Hotel Tannenhof
Hotel amb esmorzar gratuït, molt a prop de Paradís d'Esquí de Zermatt-Matterhorn
Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament Hotel Tannenhof





Serveis populars
Opcions d’habitació
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 3 de 3 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació familiar

Habitació familiar
10,0 sobre 10
Magnífic
(7 opinions)
El més destacat
Balcó
Sala d'estar
Amb aïllament acústic
Calefacció
Bressols (gratis)
Televisor de pantalla plana
Roba de llit hipoal·lergògena
Dormitoris
Carregar totes les fotos de: Habitació doble o amb dos llits individuals Deluxe

Habitació doble o amb dos llits individuals Deluxe
10,0 sobre 10
Magnífic
(13 opinions)
El més destacat
Balcó
Sala d'estar
Amb aïllament acústic
Calefacció
Televisor de pantalla plana
Roba de llit hipoal·lergògena
Dormitoris
Terra tèrmic (bany)
Carregar totes les fotos de: Habitació doble o amb dos llits individuals bàsica

Habitació doble o amb dos llits individuals bàsica
9,4 sobre 10
Magnífic
(21 opinions)
El més destacat
Sala d'estar
Amb aïllament acústic
Calefacció
Televisor de pantalla plana
Roba de llit hipoal·lergògena
Dormitoris
Terra tèrmic (bany)
Capçal de dutxa tipus cascada
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

3 Englischer Viertel, Zermatt, VS, 3920
Sobre aquest allotjament
Allotjaments similars

Hotel Parnass
Hotel Parnass
- Esmorzar inclòs
- Wifi gratuïta
- Restaurant
- Serveis de bugaderia
9.6 de 10, Excepcional, 238 opinions
Preu actual: 240 €
taxes i impostos inclosos
18 d’ag. - 19 d’ag.
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Taxes
Els següents càrrecs es paguen a l'allotjament i poden incloure els impostos aplicables:
- Taxa municipal: 4.00 CHF per persona i per nit per adult, i 2.00 CHF per nit per client d'entre 9 i 16 anys. Aquesta taxa no s'aplica als menors de 9 anys.
Hem inclòs tots els càrrecs que ens ha proporcionat l'allotjament.
Extres opcionals
- Càrrec per animals de companyia: 25.00 CHF per animal de companyia per nit.
- No és necessari abonar cap taxa en concepte d'animals de servei
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit, targetes de dèbit i efectiu.
Es poden fer transaccions sense efectiu.
Aquest allotjament disposa d'elements de seguretat com ara un detector de monòxid de carboni, un extintor, un detector de fum, un sistema de seguretat, una farmaciola i barrots de seguretat a les finestres
Aquest allotjament té espais exteriors, com ara balcons, patis i terrasses, que poden no ser adequats per a nens; si tens cap dubte, et recomanem que et posis en contacte amb l'allotjament abans de l'arribada per confirmar que et puguin assignar una habitació adequada
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
Puntuació nacional
Hotelstars Union és l'organisme encarregat de la classificació per estrelles a Suïssa. La d'aquest allotjament és la següent: 3 star Superior. En aquesta pàgina es mostra amb 3,5 estrelles.
L’allotjament també es coneix com a
Schallers Tannenhof
Hotel Tannenhof Hotel
Hotel Tannenhof Zermatt
Hotel Tannenhof Hotel Zermatt
Preguntes freqüents
Opinions: Hotel Tannenhof
Opinions
9,4
Magnífic
9,8/10
Neteja
9,4/10
Personal i servei
9,4/10
Comoditats
9,6/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
9,4/10
Respecte al medi ambient
Opinions
30 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Estada de 2 nits (jul. 2025)
10/10, Excel·lent
Wendy
Viatge en parella, Viatge en família
23 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Wendy
Estada de 2 nits (jul. 2025)
10/10, Excel·lent
Alison Mary
22 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Alison Mary
Estada de 5 nits (jul. 2025)
6/10, Acceptable
Supriyo
12 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Neteja
Supriyo
Estada de 2 nits (jul. 2025)
10/10, Excel·lent
Isaiah
27 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Isaiah
Estada de 3 nits (juny 2025)
10/10, Excel·lent
Randall, Miami
Viatge en família
13 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Randall
Estada de 2 nits (maig 2025)
10/10, Excel·lent
Ed
12 de juny de 2025
Ed
Estada de 2 nits (juny 2025)
6/10, Acceptable
Ken
9 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Ken
Estada d’1 nit (juny 2025)
10/10, Excel·lent
Elizabeth
Viatge en família
8 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Elizabeth
Estada de 3 nits (juny 2025)
10/10, Excel·lent
armando
Viatge en parella
8 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
armando
Estada de 2 nits (juny 2025)
10/10, Excel·lent
Chloe
8 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Chloe
Estada d’1 nit (juny 2025)
10/10, Excel·lent
Rita
Viatge en família
4 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions




Rita
Estada de 2 nits (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Sofia
2 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Sofia
Estada de 2 nits (maig 2025)
10/10, Excel·lent
George, Mililani
22 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions




George
Estada d’1 nit (maig 2025)
10/10, Excel·lent
linda
Viatge en grup
21 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
linda
Estada d’1 nit (maig 2025)
8/10, Bo
Tom
Viatge en grup
21 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Tom
Estada de 2 nits (maig 2025)
10/10, Excel·lent
Elizabeth
Viatge en parella
20 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Elizabeth
Estada de 3 nits (maig 2025)
8/10, Bo
Keith
14 de maig de 2025
Keith
Estada d’1 nit (maig 2025)
10/10, Excel·lent
Donald, Fleming Island
13 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Donald
Estada de 2 nits (maig 2025)
10/10, Excel·lent
PERIANAN
Viatge en parella
12 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
PERIANAN
Estada de 2 nits (maig 2025)
10/10, Excel·lent
Maria, Buenos Aires
Viatge en parella
11 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Maria
Estada d’1 nit (des. 2024)
6/10, Acceptable
JUAN
8 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
JUAN
Estada de 2 nits (gen. 2025)
10/10, Excel·lent
Mark
Viatge en família
6 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i comoditats
Mark
Estada d’1 nit (maig 2025)
10/10, Excel·lent
Randall
29 d’abr. de 2025
Randall
Estada de 4 nits (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Shruti
26 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Shruti
Estada d’1 nit (abr. 2025)