THE S3 Wakayama Station
Hotel a Wakayama amb 3 restaurants
Galeria de fotos de l’allotjament THE S3 Wakayama Station





Opinions
9,0 sobre 10,
Fantàstic
Serveis populars
Opcions d’habitació
Consulta la disponibilitat per a aquestes dates
Habitació estàndard, no fumadors (Women only, Capsule)
8,0 sobre 10
Molt bo
(2 opinions)
El més destacat
Televisor de pantalla plana
Per satèl·lit
Caixa forta
Servei de neteja diari
Habitació estàndard, no fumadors (Men only, Capsule)
El més destacat
Televisor de pantalla plana
Per satèl·lit
Caixa forta
Servei de neteja diari
Habitació, no fumadors (Women only, Wide Capsule)
El més destacat
Televisor de pantalla plana
Per satèl·lit
Caixa forta
Servei de neteja diari
Habitació, no fumadors (Men only, Wide Capsule)
10,0 sobre 10
Magnífic
(1 opinió)
El més destacat
Televisor de pantalla plana
Per satèl·lit
Caixa forta
Servei de neteja diari
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

5-18 Tomodacho,, Wakayama, Wakayama Prefecture, 640-8342
Sobre aquest allotjament
THE S3 Wakayama Station
Allotjaments similars

APA Hotel Wakayama
APA Hotel Wakayama
- Wifi gratuïta
- Aire condicionat
- Esmorzar disponible
- Serveis de bugaderia
7.8 de 10, Bé, 589 opinions
Preu actual: 46 €
7 de des. - 8 de des.
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Extres opcionals
- Càrrec per l'esmorzar d'estil bufet: 3000 JPY per adult i 1800 JPY per nen (preu aproximat).
- Càrrec per l'aparcament sense assistència: 1000 JPY per nit (entrada i sortida preferents).
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit i efectiu.
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
Informació addicional
Aquest allotjament no disposa d'ascensors
El Ministeri de Salut, Treball i Benestar del Japó requereix als viatgers estrangers que presentin el número de passaport i la nacionalitat en fer el registre a qualsevol tipus d'allotjament (fondes, hotels, motels, etc.); a més, els propietaris de l'allotjament han de fer i conservar una fotocòpia dels passaports per tal de registrar els clients
Preguntes freqüents
Opinions
Opinions: THE S3 Wakayama Station
9,0
Fantàstic
10
Neteja
9,0
Comoditats
9,0
Personal i servei
8,8
Respecte al medi ambient
9,4
Estat de l’allotjament i instal·lacions
Opinions
Viatge de negocis
24 d’oct. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions
Estada d’1 nit (oct. 2025)
10/10, Excel·lent
MEGURO
Viatge de negocis
26 d’ag. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
MEGURO
Estada d’1 nit (ag. 2025)
8/10, Bo
Viatger verificat
7 d’ag. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada d’1 nit (ag. 2025)
10/10, Excel·lent
Shiho
2 d’ag. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Shiho
Estada de 2 nits (jul. 2025)
8/10, Bo
JUNKO
Viatge de negocis
26 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
快適でした
JUNKO
Estada d’1 nit (jul. 2025)
10/10, Excel·lent
???
18 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
???
Estada d’1 nit (jul. 2025)
10/10, Excel·lent
Gemma
26 de juny de 2025
Gemma
Estada d’1 nit (juny 2025)
6/10, Acceptable
m
18 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, comoditats
m
Estada d’1 nit (maig 2025)
10/10, Excel·lent
Chiaki
16 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Chiaki
Estada d’1 nit (maig 2025)
10/10, Excel·lent
Daniel
5 de maig de 2025
Qu è li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Daniel
Estada de 5 nits (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Kyle
2 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Kyle
Estada de 2 nits (abr. 2025)
8/10, Bo
MASATSUGU
24 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
MASATSUGU
Estada d’1 nit (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Myles
24 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Myles
Estada de 2 nits (abr. 2025)
8/10, Bo
RISA
Viatge de negocis
14 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
RISA
Estada de 2 nits (març 2025)








