Hotel Astoria
Hotel amb servei complet de spa, molt a prop de Paradís d'Esquí de Zermatt-Matterhorn
Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament Hotel Astoria





Opinions
8,6 sobre 10,
Excel·lent
Serveis populars
Opcions d’habitació
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 2 de 2 habitacions
Estudi, cuina, vistes a la muntanya (located in adjacent building)
El més destacat
Balcó
Calefacció
Llits addicionals (gratis)
Bressols (gratis)
Cuina
Televisor
Dormitoris
Cortines opaques
Carregar totes les fotos de: Habitació doble

Habitació doble
10,0 sobre 10
Magnífic
(2 opinions)
El més destacat
Balcó
Calefacció
Llits addicionals (gratis)
Bressols (gratis)
Televisor
Dormitoris
Cortines opaques
Un assecador de cabells
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

Steinmattstrasse 32, Postfach 469, Zermatt, VS, 3920
Sobre aquest allotjament
Allotjaments similars

Hotel Bahnhof
Hotel Bahnhof
- Wifi gratuïta
- Servei de neteja
9.0 de 10, Fantàstic, 372 opinions
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Taxes
Els següents càrrecs es paguen a l'allotjament i poden incloure els impostos aplicables:
- Taxa municipal: 4.00 CHF per persona i per nit per adult, i 2.00 CHF per nit per client d'entre 9 i 16 anys. Aquesta taxa no s'aplica als menors de 9 anys.
- Taxa del complex turístic de 2.50 CHF per persona i per nit
Hem inclòs tots els càrrecs que ens ha proporcionat l'allotjament.
Extres opcionals
- Càrrec per animals de companyia: 8 CHF per animal de companyia.
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
El nom que figuri a la targeta de crèdit utilitzada en fer l'entrada per abonar les despeses addicionals ha de coincidir amb el nom principal de la reserva
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit.
Aquest allotjament té espais exteriors, com ara balcons, patis i terrasses, que poden no ser adequats per a nens; si tens cap dubte, et recomanem que et posis en contacte amb l'allotjament abans de l'arribada per confirmar que et puguin assignar una habitació adequada
Tingues en compte que les normes culturals i les polítiques aplicables als clients poden variar segons el país i l'allotjament, que és qui ha facilitat les polítiques que es mostren
Puntuació nacional
Hotelstars Union és l'organisme encarregat de la classificació per estrelles a Suïssa. La d'aquest allotjament és la següent: 3 stars.
L’allotjament també es coneix com a
Astoria Zermatt
Hotel Astoria Zermatt
Hotel Astoria Hotel
Hotel Astoria Zermatt
Hotel Astoria Hotel Zermatt
Preguntes freqüents
Opinions: Hotel Astoria
Opinions
8,6
Excel·lent
8,6/10
Neteja
8,8/10
Personal i servei
8,4/10
Comoditats
8,0/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
7,8/10
Respecte al medi ambient
Opinions
16 de nov. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Estada de 2 nits (set. 2024)
6/10, Acceptable
Penny
Viatge en parella
25 de des. de 2022
Què li ha agradat: Personal i servei
Penny
8/10, Bo
Doris
Viatge en família
4 de des. de 2022
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Doris
Estada d’1 nit (des. 2022)
10/10, Excel·lent
Franco
21 d’ag. de 2022
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Franco
Estada de 2 nits (ag. 2022)
10/10, Excel·lent
Reto
Viatge en família amb nens petits, Viatge en família
29 de jul. de 2022
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Reto
Estada d’1 nit (jul. 2022)
8/10, Bo
Sonja
Viatge en família
6 de març de 2022
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i comoditat de l’habitació
Top Lage, Freundliches Personal, Saubere Zimmer

Sonja
Estada de 4 nits (febr. 2022)
10/10, Excel·lent
René
Viatge en parella
10 de gen. de 2022
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
René
Estada d’1 nit (gen. 2022)
10/10, Excel·lent
David
Viatge en família
2 de gen. de 2022
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
David
Estada de 4 nits (des. 2021)
10/10, Excel·lent
Mahesh Babu
Viatge en família
26 d’oct. de 2021
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Very good in all aspects !!
Mahesh Babu
Estada d’1 nit (oct. 2021)
8/10, Bo
Anna
Viatge en família
6 d’oct. de 2021
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Great stay
Anna
Estada de 3 nits (set. 2021)
8/10, Bo
Artur
5 d’abr. de 2021
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Artur
Estada de 3 nits (març 2021)
10/10, Excel·lent
Vlad
Viatge en grup
29 de gen. de 2021
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Best Kept Secret

Vlad
Estada de 3 nits (gen. 2021)
10/10, Excel·lent
Hans-Peter
Viatge en família
19 de gen. de 2021
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i comoditat de l’habitació
Traumhaftes Zimmer in Zermatt!
Hans-Peter
Estada de 4 nits (gen. 2021)
10/10, Excel·lent
Khamphet
Viatge en família
14 de set. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació

Khamphet
Estada d’1 nit (set. 2020)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
14 d’ag. de 2020
Viatger verificat
Estada de 5 nits (ag. 2020)
8/10, Bo
Viatger verificat
9 d’ag. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada de 2 nits (ag. 2020)
10/10, Excel·lent
Maurizio, courtételle
Viatge en família amb nens petits
4 d’ag. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Maurizio
Estada de 7 nits (jul. 2020)
10/10, Excel·lent
Remo, Schwyz
Viatge en parella
17 de jul. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Remo
Estada de 3 nits (jul. 2020)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
Viatge en grup
2 de jul. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada de 2 nits (juny 2020)
10/10, Excel·lent
Roger
Viatge en família
29 de juny de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Empfehlenswert!
Roger
Estada de 2 nits (juny 2020)
10/10, Excel·lent
Yuen Sum
12 de març de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Yuen Sum
Estada d’1 nit (març 2020)
10/10, Excel·lent
Corin
10 de març de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Corin
Estada d’1 nit (març 2020)
6/10, Acceptable
Paul
Viatge en grup
7 de març de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Què no li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Grand Old Hotel in need of TLC!
Paul
Estada de 7 nits (febr. 2020)
10/10, Excel·lent
Vlad
26 de febr. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Romance in the heart of ZT
Vlad
Estada de 3 nits (febr. 2020)
10/10, Excel·lent
Karine
Viatge en família
24 de febr. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Karine
Estada de 2 nits (febr. 2020)
Últimes tendències a Expedia
Hotels
Paquets