Standing Hotel Suites

Allotjament de 4.0 estrelles

Selecciona les dates per veure els preus

Galeria de fotos de l’allotjament Standing Hotel Suites

Caixa forta a l'habitació, escriptori i wifi gratuïta
Vista des de l'allotjament
Caixa forta a l'habitació, escriptori i wifi gratuïta
Vestíbul
Caixa forta a l'habitació, escriptori i wifi gratuïta

Opinions

7,0 sobre 10,

Serveis populars

  • Aparcament disponible
  • Cuina
  • Gimnàs
  • S’admeten animals
  • Servei de neteja
  • Esmorzar disponible

Opcions d’habitació

També et pot agradar

Mod logo
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!

Informació sobre el barri

Mapa
Allee Du Verger, 9, Roissy-en-France, Île-de-France, 95700

Què hi ha als voltants

  • Parc Empresarial Internacional Paris Nord 2 - 15 minuts a peu - 1.3 km
  • Centre comercial Aéroville - 18 minuts a peu - 1.5 km
  • Centre comercial Usines Center - 2 minuts en cotxe - 3.0 km
  • Circuit Carole Moto - 3 minuts en cotxe - 3.0 km
  • Centre d'Exposicions de Villepinte - 3 minuts en cotxe - 3.0 km

Com moure’s per la zona

  • Estació de metro de Roissy Aéroport Charles-de-Gaulle: 5 min en cotxe
  • Estació de tren (TGV) d'Aéroport-Charles-de Gaulle 2: 7 min en cotxe
  • París (CDG-Aeroport de Paris-Charles-de-Gaulle): a 14 min en cotxe

Restaurants

  • ‪Le Trivium @ Marriott Paris CDG - ‬4 minuts a peu
  • ‪Brasserie le Village - ‬7 minuts a peu
  • ‪C Pizza & C Kebab - ‬9 minuts a peu
  • ‪Pays de France - ‬7 minuts a peu
  • ‪Les Fleurs du Cerisier - ‬8 minuts a peu

Sobre aquest allotjament

Standing Hotel Suites

Hotel de 4 estrelles a prop de Centre comercial Aéroville
T'esperen un servei de connexió amb l'aeroport, un jardí i un gimnàs a Standing Hotel Suites. Els clients poden connectar-se a la wifi gratuïta a l'habitació.
També gaudiràs dels avantatges següents durant la teva estada:
  • Esmorzar continental (de pagament), aparcament (de pagament) i servei de connexió d'anada i tornada amb l'aeroport (de pagament)
  • Ascensor, magatzem d'equipatge i caixa forta a la recepció
  • Premsa gratuïta al vestíbul, televisió al vestíbul i atenció multilingüe
Característiques de l'habitació
Les 121 habitacions ofereixen comoditats com ara aire condicionat i sales d'estar independents. Així mateix, s'inclouen serveis i instal·lacions com wifi gratuïta i caixes fortes.
Entre els serveis i les instal·lacions extres, s'inclou el següent:
  • Banys que ofereixen banyeres i articles de tocador gratuïts
  • Sales d'estar independents, cuines bàsiques i frigorífics

Allotjaments similars

Serveis de l’allotjament

Internet

  • Disponible a totes les habitacions: wifi gratuïta
  • Disponible en algunes zones comunes: wifi gratuïta

Aparcament i opcions de transport

  • Servei de transport a l'aeroport (anada i tornada) (recàrrec)
  • Aparcament les instal·lacions (10 EUR per dia)
  • Aparcament accessible en cadira de rodes disponible

Menjar i beguda

  • Esmorzar continental de pagament disponible: entre 9 EUR per persona

Activitats

  • Gimnàs
  • Televisor en espais comuns

Per a famílies

  • Cuina bàsica a l'habitació
  • Frigorífic a l'habitació
  • Microones a l'habitació

Comoditats

  • Caixa forta a la recepció
  • Magatzem d'equipatge
  • Premsa gratuïta al vestíbul

Serveis per als clients

  • Atenció multilingüe
  • Servei de neteja (diari)

Exterior

  • Jardí

Accessibilitat

  • Si tens cap sol·licitud relacionada amb necessitats específiques d'accessibilitat, contacta amb l'allotjament mitjançant la informació inclosa a la confirmació de la reserva.
  • Aparcament accessible en cadira de rodes
  • Ascensor
  • Camí per arribar a l’entrada sense escales
  • Pas accessible en cadira de rodes

Més serveis

  • Zones designades per a fumadors

Serveis de l’habitació

Bany

  • Articles de tocador gratuïts
  • Bany privat
  • Banyera

Entreteniment

  • Televisor de pantalla plana

Menjar i beguda

  • Cafetera i tetera
  • Cuina bàsica
  • Frigorífic
  • Microones

Altres

  • Aire condicionat
  • Caixa forta
  • Escriptori
  • Sala d'estar independent

Polítiques

Entrada

Hora d'inici del registre d'entrada: 14:00
Edat mínima per fer el registre d'entrada: 18 anys.

Sortida

Hora límit per al registre de sortida: migdia.

Animals de companyia

S'admeten animals de companyia.
Els animals de servei són benvinguts i no cal abonar cap càrrec

Nens i llits addicionals

En aquest allotjament s'admeten nens
No hi ha llits addicionals disponibles
No hi ha bressols disponibles.

Formes de pagament de l’allotjament

Informació important

Taxes

Els següents càrrecs es paguen a l'allotjament i poden incloure els impostos aplicables:

  • Taxa municipal: 8.13 EUR per persona i per nit. Aquesta taxa no s'aplica als menors de 18 anys.

Hem inclòs tots els càrrecs que ens ha proporcionat l'allotjament.

Extres opcionals

  • Càrrec per l'esmorzar continental: 9.00 EUR per persona (preu aproximat).
  • Càrrec per l'aparcament sense assistència: 10 EUR per dia.

És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.

Informació indispensable

Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit.

Informació addicional

D'acord amb la normativa del país, aquest allotjament no accepta pagaments en efectiu d'imports superiors a 1000 EUR; per a més informació, contacta amb l'allotjament mitjançant la informació que trobaràs a la confirmació de la reserva

Puntuació nacional

Aquest allotjament ha rebut la classificació per estrelles oficial de ATOUT France, l'agència de desenvolupament turístic de França.

L’allotjament també es coneix com a

Quality Suites CDG Airport Hotel
Quality Suites CDG Airport
Only Suites Roissy Airport Hotel Roissy
Standing Hôtel Suites
Standing Hotel Suites Hotel
Standing Hotel Suites Roissy-en-France
Standing Hotel Suites Hotel Roissy-en-France

Preguntes freqüents

Standing Hotel Suites accepta animals de companyia?

Sí, en aquest allotjament es permeten els animals de companyia.

Quant costa aparcar a Standing Hotel Suites?

Hi ha aparcament disponible per 10 EUR per dia.

A quina hora es fa el registre d'entrada a Standing Hotel Suites?

Hora d'inici del registre d'entrada: 14:00.

A quina hora es fa el registre de sortida a Standing Hotel Suites?

Registre de sortida: migdia.

Standing Hotel Suites ofereix un servei de connexió amb l'aeroport?

Sí, hi ha un servei de connexió amb l'aeroport.

On es troba Standing Hotel Suites?

Aquest hotel es troba a Roissy-en-France i a menys de 2 km de les atraccions següents: Parc Empresarial Internacional Paris Nord 2 i Centre comercial Aéroville. Centre d'Exposicions de Villepinte és a 4,9 km de distància.

Opinions: Standing Hotel Suites

Opinions

7,0

Bo

Puntuació 10: Excel·lent. 197 de 999 opinions
Puntuació 8: Bo. 363 de 999 opinions
Puntuació 6: Acceptable. 216 de 999 opinions
Puntuació 4: Deficient. 130 de 999 opinions
Puntuació 2: Horrible. 93 de 999 opinions

7,2/10

Neteja

6,8/10

Personal i servei

6,8/10

Estat de l’allotjament i instal·lacions

6,0/10

Respecte al medi ambient

Opinions

6/10, Acceptable

Sofiane

Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Estada de 4 nits (març 2025)

2/10, Horrible

Biz Traveler , CAL

Què no li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació

Worst Hotel EVER!

They do not disclose that they have failed AC system in the Hotel for over 2years! They do not replace sheets between the clients. Found hair in the bed, Pillow etc
Estada d’1 nit (juny 2017)

4/10, Deficient

Viatger verificat

Què li ha agradat: Personal i servei
Què no li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions

Convenient family hotel near CDG airport

The location of this hotel was good for being close to the airport before a morning departure, and the space for our family of 6 was good with a family suite available. The hotel staff were kind and provided a crib for our baby. The beds were clean and comfortable and the bathroom was clean. Unfortunately, the hotel seems to suffer from lack of investment by the owner(s), as the room was not as clean as it should have been, there was a repair mark on the wall (where the wall had been repaired but was not yet painted to match the other walls), and the couch pillows were tattered. Overall we were disappointed in the cleanliness of the hotel. It has good potential if someone would put a bit more effort to improve it's appearance.
Estada d’1 nit (jul. 2017)

2/10, Horrible

Viatger verificat

Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei i comoditat de l’habitació

Worst hotel on earth

The worst hotel I have ever stayed at. We had a late check in and I had emailed them prior. I received no response. We showed up and all the doors were locked and there were no doorbells to ring to get reception. After banging on the doors we finally got an answer. We were given a room, went upstairs to find someone sleeping inside it. Went back downstairs, given another room, found someone sleeping inside it again. Finally at 2am we were given a room and went to sleep for 4 hours which costed us $120. I demanded a refund and was not given one. Do not stay here. Pay extra for the Hilton or Sheraton and get yourself a good hotel. I emailed there reservations and have yet to receive a response. Awful customer service.
Estada d’1 nit (juny 2017)

8/10, Bo

Werner, Nuenen

Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions

goede optie voor tgv en cdg

Perfect in Familie kamer met 3 kids
Estada d’1 nit (juny 2017)

8/10, Bo

Viatger verificat

Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Bonne impression à part qu'à deux reprises un personnel est rentré dans la chambre sans frapper (pour la climatisation)
Estada de 2 nits (juny 2017)

2/10, Horrible

Ahmed

Què no li ha agradat: Personal i servei, comoditat de l’habitació

À éviter si raisonnable

Pas de ventilation, le séjour d’avant pas de serviette dans l’hôtel. Le mobilier est vetuste, et le nettoyage est très sommaire. En plus, il a augmenté ses tarif, un comble.
Estada d’1 nit (maig 2017)

8/10, Bo

eric

Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i comoditat de l’habitació

8/10, Bo

Steeve

Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació

10/10, Excel·lent

Rabah

Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació

10/10, Excel·lent

Viatger verificat

Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació

2/10, Horrible

jc, vermont

Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació

Needs improvement

I would not expect a five star hotel but do expect that a hotel room should be clean and with working lights. We had reserved a Family Suite.....two queens . What we did get was a King bed and two twin beds. That was the only plus. Only two lights worked out of seven the safe was non-working ( when asked, they said none of the safes work), only had one hanger, no shower door and when we returned to the hotel after a long day, the room was not made up. No clean towels. I had to go down to the desk and ask for towels . When I told the front desk person that our room was not made, he just said " well, it is suppose to be". We put the sign on the door for housekeeping.

8/10, Bo

eric

Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
Què no li ha agradat: Personal i servei

2/10, Horrible

Erik, Colorado

Què no li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions

Not clean

The staff was cordial, but our experience at the hotel was poor. They could not find our reservation in their files when we arrived, and it took a significant amount of time to locate it. We prepaid on Expedia, but the front desk seemed to be having some system issues and I now see two pending charges on my credit card for a room? I'm hoping they are just pre-authorizations, but my confidence is low. I asked for a receipt at check out and they couldn't get their system to provide one. They said they'd email me one later that day, but I never received it. Our room was not fully cleaned and we found filth and candy wrappers on the floor. In the room description it said the room had two twin beds, a full bed, and a sofa sleeper. The sofa sleeper was broken with a bar sticking out when we tried to pull it out. I notified the staff and was questioned if I had asked for an extra bed?? We wouldn't have needed an extra bed if the sofa sleeper was working. One of the bathrooms had a small corner shower with no curtain or shower door and the head of the shower aiming directly out of the shower. My kids found three holes in one wall was that were random (not aligned if something tha woud've been attached there) and were the size of bullet holes. It coud've still been from something attached to the wall, but it didn't look like it. This was an economy hotel near the airport, so our only expectation only a clean room to sleep in before a flight. We were disappointed.

10/10, Excel·lent

Jean yves evens

Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació

L'hotel est bien placé et la zone est accessible.

J'ai eu un très bon séjour et je trouve ma chambre était confortable

2/10, Horrible

xavier

Què li ha agradat: Comoditat de l’habitació
Què no li ha agradat: Personal i servei
reception me fait attendre parce'que l'imprimante est en panne. l'hotel veut un scan du carte de credit et carte d'identité. Alors que la garantie est déjà passé par la réservation en ligne. Payer par cash pas possible. Obligé de payer tax de séjour par carte de credit. Réceptioniste le soir pas autorisé de sortir une facture. Pourquoi me faire attendre d'abord pour une imprimante en panne ? Porte de la chamber ne se fermait pas. Point positif est l'espace dans la chamber. Sofa pas utilisable car trempé de residue x :horreur

10/10, Excel·lent

Amy

Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació

6/10, Acceptable

Viatger verificat

Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions

6/10, Acceptable

Viatger verificat

Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
Què no li ha agradat: Personal i servei

very rude staff at the reception

Firstly the Expedia agent who booked the hotel gave wrong information, he told that I would not be charged the city tax as it includes the total payment made, however it was not the case and I had to pay extra at the hotel at check in. Secondly he insisted me to book a taxi from hotel as free shuttle would not have operated on Sunday morning. This was a wrong information as the free shuttle started at 05:11 hours which was a reasonable time to get to terminal 2E and get the flight at 07:20 hrs. The hotel staff at the reception became very rude and asked to leave the place when I told them the all the taxes were already paid. I had to pay extra to stay.

8/10, Bo

Patricia, California

Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació

Usually a good value hotel

It has a fridge and beds are very comfy. On 4th floor and not in front of elevators is always quiet. Just the reception can be iffy, the rest is pretty good.

4/10, Deficient

Jacques, New York

Què li ha agradat: Personal i servei
Què no li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions

Pas cher et bien situé si à CDG pour une nuit

Hall et couloirs sinistres. Suite...certes, mais pas de vaisselle, mobilier poussif, éclairage moyen, si en marche. Petit déjeuner correct mais trop cher (15EUR). Personnel prévenant, sympathique

6/10, Acceptable

Viatger verificat

對房間的意見

搭車不方便,但去機場非常快,房間尚可接受,wifi接收很差

4/10, Deficient

jean pierre

Què no li ha agradat: Personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions

CDG

30 à 35". Dans la chambre toute la nuit Impossible de régler Mal de tête toute la nuit Impossible d ouvrir les fenêtres en rdc Bloquées Je demande le remboursement de la chambre

2/10, Horrible

Robert

Què no li ha agradat: Personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
C est honteux J avais réserve une ma petite fille J avais téléphone 2 fois avant la date du séjour pour demander : Si l hôtel était proche du terminal 1 de Roissy( on m a répondu très près) c est complètement faux.... Ma petite fille prenait son avion tôt le matin7h30, donc on m avait dit qu elle pouvait prendre un car à partir de 5h: c est faux, le premier partait à 7h et donc elle a dû prendre un taxi sinon elle aurait rate son avion( ça a coûté fort cher ) et ce à cause de votre hotel...j aurait au moins espère une indemnisation ...

2/10, Horrible

corine

Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei i comoditat de l’habitació

Hôtel très mal géré

Je suis arrivée dans ma chambre en soirée, première mauvaise surprise, il y faisait froid. Après réclamation, les services m'ont apporté un chauffage d'appoint en m'avouant être bien au courant du problème. Deuxième mauvaise surprise, dans ma chambre, les deux luminaires liseuses sans ampoule en sachant qu'il n'y a pas de plafonnier dans la chambre, c'est avec le plafonnier du coin salon que j'éclairais mais pas question de lire depuis mon lit car trop peu de lumière. Troisième mauvaise surprise, pas d'électricité depuis les prises du salon. Il me restait donc une prise dans la chambre et une dans la cuisine...Je suis restée 3 nuits dans cet hôtel et malgré ma réclamation concernant les ampoules rien a bougé. Quatrième surprise, chambre non faite en rentant la dernière soirée. Après réclamation, on m'a quand même apporté des serviettes plus tard.. Dernière mésaventure, pas de chauffage dans la salle de bain le dernier matin .. Non non non je ne recommande pas cet hôtel et je n'y retournerai pas.