La Volpe Rossa
Bed and breakfast a Las Palmas de Gran Canaria i a poca distància a peu de l'atractiu següent: Platja de Las Canteras
Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament La Volpe Rossa





Opinions
9,0 sobre 10,
Fantàstic
Serveis populars
Opcions d’habitació
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 4 de 4 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació doble bàsica (Ravello)

Habitació doble bàsica (Ravello)
El més destacat
Cortines opaques
Ventilador portàtil
Bany privat independent
Ampolla d'aigua gratuïta
Cuina compartida/comuna
Servei de neteja diari
Carregar totes les fotos de: Habitació doble, amb bany privat (Capri)

Habitació doble, amb bany privat (Capri)
El més destacat
Cortines opaques
Ventilador portàtil
Bany privat
Ampolla d'aigua gratuïta
Cuina compartida/comuna
Servei de neteja diari
Carregar totes les fotos de: Habitació doble bàsica (Ischia)

Habitació doble bàsica (Ischia)
El més destacat
Cortines opaques
Ventilador portàtil
Bany privat independent
Ampolla d'aigua gratuïta
Cuina compartida/comuna
Servei de neteja diari
Carregar totes les fotos de: Habitació doble, amb bany privat (Positano)

Habitació doble, amb bany privat (Positano)
El més destacat
Cortines opaques
Ventilador portàtil
Bany privat
Ampolla d'aigua gratuïta
Cuina compartida/comuna
Servei de neteja diari
També et pot agradar

H10 Costa Mogán
Mogan
- Piscina
- Esmorzar inclòs
- Tot inclòs
- Wifi gratuïta
8.4 de 10, Molt bé, 122 opinions
Preu actual: 173 €
taxes i impostos inclosos
30 de juny - 1 de jul.
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

Calle Isla de Cuba, 32, Las Palmas de Gran Canaria, Gran Canaria, 35007
Sobre aquest allotjament
Allotjaments similars

Poem Apartments, Las Canteras
Poem Apartments, Las Canteras
- Wifi gratuïta
- Aire condicionat
- Habitacions insonoritzades
- Microones
9.0 de 10, Fantàstic, 146 opinions
Preu actual: 77 €
taxes i impostos inclosos
24 de juny - 25 de juny
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Extres opcionals
- Càrrec per l'esmorzar continental: entre 4 i 5 EUR per persona (preu aproximat).
- Càrrec pel servei de connexió amb l'aeroport: 35.00 EUR per vehicle només l'anada.
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit.
Informació addicional
D'acord amb la normativa del país, aquest allotjament no accepta pagaments en efectiu d'imports superiors a 1000 EUR; per a més informació, contacta amb l'allotjament mitjançant la informació que trobaràs a la confirmació de la reserva
L’allotjament també es coneix com a
Volpe Rossa B&B Las Palmas de Gran Canaria
Volpe Rossa Las Palmas de Gran Canaria
La Volpe Rossa Bed & breakfast
La Volpe Rossa Las Palmas de Gran Canaria
La Volpe Rossa Bed & breakfast Las Palmas de Gran Canaria
Preguntes freqüents
Opinions: La Volpe Rossa
Opinions
9,0
Fantàstic
9,6/10
Neteja
8,8/10
Personal i servei
8,8/10
Comoditats
9,0/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
Opinions
10 de març de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Estada de 5 nits (març 2020)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
16 de gen. de 2020
Viatger verificat
Estada de 2 nits (gen. 2020)
8/10, Bo
Helge
30 de des. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Helge
Estada de 2 nits (des. 2019)
8/10, Bo
Lars
27 de nov. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Välstädat
Lars
Estada de 4 nits (nov. 2019)
10/10, Excel·lent
Rui
9 de set. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Rui
Estada de 3 nits (set. 2019)
8/10, Bo
Aleksandra
25 de jul. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Aleksandra
Estada de 2 nits (jul. 2019)
10/10, Excel·lent
Paola Antonia
19 de jul. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Paola Antonia
Estada de 2 nits (juny 2019)
10/10, Excel·lent
AROLDO DAVID
2 de maig de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Buen servicio al clienbte
AROLDO DAVID
Estada de 3 nits (abr. 2019)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
Viatge en parella
1 d’abr. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada de 8 nits (març 2019)
8/10, Bo
Justine
Viatge en família
30 de març de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Justine
Estada de 7 nits (març 2019)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
19 de març de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada de 4 nits (març 2019)
8/10, Bo
Viatger verificat
16 de març de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Viatger verificat
Estada de 6 nits (març 2019)
10/10, Excel·lent
Debora
12 de febr. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
“Come a casa”
Debora
Estada de 4 nits (febr. 2019)
8/10, Bo
Viatger verificat
Viatge en parella
9 de febr. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada de 11 nits (gen. 2019)
4/10, Deficient
Viatger verificat
30 de des. de 2018
Què li ha agradat: Neteja
Què no li ha agradat: Personal i servei, comoditat de l’habitació
Room Ravello, no connected bathroom
Viatger verificat
Estada de 3 nits (des. 2018)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
12 de des. de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada de 2 nits (des. 2018)
8/10, Bo
Vaileth
25 de nov. de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Semestervistelse i Las Palmas.
Vaileth
Estada de 7 nits (nov. 2018)
8/10, Bo
Viatger verificat
6 d’ag. de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Gracias, un hotel acogedor y comodo
Viatger verificat
Estada de 3 nits (jul. 2018)
6/10, Acceptable
Viatger verificat
3 de jul. de 2018
Què no li ha agradat: Personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada de 5 nits (març 2018)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
25 d’abr. de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
10/10, Excel·lent
Pekka
8 d’abr. de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Täydellinen opastus vaikka tulikin espanjaksi !
Pekka
10/10, Excel·lent
Roy Lie
2 d’abr. de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Hyggelig hotell i Las Palmas
Roy Lie
8/10, Bo
Karin
7 de març de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Ein schöner Aufenthalt
Karin
Estada de 2 nits (febr. 2018)
10/10, Excel·lent
JORDI
18 de febr. de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Como en casa
JORDI
Estada de 5 nits (febr. 2018)
8/10, Bo
Michal
3 de febr. de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Michal
Estada de 3 nits (gen. 2018)
Últimes tendències a Expedia
Hotels