Hotel Restaurant Le Mazot Zermatt
Refugi d'esquí a la muntanya amb restaurant
Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament Hotel Restaurant Le Mazot Zermatt





Opinions
9,2 sobre 10,
Fantàstic
Serveis populars
El preu actual és de 190 €
taxes i impostos inclosos
30 de juny - 1 de jul.
Opcions d’habitació
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 4 de 4 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació doble estàndard

Habitació doble estàndard
El més destacat
Calefacció
Dormitoris
Bany privat
Un assecador de cabells
Servei de neteja diari
Carregar totes les fotos de: Habitació doble econòmica, balcó

Habitació doble econòmica, balcó
El més destacat
Balcó
Calefacció
Dormitoris
Un assecador de cabells
Servei de neteja diari
Carregar totes les fotos de: Habitació individual econòmica

Habitació individual econòmica
El més destacat
Calefacció
Dormitoris
Un assecador de cabells
Servei de neteja diari
Carregar totes les fotos de: Habitació doble panoràmica, balcó, vistes a la muntanya

Habitació doble panoràmica, balcó, vistes a la muntanya
El més destacat
Balcó
Calefacció
Dormitoris
Bany privat
Un assecador de cabells
Servei de neteja diari
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

Hofmattstrasse, 23, Zermatt, VS, 3920
Sobre aquest allotjament
Allotjaments similars

Hotel Alpina
Hotel Alpina
- S’admeten animals
- Wifi gratuïta
- Esmorzar disponible
- Servei de neteja
8.6 de 10, Excel·lent, 363 opinions
Preu actual: 233 €
taxes i impostos inclosos
25 de juny - 26 de juny
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Taxes
Els següents càrrecs es paguen a l'allotjament i poden incloure els impostos aplicables:
- Taxa municipal: 4.00 CHF per persona i per nit per adult, i 2.00 CHF per nit per client d'entre 9 i 16 anys. Aquesta taxa no s'aplica als menors de 9 anys.
Hem inclòs tots els càrrecs que ens ha proporcionat l'allotjament.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament només accepta efectiu.
Aquest allotjament té espais exteriors, com ara balcons, patis i terrasses, que poden no ser adequats per a nens; si tens cap dubte, et recomanem que et posis en contacte amb l'allotjament abans de l'arribada per confirmar que et puguin assignar una habitació adequada
Informació addicional
Aquest allotjament no disposa d'ascensors
Puntuació nacional
Hotelstars Union és l'organisme encarregat de la classificació per estrelles a Suïssa. La d'aquest allotjament és la següent: 2 stars.
L’allotjament també es coneix com a
Restaurant Le Mazot Zermatt
Hotel Restaurant Le Mazot Zermatt Hotel
Hotel Restaurant Le Mazot Zermatt Zermatt
Hotel Restaurant Le Mazot Zermatt Hotel Zermatt
Preguntes freqüents
Opinions: Hotel Restaurant Le Mazot Zermatt
Opinions
9,2
Fantàstic
9,6/10
Neteja
9,2/10
Personal i servei
8,8/10
Comoditats
9,0/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
9,0/10
Respecte al medi ambient
Opinions
9 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Estada de 3 nits (juny 2025)
8/10, Bo
Gregory
Viatge en parella
9 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions

Gregory
Estada de 2 nits (juny 2025)
10/10, Excel·lent
Millie
Viatge en parella
8 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Millie
Estada de 2 nits (juny 2025)
10/10, Excel·lent
Shigemi
7 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Shigemi
Estada d’1 nit (juny 2025)
8/10, Bo
Ditmar
Viatge en parella
7 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Ditmar
Estada d’1 nit (maig 2025)
10/10, Excel·lent
Melissa
Viatge en parella, Viatge en família
4 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Melissa
Estada d’1 nit (maig 2025)
10/10, Excel·lent
Melanda, Richmond
Viatge en parella
2 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Melanda
Estada de 2 nits (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Kenneth Bret
31 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions

Kenneth Bret
Estada de 2 nits (maig 2025)
8/10, Bo
Chalada
28 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Chalada
Estada de 2 nits (maig 2025)
10/10, Excel·lent
Chalermpol, Coppell
27 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Chalermpol
Estada d’1 nit (maig 2025)
10/10, Excel·lent
Zhiqiang
26 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Zhiqiang
Estada d’1 nit (maig 2025)
8/10, Bo
Susanne
Viatge en parella
26 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Susanne
Estada de 3 nits (maig 2025)
10/10, Excel·lent
joanalyn
25 de maig de 2025
joanalyn
Estada d’1 nit (maig 2025)
10/10, Excel·lent
Lier
Viatge en parella
25 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions




Lier
Estada de 2 nits (maig 2025)
8/10, Bo
Ka Yi
24 de maig de 2025
Ka Yi
Estada d’1 nit (maig 2025)
10/10, Excel·lent
Shanthi
Viatge en parella
19 de maig de 2025
Què li ha agradat: Comoditats
Shanthi
Estada d’1 nit (maig 2025)
10/10, Excel·lent
Sanh
16 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Sanh
Estada de 2 nits (maig 2025)
10/10, Excel·lent
Danik
16 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Danik
Estada de 2 nits (maig 2025)
8/10, Bo
Jimmy, any city
16 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i comoditats
Jimmy
Estada d’1 nit (maig 2025)
10/10, Excel·lent
Falko
Viatge en família
15 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Falko
Estada d’1 nit (maig 2025)
10/10, Excel·lent
Juan Pablo
13 de maig de 2025
Juan Pablo
Estada de 2 nits (maig 2025)
10/10, Excel·lent
Harold
27 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Harold
Estada d’1 nit (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Derek
Viatge en parella
16 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Derek
Estada de 2 nits (abr. 2025)
8/10, Bo
Audra
Viatge en parella
13 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Personal i servei, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Audra
Estada d’1 nit (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Julie
Viatge en família
13 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Comoditats
Julie
Estada d’1 nit (abr. 2025)
Últimes tendències a Expedia
Hotels
Paquets