Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament Jose Antonio Cusco Hotel





VIP Access
Opinions
9,2 sobre 10,
Fantàstic
Serveis populars
VIP Access tier member
Gaudeix de més avantatges fent-te membre
- Estalvia un 15 % o més en una selecció d’allotjaments amb VIP Access quan arribis a la categoria Silver o superior
- Gaudeix d’una qualitat de primer ordre i d’un servei excepcional
- Aconsegueix un avantatge durant la teva estada en una selecció d’allotjaments, a més de millores gratuïtes de la categoria de l’habitació i entrada avançada i sortida tardana quan estiguin disponibles
Opcions d’habitació
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 3 de 3 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació doble

Habitació doble
El més destacat
Amb aïllament acústic
Televisor de pantalla plana
Bany privat
Combinació de dutxa i banyera
Un assecador de cabells
Minibar
Per cable
Armari rober o de rebost
Carregar totes les fotos de: Habitació amb dos llits individuals

Habitació amb dos llits individuals
10,0 sobre 10
Magnífic
(2 opinions)
El més destacat
Amb aïllament acústic
Televisor de pantalla plana
Bany privat
Combinació de dutxa i banyera
Un assecador de cabells
Minibar
Per cable
Armari rober o de rebost
Carregar totes les fotos de: Habitació individual

Habitació individual
El més destacat
Amb aïllament acústic
Televisor de pantalla plana
Bany privat
Combinació de dutxa i banyera
Un assecador de cabells
Minibar
Per cable
Armari rober o de rebost
També et pot agradar

Palacio del Inka, A Luxury Collection Hotel by Marriott
Centre Històric de Cusco
- Spa
- Wifi gratuïta
- Restaurant
- Gimnàs
9.6 de 10, Excepcional, 923 opinions
Preu actual: 341 €
18 d’ag. - 19 d’ag.
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

Pardo # 1080, Cusco, 8002
Sobre aquest allotjament
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Taxes
Els següents càrrecs es paguen a l'allotjament i poden incloure els impostos aplicables:
- És possible que hagis de pagar l'impost nacional del Perú sobre el valor afegit (18 %) a l'allotjament. Els viatgers no residents que presentin un passaport i un visat de turista vàlids poden estar exempts d'abonar l'impost sobre el valor afegit (18 %). .
- Abans d'efectuar l'entrada, cal abonar un dipòsit de danys de 200 USD.
Hem inclòs tots els càrrecs que ens ha proporcionat l'allotjament.
Extres opcionals
- Càrrec pel servei de connexió amb l'aeroport: 75 USD per vehicle (només l'anada, 4 persones com a màxim).
- Càrrec per l'ús del bressol: 25.0 USD per nit.
- Càrrec pel llit addicional: 35.0 USD per nit.
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit; no s'accepten pagaments en efectiu.
Número de registre de l’allotjament: 20100910129
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
Informació addicional
Aquest allotjament no disposa d'ascensors
Per norma general, els menors de 18 anys no poden estar-se en un allotjament del Perú sense un dels progenitors, un tutor legal o una persona responsable degudament autoritzada. Es pot demanar als adults que l’acompanyin que ensenyin el seu DNI i el del menor, juntament amb qualsevol altra documentació acreditativa compulsada. Recomanem que els clients que tinguin previst viatjar amb menors facin les consultes pertinents en el consolat peruà abans del viatge per obtenir més informació.
D'acord amb la legislació del Perú, no s'accepta efectiu per a pagaments de més de 2000 PEN o 500 USD. Els que siguin d'un import superior s'han d'efectuar amb targeta de crèdit o un altre mètode aprovat per l'allotjament i la legislació local. A més, no es poden utilitzar diverses divises.
Aquest allotjament no admet animals de companyia ni gossos pigall
L’allotjament també es coneix com a
Jose Antonio Cusco
Jose Antonio Cusco Hotel Hotel
Jose Antonio Cusco Hotel Cusco
Jose Antonio Cusco Hotel Hotel Cusco
Preguntes freqüents
Opinions: Jose Antonio Cusco Hotel
Opinions
9,2
Fantàstic
9,6/10
Neteja
9,4/10
Personal i servei
8,8/10
Comoditats
9,2/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
9,6/10
Respecte al medi ambient
Opinions
2 de jul. de 2025
Estada de 2 nits (juny 2025)
10/10, Excel·lent
magali
Viatge en parella
8 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
magali
Estada d’1 nit (juny 2025)
10/10, Excel·lent
Marita
23 de maig de 2025
Marita
Estada de 3 nits (maig 2025)
10/10, Excel·lent
Kemaul
1 de maig de 2025
Kemaul
Estada d’1 nit (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
YISMEIRIS
7 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
YISMEIRIS
Estada de 2 nits (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
Miguel
Viatge en grup
30 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Miguel
Estada de 2 nits (des. 2024)
10/10, Excel·lent
Jeanne
19 de nov. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Jeanne
Estada d’1 nit (nov. 2024)
10/10, Excel·lent
Ana María
Viatge en família
29 de jul. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Excelente
Ana María
Estada d’1 nit (jul. 2024)
10/10, Excel·lent
Vehik
Viatge en grup
19 de jul. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Vehik
Estada de 6 nits (jul. 2024)
2/10, Horrible
Jessica Monserrat. Virgen
13 de febr. de 2024
Jessica Monserrat. Virgen
Estada de 4 nits (febr. 2024)
10/10, Excel·lent
GLADYS
Viatge en parella
4 de gen. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
GLADYS
Estada de 6 nits (des. 2023)
10/10, Excel·lent
Yocasta V
Viatge en parella
1 de gen. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Yocasta V
Estada de 4 nits (des. 2023)
10/10, Excel·lent
Karina
Viatge en parella
14 de nov. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Karina
Estada de 3 nits (nov. 2023)
6/10, Acceptable
Jennifer
Viatge en grup
9 de nov. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Què no li ha agradat: Comoditats
Jennifer
Estada de 4 nits (nov. 2023)
8/10, Bo
Hironobu
Viatge en grup
8 de set. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Hironobu
Estada de 2 nits (set. 2023)
10/10, Excel·lent
Denise
Viatge en parella
24 d’ag. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Denise
Estada de 4 nits (ag. 2023)
10/10, Excel·lent
Steven
13 d’ag. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Great stay
Steven
Estada de 6 nits (ag. 2023)
10/10, Excel·lent
Enrique Jorge
Viatge en grup
16 de jul. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Aventura en Cusco




Enrique Jorge
Estada de 7 nits (jul. 2023)
8/10, Bo
David
17 de des. de 2022
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Què no li ha agradat: Comoditats
David
10/10, Excel·lent
yinting
11 de des. de 2022
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
yinting
Estada d’1 nit (des. 2022)
10/10, Excel·lent
Christian, West Palm Beach
26 de nov. de 2022
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Christian
Estada de 2 nits (nov. 2022)
10/10, Excel·lent
Liv
Viatge en grup
27 de set. de 2022
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Liv
Estada d’1 nit (set. 2022)
10/10, Excel·lent
Rosita
8 d’abr. de 2022
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Rosita
Estada de 2 nits (abr. 2022)
8/10, Bo
Juan Carlos
Viatge en grup
7 de gen. de 2022
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Juan Carlos
Estada d’1 nit (gen. 2022)
10/10, Excel·lent
Alyssa
Viatge en parella
3 d’oct. de 2021
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Alyssa
Estada de 2 nits (set. 2021)