Hotel San Blass Boutique
Hotel a San Juan de Pasto amb esmorzar gratuït i connexió amb un centre comercial
Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament Hotel San Blass Boutique





Opinions
8,8 sobre 10,
Excel·lent
Serveis populars
Opcions d’habitació
Carregar totes les fotos de: Habitació estàndard, 1 llit doble, no fumadors

Habitació estàndard, 1 llit doble, no fumadors
El més destacat
Amb aïllament acústic
Televisor LED
Bany privat
Minibar
Per satèl·lit
Servei de neteja diari
Escriptori
Carregar totes les fotos de: Suite júnior

Suite júnior
El més destacat
Amb aïllament acústic
Televisor LED
Bany privat
Minibar
Per satèl·lit
Servei de neteja diari
Escriptori
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

#11-89 Cra. 26, San Juan de Pasto, Nariño, 520002
Sobre aquest allotjament
Allotjaments similars

Hotel Fernando Plaza
Hotel Fernando Plaza
- Esmorzar inclòs
- Aparcament inclòs
- Wifi gratuïta
- Restaurant
9.0 de 10, Fantàstic, 118 opinions
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Taxes
Els següents càrrecs es paguen a l'allotjament i poden incloure els impostos aplicables:
- És possible que hagis de pagar l'IVA (del 19 %) a l'allotjament. Els viatgers no residents que paguin amb una targeta estrangera o una transferència bancària i que presentin un passaport i un visat de turista vàlids poden estar exempts de l'impost sobre el valor afegit del 19 % si van reservar un paquet turístic (d'allotjament més altres serveis de viatge).
Hem inclòs tots els càrrecs que ens ha proporcionat l'allotjament.
Extres opcionals
- Es pot fer el registre d'entrada abans de l'horari establert si es paga un càrrec (subjecte a disponibilitat).
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit.
Aquest allotjament disposa d'elements de seguretat com ara un extintor i una farmaciola
Informació addicional
Aquest allotjament no disposa d'ascensors
És possible que l'allotjament sol·liciti els documents següents a les persones que viatgin amb menors: pot ser que els pares que visitin Colòmbia amb fills de menys de 18 anys hagin de presentar el certificat de naixement del menor i un document d'identitat amb fotografia (o bé el passaport si no són ciutadans de Colòmbia) en fer l'entrada. Als familiars o tutors legals que viatgin a Colòmbia amb un menor se'ls pot demanar una autorització de viatge compulsada i signada pels dos progenitors i una fotocòpia dels documents d'identitat dels pares. Si el menor viatja acompanyat només per un dels progenitors, és possible que aquest progenitor hagi de presentar una autorització compulsada i signada per l'altre progenitor. Es recomana que les persones que viatgin amb menors es posin en contacte amb un consolat colombià per avançat per rebre més informació.
Només els clients registrats a l'allotjament poden accedir a les habitacions
L’allotjament també es coneix com a
Hotel San Blass Boutique Pasto
Hotel San Blass Boutique San Juan de Pasto
San Blass Boutique San Juan de Pasto
Hotel Hotel San Blass Boutique San Juan de Pasto
San Juan de Pasto Hotel San Blass Boutique Hotel
San Blass Boutique
Hotel Hotel San Blass Boutique
San Blass San Juan Pasto
Hotel San Blass Boutique Hotel
Hotel San Blass Boutique San Juan de Pasto
Hotel San Blass Boutique Hotel San Juan de Pasto
Preguntes freqüents
Opinions: Hotel San Blass Boutique
Opinions
8,8
Excel·lent
9,6/10
Neteja
9,2/10
Personal i servei
8,6/10
Comoditats
9,2/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
9,4/10
Respecte al medi ambient
Opinions
16 de gen. de 2024
Estada de 2 nits (gen. 2024)
10/10, Excel·lent
Camilo
14 de nov. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Camilo
Estada de 4 nits (nov. 2023)
2/10, Horrible
Anderzon
8 d’ag. de 2023
Anderzon
Estada de 2 nits (ag. 2023)
10/10, Excel·lent
Manuel
Viatge de negocis
21 de jul. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
recomendado 100%
Manuel
Estada d’1 nit (jul. 2023)
4/10, Deficient
Marcelo
14 d’ag. de 2022
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Què no li ha agradat: Comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Marcelo
Estada d’1 nit (ag. 2022)
10/10, Excel·lent
Lezly
31 de març de 2022
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Lezly
Estada d’1 nit (març 2022)
6/10, Acceptable
Santiago
Viatge de negocis
1 de febr. de 2022
Què li ha agradat: Neteja
Santiago
Estada de 11 nits (gen. 2022)
10/10, Excel·lent
ALEXANDRA
31 de gen. de 2022
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Buen hotel
ALEXANDRA
Estada d’1 nit (gen. 2022)
8/10, Bo
Daniel
10 de gen. de 2022
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Genial
Daniel
Estada d’1 nit (gen. 2022)
10/10, Excel·lent
Mireya Nathalie
20 de nov. de 2021
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
La mejor opción en pasto
Mireya Nathalie
Estada de 2 nits (nov. 2021)
10/10, Excel·lent
Lamberto
29 d’ag. de 2021
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Excelente, casi perfecto.
Lamberto
Estada de 3 nits (ag. 2021)
10/10, Excel·lent
John
13 de jul. de 2021
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
John
Estada de 2 nits (jul. 2021)
10/10, Excel·lent
HERNAN D
9 de juny de 2021
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
HERNAN D
Estada de 3 nits (juny 2021)
6/10, Acceptable
flor alba
Viatge de negocis
2 de març de 2020
flor alba
Estada d’1 nit (gen. 2020)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
Viatge en família
21 de febr. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada d’1 nit (febr. 2020)
8/10, Bo
Constanza
29 de des. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Lugar para repetir y recomendar
Constanza
Estada d’1 nit (des. 2019)
8/10, Bo
Luis Alfredo
25 de nov. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
Casi perfecto.
Luis Alfredo
Estada de 2 nits (nov. 2019)
10/10, Excel·lent
Virginie
10 de nov. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Excellente adresse
Virginie
Estada de 2 nits (nov. 2019)
8/10, Bo
LUIS EDUARDO
6 de set. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
LUIS EDUARDO
Estada de 4 nits (set. 2019)
10/10, Excel·lent
Glen, Orlando FL
27 de maig de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Glen
Estada de 3 nits (maig 2019)
10/10, Excel·lent
Jorge Iván
21 de maig de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Excelente servicio
Jorge Iván
Estada d’1 nit (maig 2019)
10/10, Excel·lent
Marko
21 de maig de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Marko
Estada de 7 nits (maig 2019)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
Viatge en parella, Viatge de negocis
9 de març de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada d’1 nit (març 2019)
10/10, Excel·lent
LUIS FERNANDO
3 de març de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
LUIS FERNANDO
Estada d’1 nit (febr. 2019)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
1 de març de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada d’1 nit (febr. 2019)