Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament Broederenklooster





Opinions
9,2 sobre 10,
Fantàstic
Serveis populars
El preu actual és de 178 €
taxes i impostos inclosos
1 de set. - 2 de set.
Opcions d’habitació
Carregar totes les fotos de: Habitació doble o amb dos llits individuals (Monastery Room)

Habitació doble o amb dos llits individuals (Monastery Room)
9,4 sobre 10
Magnífic
(3 opinions)
El més destacat
Amb aïllament acústic
Aire condicionat
Calefacció
Articles de minibar gratuïts
Televisor de pantalla plana
Roba de llit hipoal·lergògena
Cortines opaques
Roba de llit d'alta qualitat
Carregar totes les fotos de: Habitació Deluxe (Deluxe Monastery Room)

Habitació Deluxe (Deluxe Monastery Room)
8,0 sobre 10
Molt bo
(1 opinió)
El més destacat
Amb aïllament acústic
Aire condicionat
Calefacció
Articles de minibar gratuïts
Televisor de pantalla plana
Roba de llit hipoal·lergògena
Cortines opaques
Roba de llit d'alta qualitat
Carregar totes les fotos de: Suite

Suite
El més destacat
Amb aïllament acústic
Aire condicionat
Calefacció
Articles de minibar gratuïts
Televisor de pantalla plana
Roba de llit hipoal·lergògena
Dormitoris
Cortines opaques
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

Rozengracht 3, Zutphen, Gelderland, 7201 JL
Sobre aquest allotjament
Allotjaments similars

Hampshire Hotel - 's Gravenhof Zutphen
Hampshire Hotel - 's Gravenhof Zutphen
- Wifi gratuïta
- Restaurant
- Aire condicionat
- Esmorzar disponible
7.6 de 10, Bé, 176 opinions
Preu actual: 147 €
taxes i impostos inclosos
7 de set. - 8 de set.
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Taxes
Els següents càrrecs es paguen a l'allotjament i poden incloure els impostos aplicables:
- Taxa municipal: 2.65 EUR per persona i per nit.
Hem inclòs tots els càrrecs que ens ha proporcionat l'allotjament.
Extres opcionals
- Càrrec per l'esmorzar a la carta: 28.5 EUR per adult i 12.25 EUR per nen (preu aproximat).
- Es pot fer el registre d'entrada abans de l'horari establert si es paga un càrrec (subjecte a disponibilitat).
- Per fer el registre d'entrada més tard de l'horari habitual, entre les 21:00 i les 00:00, s'ha d'abonar un càrrec.
- Es pot fer el registre de sortida més tard de l'horari establert si es paga un càrrec (subjecte a disponibilitat).
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit, targetes de dèbit i efectiu.
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
Puntuació nacional
El Departament de Turisme, l'organisme encarregat de la classificació per estrelles a Països Baixos, no ha atorgat cap classificació a aquest allotjament. Per a la comoditat dels nostres clients, li n'hem atorgat una basada en el nostre sistema.
L’allotjament també es coneix com a
Broederenklooster Hotel
Broederenklooster Zutphen
Broederenklooster Hotel Zutphen
Preguntes freqüents
Opinions: Broederenklooster
Opinions
9,2
Fantàstic
9,4/10
Neteja
9,2/10
Personal i servei
9,4/10
Comoditats
9,4/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
9,2/10
Respecte al medi ambient
Opinions
Viatge en parella
29 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions
Estada de 2 nits (maig 2025)
10/10, Excel·lent
Kevin
10 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Prachtig hotel
Kevin
Estada d’1 nit (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
A.
Viatge de negocis
13 de des. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
A.
Estada de 2 nits (des. 2024)
8/10, Bo
F.K.
15 de nov. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
F.K.
Estada d’1 nit (nov. 2024)
8/10, Bo
Godert, Den Haag
Viatge en parella
4 de jul. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i comoditats
Godert
Estada de 2 nits (jul. 2024)
10/10, Excel·lent
G.C.
24 de juny de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
fantastisch verblijf
G.C.
Estada d’1 nit (juny 2024)
10/10, Excel·lent
Kenneth
11 de juny de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Excellent
Kenneth
Estada de 2 nits (juny 2024)
10/10, Excel·lent
Arno de
Viatge en parella
25 de maig de 2024
Què li ha agradat: Comoditats
Arno de
Estada d’1 nit (maig 2024)
8/10, Bo
Jacqueline
17 de maig de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Jacqueline
Estada d’1 nit (maig 2024)
10/10, Excel·lent
guido
5 de març de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
In general, it was great!
guido
Estada de 2 nits (febr. 2024)
10/10, Excel·lent
Michal
11 de nov. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Michal
Estada d’1 nit (ag. 2023)
10/10, Excel·lent
Paula
Viatge en família
17 d’ag. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Paula
Estada d’1 nit (ag. 2023)
10/10, Excel·lent
Ulrich
2 d’ag. de 2023
Ulrich
Estada de 3 nits (jul. 2023)
6/10, Acceptable
will
2 d’ag. de 2023
Què li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions
will
Estada de 2 nits (jul. 2023)
10/10, Excel·lent
Brenda
7 de març de 2023
Brenda
Estada d’1 nit (març 2023)
10/10, Excel·lent
Dick
Viatge en parella
10 de febr. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Dick
Estada de 2 nits (febr. 2023)
10/10, Excel·lent
Heleen
17 de des. de 2022
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Heleen
Estada d’1 nit (des. 2022)
10/10, Excel·lent
Jean-Georges
Viatge de negocis
14 d’oct. de 2022
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Jean-Georges
Estada d’1 nit (oct. 2022)
10/10, Excel·lent
Anna
Viatge en grup
6 d’oct. de 2022
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Anna
Estada d’1 nit (set. 2022)
10/10, Excel·lent
John
24 de set. de 2022
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
John
Estada de 2 nits (set. 2022)
4/10, Deficient
Brenda
16 de set. de 2022
Què no li ha agradat: Personal i servei
Brenda
Estada d’1 nit (set. 2022)
10/10, Excel·lent
J.A.R.
20 de juny de 2022
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Volledig en absoluut, een aanrader!!
J.A.R.
Estada d’1 nit (juny 2022)
8/10, Bo
Ingrid
Viatge en parella
13 de juny de 2022
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Ingrid
Estada d’1 nit (juny 2022)
10/10, Excel·lent
Joke
Viatge en parella
6 de maig de 2022
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Joke
Estada d’1 nit (maig 2022)
10/10, Excel·lent
Klaus
Viatge de negocis
17 de des. de 2021
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Wow
Klaus
Estada d’1 nit (des. 2021)