Qelqatani Hotel
Hotel per a famílies amb esmorzar gratuït i servei d'aparcament amb assistència gratuït
Galeria de fotos de l’allotjament Qelqatani Hotel





VIP Access
Opinions
8,6 sobre 10,
Excel·lent
Serveis populars
El preu actual és de 34 €
29 de nov. - 30 de nov.
VIP Access tier member
Gaudeix de més avantatges fent-te membre
- Estalvia un 15 % o més en una selecció d’allotjaments amb VIP Access quan arribis a la categoria Silver o superior
- Gaudeix d’una qualitat de primer ordre i d’un servei excepcional
- Aconsegueix un avantatge durant la teva estada en una selecció d’allotjaments, a més de millores gratuïtes de la categoria de l’habitació i entrada avançada i sortida tardana quan estiguin disponibles
Opcions d’habitació
Consulta la disponibilitat per a aquestes dates
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 8 de 8 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació triple estàndard

Habitació triple estàndard
El més destacat
Amb aïllament acústic
Televisor LED
Un cobrellit
Roba de llit d'alta qualitat
Matalàs amb encoixinament addicional
Cortines opaques
Bany privat
Capçal de dutxa tipus cascada
Carregar totes les fotos de: Habitació doble estàndard

Habitació doble estàndard
9,4 sobre 10
Magnífic
(3 opinions)
El més destacat
Amb aïllament acústic
Televisor LED
Un cobrellit
Roba de llit d'alta qualitat
Matalàs amb encoixinament addicional
Cortines opaques
Bany privat
Capçal de dutxa tipus cascada
Carregar totes les fotos de: Habitació amb dos llits individuals estàndard, 2 llits dobles

Habitació amb dos llits individuals estàndard, 2 llits dobles
10,0 sobre 10
Magnífic
(1 opinió)
El més destacat
Amb aïllament acústic
Televisor LED
Un cobrellit
Roba de llit d'alta qualitat
Matalàs amb encoixinament addicional
Cortines opaques
Bany privat
Capçal de dutxa tipus cascada
Carregar totes les fotos de: Habitació individual estàndard

Habitació individual estàndard
8,0 sobre 10
Molt bo
(1 opinió)
El més destacat
Amb aïllament acústic
Televisor LED
Un cobrellit
Roba de llit d'alta qualitat
Matalàs amb encoixinament addicional
Cortines opaques
Bany privat
Capçal de dutxa tipus cascada
Carregar totes les fotos de: Single Room Standard

Single Room Standard
Carregar totes les fotos de: Double Room Standard

Double Room Standard
Carregar totes les fotos de: Twin Room Standard

Twin Room Standard
Carregar totes les fotos de: Triple Room Standard

Triple Room Standard
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

Jr Tarapaca 355, Puno, PUNO, 21001
Sobre aquest allotjament
Qelqatani Hotel
Allotjaments similars

Plaza Mayor Hotel
Plaza Mayor Hotel
- Esmorzar inclòs
- Wifi gratuïta
- Restaurant
- Serveis per a empreses
8.2 de 10, Molt bé, 67 opinions
Preu actual: 31 €
16 de nov. - 17 de nov.
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Taxes
Els següents càrrecs es paguen a l'allotjament i poden incloure els impostos aplicables:
- És possible que hagis de pagar l'impost nacional del Perú sobre el valor afegit (18 %) a l'allotjament. Els viatgers no residents que presentin un passaport i un visat de turista vàlids poden estar exempts d'abonar l'impost sobre el valor afegit (18 %). .
Hem inclòs tots els càrrecs que ens ha proporcionat l'allotjament.
Extres opcionals
- Càrrec pel servei de connexió amb l'aeroport: 66.00 PEN per persona l'anada i la tornada.
- Càrrec pel servei de connexió amb l'aeroport per nen: 66.00 PEN l'anada i la tornada (entre 3 i 17 anys).
- Es pot fer el registre d'entrada abans de l'horari establert si es paga un càrrec (subjecte a disponibilitat).
- Es pot fer el registre de sortida més tard de l'horari establert si es paga un càrrec (subjecte a disponibilitat).
- Càrrec per l'ús del bressol: 70.00 PEN per nit.
- Càrrec pel llit addicional: 70.00 PEN per nit.
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit, targetes de dèbit i efectiu.
Es poden fer transaccions sense efectiu.
Aquest allotjament disposa d'elements de seguretat com ara un extintor, un detector de fum i una farmaciola
Número de registre de l’allotjament: 20321945083
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
Informació addicional
Per norma general, els menors de 18 anys no poden estar-se en un allotjament del Perú sense un dels progenitors, un tutor legal o una persona responsable degudament autoritzada. Es pot demanar als adults que l’acompanyin que ensenyin el seu DNI i el del menor, juntament amb qualsevol altra documentació acreditativa compulsada. Recomanem que els clients que tinguin previst viatjar amb menors facin les consultes pertinents en el consolat peruà abans del viatge per obtenir més informació.
D'acord amb la legislació del Perú, no s'accepta efectiu per a pagaments de més de 2000 PEN o 500 USD. Els que siguin d'un import superior s'han d'efectuar amb targeta de crèdit o un altre mètode aprovat per l'allotjament i la legislació local. A més, no es poden utilitzar diverses divises.
Cal reservar els serveis de massatge amb antelació; abans d'arribar, contacta amb l'allotjament mitjançant la informació que trobaràs a la confirmació de la reserva
Només els clients registrats a l'allotjament poden accedir a les habitacions
Aquest allotjament no admet animals de companyia ni gossos pigall
L’allotjament també es coneix com a
Hotel Qelqatani
Qelqatani
Qelqatani Hotel
Qelqatani Hotel Puno
Qelqatani Puno
Qelqatani Hotel Puno
Qelqatani Hotel Hotel
Qelqatani Hotel Hotel Puno
Preguntes freqüents
Opinions: Qelqatani Hotel
Opinions
8,6
Excel·lent
8,8/10
Neteja
8,8/10
Personal i servei
8,8/10
Comoditats
8,2/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
8,4/10
Respecte al medi ambient
Opinions
Viatge en parella
28 de set. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Estada d’1 nit (set. 2025)
10/10, Excel·lent
Feng
Viatge en parella
9 de set. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Feng
Estada d’1 nit (set. 2025)
8/10, Bo
Angelica
Viatge en família
19 d’ag. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Angelica
Estada de 3 nits (ag. 2025)
10/10, Excel·lent
Hassan
Viatge en família
27 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Hassan
Estada d’1 nit (jul. 2025)
8/10, Bo
CAROLYN, ARLETA
24 de jul. de 2025
CAROLYN
Estada d’1 nit (jul. 2025)
10/10, Excel·lent
Renee
28 de juny de 2025
Renee
Estada de 2 nits (juny 2025)
10/10, Excel·lent
Paulo
24 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Excelente
Paulo
Estada de 3 nits (juny 2025)
6/10, Acceptable
Linecker
12 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Linecker
Estada de 2 nits (juny 2025)
10/10, Excel·lent
Amaryllis
8 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Amaryllis
Estada d’1 nit (maig 2025)
8/10, Bo
Julie
3 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i comoditat de l ’habitació
Julie
Estada de 2 nits (maig 2025)
10/10, Excel·lent
Richard
Viatge en parella
23 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Richard
Estada d’1 nit (maig 2025)
10/10, Excel·lent
Jose
Viatge en família
23 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Warm welcome
Jose
Estada d’1 nit (maig 2025)
10/10, Excel·lent
Janette
Viatge en grup
14 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Excellent
Janette
Estada d’1 nit (maig 2025)
10/10, Excel·lent
Stuart
Viatge en parella
3 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Stuart
Estada d’1 nit (abr. 2025)
4/10, Deficient
Britta
13 d’abr. de 2025
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei i comoditat de l’habitació
Taktløst
Britta
Estada de 2 nits (abr. 2025)
6/10, Acceptable
Michael, Coquitlam
Viatge en família
7 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Personal i servei
Què no li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Michael
Estada de 3 nits (març 2025)
8/10, Bo
Viatger verificat
7 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada de 5 nits (març 2025)
8/10, Bo
Viatger verificat
2 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
3星酒店,可以一住




Viatger verificat
Estada d’1 nit (març 2025)
8/10, Bo
Michael, Coquitlam
Viatge en parella
1 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Michael
Estada d’1 nit (març 2025)
8/10, Bo
Sara
11 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Godt hotel med god service og flotte værelser!!
Sara
Estada d’1 nit (març 2025)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
1 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada de 2 nits (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
Wing Yan Natalie
13 de febr. de 2025
Wing Yan Natalie
Estada de 2 nits (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
Maureen
4 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Maureen
Estada d’1 nit (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
mohamed
31 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
mohamed
Estada d’1 nit (gen. 2025)
8/10, Bo
samia
24 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
samia
Estada d’1 nit (gen. 2025)








