Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament Van Der Valk Hotel 's-Hertogenbosch - Vught





Opinions
8,6 sobre 10,
Excel·lent
Serveis populars
El preu actual és de 116 €
taxes i impostos inclosos
19 d’oct. - 20 d’oct.
Opcions d’habitació
Consulta la disponibilitat per a aquestes dates
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 10 de 10 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació doble Comfort

Habitació doble Comfort
8,8 sobre 10
Excel·lent
(11 opinions)
El més destacat
Balcó o pati
Control de la temperatura
Televisor de pantalla plana
Cortines opaques
Dormitoris
Roba de llit d'alta qualitat
Un assecador de cabells
Banyera i dutxa independents
Carregar totes les fotos de: Suite executiva

Suite executiva
El més destacat
Balcó o pati
Control de la temperatura
Frigorífic
Televisor de pantalla plana
Cortines opaques
Dormitoris
Roba de llit d'alta qualitat
Banyera i dutxa independents
Carregar totes les fotos de: Suite júnior

Suite júnior
El més destacat
Balcó o pati
Control de la temperatura
Frigorífic
Televisor de pantalla plana
Cortines opaques
Dormitoris
Roba de llit d'alta qualitat
Banyera i dutxa independents
Carregar totes les fotos de: Suite reial

Suite reial
El més destacat
Balcó o pati
Control de la temperatura
Frigorífic
Televisor de pantalla plana
Cortines opaques
Dormitoris
Roba de llit d'alta qualitat
Banyera i dutxa independents
Carregar totes les fotos de: Habitació triple

Habitació triple
9,6 sobre 10
Magnífic
(5 opinions)
El més destacat
Balcó o pati
Control de la temperatura
Televisor de pantalla plana
Cortines opaques
Dormitoris
Roba de llit d'alta qualitat
Un assecador de cabells
Banyera i dutxa independents
Carregar totes les fotos de: Habitació familiar

Habitació familiar
9,0 sobre 10
Fantàstic
(6 opinions)
El més destacat
Balcó o pati
Control de la temperatura
Televisor de pantalla plana
Dormitori independent
Roba de llit d'alta qualitat
Cortines opaques
Un assecador de cabells
Banyera i dutxa independents
Carregar totes les fotos de: Suite nupcial

Suite nupcial
El més destacat
Balcó o pati
Control de la temperatura
Frigorífic
Televisor de pantalla plana
Cortines opaques
Dormitoris
Roba de llit d'alta qualitat
Banyera i dutxa independents
Carregar totes les fotos de: Habitació estàndard

Habitació estàndard
9,6 sobre 10
Magnífic
(4 opinions)
El més destacat
Balcó o pati
Control de la temperatura
Frigorífic
Televisor de pantalla plana
Cortines opaques
Dormitoris
Roba de llit d'alta qualitat
Un assecador de cabells
Carregar totes les fotos de: Suite superior

Suite superior
El més destacat
Balcó o pati
Control de la temperatura
Frigorífic
Televisor de pantalla plana
Cortines opaques
Dormitoris
Roba de llit d'alta qualitat
Banyera i dutxa independents
Carregar totes les fotos de: Suite de luxe, banyera d'hidromassatge

Suite de luxe, banyera d'hidromassatge
El més destacat
Balcó o pati
Control de la temperatura
Frigorífic
Televisor de pantalla plana
Cortines opaques
Dormitoris
Roba de llit d'alta qualitat
Banyera i dutxa independents
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

Bosscheweg 2, Vught, 5261 AA
Sobre aquest allotjament
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Taxes
Els següents càrrecs es paguen a l'allotjament i poden incloure els impostos aplicables:
- Taxa municipal: 2.50 EUR per persona i per nit.
- Serveis sanitaris: 1.60 EUR per nit
Hem inclòs tots els càrrecs que ens ha proporcionat l'allotjament.
Extres opcionals
- Càrrec per l'esmorzar d'estil bufet: 20.50 EUR per adult i 10.25 EUR per nen (preu aproximat).
- Càrrec per animals de companyia: 25 EUR per animal de companyia per nit.
- No és necessari abonar cap taxa en concepte d'animals de servei
- Càrrec per l'ús del bressol: 11.0 EUR per dia.
- Càrrec pel llit addicional: 25.0 EUR per dia.
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
En el cas de les reserves de grups (més de 8 habitacions al mateix allotjament durant les mateixes dates), poden aplicar-se polítiques de cancel·lació o recàrrecs especials
Aquest allotjament accepta les principals targetes de crèdit, targetes de dèbit i efectiu.
Aquest allotjament disposa d'elements de seguretat com ara un detector de fum
Aquest allotjament té espais exteriors, com ara balcons, patis i terrasses, que poden no ser adequats per a nens; si tens cap dubte, et recomanem que et posis en contacte amb l'allotjament abans de l'arribada per confirmar que et puguin assignar una habitació adequada
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
Puntuació nacional
El Departament de Turisme, l'organisme encarregat de la classificació per estrelles a Països Baixos, no ha atorgat cap classificació a aquest allotjament. Per a la comoditat dels nostres clients, li n'hem atorgat una basada en el nostre sistema.
L’allotjament també es coneix com a
Van Der Valk Hotel 's-Hertogenbosch
Van Der Valk Hotel 's-Hertogenbosch Vught
Van Der Valk 's-Hertogenbosch
Van Der Valk 's-Hertogenbosch Vught
Van Der Valk Hotel 's Hertogenbosch
Van Der Valk Hotel 's-Hertogenbosch - Vught Hotel
Van Der Valk Hotel 's-Hertogenbosch - Vught Vught
Van Der Valk Hotel 's-Hertogenbosch - Vught Hotel Vught
Preguntes freqüents
Opinions
Opinions: Van Der Valk Hotel 's-Hertogenbosch - Vught
8,6
Excel·lent
9,0
Neteja
7,4
Ubicació
8,8
Personal i servei
8,4
Respecte al medi ambient
8,6
Estat de l’allotjament i instal·lacions
Opinions
Viatge en família
15 de set. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Estada d’1 nit (set. 2025)
6/10, Acceptable
Michel
22 d’ag. de 2025
Michel
Estada d’1 nit (ag. 2025)
8/10, Bo
Rafael, Marco Island
Viatge en família
15 d’ag. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Rafael
Estada de 3 nits (ag. 2025)
10/10, Excel·lent
Herman
Viatge en parella, Viatge en grup
19 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Herman
Estada de 3 nits (jul. 2025)
10/10, Excel·lent
Sigrid
Viatge en parella
3 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Sigrid
Estada d’1 nit (juny 2025)
10/10, Excel·lent
Remco
24 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Remco
Estada d’1 nit (juny 2025)
8/10, Bo
corrie
22 de juny de 2025
corrie
Estada d’1 nit (juny 2025)
8/10, Bo
Emil
Viatge en família
21 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
Emil
Estada de 3 nits (juny 2025)
10/10, Excel·lent
Sebastian
8 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Sebastian
Estada d’1 nit (juny 2025)
8/10, Bo
Remco
Viatge en família
7 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Remco
Estada d’1 nit (juny 2025)
10/10, Excel·lent
Wilhelm
Viatge de negocis
6 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Wilhelm
Estada d’1 nit (juny 2025)
10/10, Excel·lent
Oliver
Viatge de negocis
31 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Immer, wieder gerne!
Oliver
Estada d’1 nit (maig 2025)
8/10, Bo
Karl-Olof
Viatge de negocis
20 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Karl-Olof
Estada d’1 nit (maig 2025)
8/10, Bo
Sascha
19 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions
Sascha
Estada de 2 nits (abr. 2025)
8/10, Bo
Katherine
16 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Katherine
Estada de 2 nits (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Oddvar
Viatge en grup
14 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Oddvar
Estada de 3 nits (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Ron
Viatge en família
14 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Comoditats
Ron
Estada d’1 nit (abr. 2025)
6/10, Acceptable
Roberto
Viatge en família
12 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Personal i servei
Roberto
Estada d’1 nit (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Vanessa
4 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Vanessa
Estada de 2 nits (març 2025)
10/10, Excel·lent
Fiona
4 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Five stars
Fiona
Estada de 3 nits (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
Martin
Viatge en família
4 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Martin
Estada d’1 nit (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
Rico
Viatge en grup
1 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Rico
Estada de 2 nits (febr. 2025)
8/10, Bo
D
19 de febr. de 2025
D
Estada de 4 nits (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
Erik
17 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Erik
Estada d’1 nit (febr. 2025)
6/10, Acceptable
Martin
Viatge de negocis
22 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
Martin
Estada d’1 nit (gen. 2025)