Hotel Zuideinde
Hotel a Nieuwkoop, a la vora del llac i amb aparcament gratuït
Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament Hotel Zuideinde





Opinions
8,6 sobre 10,
Excel·lent
Serveis populars
Opcions d’habitació
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

Zuideinde 6, Nieuwkoop, 2421AH
Sobre aquest allotjament
Allotjaments similars

Hotel Het Oosten
Hotel Het Oosten
- Aparcament inclòs
- Wifi gratuïta
- Restaurant
- Aire condicionat
7.6 de 10, Bé, 138 opinions
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Extres opcionals
- Càrrec per l'esmorzar continental: 12.50 EUR per adult i 12.50 EUR per nen (preu aproximat).
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
En el cas de les reserves de grups (més de 8 habitacions al mateix allotjament durant les mateixes dates), poden aplicar-se polítiques de cancel·lació o recàrrecs especials
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit i efectiu.
Aquest allotjament disposa d'elements de seguretat com ara un detector de monòxid de carboni, un extintor, un detector de fum i un sistema de seguretat
Informació addicional
Aquest allotjament no disposa d'ascensors
Puntuació nacional
El Departament de Turisme, l'organisme encarregat de la classificació per estrelles a Països Baixos, no ha atorgat cap classificació a aquest allotjament. Per a la comoditat dels nostres clients, li n'hem atorgat una basada en el nostre sistema.
L’allotjament també es coneix com a
ZoetWater Hotel Nieuwkoop
ZoetWater Hotel
ZoetWater Nieuwkoop
Hotel Restaurant De Ziende
ZoetWater
Zuideinde
Hotel Zuideinde Hotel
Hotel Zuideinde Nieuwkoop
Hotel Zuideinde Hotel Nieuwkoop
Preguntes freqüents
Opinions: Hotel Zuideinde
Opinions
8,6
Excel·lent
8,6/10
Neteja
9,0/10
Personal i servei
9,0/10
Comoditats
8,4/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
9,0/10
Respecte al medi ambient
Opinions
Viatge en parella
13 de jul. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Estada d’1 nit (jul. 2023)
10/10, Excel·lent
SYLVAIN
Viatge en grup
18 d’abr. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
SYLVAIN
Estada de 2 nits (abr. 2023)
10/10, Excel·lent
Gerald
13 de març de 2023
Gerald
Estada d’1 nit (març 2023)
10/10, Excel·lent
Wies
3 de març de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Wies
Estada d’1 nit (febr. 2023)
8/10, Bo
GIAN CARLO
Viatge en grup
25 de febr. de 2023
Què li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
GIAN CARLO
Estada de 2 nits (febr. 2023)
8/10, Bo
Erwin
Viatge de negocis
2 de febr. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Erwin
Estada de 2 nits (gen. 2023)
10/10, Excel·lent
Norman
Viatge de negocis
29 de gen. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Norman
Estada d’1 nit (gen. 2023)
8/10, Bo
Leon
18 de gen. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Leon
10/10, Excel·lent
Chris
Viatge de negocis
18 de des. de 2022
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Chris
10/10, Excel·lent
J.F.
Viatge de negocis
28 de nov. de 2022
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Top locatie
J.F.
Estada d’1 nit (nov. 2022)
10/10, Excel·lent
Fons
Viatge de negocis
18 de nov. de 2022
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Fons
Estada d’1 nit (nov. 2022)
8/10, Bo
henry
24 d’oct. de 2022
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
henry
Estada de 3 nits (oct. 2022)
10/10, Excel·lent
Hetty
25 de set. de 2022
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Hetty
Estada d’1 nit (set. 2022)
8/10, Bo
Tineke
Viatge en família
2 d’ag. de 2022
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Tineke
Estada d’1 nit (jul. 2022)
6/10, Acceptable
John De
22 d’oct. de 2021
John De
Estada d’1 nit (oct. 2021)
10/10, Excel·lent
Steico de
Viatge de negocis
5 d’oct. de 2021
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Steico de
Estada d’1 nit (oct. 2021)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
Viatge de negocis
19 d’ag. de 2021
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada d’1 nit (ag. 2021)
10/10, Excel·lent
Jaime
2 d’ag. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Jaime
Estada d’1 nit (jul. 2020)
8/10, Bo
Jennifer
9 de maig de 2019
Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
Jennifer
Estada d’1 nit (maig 2019)
10/10, Excel·lent
eschoen, kiel
16 d’ag. de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
eschoen
Estada d’1 nit (ag. 2018)
8/10, Bo
Stephan
3 de juny de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Stephan
Estada de 2 nits (maig 2018)
4/10, Deficient
Andrea, California
31 de maig de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Què no li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Andrea
Estada d’1 nit (maig 2018)
8/10, Bo
Ulrich
7 de maig de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Alles was man braucht
Ulrich
8/10, Bo
Simone
25 d’abr. de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Hotel 3 stelle nella norma
Simone
8/10, Bo
N.J.
19 de març de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Moet je zeker doen!
N.J.
Estada d’1 nit (març 2018)
Últimes tendències a Expedia
Hotels
Paquets