Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament Hotel Casado





Opinions
9,0 sobre 10,
Fantàstic
Serveis populars
Opcions d’habitació
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 3 de 3 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació doble o amb dos llits individuals

Habitació doble o amb dos llits individuals
El més destacat
Amb aïllament acústic
Bressols (gratis)
Televisor de pantalla plana
Cortines opaques
Combinació de dutxa i banyera
Bany privat
Escriptori
Caixa forta
Carregar totes les fotos de: Habitació familiar

Habitació familiar
El més destacat
Amb aïllament acústic
Bressols (gratis)
Televisor de pantalla plana
Cortines opaques
2 Banys
Combinació de dutxa i banyera
Bany privat
Escriptori
Carregar totes les fotos de: Habitació triple

Habitació triple
El més destacat
Amb aïllament acústic
Bressols (gratis)
Televisor de pantalla plana
Cortines opaques
Combinació de dutxa i banyera
Bany privat
Escriptori
Caixa forta
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

Catalunya, 23, Pas de la Casa, AD200
Sobre aquest allotjament
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Taxes
Els següents càrrecs es paguen a l'allotjament i poden incloure els impostos aplicables:
- Taxa municipal: 1.57 EUR per persona i per nit, fins a 7 nits com a màxim. Aquesta taxa no s'aplica als menors de 16 anys.
Hem inclòs tots els càrrecs que ens ha proporcionat l'allotjament.
Extres opcionals
- Càrrec per l'esmorzar d'estil bufet: 5 EUR per adult i 5 EUR per nen (preu aproximat).
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit i efectiu.
Es poden fer transaccions sense efectiu.
Aquest allotjament disposa d'elements de seguretat com ara un extintor i una farmaciola
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
Informació addicional
Aquest allotjament dona la benvinguda a clients de totes les orientacions sexuals i identitats de gènere (LGBTQ+-friendly)
L’allotjament també es coneix com a
Hotel Casado Pas De La Casa
Hotel Casado
Casado Pas De La Casa
Hotel Casado Hotel
Hotel Casado Pas de la Casa
Hotel Casado Hotel Pas de la Casa
Preguntes freqüents
Opinions: Hotel Casado
Opinions
9,0
Fantàstic
9,4/10
Neteja
9,6/10
Personal i servei
8,6/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
9,0/10
Respecte al medi ambient
Opinions
Viatge en família
17 de des. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Estada d’1 nit (des. 2023)
8/10, Bo
Moises
19 d’abr. de 2022
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Moises
Estada d’1 nit (abr. 2022)
10/10, Excel·lent
Sarah
11 de febr. de 2022
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
We love Hotel Casado!
Sarah
Estada de 6 nits (febr. 2022)
10/10, Excel·lent
jean-pierre
22 de jul. de 2021
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Très bon hôtel
jean-pierre
Estada d’1 nit (jul. 2021)
8/10, Bo
Fabre
Viatge en família
2 d’ag. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
sejour shopping
Fabre
Estada d’1 nit (jul. 2020)
8/10, Bo
Nicolas
Viatge en grup
21 de gen. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Nicolas
Estada de 4 nits (gen. 2020)
8/10, Bo
alejandro, alcoy
17 d’ag. de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Hotel muy limpio y comodo
alejandro
Estada d’1 nit (ag. 2018)
10/10, Excel·lent
joseph, saint sulpice sur leze
9 d’ag. de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
vacances
joseph
Estada de 2 nits (ag. 2018)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
20 de jul. de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Viatger verificat
Estada d’1 nit (jul. 2018)
10/10, Excel·lent
Susan
7 d’abr. de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Excellent Location
Susan
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
15 d’ag. de 2017
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Belle étape en Andorre
Viatger verificat
Estada d’1 nit (ag. 2017)
8/10, Bo
Nathalie
24 de jul. de 2017
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Nathalie
Estada d’1 nit (jul. 2017)
8/10, Bo
Steve, Engkand, Bristol
20 de febr. de 2017
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Andorra 2017
Steve
10/10, Excel·lent
Beth, London
11 de març de 2016
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació