Middelland Hotel, Sonder by Marriott Bonvoy
Hotel a Rotterdam, a prop de l'atractiu següent: Pont Erasmus
Opinions
9,0 sobre 10,
Fantàstic
Serveis populars
Opcions d’habitació
Consulta la disponibilitat per a aquestes dates
Habitació, 1 llit doble
El més destacat
Mobiliari individual
Aire condicionat
Calefacció
Bressols (gratis)
Televisor de pantalla plana
Un assecador de cabells
Articles de tocador de disseny
Bany privat
Habitació, 1 llit de matrimoni gran
El més destacat
Mobiliari individual
Aire condicionat
Calefacció
Bressols (gratis)
Televisor de pantalla plana
Un assecador de cabells
Articles de tocador de disseny
Bany privat
Habitació, 1 llit de matrimoni
7,0 sobre 10
Bé
(2 opinions)
El més destacat
Mobiliari individual
Aire condicionat
Calefacció
Bressols (gratis)
Televisor de pantalla plana
Un assecador de cabells
Articles de tocador de disseny
Bany privat
Habitació superior, 1 llit de matrimoni
El més destacat
Mobiliari individual
Aire condicionat
Calefacció
Bressols (gratis)
Televisor de pantalla plana
Un assecador de cabells
Articles de tocador de disseny
Bany privat
També et pot agradar

citizenM Rotterdam
Centre
- Wifi gratuïta
- Restaurant
- Aire condicionat
- Esmorzar disponible
9.4 de 10, Excepcional, 1.003 opinions
Preu actual: 81 €
taxes i impostos inclosos
14 de des. - 15 de des.
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

314 Mathenesserlaan, Rotterdam, ZH, 3021 HL
Sobre aquest allotjament
Allotjaments similars

The Usual Rotterdam
The Usual Rotterdam
- Wifi gratuïta
- Restaurant
- Aire condicionat
- Serveis per a empreses
9.0 de 10, Fantàstic, 282 opinions
Preu actual: 48 €
taxes i impostos inclosos
30 de nov. - 1 de des.
Polítiques
Informació important
Extres opcionals
- Càrrec per l'esmorzar continental: 15 EUR per persona (preu aproximat).
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
El nom que figuri a la targeta de crèdit utilitzada en fer l'entrada per abonar les despeses addicionals ha de coincidir amb el nom principal de la reserva
Per reservar bressols, els clients han de contactar amb l'allotjament amb antelació
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit; no s'accepten pagaments en efectiu.
Aquest allotjament disposa d'elements de seguretat com ara un detector de fum
L'allotjament afirma que segueix les pràctiques de neteja i desinfecció que estableix el document o l'associació següent: Commitment to Clean (Marriott).
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
Puntuació nacional
El Departament de Turisme, l'organisme encarregat de la classificació per estrelles a Països Baixos, no ha atorgat cap classificació a aquest allotjament. Per a la comoditat dels nostres clients, li n'hem atorgat una basada en el nostre sistema.
L’allotjament també es coneix com a
Sonder Middelland
The Middelland Hotel Sonder by Marriott Bonvoy
Middelland Hotel, Sonder by Marriott Bonvoy Hotel
Middelland Hotel, Sonder by Marriott Bonvoy Rotterdam
Middelland Hotel, Sonder by Marriott Bonvoy Hotel Rotterdam
Preguntes freqüents
Opinions
Opinions: Middelland Hotel, Sonder by Marriott Bonvoy
9,0
Fantàstic
9,4
Neteja
8,8
Comoditats
9,4
Personal i servei
9,2
Respecte al medi ambient
9,0
Estat de l’allotjament i instal·lacions
Opinions
9 de nov. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Estada de 2 nits (oct. 2025)
10/10, Excel·lent
Terence
26 d’oct. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Terence
Estada de 2 nits (set. 2025)
10/10, Excel·lent
Maurits
Viatge de negocis
24 d’oct. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Maurits
Estada de 3 nits (oct. 2025)
8/10, Bo
Michelle, NEW ORLEANS
11 d’oct. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Michelle
Estada de 2 nits (oct. 2025)
8/10, Bo
Chloé
5 d’oct. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Chloé
Estada de 2 nits (oct. 2025)
10/10, Excel·lent
Mietta
28 de set. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Mietta
Estada d’1 nit (set. 2025)
10/10, Excel·lent
Xun
18 de set. de 2025
Xun
Estada d’1 nit (set. 2025)
10/10, Excel·lent
Valerie
15 de set. de 2025
Què li ha agradat: Neteja
Valerie
Estada d’1 nit (set. 2025)
10/10, Excel·lent
Aravazhi
25 d’ag. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Aravazhi
Estada de 8 nits (ag. 2025)
10/10, Excel·lent
James
23 d’ag. de 2025
James
Estada de 7 nits (ag. 2025)
10/10, Excel·lent
Carole
11 d’ag. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
Très agréable
Carole
Estada de 2 nits (ag. 2025)
6/10, Acceptable
Thorleif
Viatge de negocis
7 d’ag. de 2025
Thorleif
Estada d’1 nit (ag. 2025)
10/10, Excel·lent
Tilman
20 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Tilman
Estada d’1 nit (jul. 2025)
10/10, Excel·lent
Manuela
25 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Manuela
Estada de 2 nits (maig 2025)
2/10, Horrible
Michael
25 de maig de 2025
Michael
Estada de 2 nits (maig 2025)
10/10, Excel·lent
Peter
23 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Peter
Estada de 3 nits (maig 2025)
10/10, Excel·lent
Rob
Viatge en parella
23 de maig de 2025
Què li ha agradat: Comoditats
Rob
Estada d’1 nit (maig 2025)
6/10, Acceptable
Pierre
15 de maig de 2025
Pierre
Estada de 4 nits (maig 2025)
10/10, Excel·lent
Goeun
14 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Goeun
Estada de 3 nits (maig 2025)
10/10, Excel·lent
Adam
9 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Another great Sonder location
Adam
Estada d’1 nit (maig 2025)
10/10, Excel·lent
Kerry
11 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Kerry
Estada d’1 nit (abr. 2025)
8/10, Bo
Friederike
10 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Friederike
Estada de 5 nits (març 2025)
10/10, Excel·lent
Miriam
Viatge en família
4 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Miriam
Estada d’1 nit (abr. 2025)
8/10, Bo
Julie
23 de març de 2025
Julie
Estada d’1 nit (març 2025)
8/10, Bo
Walter
20 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Goed voor een overnachting
Walter
Estada d’1 nit (març 2025)












