Mookai Hotel
Hotel amb servei complet de spa i a prop de l'atractiu següent: Centre Islàmic de Maldives
Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament Mookai Hotel





Opinions
8,4 sobre 10,
Molt bo
Serveis populars
Opcions d’habitació
Carregar totes les fotos de: Habitació doble superior

Habitació doble superior
7,0 sobre 10
Bé
(2 opinions)
El més destacat
Control de la temperatura
Dormitoris
Ventilador de sostre
Bany privat
Bidet
Cafetera/tetera
Canals per satèl·lit
Servei de neteja diari
Carregar totes les fotos de: Habitació individual superior

Habitació individual superior
El més destacat
Control de la temperatura
Dormitoris
Ventilador de sostre
Bany privat
Cafetera/tetera
Servei de neteja diari
Escriptori
Caixa forta
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

H.Maagala, Meheli Goalhi, Malé, Male, 20012
Sobre aquest allotjament
Allotjaments similars

Samann Grand
Samann Grand
- Wifi gratuïta
- Restaurant
- Aire condicionat
- Esmorzar disponible
9.0 de 10, Fantàstic, 411 opinions
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Taxes
Els següents càrrecs es paguen a l'allotjament i poden incloure els impostos aplicables:
- Taxa municipal: 6.00 USD per persona i per nit. Aquesta taxa no s'aplica als menors de 2 anys.
Hem inclòs tots els càrrecs que ens ha proporcionat l'allotjament.
Extres opcionals
- Càrrec per l'esmorzar d'estil bufet: 15 USD per adult i 7.5 USD per nen (preu aproximat).
- Es pot fer el registre d'entrada abans de l'horari establert si es paga un càrrec (subjecte a disponibilitat).
- Es pot fer el registre de sortida més tard de l'horari establert si es paga un càrrec (subjecte a disponibilitat).
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit, targetes de dèbit i efectiu.
Aquest allotjament disposa d'elements de seguretat com ara un extintor, un sistema de seguretat i una farmaciola
Tingues en compte que les normes culturals i les polítiques aplicables als clients poden variar segons el país i l'allotjament, que és qui ha facilitat les polítiques que es mostren
Informació addicional
És possible que la legislació local no permeti compartir l'habitació a les parelles que no estiguin casades; si l'allotjament ho sol·licita, els clients han de proporcionar una còpia de l'acta de matrimoni
Només els clients registrats a l'allotjament poden accedir a les habitacions
L’allotjament també es coneix com a
Mookai Hotel Malé
Mookai Malé
Mookai
Hotel Mookai Hotel Malé
Malé Mookai Hotel Hotel
Mookai Hotel Malé
Mookai Malé
Mookai
Hotel Mookai Hotel Malé
Malé Mookai Hotel Hotel
Hotel Mookai Hotel
Mookai Hotel Malé
Mookai Hotel Hotel
Mookai Hotel Hotel Malé
Preguntes freqüents
Opinions: Mookai Hotel
Opinions
8,4
Molt bo
8,6/10
Neteja
9,0/10
Personal i servei
7,0/10
Comoditats
7,6/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
8,0/10
Respecte al medi ambient
Opinions
17 d’oct. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Estada de 6 nits (oct. 2024)
10/10, Excel·lent
Gyu Ha
Viatge de negocis
22 de jul. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Gyu Ha
Estada d’1 nit (jul. 2024)
8/10, Bo
YUSUKE
18 de juny de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
YUSUKE
Estada d’1 nit (juny 2024)
8/10, Bo
Dhanalakshmi
12 de set. de 2021
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Dhanalakshmi
Estada de 2 nits (set. 2021)
6/10, Acceptable
Siva Rama Krishnan
Viatge en família amb nens petits
7 d’ag. de 2021
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Què no li ha agradat: Comoditats
Siva Rama Krishnan
Estada de 2 nits (ag. 2021)
8/10, Bo
Viatger verificat
9 de març de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Què no li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Great service and good location
Viatger verificat
Estada de 8 nits (febr. 2020)
10/10, Excel·lent
Ann, Makati City
Viatge en família
1 de març de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Ann
Estada d’1 nit (febr. 2020)
8/10, Bo
Viatger verificat
26 de febr. de 2020
Viatger verificat
Estada d’1 nit (febr. 2020)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
19 de febr. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada de 2 nits (febr. 2020)
8/10, Bo
yiting
Viatge en grup
6 de febr. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
需要预定接机
yiting
Estada d’1 nit (gen. 2020)
8/10, Bo
Paul
Viatge en família
28 de gen. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Paul
Estada d’1 nit (gen. 2020)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
22 de gen. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Good value for money
Viatger verificat
Estada d’1 nit (gen. 2020)
4/10, Deficient
Janos
14 de gen. de 2020
Què no li ha agradat: Personal i servei
airport pick up through hotel's web didn't work
Janos
Estada d’1 nit (gen. 2020)
8/10, Bo
Viatger verificat
25 de des. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada d’1 nit (des. 2019)
8/10, Bo
Viatger verificat
Viatge en família amb nens petits
10 de jul. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Viatger verificat
Estada d’1 nit (jul. 2019)
8/10, Bo
SUREN
9 de jul. de 2019
Què li ha agradat: Personal i servei
SUREN
Estada d’1 nit (jul. 2019)