Vaeshartelt Maastricht
Hotel amb certificació ecològica amb servei de recepció les 24 hores i restaurant
Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament Vaeshartelt Maastricht





Opinions
8,8 sobre 10,
Excel·lent
Serveis populars
El preu actual és de 84 €
taxes i impostos inclosos
24 d’ag. - 25 d’ag.
Opcions d’habitació
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 3 de 3 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació Comfort

Habitació Comfort
8,2 sobre 10
Molt bo
(25 opinions)
El més destacat
Amb aïllament acústic
Calefacció
Televisor de pantalla plana
Matalàs amb encoixinament addicional
Bany privat
Un assecador de cabells
Servei de neteja diari
Escriptori
Carregar totes les fotos de: Estudi en suite Deluxe

Estudi en suite Deluxe
El més destacat
Amb aïllament acústic
Calefacció
Televisor de pantalla plana
Matalàs amb encoixinament addicional
Banyera i dutxa independents
Un assecador de cabells
Servei de neteja diari
Escriptori
Carregar totes les fotos de: Habitació destacada

Habitació destacada
8,4 sobre 10
Molt bo
(18 opinions)
El més destacat
Amb aïllament acústic
Calefacció
Televisor de pantalla plana
Matalàs amb encoixinament addicional
Un assecador de cabells
Servei de neteja diari
Escriptori
Caixa forta
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

Weert 9, Maastricht, 6222 PG
Sobre aquest allotjament
Allotjaments similars

Garner Hotel Maastricht by IHG
Garner Hotel Maastricht by IHG
- S’admeten animals
- Wifi gratuïta
- Restaurant
- Esmorzar disponible
8.0 de 10, Molt bé, 859 opinions
Preu actual: 86 €
taxes i impostos inclosos
24 d’ag. - 25 d’ag.
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Taxes
Els següents càrrecs es paguen a l'allotjament i poden incloure els impostos aplicables:
- Taxa municipal: 5.56 EUR per persona i per nit.
- Càrrec de la destinació: 2.39 EUR per persona i per nit. No s'aplica als menors de 1 any.
Hem inclòs tots els càrrecs que ens ha proporcionat l'allotjament.
Extres opcionals
- Càrrec per l'esmorzar d'estil bufet: 19.95 EUR per persona (preu aproximat).
- Càrrec per animals de companyia: 25.00 EUR per animal de companyia per nit.
- No és necessari abonar cap taxa en concepte d'animals de servei
- Càrrec per l'ús del bressol: 15.0 EUR per nit.
- Càrrec pel llit addicional: 45.0 EUR per nit.
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
En el cas de les reserves de grups (més de 8 habitacions al mateix allotjament durant les mateixes dates), poden aplicar-se polítiques de cancel·lació o recàrrecs especials
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit; no s'accepten pagaments en efectiu.
Es poden fer transaccions sense efectiu.
Aquest allotjament disposa d'elements de seguretat com ara un extintor, un detector de fum i un sistema de seguretat
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
Puntuació nacional
El Departament de Turisme, l'organisme encarregat de la classificació per estrelles a Països Baixos, no ha atorgat cap classificació a aquest allotjament. Per a la comoditat dels nostres clients, li n'hem atorgat una basada en el nostre sistema.
L’allotjament també es coneix com a
Buitenplaats Vaeshartelt
Buitenplaats Vaeshartelt Hotel
Buitenplaats Vaeshartelt Hotel Maastricht
Buitenplaats Vaeshartelt Maastricht
Vaeshartelt
Buitenplaats Vaeshartelt
Vaeshartelt Maastricht Hotel
Vaeshartelt Maastricht Maastricht
Vaeshartelt Maastricht Hotel Maastricht
Preguntes freqüents
Opinions: Vaeshartelt Maastricht
Opinions
8,8
Excel·lent
9,0/10
Neteja
8,8/10
Personal i servei
8,0/10
Comoditats
8,8/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
8,6/10
Respecte al medi ambient
Opinions
Viatge en parella, Viatge amb animals de companyia
29 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Estada d’1 nit (jul. 2025)
6/10, Acceptable
gerda
Viatge en grup
25 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Què no li ha agradat: Comoditats
gerda
Estada de 2 nits (jul. 2025)
8/10, Bo
Tina
19 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Tina
Estada de 3 nits (jul. 2025)
10/10, Excel·lent
Cor
10 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Neteja
Cor
Estada d’1 nit (jul. 2025)
10/10, Excel·lent
Britta
Viatge en família
26 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Britta
Estada d’1 nit (juny 2025)
10/10, Excel·lent
Dietmar
13 de juny de 2025
Dietmar
Estada d’1 nit (juny 2025)
8/10, Bo
Johan
15 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Johan
Estada de 2 nits (maig 2025)
10/10, Excel·lent
ERIKA, ATIZAPAN
12 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
ERIKA
Estada d’1 nit (abr. 2025)
8/10, Bo
Julia
Viatge en grup
4 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja
Julia
Estada d’1 nit (maig 2025)
10/10, Excel·lent
Jerome
Viatge de negocis
4 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Jerome
Estada d’1 nit (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Aisling, Mönchengladbach
Viatge en grup
29 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Aisling
Estada de 3 nits (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
26 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada de 4 nits (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Marie
25 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Marie
Estada d’1 nit (abr. 2025)
6/10, Acceptable
Melodi
11 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Personal i servei
Melodi
Estada d’1 nit (març 2025)
8/10, Bo
Isabelle
14 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Isabelle
Estada d’1 nit (març 2025)
10/10, Excel·lent
Suria
Viatge de negocis
11 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Suria
Estada de 2 nits (març 2025)
8/10, Bo
Guy
Viatge de negocis
7 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Zakenreis
Guy
Estada de 3 nits (des. 2024)
6/10, Acceptable
Deniz
Viatge de negocis
27 de febr. de 2025
Què no li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Deniz
Estada d’1 nit (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
6 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada d’1 nit (gen. 2025)
10/10, Excel·lent
Sawlan
Viatge de negocis
27 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Sawlan
Estada d’1 nit (gen. 2025)
8/10, Bo
Viatger verificat
Viatge de negocis
27 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada d’1 nit (gen. 2025)
8/10, Bo
Guy
Viatge de negocis
25 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Zakenreis
Guy
Estada d’1 nit (des. 2024)
10/10, Excel·lent
Stijn
23 de gen. de 2025
Stijn
Estada d’1 nit (gen. 2025)
6/10, Acceptable
Martin
16 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
Martin
Estada d’1 nit (gen. 2025)
8/10, Bo
Jenny
14 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Jenny
Estada d’1 nit (gen. 2025)