Ramada by Wyndham Texarkana

Allotjament de 3.0 estrelles
Hotel a Texarkana amb esmorzar gratuït i servei gratuït de connexió amb l'aeroport

Selecciona les dates per veure els preus

Galeria de fotos de l’allotjament Ramada by Wyndham Texarkana

Piscina coberta

Opinions

4,6 sobre 10,

Serveis populars

  • Banyera d’hidromassatge
  • Esmorzar inclòs
  • Servei de trasllat a l’aeroport gratuït
  • Piscina
  • Gimnàs
  • S’admeten animals

Opcions d’habitació

També et pot agradar

Mod logo
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!

Informació sobre el barri

Mapa
5100 N. State Line Ave Ste 300, Texarkana, AR, 71854

Què hi ha als voltants

  • Parc Aquàtic Holiday Springs - 7 minuts a peu - 0.6 km
  • Centre de Convencions d'Arkansas - 7 minuts a peu - 0.6 km
  • Parc del Llac de Primavera - 18 minuts a peu - 1.5 km
  • Recinte Firal de Texarkana - 3 minuts en cotxe - 3.7 km
  • Centre de Convencions de Texarkana - 3 minuts en cotxe - 4.7 km

Com moure’s per la zona

  • Estació de tren de Texarkana: 12 min en cotxe
  • Texarkana, Arkansas (TXK-Aeroport regional de Texarkana): a 7 min en cotxe

Restaurants

  • ‪McDonald's - ‬13 minuts a peu
  • ‪Slim Chickens - ‬2 minuts en cotxe
  • ‪Taco Bell - ‬10 minuts a peu
  • ‪Sonic Drive-In - ‬3 minuts en cotxe
  • ‪Starbucks - ‬16 minuts a peu

Sobre aquest allotjament

Ramada by Wyndham Texarkana

Aspectes destacats de l'allotjament
A Ramada by Wyndham Texarkana t'esperen un esmorzar d'estil bufet gratuït, un servei gratuït de connexió amb l'aeroport i una botiga de queviures o una botiga a l'abast. Per descansar i relaxar-te, visita la banyera d'hidromassatge. La wifi gratuïta a l'habitació està disponible per a tots els clients, juntament amb una terrassa i un jardí.
Entre els altres avantatges d'aquest hotel, s'inclouen els següents:
  • Una piscina coberta
  • Aparcament sense assistència gratis
  • Registre de sortida exprés, registre d'entrada exprés i magatzem d'equipatge
  • Ascensor, sales de reunions i premsa gratuïta al vestíbul
Característiques de l'habitació
A Ramada by Wyndham Texarkana, totes les habitacions presenten avantatges com ara roba de llit d'alta qualitat i aire condicionat. També s'inclouen serveis i instal·lacions com wifi gratuïta i sales d'estar independents.
Entre les comoditats addicionals, s'inclou el següent:
  • Matalassos amb encoixinament addicional, llits addicionals (de pagament) i bressols gratuïts
  • Banys que ofereixen combinacions de dutxa i banyera i articles de tocador gratuïts
  • Televisors de pantalla plana de 32 polzades amb canals prèmium
  • Sales d'estar independents, frigorífics i microones

Idiomes

Anglès i espanyol.

Allotjaments similars

Serveis de l’allotjament

Internet

  • Disponible a totes les habitacions: wifi gratuïta
  • Disponible en algunes zones comunes: wifi (recàrrec) i Internet per cable (recàrrec)

Aparcament i opcions de transport

  • Servei de transport a l'aeroport (anada i tornada) gratuït obert les 24 hores amb sol·licitud prèvia
  • Aparcament gratuït sense assistència a les instal·lacions
  • Aparcament gratuït per a autocaravanes, autobusos i camions a les instal·lacions
  • Aparcament accessible en cadira de rodes disponible

Menjar i beguda

  • Esmorzar d'estil bufet gratuït disponible de 06:00 a 09:00 de dilluns a divendres i de 07:00 a 10:00 els caps de setmana
  • Un restaurant

Activitats

  • Gimnàs
  • Piscina coberta
  • Piscina d'hidromassatge

Per a famílies

  • Bressol gratuït
  • Bugaderia
  • Frigorífic a l'habitació
  • Llit addicional (recàrrec)
  • Microones a l'habitació
  • Piscina coberta
  • Supermercat o botiga de queviures

Comoditats

  • Bugaderia
  • Caixer automàtic
  • Magatzem d'equipatge
  • Premsa gratuïta al vestíbul
  • Servei de recepció obert les 24 hores
  • Supermercat o botiga de queviures

Serveis per als clients

  • Atenció multilingüe
  • Servei de bugaderia i rentatge en sec
  • Servei de neteja (diari)
  • Serveis de consergeria
  • Serveis per a casaments

Serveis empresarials

  • Centre de negocis
  • Espai per a conferències
  • Sales de reunions

Exterior

  • Jardí
  • Terrassa
  • Zona de pícnic

Accessibilitat

  • Si tens cap sol·licitud relacionada amb necessitats específiques d'accessibilitat, contacta amb l'allotjament mitjançant la informació inclosa a la confirmació de la reserva.
  • Accés en cadira de rodes (pot tenir limitacions)
  • Aparcament accessible en cadira de rodes
  • Ascensor

Més serveis

  • Allotjament lliure de fum

Serveis de l’habitació

Dormitori

  • Bressol gratuït
  • Cortines opaques
  • Llit addicional (recàrrec)
  • Matalàs amb encoixinament addicional
  • Roba de llit d'alta qualitat

Bany

  • Articles de tocador gratuïts
  • Assecador de cabells
  • Bany privat
  • Combinació de dutxa i banyera
  • Tovalloles

Entreteniment

  • Televisor de pantalla plana de 32 polzades amb canals per cable prèmium

Menjar i beguda

  • Ampolla d'aigua gratuïta
  • Cafetera i tetera
  • Frigorífic
  • Microones

Altres

  • Aire condicionat
  • Calefacció
  • Escriptori
  • Habitacions connectades disponibles
  • Planxa i taula de planxar
  • Premsa gratuïta cada dia
  • Sala d'estar independent
  • Telèfon
  • Trucades de llarga distància gratuïtes
  • Trucades locals gratuïtes

Polítiques

Entrada

Hora d'inici del registre d'entrada: 15:00
L'entrada abans de l'horari establert està subjecta a disponibilitat.
L'entrada més tard de l'horari establert està subjecta a disponibilitat.
Registre d'entrada exprés disponible

Sortida

Hora límit per al registre de sortida: 11:00.
La sortida després de l'horari establert està subjecta a disponibilitat.
Es cobrarà un càrrec per fer el registre de sortida més tard de l'horari establert.
Registre de sortida exprés disponible

Instruccions especials d’entrada

Aquest allotjament ofereix un servei de trasllat des de l'aeroport; els clients han de facilitar els detalls de l'arribada a l'allotjament abans del viatge mitjançant la informació que trobaran a la confirmació de la reserva
El personal de recepció esperarà els clients a l'allotjament

Mètodes d’accés

Personal de recepció

Animals de companyia

S'admeten animals de companyia per un càrrec addicional: 25 USD per allotjament per estada.
Els animals de servei són benvinguts i no cal abonar cap càrrec
Només es poden portar gossos
1 animals de companyia en total
Només en determinades habitacions (s'apliquen restriccions); és possible trucar a l'allotjament mitjançant el número que trobaràs a la confirmació de la reserva per sol·licitar habitacions en què s'acceptin animals de companyia

Nens i llits addicionals

En aquest allotjament s'admeten nens
Un nen de fins a 6 anys pot allotjar-se de manera gratuïta sempre que no es necessitin llits addicionals.
Hi ha llits addicionals disponibles per un càrrec addicional de 10 USD per nit
Es poden sol·licitar bressols gratuïts.

Formes de pagament de l’allotjament

Informació important

Extres opcionals

  • Càrrec per animals de companyia: 25 USD per allotjament per estada.
  • No és necessari abonar cap taxa en concepte d'animals de servei
  • Es pot fer el registre de sortida més tard de l'horari establert si es paga un càrrec (subjecte a disponibilitat).
  • Càrrec pel llit addicional: 10 USD per nit.

És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.

Informació indispensable

Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit; no s'accepten pagaments en efectiu.
L'allotjament afirma que segueix les pràctiques de neteja i desinfecció que estableix el document o l'associació següent: Compta amb nosaltres (Wyndham).
Els clients que no s'hagin vacunat contra la COVID-19 tenen l'obligació de fer servir mascaretes a l'allotjament.

Informació addicional

L'allotjament disposa d'habitacions comunicades o contigües, subjectes a disponibilitat; per sol·licitar-les cal contactar amb l'allotjament mitjançant la informació que figura a la confirmació de la reserva.

L’allotjament també es coneix com a

Ramada Wyndham Texarkana Hotel
Ramada Wyndham Texarkana
Ramada by Wyndham Texarkana Hotel
Ramada by Wyndham Texarkana Texarkana
Ramada by Wyndham Texarkana Hotel Texarkana

Preguntes freqüents

Ramada by Wyndham Texarkana té piscina?

Sí, aquest allotjament té una piscina coberta.

Ramada by Wyndham Texarkana accepta animals de companyia?

Sí, aquest hotel admet gossos (1 com a màxim). Es cobra una taxa de 25 USD per allotjament i per estada. No cal pagar cap taxa en el cas dels animals de servei.

Quant costa aparcar a Ramada by Wyndham Texarkana?

L'aparcament sense assistència és gratuït en aquest allotjament.

A quina hora es fa el registre d'entrada a Ramada by Wyndham Texarkana?

Hora d'inici del registre d'entrada: 15:00. Es pot fer una entrada tardana durant un horari limitat.

A quina hora es fa el registre de sortida a Ramada by Wyndham Texarkana?

Registre de sortida: 11:00. És possible fer una sortida tardana per una taxa (servei subjecte a disponibilitat).

Ramada by Wyndham Texarkana ofereix un servei de connexió amb l'aeroport?

Sí, hi ha un servei gratuït de connexió amb l'aeroport (cal sol·licitar-lo).

On es troba Ramada by Wyndham Texarkana?

Aquest hotel es troba a Texarkana i a menys de 2 km de les atraccions següents: Centre de Convencions d'Arkansas i Parc del Llac de Primavera. Parc Aquàtic Holiday Springs i CHRISTUS St. Michael Health System també són a menys de 5 km.

Opinions: Ramada by Wyndham Texarkana

Opinions

4,6
Puntuació 10: Excel·lent. 41 de 423 opinions
Puntuació 8: Bo. 46 de 423 opinions
Puntuació 6: Acceptable. 65 de 423 opinions
Puntuació 4: Deficient. 90 de 423 opinions
Puntuació 2: Horrible. 181 de 423 opinions

4,8/10

Neteja

5,6/10

Personal i servei

4,6/10

Comoditats

4,6/10

Estat de l’allotjament i instal·lacions

4,4/10

Respecte al medi ambient

Opinions

2/10

Estada d’1 nit (juny 2022)

2/10

We checked in to 3 rooms and none of them had hot water! It was out in the whole building
Estada d’1 nit (abr. 2022)

2/10

Was charged 100$ deposit for some bed sheets that they found in a drawer and they were ripped and we never even knew they were there to begin with and when I confronted her over the phone she said that one of our guys was drunk which is a lie because we are there for work. We felt like the lady at the front desk had a racial issue with us because we are hispanic especially because she was being rude ever since we checked in and she made a ugly face at my guys.
Estada de 4 nits (febr. 2022)

8/10

Stay was fine need was comfortable. Not a problem for me but phone did not work in room and each lamp was missing a light bulb.
Estada de 2 nits (febr. 2022)

2/10

Door wouldn’t close and front desk said it was ok because i was pool side
Estada d’1 nit (febr. 2022)

2/10

Room was extremely run down, we only had two towels not much bigger then a hand towels. The mattress was hard and not comfortable. We got up after only 5 hours and left.
Estada d’1 nit (febr. 2022)

8/10

Changed hotel name to boutique hotels, made a $100 damage deposit mandatory for debit or credit or cash. Desk agent hand wrote on a paper list secure credit info, for the transition to the new owner. Said release for deposit takes multiple days, credit or debit. Odd for a branded hotel, awkward for a transition in ownership. But pleasant desk agent. For an aged hotel building with several system deficiencies, many for building (parking entry, pool area…) keycard access locks inoperative locations and one fire protection equipment several years out of inspection date, with missing stairway fire hose at least one location. Whoops. Ramada by Wyndham… and booked good rate through Hotels.com. Did as special rates is intended, got me here as opposed to similar remote rate deals for a couple of the other about 10 hotels on this major for the area intersection, most hotel parking lots showing mostly empty as the ice storm tonight is both East and West by about a highway hour. But seeming clean and sanitary. Relatively quiet.
Estada d’1 nit (febr. 2022)

4/10

The hotel is under construction. New owners have taken over. It has potential. I do not feel it should be open during this time. That being said, the staff is doing all they can with what they have. The rooms were clean, the pool was a little gross. We did not use it. Hot tub is not being filled due to Covid. The price was cheap, we did not expect much. Would actually like to see the progress in the future.
Estada de 4 nits (febr. 2022)

4/10

Estada d’1 nit (febr. 2022)

8/10

Estada d’1 nit (febr. 2022)

8/10

Estada de 5 nits (febr. 2022)

8/10

Estada d’1 nit (febr. 2022)

2/10

There was so much wrong and not right...all im going to say is read the reviews amd trust what they say. The only thing that was good was the front desk clerk.
Estada de 2 nits (febr. 2022)

8/10

It was clean and the staff worked hard to keep it clean. I would have liked it if they hadn’t absconded with the towels as frequently.
Estada de 5 nits (febr. 2022)

4/10

Building in poor condition. The clerks seemed to be confused. Gave us a room that was occupied. The buffet breakfast was non existent. The place was dirty overall.
Estada d’1 nit (febr. 2022)

2/10

DO NOT STAY HERE! We felt unsafe, it was dirty, cold and completely rundown!
Estada de 2 nits (febr. 2022)

2/10

Overall terrible, bugs everywhere, no towels, no tv remote, awful smell in the room. Hot shower was the highlight of the room.
Estada d’1 nit (febr. 2022)

2/10

Very disappointed and expecting high quality with the Ramada Inn name. No towels available, no wash clothes. We had to ask the desk personal to go find us some. Very embarrassing. Restroom behind the commode was dirty with hair and black smudges on the wall. Hot tube was broken and on a couples retreat we were really looking forward to relaxing in it.
Estada d’1 nit (gen. 2022)

2/10

The room was very dirty, the bed sheets had blood, and the restroom had mold. Second floor had a very strong mildew odor by the ice machine.
Estada de 9 nits (gen. 2022)

2/10

The door to get in into the building was broke. The hallway was dirty. The room floor was terribly stained, there was hair in the bed, in the shower. Nothing was clean. Nothing.
Estada d’1 nit (gen. 2022)

2/10

DO NOT STAY HERE! THEY STEAL INCIDENTAL FEES AND MANAGER STACEY HUGHES HAS HISTORY OF RACIST REMARKS! LOOK AT OTHER REVIEWS FOR YOURSELF! Visited this hotel for one evening. Paid using Hotels.com. Stacey Hughes (Mgr) took my card for incidentals but didn't mention she was actually going to run it for $100 dollar deposit (almost twice the cost of the room). After over a week, I called to see about getting the hold removed and was told that there were "stains on my sheets." Total lie. You can see from other reviews that I am not the only one that Stacey is scamming. Stacey also claimed to be the manager of the hotel, would not give me a corporate number (snidely told me to call back tomorrow and I can talk to her again), and would not give me the owning entities name. I called Ramada customer service and made a complaint (Ref#4718852 - via Edward) and was told there was "nothing that could be done." DO NOT RENT A ROOM HERE! TRUST ME! The rooms are not worth it!
Estada d’1 nit (gen. 2022)

4/10

Estada d’1 nit (gen. 2022)

6/10

Estada de 4 nits (gen. 2022)

4/10

There was mold in the roof of the swimming area also uncovered wires by the pool(not sure if they were live or not) no towels by the pool. We stayed in a non smoking room and they had burn marks all over the place, carpet, blankets, and even the toilet seat. There was only ever one person at the hotel ever including cleaning services. We only stayed 2 nights but we never had anyone come clean our room, bring us fresh towels, or take trash out. The ice machine did not work either. Overall I do not recommend staying at this hotel ever
Estada de 2 nits (gen. 2022)

10/10

Being on the ground floor. Sliding door is hard to open/close.
Estada d’1 nit (gen. 2022)