Hotel de Borgh
Hotel al centre a Zevenbergen amb aparcament gratuït i connexió amb un centre comercial
Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament Hotel de Borgh





Opinions
8,8 sobre 10,
Excel·lent
Serveis populars
El preu actual és de 105 €
taxes i impostos inclosos
29 de juny - 30 de juny
Opcions d’habitació
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 2 de 2 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació doble estàndard, no fumadors

Habitació doble estàndard, no fumadors
9,0 sobre 10
Fantàstic
(2 opinions)
El més destacat
Calefacció
Televisor de pantalla plana
Bany privat
Un assecador de cabells
Ampolla d'aigua gratuïta
Bullidora elèctrica
Per cable
Caixa forta amb espai per a un portàtil
Carregar totes les fotos de: Habitació doble empresarial, no fumadors

Habitació doble empresarial, no fumadors
9,0 sobre 10
Fantàstic
(4 opinions)
El més destacat
Calefacció
Televisor de pantalla plana
Bany privat
Un assecador de cabells
Ampolla d'aigua gratuïta
Bullidora elèctrica
Per cable
Caixa forta amb espai per a un portàtil
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

Ijshof 1, Zevenbergen, 4761
Sobre aquest allotjament
Allotjaments similars

Otium Hotel
Otium Hotel
- Spa
- Wifi gratuïta
- Restaurant
- Aire condicionat
9.2 de 10, Fantàstic, 76 opinions
Preu actual: 85 €
taxes i impostos inclosos
6 de jul. - 7 de jul.
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Taxes
Els següents càrrecs es paguen a l'allotjament i poden incloure els impostos aplicables:
- Taxa municipal: 1.57 EUR per persona i per nit.
Hem inclòs tots els càrrecs que ens ha proporcionat l'allotjament.
Extres opcionals
- Càrrec per l'esmorzar d'estil bufet: 16.00 EUR per persona (preu aproximat).
- Càrrec per l'ús del bressol: 15.0 EUR per dia.
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
En el cas de les reserves de grups (més de 8 habitacions al mateix allotjament durant les mateixes dates), poden aplicar-se polítiques de cancel·lació o recàrrecs especials
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit i efectiu.
Es poden fer transaccions sense efectiu.
Aquest allotjament disposa d'elements de seguretat com ara un detector de monòxid de carboni, un extintor, un detector de fum, un sistema de seguretat, una farmaciola i barrots de seguretat a les finestres
Puntuació nacional
Hotelstars Union és l'organisme encarregat de la classificació per estrelles a Països Baixos. La d'aquest allotjament és la següent: 3 star Superior. En aquesta pàgina es mostra amb 3,5 estrelles.
L’allotjament també es coneix com a
de Borgh
de Borgh Zevenbergen
Hotel de Borgh
Hotel de Borgh Zevenbergen
Hotel Borgh Zevenbergen
Hotel Borgh
Borgh Zevenbergen
Hotel de Borgh Hotel
Hotel de Borgh Zevenbergen
Hotel de Borgh Hotel Zevenbergen
Preguntes freqüents
Opinions: Hotel de Borgh
Opinions
8,8
Excel·lent
9,0/10
Neteja
8,8/10
Personal i servei
8,6/10
Comoditats
8,2/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
9,2/10
Respecte al medi ambient
Opinions
25 de maig de 2025
Estada d’1 nit (maig 2025)
8/10, Bo
Viatger verificat
Viatge de negocis
10 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada d’1 nit (gen. 2025)
6/10, Acceptable
Rhys
Viatge de negocis
4 de des. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Què no li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions
Rhys
Estada d’1 nit (des. 2024)
8/10, Bo
Preben
6 de nov. de 2024
Preben
Estada d’1 nit (oct. 2024)
10/10, Excel·lent
Garrath
29 d’oct. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Garrath
Estada d’1 nit (oct. 2024)
8/10, Bo
Franz
Viatge en grup
22 d’ag. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Franz
Estada d’1 nit (ag. 2024)
8/10, Bo
J
17 d’ag. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
J
Estada d’1 nit (ag. 2024)
10/10, Excel·lent
marina
Viatge en parella
18 de nov. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
marina
Estada d’1 nit (nov. 2023)
10/10, Excel·lent
Robert
Viatge de negocis
25 d’oct. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Robert
Estada de 2 nits (oct. 2023)
10/10, Excel·lent
Derek
24 d’oct. de 2023
Derek
Estada d’1 nit (oct. 2023)
8/10, Bo
Christel
8 d’oct. de 2023
Christel
Estada d’1 nit (oct. 2023)
10/10, Excel·lent
Thomas
Viatge de negocis
3 d’oct. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Thomas
10/10, Excel·lent
Urs
23 de set. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Sehr nette Menschen.
Urs
Estada de 2 nits (set. 2023)
8/10, Bo
Wilma, Den Haag
Viatge en parella
20 d’ag. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Wilma
Estada d’1 nit (ag. 2023)
10/10, Excel·lent
Alie
26 de juny de 2023
Alie
Estada de 2 nits (juny 2023)
10/10, Excel·lent
Steven
Viatge de negocis
1 de març de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Good for business trip.
Steven
Estada d’1 nit (febr. 2023)
8/10, Bo
Jos
31 d’oct. de 2022
Jos
Estada d’1 nit (oct. 2022)
10/10, Excel·lent
Mary
14 de juny de 2022
Mary
Estada de 2 nits (juny 2022)
8/10, Bo
Eric
Viatge en família
15 de febr. de 2022
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Eric
Estada de 8 nits (febr. 2022)
8/10, Bo
Carl
Viatge de negocis
20 d’oct. de 2021
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Carl
Estada d’1 nit (oct. 2021)
8/10, Bo
Micha
29 de des. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Micha
Estada d’1 nit (des. 2019)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
21 de nov. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada d’1 nit (nov. 2019)
10/10, Excel·lent
Jacqueline
15 d’oct. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Jacqueline
Estada de 4 nits (oct. 2019)
8/10, Bo
Viatger verificat
9 de set. de 2019
Què li ha agradat: Personal i servei
Viatger verificat
Estada de 2 nits (set. 2019)
10/10, Excel·lent
Bernhard
18 de jul. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Ich liebe die Niederlande
Bernhard
Estada de 3 nits (jul. 2019)