Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament Hotel Botticelli





Opinions
9,0 sobre 10,
Fantàstic
Serveis populars
Opcions d’habitació
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri
Hotel Botticelli és a Maastricht-Centre Urban District, a Maastricht. Vrijthof i Museu aan het Vrijthof són visites imprescindibles per als aficionats a la cultura; també pots apropar-te a punts d'interès com ara Casamates i Església Dominicana. També val la pena visitar Museu d'Història Natural i Bosc de Contes.

Papenstraat 11, Maastricht, 6211LG
Què hi ha als voltants
- Església de Sant Servaas - 1 minuts a peu - 0.2 km
- Universitat de Maastricht - 2 minuts a peu - 0.2 km
- Vrijthof - 3 minuts a peu - 0.3 km
- Mercat - 6 minuts a peu - 0.6 km
- Mecc Maastricht - 5 minuts en cotxe - 3.9 km
Com moure’s per la zona
Restaurants
- Café Vrijthof 9
- Basilica
- In Den Ouden Vogelstruys
- Café Bommel Van - 2 minuts a peu
- Il Bacaro
Sobre aquest allotjament
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Taxes
Els següents càrrecs es paguen a l'allotjament i poden incloure els impostos aplicables:
- Taxa municipal: 5.56 EUR per persona i per nit.
Hem inclòs tots els càrrecs que ens ha proporcionat l'allotjament.
Extres opcionals
- Càrrec per l'esmorzar d'estil bufet: 20.50 EUR per persona (preu aproximat).
- Càrrec per l'aparcament cobert sense assistència: 20.00 EUR per dia.
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
En el cas de les reserves de grups (més de 8 habitacions al mateix allotjament durant les mateixes dates), poden aplicar-se polítiques de cancel·lació o recàrrecs especials
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit; no s'accepten pagaments en efectiu.
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
Informació addicional
Aquest allotjament no disposa d'ascensors
Puntuació nacional
Hotelstars Union és l'organisme encarregat de la classificació per estrelles a Països Baixos. La d'aquest allotjament és la següent: 3 star Superior. En aquesta pàgina es mostra amb 3,5 estrelles.
L’allotjament també es coneix com a
Hotel Botticelli Maastricht
Hotel Botticelli
Botticelli Maastricht
Botticelli Hotel Maastricht
Hotel Botticelli Hotel
Hotel Botticelli Maastricht
Hotel Botticelli Hotel Maastricht
Preguntes freqüents
Opinions: Hotel Botticelli
Opinions
9,0
Fantàstic
9,0/10
Neteja
9,0/10
Personal i servei
8,6/10
Comoditats
8,6/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
8,4/10
Respecte al medi ambient
Opinions
Viatge en parella
4 d’ag. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Estada d’1 nit (ag. 2025)
10/10, Excel·lent
J.H.A.
Viatge en parella
26 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
J.H.A.
Estada de 3 nits (juny 2025)
10/10, Excel·lent
Maikel
Viatge de negocis
8 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Maikel
Estada de 2 nits (març 2025)
10/10, Excel·lent
Helena
29 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Helena
Estada d’1 nit (març 2025)
10/10, Excel·lent
Tamara
16 de febr. de 2025
Tamara
Estada d’1 nit (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
dennis
16 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
dennis
Estada d’1 nit (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
Jan
21 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Jan
Estada d’1 nit (gen. 2025)
6/10, Acceptable
Joeri de
Viatge en parella
31 de des. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, comoditats
Joeri de
Estada d’1 nit (des. 2024)
8/10, Bo
Walter
Viatge en parella
29 de des. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Walter
Estada de 2 nits (des. 2024)
8/10, Bo
andre
Viatge en família
21 de des. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
andre
Estada d’1 nit (des. 2024)
10/10, Excel·lent
Francisco
15 de des. de 2024
Francisco
Estada d’1 nit (nov. 2024)
8/10, Bo
Michel
16 de set. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i comoditats
Michel
Estada de 2 nits (set. 2024)
10/10, Excel·lent
Ronald, Boca Raton
9 de set. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Ronald
Estada d’1 nit (juny 2024)
8/10, Bo
Mauro
23 d’ag. de 2024
Què li ha agradat: Personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions
Mauro
Estada d’1 nit (ag. 2024)
8/10, Bo
Roland
Viatge en parella
18 d’ag. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Roland
Estada d’1 nit (ag. 2024)
10/10, Excel·lent
Ronald
17 d’ag. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Ronald
Estada de 2 nits (ag. 2024)
6/10, Acceptable
Giuseppe F.
Viatge en parella
15 d’ag. de 2024
Giuseppe F.
Estada d’1 nit (ag. 2024)
10/10, Excel·lent
Christopher
Viatge en grup
1 d’ag. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Christopher
Estada de 4 nits (jul. 2024)
10/10, Excel·lent
Vilja
30 de jul. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Ein romantisches Hotel mitten in Maastricht
Vilja
Estada de 2 nits (jul. 2024)
10/10, Excel·lent
Sef
13 de jul. de 2024
Què li ha agradat: Personal i servei
Sef
Estada d’1 nit (jul. 2024)
6/10, Acceptable
MARTHA ISELA
12 de jul. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
MARTHA ISELA
Estada d’1 nit (jul. 2024)
10/10, Excel·lent
Patricia, Denver
Viatge en parella
9 de jul. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Patricia
Estada de 2 nits (jul. 2024)
8/10, Bo
Jorge
6 de jul. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
Jorge
Estada d’1 nit (jul. 2024)
10/10, Excel·lent
Theodore
25 de juny de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Theodore
Estada de 2 nits (juny 2024)
10/10, Excel·lent
BRAD
13 de juny de 2024
Què li ha agradat: Personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions
BRAD
Estada de 2 nits (juny 2024)