Galeria de fotos de l’allotjament Hotel Garni Günzburg





Opinions
9,4 sobre 10,
Magnífic
Serveis populars
El preu actual és de 109 €
taxes i impostos inclosos
1 d’oct. - 2 d’oct.
Opcions d’habitació
Consulta la disponibilitat per a aquestes dates
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 3 de 3 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació familiar (mit Klimaanlage)

Habitació familiar (mit Klimaanlage)
9,4 sobre 10
Magnífic
(8 opinions)
El més destacat
Mobiliari individual
Decoració individual
Control de la temperatura
Calefacció
Televisor de pantalla plana
Roba de llit d'alta qualitat
Un assecador de cabells
Ampolla d'aigua gratuïta
Carregar totes les fotos de: Habitació doble estàndard

Habitació doble estàndard
9,0 sobre 10
Fantàstic
(4 opinions)
El més destacat
Mobiliari individual
Decoració individual
Control de la temperatura
Calefacció
Televisor de pantalla plana
Roba de llit d'alta qualitat
Un assecador de cabells
Ampolla d'aigua gratuïta
Carregar totes les fotos de: Habitació familiar

Habitació familiar
8,8 sobre 10
Excel·lent
(6 opinions)
El més destacat
Mobiliari individual
Decoració individual
Control de la temperatura
Calefacció
Televisor de pantalla plana
Roba de llit d'alta qualitat
Un assecador de cabells
Ampolla d'aigua gratuïta
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

Dillinger Str. 10, Guenzburg, 89312
Sobre aquest allotjament
Hotel Garni Günzburg
Allotjaments similars

Vienna House Easy by Wyndham Günzburg
Vienna House Easy by Wyndham Günzburg
- Esmorzar inclòs
- S’admeten animals
- Wifi gratuïta
- Sala de jocs
8.6 de 10, Excel·lent, 266 opinions
Preu actual: 123 €
taxes i impostos inclosos
28 de set. - 29 de set.
Polítiques
Informació important
Extres opcionals
- Càrrec per l'ús del bressol: 10.0 EUR per estada.
- Càrrec pel llit addicional: 20.0 EUR per nit.
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit i efectiu.
Es poden fer transaccions sense efectiu.
Aquest allotjament disposa d'elements de seguretat com ara un extintor, un detector de fum i una farmaciola
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
Informació addicional
Aquest allotjament no disposa d'ascensors
Puntuació nacional
Hotelstars Union és l'organisme encarregat de la classificació per estrelles a Alemanya. La d'aquest allotjament és la següent: 3 stars.
L’allotjament també es coneix com a
garni Günzburg
Hotel garni Günzburg Guenzburg
garni Günzburg Guenzburg
Hotel garni Günzburg Hotel
Hotel garni Günzburg Guenzburg
Hotel garni Günzburg Hotel Guenzburg
Preguntes freqüents
Opinions
Opinions: Hotel Garni Günzburg
9,4
Magnífic
9,6
Neteja
10
Ubicació
9,6
Personal i servei
9,0
Respecte al medi ambient
9,6
Estat de l’allotjament i instal·lacions
Opinions
Viatge en família
13 d’ag. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Estada d’1 nit (juny 2025)
10/10, Excel·lent
Danielle
9 d’ag. de 2025
Danielle
Estada d’1 nit (ag. 2025)
10/10, Excel·lent
Marit
5 d’ag. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Marit
Estada de 2 nits (ag. 2025)
8/10, Bo
Tiffany
Viatge en família amb nens petits
19 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Tiffany
Estada d’1 nit (jul. 2025)
10/10, Excel·lent
Jozsef
29 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Jozsef
Estada d’1 nit (juny 2025)
8/10, Bo
Martin
19 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
Martin
Estada d’1 nit (juny 2025)
10/10, Excel·lent
Lina
7 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Lina
Estada de 2 nits (juny 2025)
8/10, Bo
Martin
Viatge en família
1 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Martin
Estada d’1 nit (maig 2025)
10/10, Excel·lent
Renate
Viatge en família
31 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Renate
Estada de 2 nits (maig 2025)
6/10, Acceptable
Anne-Katrin
27 de maig de 2025
Anne-Katrin
Estada d’1 nit (maig 2025)
10/10, Excel·lent
Asya
Viatge en família
18 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Asya
Estada de 2 nits (maig 2025)
10/10, Excel·lent
Isabell, Biedenkopf
Viatge en família amb nens petits, Viatge en grup
17 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Isabell
Estada de 2 nits (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Roberto
Viatge en família
1 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Roberto
Estada de 2 nits (abr. 2025)
8/10, Bo
Viatger verificat
Viatge en família amb nens petits
7 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada d’1 nit (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Jos
Viatge de negocis
2 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Perfekt
Jos
Estada de 3 nits (març 2025)
10/10, Excel·lent
Jos
Viatge de negocis
23 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Perfekt
Jos
Estada de 2 nits (març 2025)
10/10, Excel·lent
Jos
Viatge de negocis
27 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Great
Jos
Estada de 2 nits (febr. 2025)
8/10, Bo
Viatger verificat
Viatge de negocis
31 d’oct. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada d’1 nit (set. 2024)
8/10, Bo
Jens
Viatge en família
27 d’oct. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Jens
Estada de 3 nits (oct. 2024)
10/10, Excel·lent
Ronny
Viatge en família
17 d’oct. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Ronny
Estada de 3 nits (oct. 2024)
10/10, Excel·lent
DONGWOO
15 d’oct. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
DONGWOO
Estada de 2 nits (oct. 2024)
10/10, Excel·lent
Stephan
Viatge en família
17 de set. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Stephan
Estada de 2 nits (set. 2024)
6/10, Acceptable
Jasmin
3 de set. de 2024
Jasmin
Estada d’1 nit (set. 2024)
10/10, Excel·lent
Steve
Viatge en família
27 d’ag. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Steve
Estada d’1 nit (ag. 2024)
10/10, Excel·lent
Lisa
Viatge en família amb nens petits, Viatge en grup
18 d’ag. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Lisa
Estada de 2 nits (ag. 2024)