Van der Valk Hotel Zaltbommel - A2
Hotel amb 2 restaurants i a prop de l'atractiu següent: Castell de la Ciutat de Zaltbommel
Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament Van der Valk Hotel Zaltbommel - A2





Opinions
9,2 sobre 10,
Fantàstic
Serveis populars
El preu actual és de 94 €
taxes i impostos inclosos
24 d’ag. - 25 d’ag.
Opcions d’habitació
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 4 de 4 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació Comfort

Habitació Comfort
9,4 sobre 10
Magnífic
(23 opinions)
El més destacat
Amb aïllament acústic
Control de la temperatura
Frigorífic
Televisor de pantalla plana
Dormitoris
Cortines opaques
Capçal de dutxa tipus cascada
Bany privat
Carregar totes les fotos de: Suite presidencial

Suite presidencial
10,0 sobre 10
Magnífic
(2 opinions)
El més destacat
Amb aïllament acústic
Llar de foc
Control de la temperatura
Frigorífic
Televisor de pantalla plana
Dormitoris
Cortines opaques
Capçal de dutxa tipus cascada
Carregar totes les fotos de: Habitació superior

Habitació superior
10,0 sobre 10
Magnífic
(6 opinions)
El més destacat
Amb aïllament acústic
Control de la temperatura
Frigorífic
Televisor de pantalla plana
Dormitoris
Cortines opaques
Capçal de dutxa tipus cascada
Bany privat
Carregar totes les fotos de: Suite júnior

Suite júnior
8,0 sobre 10
Molt bo
(1 opinió)
El més destacat
Amb aïllament acústic
Control de la temperatura
Frigorífic
Televisor de pantalla plana
Dormitori independent
Cortines opaques
Capçal de dutxa tipus cascada
Bany privat
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

Hogeweg 65, Zaltbommel, 5301LJ
Sobre aquest allotjament
Allotjaments similars

De Schildkamp
De Schildkamp
- Esmorzar inclòs
- S’admeten animals
- Aparcament inclòs
- Wifi gratuïta
8.2 de 10, Molt bé, 52 opinions
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Taxes
Els següents càrrecs es paguen a l'allotjament i poden incloure els impostos aplicables:
- Taxa municipal: 2.64 EUR per persona i per nit.
- Taxa administrativa: 0.03 EUR per persona i per nit
Hem inclòs tots els càrrecs que ens ha proporcionat l'allotjament.
Extres opcionals
- Càrrec per l'esmorzar complet: 19.95 EUR per adult i 11.50 EUR per nen (preu aproximat).
- Càrrec per fer el registre d'entrada abans de l'horari establert: 15 EUR.
- Càrrec pel registre de sortida més tard de l'horari establert: 35 EUR.
- Càrrec per l'ús del bressol: 10.0 EUR per nit.
- Taxa administrativa: 0.03 EUR per nit.
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
En el cas de les reserves de grups (més de 8 habitacions al mateix allotjament durant les mateixes dates), poden aplicar-se polítiques de cancel·lació o recàrrecs especials
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit; no s'accepten pagaments en efectiu.
Aquest allotjament disposa d'elements de seguretat com ara un detector de fum
Número de registre de l’allotjament: 8561.92.788.B01
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
Puntuació nacional
El Departament de Turisme, l'organisme encarregat de la classificació per estrelles a Països Baixos, no ha atorgat cap classificació a aquest allotjament. Per a la comoditat dels nostres clients, li n'hem atorgat una basada en el nostre sistema.
L’allotjament també es coneix com a
Van der Valk Zaltbommel
Van der Valk Zaltbommel-A2
Van der Valk Hotel Zaltbommel
Van der Valk Hotel Zaltbommel A2
Van Der Valk Zaltbommel A2
Van der Valk Hotel Zaltbommel A2
Van der Valk Hotel Zaltbommel - A2 Hotel
Van der Valk Hotel Zaltbommel - A2 Zaltbommel
Van der Valk Hotel Zaltbommel - A2 Hotel Zaltbommel
Preguntes freqüents
Opinions: Van der Valk Hotel Zaltbommel - A2
Opinions
9,2
Fantàstic
9,4/10
Neteja
9,2/10
Personal i servei
9,0/10
Comoditats
9,4/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
8,8/10
Respecte al medi ambient
Opinions
3 d’ag. de 2025
Què li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions
Estada d’1 nit (jul. 2025)
8/10, Bo
Ronald
12 de jul. de 2025
Ronald
Estada d’1 nit (jul. 2025)
8/10, Bo
Perry van
13 de juny de 2025
Perry van
Estada d’1 nit (juny 2025)
10/10, Excel·lent
Bryon
12 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Bryon
Estada d’1 nit (juny 2025)
10/10, Excel·lent
Katia
Viatge en família
8 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Katia
Estada d’1 nit (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Shahiem
28 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Shahiem
Estada d’1 nit (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
bernard
Viatge de negocis
27 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
bernard
Estada d’1 nit (abr. 2025)
8/10, Bo
Todd
26 d’abr. de 2025
Todd
Estada de 3 nits (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Olivier
15 d’abr. de 2025
Olivier
Estada de 3 nits (abr. 2025)
8/10, Bo
Maria
Viatge de negocis
9 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Maria
Estada de 4 nits (març 2025)
10/10, Excel·lent
Anna
7 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Anna
Estada d’1 nit (abr. 2025)
8/10, Bo
Pierre-Yves
4 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Pierre-Yves
Estada de 2 nits (març 2025)
8/10, Bo
Valentina
Viatge de negocis
4 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
Valentina
Estada de 2 nits (març 2025)
10/10, Excel·lent
Peter
Viatge en parella
9 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Peter
Estada d’1 nit (març 2025)
8/10, Bo
Paul
4 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Paul
Estada d’1 nit (febr. 2025)
6/10, Acceptable
Jens
Viatge en grup
27 de febr. de 2025
Stort med dårlig mad….
Jens
Estada d’1 nit (febr. 2025)
6/10, Acceptable
E
Viatge de negocis
18 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
E
Estada d’1 nit (gen. 2025)
6/10, Acceptable
E
Viatge de negocis
18 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
E
Estada de 2 nits (gen. 2025)
10/10, Excel·lent
Susan
Viatge de negocis
15 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Susan
Estada de 2 nits (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
Emiel
Viatge en família amb nens petits
2 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Emiel
Estada d’1 nit (gen. 2025)
10/10, Excel·lent
Michal
Viatge de negocis
25 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Outstanding business hotel
Michal
Estada de 2 nits (gen. 2025)
8/10, Bo
Viatger verificat
Viatge de negocis
21 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada de 2 nits (gen. 2025)
8/10, Bo
Søren
19 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
Søren
Estada de 2 nits (nov. 2024)
8/10, Bo
MarieLouise
16 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
MarieLouise
Estada d’1 nit (gen. 2025)
10/10, Excel·lent
Markus
Viatge de negocis
16 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Markus
Estada d’1 nit (nov. 2024)