Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament Dazzler by Wyndham Lima Miraflores





VIP Access
Opinions
9,0 sobre 10,
Fantàstic
Serveis populars
El preu actual és de 96 €
28 de juny - 29 de juny
VIP Access tier member
Gaudeix de més avantatges fent-te membre
- Estalvia un 15 % o més en una selecció d’allotjaments amb VIP Access quan arribis a la categoria Silver o superior
- Gaudeix d’una qualitat de primer ordre i d’un servei excepcional
- Aconsegueix un avantatge durant la teva estada en una selecció d’allotjaments, a més de millores gratuïtes de la categoria de l’habitació i entrada avançada i sortida tardana quan estiguin disponibles
Opcions d’habitació
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 4 de 4 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació triple clàssica

Habitació triple clàssica
8,6 sobre 10
Excel·lent
(4 opinions)
El més destacat
Amb aïllament acústic
Mobiliari individual
Control de la temperatura
Habitacions comunicades/contigües
Televisor LCD
Roba de llit hipoal·lergògena
Cortines opaques
Dormitoris
Carregar totes les fotos de: Habitació doble Deluxe

Habitació doble Deluxe
9,0 sobre 10
Fantàstic
(2 opinions)
El més destacat
Amb aïllament acústic
Mobiliari individual
Control de la temperatura
Habitacions comunicades/contigües
Televisor LCD
Roba de llit hipoal·lergògena
Cortines opaques
Dormitoris
Carregar totes les fotos de: Habitació amb dos llits individuals clàssica

Habitació amb dos llits individuals clàssica
8,8 sobre 10
Excel·lent
(8 opinions)
El més destacat
Amb aïllament acústic
Mobiliari individual
Control de la temperatura
Habitacions comunicades/contigües
Televisor LCD
Roba de llit hipoal·lergògena
Cortines opaques
Dormitoris
Carregar totes les fotos de: Habitació doble clàssica

Habitació doble clàssica
8,8 sobre 10
Excel·lent
(15 opinions)
El més destacat
Amb aïllament acústic
Mobiliari individual
Control de la temperatura
Habitacions comunicades/contigües
Televisor LCD
Roba de llit hipoal·lergògena
Cortines opaques
Dormitoris
També et pot agradar

Wyndham Costa Del Sol Lima Airport
Callao
- Piscina
- Banyera d’hidromassatge
- Esmorzar inclòs
- Spa
9.0 de 10, Fantàstic, 2.985 opinions
Preu actual: 115 €
15 de jul. - 16 de jul.
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

Av. Jose Pardo 879, Miraflores, Lima, Lima, 15074
Sobre aquest allotjament
Allotjaments similars

Radisson Hotel Decapolis Miraflores
Radisson Hotel Decapolis Miraflores
- Piscina
- Esmorzar inclòs
- Aparcament inclòs
- Wifi gratuïta
9.4 de 10, Excepcional, 1.007 opinions
Preu actual: 104 €
11 de jul. - 12 de jul.
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Taxes
Els següents càrrecs es paguen a l'allotjament i poden incloure els impostos aplicables:
- És possible que hagis de pagar l'impost nacional del Perú sobre el valor afegit (18 %) a l'allotjament. Els viatgers no residents que presentin un passaport i un visat de turista vàlids poden estar exempts d'abonar l'impost sobre el valor afegit (18 %). .
Hem inclòs tots els càrrecs que ens ha proporcionat l'allotjament.
Extres opcionals
- Càrrec pel servei de connexió amb l'aeroport: 40 USD per vehicle només l'anada.
- Càrrec per fer el registre d'entrada abans de l'horari establert: 70 USD.
- Càrrec pel registre de sortida més tard de l'horari establert: 60 USD.
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit; no s'accepten pagaments en efectiu.
Tingues en compte que les normes culturals i les polítiques aplicables als clients poden variar segons el país i l'allotjament, que és qui ha facilitat les polítiques que es mostren
The airport shuttle service (surcharge) is on request and is for a maximum of 3 adults.
Número de registre de l’allotjament: 20492205886
Informació addicional
Per norma general, els menors de 18 anys no poden estar-se en un allotjament del Perú sense un dels progenitors, un tutor legal o una persona responsable degudament autoritzada. Es pot demanar als adults que l’acompanyin que ensenyin el seu DNI i el del menor, juntament amb qualsevol altra documentació acreditativa compulsada. Recomanem que els clients que tinguin previst viatjar amb menors facin les consultes pertinents en el consolat peruà abans del viatge per obtenir més informació.
D'acord amb la legislació del Perú, no s'accepta efectiu per a pagaments de més de 2000 PEN o 500 USD. Els que siguin d'un import superior s'han d'efectuar amb targeta de crèdit o un altre mètode aprovat per l'allotjament i la legislació local. A més, no es poden utilitzar diverses divises.
Només els clients registrats a l'allotjament poden accedir a les habitacions
L'allotjament disposa d'habitacions comunicades o contigües, subjectes a disponibilitat; per sol·licitar-les cal contactar amb l'allotjament mitjançant la informació que figura a la confirmació de la reserva.
Aquest allotjament no admet animals de companyia ni gossos pigall
Es prohibeix l'entrada a la piscina als menors de 12 anys sense la supervisió d'un adult
L’allotjament també es coneix com a
Dazzler Hotel
Dazzler Hotel Lima
Dazzler Lima
Lima Dazzler
Dazzler Lima Hotel
Dazzler Wyndham Lima Hotel
Dazzler Wyndham Hotel
Dazzler Wyndham Lima
Dazzler Wyndham Lima Miraflores Hotel
Dazzler Wyndham Lima Miraflores
Hotel Dazzler by Wyndham Lima Miraflores Lima
Lima Dazzler by Wyndham Lima Miraflores Hotel
Hotel Dazzler by Wyndham Lima Miraflores
Dazzler by Wyndham Lima Miraflores Lima
Dazzler by Wyndham Lima
Dazzler Lima
Dazzler Wyndham Hotel
Dazzler Wyndham
Dazzler by Wyndham Lima Miraflores Lima
Dazzler by Wyndham Lima Miraflores Hotel
Dazzler by Wyndham Lima Miraflores Hotel Lima
Preguntes freqüents
Opinions: Dazzler by Wyndham Lima Miraflores
Opinions
9,0
Fantàstic
9,4/10
Neteja
9,2/10
Personal i servei
8,8/10
Comoditats
9,0/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
8,8/10
Respecte al medi ambient
Opinions
10 de maig de 2025
Estada de 2 nits (maig 2025)
8/10, Bo
Anjo
Viatge en parella
9 de maig de 2025
Què li ha agradat: Personal i servei, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Anjo
Estada de 2 nits (maig 2025)
4/10, Deficient
Adriel
8 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions
Què no li ha agradat: Personal i servei
Adriel
Estada de 2 nits (abr. 2025)
6/10, Acceptable
MIGUEL ANGEL
Viatge de negocis
2 de maig de 2025
MIGUEL ANGEL
Estada de 4 nits (abr. 2025)
8/10, Bo
Joseline
Viatge en família
29 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Joseline
Estada d’1 nit (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Demetrio, Bel Air
Viatge en família
25 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, comoditats
Demetrio
Estada d’1 nit (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Karen
Viatge en grup
23 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Karen
Estada d’1 nit (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Marcela
Viatge de negocis
22 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Marcela
Estada d’1 nit (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
linda
22 d’abr. de 2025
linda
Estada d’1 nit (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Jasvir
21 d’abr. de 2025
Jasvir
Estada d’1 nit (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Pranav
Viatge en família
20 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Pranav
Estada de 2 nits (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Rosa
17 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Rosa
Estada de 6 nits (abr. 2025)
8/10, Bo
Pedro
Viatge en família
14 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Pedro
Estada de 2 nits (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Carlos
Viatge en família
14 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Carlos
Estada de 3 nits (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
nidia
Viatge en parella
5 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja
nidia
Estada de 5 nits (març 2025)
10/10, Excel·lent
Mary, Reno
Viatge en grup
31 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Mary
Estada d’1 nit (març 2025)
10/10, Excel·lent
Valeria
Viatge en parella, Viatge en grup, Viatge en família
21 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Valeria
Estada d’1 nit (març 2025)
10/10, Excel·lent
Andy
17 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Andy
Estada de 7 nits (març 2025)
10/10, Excel·lent
Lincoln A
12 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Lincoln A
Estada de 3 nits (març 2025)
8/10, Bo
CRISTIANE
Viatge en família
9 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Bem localizado e funcionários atenciosos
CRISTIANE
Estada de 3 nits (març 2025)
4/10, Deficient
Daryl
3 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Daryl
Estada de 2 nits (febr. 2025)
8/10, Bo
William
Viatge en família
25 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
William
Estada de 9 nits (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
Raymond F
13 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Raymond F
Estada de 9 nits (febr. 2025)
4/10, Deficient
julia
12 de febr. de 2025
julia
Estada d’1 nit (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
Adam B
10 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Adam B
Estada de 2 nits (febr. 2025)