2025)

6/10, Acceptable

HYE JI

Què li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions
복도랑 방안에 냄새가 난다. 심하진 않지만 가구나 카펫이 낡았다.
Estada de 5 nits (abr. 2025)