Zleep Hotel Lausanne-Chavannes
Hotel a Chavannes-près-Renens amb servei de recepció les 24 hores i bar 
Galeria de fotos de l’allotjament Zleep Hotel Lausanne-Chavannes





Opinions
8,2 sobre 10, 
Molt bo
Serveis populars
El preu actual és de 110 €
taxes i impostos inclosos
8 de nov. - 9 de nov.
Opcions d’habitació
Consulta la disponibilitat per a aquestes dates
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 2 de 2 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació amb dos llits individuals estàndard

Habitació amb dos llits individuals estàndard
8,0 sobre 10
Molt bo
(17 opinions)
El més destacat
Amb aïllament acústic 
Control de la temperatura 
Televisor de pantalla plana 
Un assecador de cabells 
Bany privat 
Per satèl·lit 
Espai de treball apte per a portàtils
Servei de neteja diari
Carregar totes les fotos de: Habitació amb dos llits individuals, accessible

Habitació amb dos llits individuals, accessible
8,0 sobre 10
Molt bo
(1 opinió)
El més destacat
Amb aïllament acústic 
Control de la temperatura 
Televisor de pantalla plana 
Un assecador de cabells 
Bany privat 
Per satèl·lit 
Espai de treball apte per a portàtils
Servei de neteja diari
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

Rue Centrale 39, Chavannes-près-Renens, 1022
Sobre aquest allotjament
Zleep Hotel Lausanne-Chavannes
Allotjaments similars

B&B Hotel Lausanne Crissier
B&B Hotel Lausanne Crissier
- S’admeten animals
 - Wifi gratuïta
 - Restaurant
 - Esmorzar disponible
 
8.6 de 10, Excel·lent, 343 opinions
Preu actual: 124 €
taxes i impostos inclosos
30 de nov. - 1 de des.
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Extres opcionals
- Càrrec per l'esmorzar d'estil bufet: 22 CHF per adult i 11 CHF per nen (preu aproximat).
 - Càrrec per l'aparcament sense assistència: 40 CHF per dia.
 - Càrrec per l'ús de l'aparcament proper: 40 CHF per dia (a 50 m).
 - Càrrec per animals de companyia: 25 CHF per allotjament per dia.
 - No és necessari abonar cap taxa en concepte d'animals de servei
 
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial. 
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional. 
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista. 
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs. 
El nom que figuri a la targeta de crèdit utilitzada en fer l'entrada per abonar les despeses addicionals ha de coincidir amb el nom principal de la reserva 
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit i targetes de dèbit; no s'accepten pagaments en efectiu. 
Aquest allotjament es reserva el dret d'efectuar una autorització prèvia a la targeta de crèdit del client abans de l'arribada. 
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
Puntuació nacional
Hotelstars Union és l'organisme encarregat de la classificació per estrelles a Suïssa. La d'aquest allotjament és la següent: 3 stars.
L’allotjament també es coneix com a
Zleep Lausanne Chavannes
Zleep Hotel Lausanne Chavannes
Zleep Hotel Lausanne-Chavannes Hotel
Zleep Hotel Lausanne-Chavannes Chavannes-près-Renens
Zleep Hotel Lausanne-Chavannes Hotel Chavannes-près-Renens
Preguntes freqüents
Opinions: Zleep Hotel Lausanne-Chavannes
Opinions
8,2
Molt bo
8,8/10
Neteja
8,4/10
Personal i servei
8,0/10
Comoditats
8,8/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
8,8/10
Respecte al medi ambient
Opinions
7 de des. de 2024
Estada d’1 nit (nov. 2024)
10/10, Excel·lent
Amandeep
13 d’oct. de 2025
Amandeep
Estada de 2 nits (oct. 2025)
10/10, Excel·lent
Marcos
Viatge de negocis
4 d’oct. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Marcos
Estada de 4 nits (set. 2025)
10/10, Excel·lent
Niklas
Viatge en família
23 de set. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Niklas
Estada d’1 nit (set. 2025)
8/10, Bo
Carla
Viatge en grup
18 de set. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Carla
Estada de 2 nits (set. 2025)
10/10, Excel·lent
Nishizawa
Viatge de negocis
16 de set. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Nishizawa
Estada de 3 nits (set. 2025)
10/10, Excel·lent
Harry
Viatge de negocis
9 de set. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Harry
Estada de 4 nits (set. 2025)
8/10, Bo
Cyril
Viatge de negocis
2 de set. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Cyril
Estada d’1 nit (ag. 2025)
8/10, Bo
CAGATAY METIN
22 d’ag. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions
CAGATAY METIN
Estada d’1 nit (ag. 2025)
6/10, Acceptable
LORENZO
8 d’ag. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
LORENZO
Estada de 5 nits (jul. 2025)
10/10, Excel·lent
Adonay, pieterlen
Viatge en família
27 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Adonay
Estada d’1 nit (jul. 2025)
4/10, Deficient
Tina
Viatge en grup
19 de jul. de 2025
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Tina
Estada d’1 nit (jul. 2025)
10/10, Excel·lent
Chayla
19 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Chayla
Estada de 2 nits (jul. 2025)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
18 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada de 2 nits (març 2025)
6/10, Acceptable
Franziska Luzia
Viatge en grup
17 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions
Què no li ha agradat: Comoditat de l’habitació
Minimalistische Einrichtung
Franziska Luzia
Estada de 2 nits (jul. 2025)
10/10, Excel·lent
Malin
16 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Fint
Malin
Estada de 3 nits (jul. 2025)
10/10, Excel·lent
David
15 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
David
Estada d’1 nit (jul. 2025)
4/10, Deficient
Robert
Viatge de negocis
13 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions
Què no li ha agradat: Comoditat de l’habitació
Air conditioning
Robert
Estada de 3 nits (juny 2025)
6/10, Acceptable
Sven
Viatge de negocis
7 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions
Klimaanlage und Parkplatz
Sven
Estada d’1 nit (juny 2025)
6/10, Acceptable
Gilles
Viatge en família
3 de jul. de 2025
Què no li ha agradat: Personal i servei, comoditat de l’habitació
Gilles
Estada d’1 nit (juny 2025)
10/10, Excel·lent
mustafa
Viatge en família
29 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
mustafa
Estada de 5 nits (juny 2025)
4/10, Deficient
Elisabeth
Viatge en parella
15 de juny de 2025
Què no li ha agradat: Personal i servei
Elisabeth
Estada de 3 nits (juny 2025)
10/10, Excel·lent
Monique
24 de maig de 2025
Monique
Estada d’1 nit (maig 2025)
6/10, Acceptable
Emmanuel
Viatge de negocis
14 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja
Emmanuel
Estada d’1 nit (maig 2025)
10/10, Excel·lent
Mihail
8 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Mihail
Estada d’1 nit (maig 2025)








