Hotel Verol
Hotel a la badia a Las Palmas de Gran Canaria amb un restaurant i connexió amb un centre comercial
Galeria de fotos de l’allotjament Hotel Verol





Opinions
7,8 sobre 10,
Bé
Serveis populars
Opcions d’habitació
Consulta la disponibilitat per a aquestes dates
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 3 de 3 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació doble

Habitació doble
El més destacat
Aire condicionat
Televisor LCD
Combinació de dutxa i banyera
Bany privat
Un assecador de cabells
Per cable
Escriptori
Servei de neteja diari
Aire condicionat
Assecador de cabells
Bany privat
Combinació de dutxa i banyera
Canals de televisió per cable
Televisor LCD
Carregar totes les fotos de: Habitació individual

Habitació individual
El més destacat
Aire condicionat
Televisor LCD
Combinació de dutxa i banyera
Bany privat
Un assecador de cabells
Per cable
Escriptori
Servei de neteja diari
Aire condicionat
Assecador de cabells
Bany privat
Combinació de dutxa i banyera
Canals de televisió per cable
Televisor LCD
Carregar totes les fotos de: Habitació estàndard

Habitació estàndard
El més destacat
Aire condicionat
Televisor LCD
Combinació de dutxa i banyera
Bany privat
Un assecador de cabells
Per cable
Escriptori
Servei de neteja diari
Aire condicionat
Assecador de cabells
Bany privat
Combinació de dutxa i banyera
Canals de televisió per cable
Televisor LCD
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

Calle Sagasta 25, Las Palmas de Gran Canaria, Gran Canaria, 35008
Sobre aquest allotjament
Hotel Verol
Allotjaments similars

Hotel Kasa
Hotel Kasa
- Wifi gratuïta
- Aparcament disponible
- Serveis per a empreses
- Servei d’habitacions
7.8 de 10, Bé, 143 opinions
Preu actual: 76 €
taxes i impostos inclosos
10 de nov. - 11 de nov.
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Extres opcionals
- Càrrec per l'esmorzar d'estil bufet: 7 EUR per persona (preu aproximat).
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta les principals targetes de crèdit.
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
Informació addicional
D'acord amb la normativa del país, aquest allotjament no accepta pagaments en efectiu d'imports superiors a 1000 EUR; per a més informació, contacta amb l'allotjament mitjançant la informació que trobaràs a la confirmació de la reserva
L’allotjament també es coneix com a
Hotel Verol
Hotel Verol Las Palmas de Gran Canaria
Verol
Verol Hotel
Verol Las Palmas de Gran Canaria
Hotel Verol Gran Canaria/Las Palmas De Gran Canaria
Verol Las Palmas Gran Canaria
Hotel Verol Hotel
Hotel Verol Las Palmas de Gran Canaria
Hotel Verol Hotel Las Palmas de Gran Canaria
Preguntes freqüents
Opinions
Opinions: Hotel Verol
7,8
Bo
8,6
Neteja
8,6
Ubicació
8,2
Personal i servei
7,6
Estat de l’allotjament i instal·lacions
Opinions
30 d’ag. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
Estada d’1 nit (ag. 2020)
10/10, Excel·lent
Carmen Alejandra
18 d’ag. de 2020
Carmen Alejandra
Estada de 2 nits (ag. 2020)
8/10, Bo
Timmy
Viatge en grup
13 d’ag. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
günstige Gelegenheit - Strandnah
Timmy
Estada de 2 nits (ag. 2020)
10/10, Excel·lent
Jason
Viatge de negocis
10 d’ag. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Jason
Estada d’1 nit (ag. 2020)
10/10, Excel·lent
Laurent
Viatge en família
1 d’ag. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
on rapport qualité-prix
Laurent
Estada d’1 nit (jul. 2020)
2/10, Horrible
Juana, Las palmas
Viatge en parella
15 de jul. de 2020
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Juana
Estada d’1 nit (jul. 2020)
8/10, Bo
L.M.A.
Viatge en grup
17 de març de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
oed
L.M.A.
Estada de 4 nits (març 2020)
8/10, Bo
Viatger verificat
10 de març de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i comoditat de l’habitació
Sentralt
Viatger verificat
Estada d’1 nit (març 2020)
6/10, Acceptable
Viatger verificat
3 de març de 2020
Què li ha agradat: Neteja
Viatger verificat
Estada de 2 nits (febr. 2020)
10/10, Excel·lent
Anne
Viatge en família
25 de febr. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Anne
Estada d’1 nit (febr. 2020)
8/10, Bo
Frank
9 de febr. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
Frank
Estada de 8 nits (gen. 2020)
10/10, Excel·lent
AnneKari K
Viatge en grup
24 de gen. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
AnneKari K
Estada d’1 nit (gen. 2020)
8/10, Bo
Hege
Viatge en família
3 de gen. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Svært god service!
Hege
Estada d’1 nit (des. 2019)
10/10, Excel·lent
Rabab
Viatge en grup
12 de des. de 2019
Què li ha agradat: Personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
Rabab
Estada de 2 nits (des. 2019)
4/10, Deficient
Viatger verificat
Viatge en grup
10 de des. de 2019
Què li ha agradat: Neteja
Què no li ha agradat: Comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada de 2 nits (nov. 2019)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
8 de des. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada d’1 nit (des. 2019)
10/10, Excel·lent
Henrik
24 de nov. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Henrik
Estada de 2 nits (nov. 2019)
10/10, Excel·lent
Henrik
24 de nov. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Henrik
Estada d’1 nit (nov. 2019)
8/10, Bo
Viatger verificat
20 de nov. de 2019
Què li ha agradat: Personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada de 3 nits (nov. 2019)
8/10, Bo
carlos javier
23 d’oct. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i comoditat de l’habitació
Muy buena relación calidad-precio
carlos javier
Estada de 2 nits (oct. 2019)
8/10, Bo
Viatger verificat
3 d’oct. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada de 2 nits (set. 2019)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
Viatge en família
28 de set. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada d’1 nit (set. 2019)
8/10, Bo
Peter
Viatge en grup
20 de set. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Peter
Estada d’1 nit (set. 2019)
8/10, Bo
Viatger verificat
Viatge en parella
18 de set. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Viatger verificat
Estada de 7 nits (set. 2019)
8/10, Bo
Viatger verificat
Viatge en grup
30 de jul. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada de 8 nits (jul. 2019)








