Bastion Hotel Eindhoven Waalre
Hotel amb certificació ecològica amb un gimnàs i servei de recepció les 24 hores
Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament Bastion Hotel Eindhoven Waalre





Opinions
8,4 sobre 10,
Molt bo
Serveis populars
El preu actual és de 85 €
taxes i impostos inclosos
7 d’ag. - 8 d’ag.
Opcions d’habitació
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 2 de 2 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació doble Deluxe

Habitació doble Deluxe
8,0 sobre 10
Molt bo
(14 opinions)
El més destacat
Sala d'estar
Amb aïllament acústic
Control de la temperatura
Calefacció
Bressols (gratis)
Frigorífic
Televisor de pantalla plana
Dormitoris
Carregar totes les fotos de: Habitació amb dos llits individuals Deluxe

Habitació amb dos llits individuals Deluxe
8,8 sobre 10
Excel·lent
(21 opinions)
El més destacat
Sala d'estar
Amb aïllament acústic
Control de la temperatura
Calefacció
Bressols (gratis)
Frigorífic
Televisor de pantalla plana
Dormitoris
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

Laan van Diepenvoorde 30, Waalre, 5582 LA
Sobre aquest allotjament
Allotjaments similars

Campanile Hotel Eindhoven
Campanile Hotel Eindhoven
- S’admeten animals
- Aparcament inclòs
- Wifi gratuïta
- Restaurant
7.6 de 10, Bé, 674 opinions
Preu actual: 80 €
taxes i impostos inclosos
10 d’ag. - 11 d’ag.
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Taxes
Els següents càrrecs es paguen a l'allotjament i poden incloure els impostos aplicables:
- Taxa municipal: 4.50 EUR per persona i per nit.
Hem inclòs tots els càrrecs que ens ha proporcionat l'allotjament.
Extres opcionals
- Càrrec per l'esmorzar d'estil bufet: 18.25 EUR per persona (preu aproximat).
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
En el cas de les reserves de grups (més de 8 habitacions al mateix allotjament durant les mateixes dates), poden aplicar-se polítiques de cancel·lació o recàrrecs especials
Per reservar bressols, els clients han de contactar amb l'allotjament amb antelació
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit, targetes de dèbit i efectiu.
Aquest allotjament disposa d'elements de seguretat com ara un detector de monòxid de carboni, un extintor, un detector de fum, un sistema de seguretat, una farmaciola i barrots de seguretat a les finestres
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
Puntuació nacional
El Departament de Turisme, l'organisme encarregat de la classificació per estrelles a Països Baixos, no ha atorgat cap classificació a aquest allotjament. Per a la comoditat dels nostres clients, li n'hem atorgat una basada en el nostre sistema.
L’allotjament també es coneix com a
Bastion Hotel Eindhoven
Bastion Eindhoven Waalre
Bastion Eindhoven
Bastion Eindhoven Waalre
Bastion Hotel Eindhoven Waalre Hotel
Bastion Hotel Eindhoven Waalre Waalre
Bastion Hotel Eindhoven Waalre Hotel Waalre
Preguntes freqüents
Opinions: Bastion Hotel Eindhoven Waalre
Opinions
8,4
Molt bo
8,6/10
Neteja
8,6/10
Personal i servei
8,2/10
Comoditats
8,6/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
8,0/10
Respecte al medi ambient
Opinions
24 de jul. de 2025
Estada de 6 nits (jul. 2025)
8/10, Bo
Ran
Viatge en família amb nens petits
20 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Personal i servei
Ran
Estada de 2 nits (jul. 2025)
8/10, Bo
Nicole
Viatge de negocis
14 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Nicole
Estada d’1 nit (jul. 2025)
6/10, Acceptable
Ellen
Viatge en parella, Viatge de negocis
28 de juny de 2025
Què li ha agradat: Personal i servei, comoditats
Ellen
Estada d’1 nit (juny 2025)
4/10, Deficient
Mario
24 de juny de 2025
Què no li ha agradat: Neteja, comoditats
Mario
Estada d’1 nit (juny 2025)
8/10, Bo
jiyoon
18 de juny de 2025
jiyoon
Estada d’1 nit (juny 2025)
4/10, Deficient
Astrid
6 de juny de 2025
Astrid
Estada d’1 nit (maig 2025)
8/10, Bo
Danny
31 de maig de 2025
Danny
Estada d’1 nit (maig 2025)
10/10, Excel·lent
Maya
29 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Maya
Estada d’1 nit (maig 2025)
4/10, Deficient
Beatrice
Viatge en parella
27 de maig de 2025
Beatrice
Estada d’1 nit (maig 2025)
10/10, Excel·lent
Evelina
3 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Jättebra
Evelina
Estada d’1 nit (maig 2025)
8/10, Bo
Amar
2 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Amar
Estada d’1 nit (maig 2025)
8/10, Bo
jari
27 d’abr. de 2025
jari
Estada de 2 nits (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Ferry
Viatge de negocis
26 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Personal i servei, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Ferry
Estada de 2 nits (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Mark
Viatge en parella
22 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Mark
Estada d’1 nit (abr. 2025)
4/10, Deficient
chaim
Viatge de negocis
22 d’abr. de 2025
Què no li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
chaim
Estada d’1 nit (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Cindy
20 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Cindy
Estada de 3 nits (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
ANDRE
16 d’abr. de 2025
ANDRE
Estada d’1 nit (abr. 2025)
8/10, Bo
Sagar
Viatge de negocis
13 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Business stay eindhoven outskirts
Sagar
Estada de 2 nits (març 2025)
10/10, Excel·lent
Vinay
Viatge de negocis
9 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Vinay
Estada de 2 nits (abr. 2025)
4/10, Deficient
Lianne
8 d’abr. de 2025
Lianne
Estada d’1 nit (abr. 2025)
8/10, Bo
Jörg
Viatge de negocis
1 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Jörg
Estada d’1 nit (març 2025)
10/10, Excel·lent
Karim
Viatge de negocis
18 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Karim
Estada d’1 nit (març 2025)
10/10, Excel·lent
Tatu
18 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Very comfortable hotel
Tatu
Estada de 2 nits (març 2025)
10/10, Excel·lent
Jan
17 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja
Jan
Estada d’1 nit (març 2025)