Estalvia un 15 % o més en una selecció d’allotjaments amb VIP Access quan arribis a la categoria Silver o superior
Gaudeix d’una qualitat de primer ordre i d’un servei excepcional
Aconsegueix un avantatge durant la teva estada en una selecció d’allotjaments, a més de millores gratuïtes de la categoria de l’habitació i entrada avançada i sortida tardana quan estiguin disponibles
Playa Bayahibe, La Romana, San Rafael del Yuma, La Altagracia, 23000
Què hi ha als voltants
Platja Bayahibe - 4 minuts a peu - 0.4 km
Monument Natural Punta Bayahibe - 18 minuts a peu - 1.5 km
Platja Dominicus - 10 minuts en cotxe - 7.0 km
Platja Minitas - 25 minuts en cotxe - 23.3 km
Marina Casa de Campo - 25 minuts en cotxe - 20.5 km
Com moure’s per la zona
Aeroport Internacional de La Romana (LRM): a 18 min en cotxe
Restaurants
Saona Cafe - 6 minuts en cotxe
La Terraza - 9 minuts en cotxe
Mare Grill & Restaurant - 4 minuts a peu
ONNO's - 6 minuts en cotxe
Color Café - 10 minuts en cotxe
Sobre aquest allotjament
Dreams La Romana
Complex turístic de luxe amb tot inclòs a prop de Platja Bayahibe
Un esmorzar d'estil bufet gratuït, 2 bars a la piscina i un bar a la platja són només algunes de les comoditats que ofereix Dreams La Romana. Aquest complex turístic amb platja de sorra blanca, cabanes de platja i massatges a la platja és un lloc ideal per ajeure's al sol. Regala't un tractament d'aromateràpia, una exfoliació corporal o un massatge amb pedres calentes a l'spa de les instal·lacions. No deixis passar l'oportunitat de menjar a qualsevol dels 5 restaurants de les instal·lacions, que ofereixen esmorzar, dinar, sopar, plats lleugers i cuina internacional. El gimnàs ofereix classes de ioga i classes d'aeròbic; activitats com ara el voleibol de platja, la immersió lleugera i el caiac completen l'oferta esportiva. Podràs connectar-te a Internet gràcies a la wifi gratuïta a l'habitació. A més, tindràs un bar al costat de la piscina i una botiga de queviures o una botiga a l'abast a la teva disposició.
També gaudiràs dels avantatges següents:
2 piscines a l'aire lliure i una piscina infantil, amb un tobogan aquàtic, 2 bars a la piscina i cabanes
Aparcament sense assistència i servei d'aparcament amb assistència gratis
2 pistes de tennis a l'aire lliure, punt de recàrrega de cotxes elèctrics i servei de cangur (de pagament)
4 pista de pickleball a l'aire lliure, activitats de lleure al vespre i sala de banquets
Als comentaris dels clients es diuen coses molt bones de l'amabilitat del personal
Característiques de l'habitació
Les 418 habitacions disposen de comoditats com ara servei d'habitacions les 24 hores i roba de llit d'alta qualitat, així com altres detalls, per exemple, espais de treball aptes per a portàtils i aire condicionat.
Entre els serveis i les instal·lacions extres, s'inclou el següent:
Bombetes LED i productes de neteja respectuosos amb el medi ambient
Banys que ofereixen articles de tocador respectuosos amb el medi ambient i assecadors de cabells
Televisors LED de 55 polzades amb canals per satèl·lit
Balcons o patis moblats, armaris robers o de rebost i sales d'estar independents
Detalls del tot inclòs
Complex turístic ofereix un règim de tot inclòs, de manera que el preu de l'habitació ja inclou els àpats i les begudes (s'hi poden aplicar restriccions).
Propines i impostos
Les propines estan incloses, però se n'accepten d'addicionals d'acord amb el criteri del client.
Menjar i begudes
S'hi inclouen tots els àpats d'estil bufet i a la carta i els aperitius
Servei d'habitacions disponible les 24 hores
Minibar a l'habitació (amb tot tipus de begudes)
Àpats i begudes inclosos als allotjaments associats
Activitats, instal·lacions i equipaments
Totes les activitats a l'allotjament, les instal·lacions i l'equipament estan inclosos.
Activitats aquàtiques
Caiac
Immersió lleugera
Surf o surf pla
Activitats al terreny
Instal·lacions de fitnes
Voleibol
Classes i jocs
Aeròbic
Ball
Pilates
Esport aquàtic
Ioga
Entreteniment
Activitats i opcions d'entreteniment a les instal·lacions
Accés a les discoteques de les instal·lacions
Espectacles en directe a les instal·lacions
Festes temàtiques
Premis i afiliacions
Allotjament amb certificat ecològic
Aquest allotjament forma part del programa Green Globe, que mesura l'impacte de l'allotjament en un o diversos dels aspectes següents: medi ambient, comunitat, patrimoni cultural i economia local.
Disponible en algunes zones comunes: wifi gratuïta
Aparcament i opcions de transport
Punt de recàrrega de cotxes elèctrics a les instal·lacions
Aparcament gratuït sense assistència a les instal·lacions
Aparcament gratuït amb assistència a les instal·lacions
Aparcament accessible en cadira de rodes disponible
Menjar i beguda
Esmorzar d'estil bufet gratuït disponible cada dia de 07:00 a 11:00
2 bars a la piscina
5 restaurants
8 bars
Bar o cafeteria
Un bar a la platja
Un bar al costat de la piscina
Una cafeteria
Restaurants a les instal·lacions
Ausangate - Peruvian
Azzuri - Italian
Moustache - French
Spices Market - Buffet
The Grill - Steak
Activitats
2 piscines a l'aire lliure
2 pistes de tennis a l'aire lliure
4 pistes de pickleball a l'aire lliure
Activitats de lleure al vespre
Caiac
Classes esportives
Club infantil gratuït
Compres
Concerts i espectacles en directe
Equipament per a esports aquàtics
Futbolí
Gimnàs
Immersió lleugera
Ioga de platja
Jocs
Llibres
Parc infantil
Piscina infantil
Sala de jocs o videojocs
Sauna
Spa complet
Submarinisme
Taula de billar
Televisor en espais comuns
Tennis de taula
Tobogan aquàtic
Visites en vaixell
Voleibol de platja
Per a famílies
2 piscines a l'aire lliure
Activitats supervisades per a nens gratuïtes
Bar o cafeteria
Bugaderia
Club infantil gratuït
Parc infantil
Piscina infantil
Sala de jocs o videojocs
Servei de cangur o de cura d'infants a l'habitació
Supermercat o botiga de queviures
Tobogan aquàtic
Comoditats
Botiga de regals o quiosc
Bugaderia
Caixa forta a la recepció
Caixer automàtic
Magatzem d'equipatge
Perruqueria
Servei de recepció obert les 24 hores
Supermercat o botiga de queviures
Serveis per als clients
Assistència turística o per a la compra d'entrades
Atenció multilingüe
Porter o grum
Servei de bugaderia i rentatge en sec
Servei de neteja (diari)
Serveis de consergeria
Serveis per a casaments
Serveis empresarials
8 sales de reunions
Centre de conferències (741 metres quadrats d'espai)
Centre de negocis
Exterior
A la platja
A la vora de l'aigua
Cabanyes a la piscina (recàrrec)
Cabanyes a la platja (recàrrec)
Dàrsena
Gandules de piscina
Hort
Jardí
Mobles a l'aire lliure
Para-sols de piscina
Para-sols per a la platja
Terrassa
Tovalloles de platja
Zona d'entreteniment a l'aire lliure
Zona de pícnic
Spa complet
10 sales de tractaments
Aromateràpia
Embolcalls corporals
Embolcalls depuratius
Exfoliacions corporals
Hidroteràpia
Manicures i pedicures
Massatges amb pedres calentes
Massatges de teixits profunds
Massatges suecs
Piscina d'hidromassatge
Reflexologia
Sales de tractament per a parelles
Sauna
Spa obert cada dia
Tractaments facials
Zones de tractament a l'aire lliure
Accessibilitat
Si tens cap sol·licitud relacionada amb necessitats específiques d'accessibilitat, contacta amb l'allotjament mitjançant la informació inclosa a la confirmació de la reserva.
Accés en cadira de rodes (pot tenir limitacions)
Aparcament accessible en cadira de rodes
Bany públic accessible en cadira de rodes
Centre de negocis accessible en cadira de rodes
Gimnàs accessible en cadira de rodes
Lounge accessible en cadira de rodes
Piscina accessible en cadira de rodes
Plantes superiors només accessibles per les escales
Recepció accessible en cadira de rodes
Restaurant accessible en cadira de rodes
Spa accessible en cadira de rodes
Taulell de consergeria accessible en cadira de rodes
Terres llisos a l'habitació
Més serveis
3 plantes
4 edificis
Almenys un 10 % dels beneficis es tornen a invertir en projectes comunitaris i de sostenibilitat
Almenys un 80 % de la il·luminació és LED
Almenys un 80 % dels aliments són d'origen local
Compensacions anuals adquirides per a almenys un 10 % de la petjada de carboni
Construït l'any 1997
Exposicions d'artistes locals
Informació sobre la cultura i l'ecosistema locals
Opcions d'alimentació vegetarianes
Política integral contra el malbaratament alimentari
Política integral de reciclatge
Sala de ball
Sala de banquets
Sala de recepcions
Ús de productes de neteja ecològics
Visites i activitats organitzades i de propietat local
Zones designades per a fumadors (es poden aplicar multes fora d'aquestes zones)
Serveis de l’habitació
Dormitori
Cortines opaques
Matalàs amb encoixinament addicional
Roba de llit d'alta qualitat
Roba de llit hipoal·lergògena
Bany
Articles de tocador gratuïts
Assecador de cabells
Bany privat
Paper higiènic
Sabó
Tovalloles
Xampú
Entreteniment
Pel·lícules de pagament
Televisor LED de 55 polzades amb canals per satèl·lit
Menjar i beguda
Ampolla d'aigua gratuïta
Cafetera i tetera
Minibar
Servei d'habitacions 24 hores
Altres
Aire condicionat
Articles de tocador ecològics
Caixa forta
Dispositius d'estalvi d'energia a les habitacions
Dutxes amb ús eficient de l'aigua
Espai de treball apte per a portàtils
Habitacions connectades disponibles
Il·luminació LED
Lavabos amb ús eficient de l'aigua
Planxa i taula de planxar
Sala d'estar independent
Telèfon
Ús de productes de neteja ecològics
Polítiques
Entrada
Hora d'inici del registre d'entrada: 15:00. Hora de finalització del registre d'entrada: 00:00.
L'entrada abans de l'horari establert està subjecta a disponibilitat.
Es pot fer el registre d'entrada abans de l'horari establert si es paga un càrrec.
L'entrada més tard de l'horari establert està subjecta a disponibilitat.
Edat mínima per fer el registre d'entrada: 18 anys.
Sortida
Hora límit per al registre de sortida: migdia.
Registre de sortida sense contacte
La sortida després de l'horari establert està subjecta a disponibilitat.
Es cobrarà un càrrec per fer el registre de sortida més tard de l'horari establert.
Instruccions especials d’entrada
El personal de recepció esperarà els clients a l'allotjament
Mètodes d’accés
Personal de recepció
Animals de companyia
No s'admeten animals de companyia (però sí animals de servei, sense cap càrrec addicional)
Nens i llits addicionals
En aquest allotjament s'admeten nens
No hi ha llits addicionals disponibles
Formes de pagament de l’allotjament
Informació important
Extres opcionals
Es pot fer el registre d'entrada abans de l'horari establert si es paga un càrrec (subjecte a disponibilitat).
Es pot fer el registre de sortida més tard de l'horari establert si es paga un càrrec (subjecte a disponibilitat).
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
El nom que figuri a la targeta de crèdit utilitzada en fer l'entrada per abonar les despeses addicionals ha de coincidir amb el nom principal de la reserva
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit i efectiu.
Aquest allotjament fa servir un sistema de reciclatge d'aigües residuals i productes de neteja respectuosos amb el medi ambient.
No es garanteix l'aïllament acústic de les habitacions
Aquest allotjament disposa d'elements de seguretat com ara un detector de fum i un sistema de seguretat
Aquest allotjament té espais exteriors, com ara balcons, patis i terrasses, que poden no ser adequats per a nens; si tens cap dubte, et recomanem que et posis en contacte amb l'allotjament abans de l'arribada per confirmar que et puguin assignar una habitació adequada
Informació addicional
Aquest allotjament no disposa d'ascensors
L'horari de la piscina és el següent: 09:00-19:00.
Cal reservar els serveis de massatge i els tractaments de spa amb antelació; abans d'arribar, contacta amb l'allotjament mitjançant la informació que trobaràs a la confirmació de la reserva
Només els clients registrats a l'allotjament poden accedir a les habitacions
L'allotjament disposa d'habitacions comunicades o contigües, subjectes a disponibilitat; per sol·licitar-les cal contactar amb l'allotjament mitjançant la informació que figura a la confirmació de la reserva.
Els menors de 12 anys no poden accedir a l'spa, mentre que els menors de 18 anys només poden accedir amb la supervisió d'un adult.
L’allotjament també es coneix com a
Dreams La Romana Luxury
Hilton Romana All-Inclusive Family Resort San Rafael Del Yuma
Dreams Luxury All Inclusive
Dreams Romana Luxury All Inclusive
Dreams Romana Luxury
Hilton Romana All-Inclusive Family San Rafael Del Yuma
Hilton Romana All-Inclusive Family Resort San Rafael Del Yuma
Hilton Romana All-Inclusive Family San Rafael Del Yuma
Hilton Romana All-Inclusive Family Resort
Hilton Romana All-Inclusive Family
Hotel Hilton La Romana, an All-Inclusive Family Resort
Hilton La Romana an All Inclusive Family Resort
Dreams La Romana Luxury All Inclusive
Hilton Romana Inclusive Family
Preguntes freqüents
Dreams La Romana té piscina?
Sí, aquest allotjament té 2 piscines a l'aire lliure i una piscina infantil. Horari de la piscina: 09:00-19:00.
Dreams La Romana accepta animals de companyia?
No, només s'admeten animals de servei a l'allotjament.
Quant costa aparcar a Dreams La Romana?
L'aparcament sense assistència i l'aparcament amb assistència són gratuïts en aquest allotjament.
A quina hora es fa el registre d'entrada a Dreams La Romana?
Hora d'inici del registre d'entrada: 15:00. Hora de finalització del registre d'entrada: 00:00. S'aplica una taxa per fer el registre d'entrada abans de l'horari establert (el servei està subjecte a disponibilitat). Es pot fer una entrada tardana durant un horari limitat.
A quina hora es fa el registre de sortida a Dreams La Romana?
Registre de sortida: migdia. Si s'abona un càrrec, es pot fer el registre de sortida més tard de l'horari habitual (servei subjecte a disponibilitat).
A Dreams La Romana hi ha cap règim amb tot inclòs?
Sí, és un allotjament amb tot inclòs. Pel que fa a les activitats que s'hi ofereixen, destaquen la immersió lleugera, el caiac i el surf o el surf pla, entre d'altres.
On es troba Dreams La Romana?
Aquest complex turístic a San Rafael del Yuma es troba a la platja i a menys de 5 km de les atraccions següents: Platja Bayahibe, Monument Natural Punta Bayahibe i Parc Nacional de l'Est. Cova Pare Nostre és a 5 km de distància.
Opinions: Dreams La Romana Resort & Spa - All Inclusive
Opinions
8,8
Excel·lent
Totes les opinions provenen d’experiències reals de clients. Només els clients que han reservat una estada amb nosaltres poden enviar opinions. Verifiquem les opinions d’acord amb les nostres directrius i les publiquem totes, tant si són positives com negatives.Més informacióS’obre en una finestra nova
Puntuació 10: Excel·lent. 621 de 1004 opinions
10-Excel·lent
621
Puntuació 8: Bo. 239 de 1004 opinions
8-Bo
239
Puntuació 6: Acceptable. 77 de 1004 opinions
6-Acceptable
77
Puntuació 4: Deficient. 38 de 1004 opinions
4-Deficient
38
Puntuació 2: Horrible. 29 de 1004 opinions
2-Horrible
29
9,2/10
Neteja
9,2/10
Personal i servei
9,0/10
Comoditats
9,0/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
9,0/10
Respecte al medi ambient
Opinions
8/10, Bo
Yenny
Viatge en parella
16 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Good property, attention to guest services has come down, we have been here four years in a row, this year, the food was horrible, Japanese Hibachi was good, chef Henry was really good entertaining the table.
Yenny
Estada de 3 nits (juny 2025)
10/10, Excel·lent
Jazmine
Viatge en família
11 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
This property is great. I stayed on the family side with my 16 year old daughter. The amenities are top notch. The staff especially Ronaldo (bellman) and Beinvenido (main buffet) were amazing. Everyone went above and beyond to make the experience unforgettable. 5 stars!
Jazmine
Estada de 3 nits (juny 2025)
8/10, Bo
David
Viatge en família
30 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
The facilities are really great, beautiful and in manicured condition. The beach is gorgeous as well.
However the food service needs to improve. It is not in accordance with a 5 star hotel, neither on quality or service. Peruvian and italian restaurants were disappointing, and you would expect a long time waiting for your food no matter which restaurant you are.
David
Estada de 5 nits (maig 2025)
10/10, Excel·lent
Ivan
21 de maig de 2025
Ivan
Estada de 7 nits (març 2025)
6/10, Acceptable
Marina, San Salvador
Viatge en família
6 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Pedí que me pusieran un banner de feliz cumpleaños el cual no pusieron lo pedí en diferentes ocasiones y no lo hicieron
pero al final de nuestra reserva me dejaron hacer un check Out tardío lo que compensó todo lo mal atendidos que estuvimos
Marina
Estada de 2 nits (maig 2025)
10/10, Excel·lent
Daniel
6 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Very good
Daniel
Estada de 2 nits (maig 2025)
10/10, Excel·lent
Brandy
Viatge en família
19 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Beautiful beach!
Brandy
Estada de 5 nits (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Denys
14 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
It was an exceptional stay
Denys
Estada de 2 nits (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Nikki, champlin
7 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Nikki
Estada de 7 nits (març 2025)
6/10, Acceptable
Vyacheslav
4 d’abr. de 2025
Service was not good. Room was dirty when we did check in , ac doesn't work properly . Alcohol not good. Price for trip expensive .
Vyacheslav
Estada de 8 nits (març 2025)
10/10, Excel·lent
Carina
Viatge en família
3 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Loved the property and it's amenities. Staff is wonderful and kind. Food wasn't outstanding but always solid options which met our expectations for an AI Resort.
Carina
Estada d’1 nit (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Bianca
2 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Bianca
Estada de 3 nits (març 2025)
10/10, Excel·lent
Carina
1 d’abr. de 2025
Carina
Estada de 4 nits (març 2025)
10/10, Excel·lent
Victoriya
22 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
First of all I want to thank all people who work at Hilton La Romana! For the great service and the smiles they sharing with us during the whole time of our staying. Front desk service was always ready to help. We appreciate clean property
Victoriya
Estada de 6 nits (març 2025)
10/10, Excel·lent
Anna Barbara Lynes
Viatge en família
18 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Everything was great except on more than one occasion there was no soap or hand sanitizer in the bathroom at the family side buffet.
Anna Barbara Lynes
Estada de 5 nits (març 2025)
10/10, Excel·lent
Stephen
Viatge en família
17 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
We enjoyed the privacy and cleanliness of the property, most of the dinning experiences were great, with the Spice Market" being very impressive for a buffet. The "exclusive" Grill Restaurant for VIP guests we disappointing. However many of the other restaurants were great.
For the most part the staff was very friendly, we will go back.
Stephen
Estada de 5 nits (març 2025)
10/10, Excel·lent
Tommaso
Viatge en família amb nens petits
15 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Resort fantastico, abbiamo viaggiato con un bimbo di 2 anni ed è stato tutto perfetto. Personale estremamente gentile e disponibile, pulizia ottima e buon cibo. La struttura è molto bella e ben organizzata e la spiaggia è stupenda. Assolutamente consigliato!
Tommaso
Estada de 7 nits (març 2025)
10/10, Excel·lent
Yadra
Viatge en família amb nens petits
9 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
El personal en su mayoria muy amables. El area para niños las actividades, su personal son excelentes. La comida divina. Me encanto. Ya estoy haciendo planes para regresar
Yadra
Estada de 3 nits (març 2025)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
Viatge en família
9 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada de 8 nits (febr. 2025)
6/10, Acceptable
Katiuska
8 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja
Katiuska
Estada de 2 nits (març 2025)
4/10, Deficient
Roman
Viatge en família amb nens petits
7 de març de 2025
Què no li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Out of 5 days we were staying at the resort, we had problems on all 5. We encountered a broken AC; water leak (formed a large puddle on a floor and got my stuff wet); on days 3-5 we had ant infestation that began with hundreds of ants crawling around. The staff fumigated the room twice per my request, which reduced the number of ants (although did not eliminate them), but also caused a persistent annoying smell that forced us to stay out of the room as much as we could for 2 days.
About half of the high-chairs in the buffet was broken (missing the central strap, so the kid could easily slip out and fall).
I was extremely disappointed by the quality of my stay, and the management didn't do much besides "we are sorry you were not satisfied"
Roman
Estada de 5 nits (febr. 2025)
6/10, Acceptable
Ludmilla
Viatge en família
5 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
Què no li ha agradat: Personal i servei
Paraíso com design Hilton e atendimento ruim
Pontos positivos: estrutura do hotel, instalações e praia. Tudo lindo e maravilhoso. Academia ótima. Camareiras excelentes. O lado adulto é ótimo.
Pontos negativos: atendimento do buffet demorado e funcionários que servem a comida mau humorados. Sem atenção com o que pedimos. Demoram. Bebida leva uma vida pra chegar./ Enorme dificuldade em encontrar uma cadeira na praia ou na piscina./ O hotel cobra 120US$ pra utilizar as camas bangalô da piscina. Ficam vazias e os hóspedes sem cadeira pra sentar. Pedimos ajuda ao funcionário e nos deu 2 cadeiras super distantes da piscina para nossa família de 6./ comida em geral não é ruim mas também não eh ótima./ Não há lixeiras pelo hotel./ atendimento dos bares da praia e piscina desorganizados e superrrr lentos. Deveriam ter águas, refrigerante e outras bebidas no gelo e livre para os clientes que os desejam não precisarem entrar na fila dos drinks. Os funcionários pouco interessados em agilizar o atendimento e ficam conversando entre si, lavando a bancada ao invés de atender. Uma pena, pois o hotel em si é muito bonito.
Ludmilla
Estada de 7 nits (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
Lilia
Viatge en parella, Viatge en família amb nens petits, Viatge en família
2 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
El
Hotel está muy bien el personal muy amable pasamos un hermoso fin de semana en familia el chef del grill nos cocinó unas costillas de cordero especialmente para nosotros disfrutamos de todo
Lilia
Estada de 2 nits (febr. 2025)
8/10, Bo
Enrique
Viatge en família
1 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
El esquema del buffet que solo lo manipula quien sirve.
Enrique
Estada de 2 nits (febr. 2025)
8/10, Bo
Roksolyana
28 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions