Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament El Montserrat - Hotel Boutique





Serveis populars
VIP Access tier member
Gaudeix de més avantatges fent-te membre
- Estalvia un 15 % o més en una selecció d’allotjaments amb VIP Access quan arribis a la categoria Silver o superior
- Gaudeix d’una qualitat de primer ordre i d’un servei excepcional
- Aconsegueix un avantatge durant la teva estada en una selecció d’allotjaments, a més de millores gratuïtes de la categoria de l’habitació i entrada avançada i sortida tardana quan estiguin disponibles
Opcions d’habitació
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 5 de 5 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació destacada

Habitació destacada
9,4 sobre 10
Magnífic
(3 opinions)
El més destacat
Menjador
Sala d'estar
Aire condicionat
Televisor intel·ligent
Ventilador de sostre
Un cobrellit
Matalàs amb encoixinament addicional
Roba de llit d'alta qualitat
Carregar totes les fotos de: Habitació amb dos llits individuals executiva

Habitació amb dos llits individuals executiva
9,6 sobre 10
Magnífic
(4 opinions)
El més destacat
Menjador
Sala d'estar
Aire condicionat
Televisor intel·ligent
Ventilador de sostre
Un cobrellit
Matalàs amb encoixinament addicional
Roba de llit d'alta qualitat
Carregar totes les fotos de: Estudi executiu

Estudi executiu
10,0 sobre 10
Magnífic
(2 opinions)
El més destacat
Menjador
Sala d'estar
Aire condicionat
Televisor intel·ligent
Ventilador de sostre
Un cobrellit
Matalàs amb encoixinament addicional
Roba de llit d'alta qualitat
Carregar totes les fotos de: Habitació estàndard

Habitació estàndard
8,8 sobre 10
Excel·lent
(3 opinions)
El més destacat
Menjador
Sala d'estar
Aire condicionat
Televisor intel·ligent
Ventilador de sostre
Un cobrellit
Matalàs amb encoixinament addicional
Roba de llit d'alta qualitat
Carregar totes les fotos de: Habitació superior

Habitació superior
10,0 sobre 10
Magnífic
(3 opinions)
El més destacat
Menjador
Sala d'estar
Aire condicionat
Televisor intel·ligent
Ventilador de sostre
Un cobrellit
Matalàs amb encoixinament addicional
Roba de llit d'alta qualitat
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

Calle 5, Casa 2, Santiago de los Caballeros, Santiago Province, 51000
Sobre aquest allotjament
Allotjaments similars

Platino Hotel & Casino
Platino Hotel & Casino
- Esmorzar inclòs
- Aparcament inclòs
- Wifi gratuïta
- Restaurant
8.4 de 10, Molt bé, 1.004 opinions
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Taxes
Els següents càrrecs es paguen a l'allotjament i poden incloure els impostos aplicables:
- Càrrec pel servei de neteja: 3 USD per allotjament i per nit (l'import varia segons la durada de l'estada)
Hem inclòs tots els càrrecs que ens ha proporcionat l'allotjament.
Extres opcionals
- Càrrec per l'aparcament sense assistència: 6 USD per nit.
- Preu del servei de neteja: 3 USD per nit.
- Taxa per la roba de llit: 2 USD per persona, per nit (si ho prefereixen, els clients poden portar la seva).
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament només accepta efectiu.
Es poden fer transaccions sense efectiu.
Aquest allotjament disposa d'elements de seguretat com ara un extintor
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
Informació addicional
Aquest allotjament no disposa d'ascensors
Aquest allotjament no admet animals de companyia ni gossos pigall
L’allotjament també es coneix com a
El Montserrat Boutique
El Montserrat - Hotel Boutique Hotel
El Montserrat - Hotel Boutique Santiago de los Caballeros
El Montserrat - Hotel Boutique Hotel Santiago de los Caballeros
Preguntes freqüents
Opinions: El Montserrat - Hotel Boutique
Opinions
9,0
Fantàstic
9,4/10
Neteja
9,2/10
Personal i servei
8,6/10
Comoditats
9,0/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
9,2/10
Respecte al medi ambient
Opinions
30 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Estada d’1 nit (jul. 2025)
8/10, Bo
Lynn
Viatge en parella
30 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Lynn
Estada d’1 nit (jul. 2025)
10/10, Excel·lent
jonghyeon
Viatge de negocis
27 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Comoditats
jonghyeon
Estada d’1 nit (jul. 2025)
10/10, Excel·lent
Steve
25 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Steve
Estada de 28 nits (febr. 2025)
8/10, Bo
MANUEL
18 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
MANUEL
Estada d’1 nit (jul. 2025)
10/10, Excel·lent
Jayflow**
2 de jul. de 2025
Jayflow**
Estada d’1 nit (jul. 2025)
8/10, Bo
Anthony, FORT WALTON BEACH
26 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Anthony
Estada d’1 nit (juny 2025)
2/10, Horrible
ANAIDA
24 de juny de 2025
ANAIDA
Estada de 2 nits (juny 2025)
8/10, Bo
Jenny
14 de juny de 2025
Jenny
Estada d’1 nit (maig 2025)
10/10, Excel·lent
sandy, Los Cacicazgos
Viatge de negocis
6 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
sandy
Estada d’1 nit (juny 2025)
6/10, Acceptable
Lois
1 de juny de 2025
Què no li ha agradat: Comoditats
Lois
Estada d’1 nit (maig 2025)
10/10, Excel·lent
Cesar
2 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Cesar
Estada d’1 nit (maig 2025)
10/10, Excel·lent
Annette
Viatge en família
1 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Excelente estadía
Annette
Estada d’1 nit (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Jean
30 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Jean
Estada d’1 nit (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Denny
Viatge en parella
27 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Denny
Estada de 2 nits (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Edwin
18 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Edwin
Estada d’1 nit (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Fernando
17 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Fernando
Estada d’1 nit (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Daniel
12 d’abr. de 2025
Daniel
Estada de 2 nits (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Isaias
19 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Isaias
Estada d’1 nit (març 2025)
10/10, Excel·lent
Jesus
17 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Jesus
Estada d’1 nit (març 2025)
10/10, Excel·lent
Isaias
17 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Isaias
Estada d’1 nit (març 2025)
10/10, Excel·lent
Neolisa
17 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Neolisa
Estada de 8 nits (febr. 2025)
8/10, Bo
Patrice
16 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Patrice
Estada de 10 nits (març 2025)
10/10, Excel·lent
Jonathan
7 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Jonathan
Estada de 8 nits (febr. 2025)
2/10, Horrible
Caony
3 de març de 2025
Caony
Estada d’1 nit (març 2025)