Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament Leonardo Hotel Vinkeveen





Opinions
8,4 sobre 10,
Molt bo
Serveis populars
El preu actual és de 91 €
taxes i impostos inclosos
27 de jul. - 28 de jul.
Opcions d’habitació
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 3 de 3 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació doble o amb dos llits individuals Deluxe

Habitació doble o amb dos llits individuals Deluxe
10,0 sobre 10
Magnífic
(1 opinió)
El més destacat
Aire condicionat
Calefacció
Bressols (gratis)
Televisor de pantalla plana
Dormitoris
Bany privat
Articles de tocador respectuosos amb el medi ambient
Un assecador de cabells
Carregar totes les fotos de: Suite

Suite
El més destacat
Aire condicionat
Calefacció
Bressols (gratis)
Televisor de pantalla plana
Dormitoris
Articles de tocador respectuosos amb el medi ambient
Un assecador de cabells
Bany privat
Carregar totes les fotos de: Habitació doble o amb dos llits individuals Comfort

Habitació doble o amb dos llits individuals Comfort
7,8 sobre 10
Bé
(7 opinions)
El més destacat
Aire condicionat
Calefacció
Bressols (gratis)
Televisor de pantalla plana
Dormitoris
Bany privat
Articles de tocador respectuosos amb el medi ambient
Un assecador de cabells
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

Groenlandsekade 1, Vinkeveen, 3645BA
Sobre aquest allotjament
Allotjaments similars

Hotel Artemis Amsterdam
Hotel Artemis Amsterdam
- Wifi gratuïta
- Restaurant
- Aire condicionat
- Gimnàs
8.4 de 10, Molt bé, 1.003 opinions
Preu actual: 66 €
taxes i impostos inclosos
29 de juny - 30 de juny
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Taxes
Els següents càrrecs es paguen a l'allotjament i poden incloure els impostos aplicables:
- Taxa municipal: 3.70 EUR per persona i per nit.
Hem inclòs tots els càrrecs que ens ha proporcionat l'allotjament.
Extres opcionals
- Càrrec per l'esmorzar d'estil bufet: 21.50 EUR per persona (preu aproximat).
- Càrrec per l'aparcament sense assistència: 12.50 EUR per dia.
- Càrrec pel llit addicional: 35.0 EUR per nit.
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
En el cas de les reserves de grups (més de 8 habitacions al mateix allotjament durant les mateixes dates), poden aplicar-se polítiques de cancel·lació o recàrrecs especials
Per reservar bressols o llits addicionals, els clients han de contactar amb l'allotjament amb antelació
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit, targetes de dèbit i efectiu.
Es poden fer transaccions sense efectiu.
Puntuació nacional
Hotelstars Union és l'organisme encarregat de la classificació per estrelles a Països Baixos. La d'aquest allotjament és la següent: 4 star Superior. En aquesta pàgina es mostra amb 4,5 estrelles.
L’allotjament també es coneix com a
Apollo Vinkeveen Amsterdam
Hotel Apollo Hotel Vinkeveen Amsterdam Vinkeveen
Vinkeveen Apollo Hotel Vinkeveen Amsterdam Hotel
Hotel Apollo Hotel Vinkeveen Amsterdam
Apollo Hotel Vinkeveen Amsterdam Vinkeveen
Apollo Hotel Amsterdam
Apollo Amsterdam
Leonardo Hotel Vinkeveen Hotel
Apollo Hotel Vinkeveen Amsterdam
Leonardo Hotel Vinkeveen Vinkeveen
Leonardo Hotel Vinkeveen Hotel Vinkeveen
Preguntes freqüents
Opinions: Leonardo Hotel Vinkeveen
Opinions
8,4
Molt bo
9,0/10
Neteja
8,6/10
Personal i servei
8,4/10
Comoditats
8,8/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
8,4/10
Respecte al medi ambient
Opinions
Viatge en parella
12 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Estada d’1 nit (juny 2025)
10/10, Excel·lent
Len
3 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions
Len
Estada de 2 nits (maig 2025)
8/10, Bo
Jean
2 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Jean
Estada de 5 nits (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Kim
27 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Kim
Estada d’1 nit (abr. 2025)
2/10, Horrible
ahmed
Viatge en parella
6 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Què no li ha agradat: Personal i servei
ahmed
Estada de 2 nits (abr. 2025)
6/10, Acceptable
Tore
Viatge de negocis
17 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Tore
Estada d’1 nit (març 2025)
6/10, Acceptable
Isabelle
Viatge de negocis
14 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Correct
Isabelle
Estada d’1 nit (març 2025)
10/10, Excel·lent
Guillermo de J
8 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
Great place to stay
Guillermo de J
Estada de 2 nits (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
Amadeu
21 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Amadeu
Estada de 2 nits (febr. 2025)
8/10, Bo
Richard
11 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Richard
Estada d’1 nit (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
Viatge de negocis
30 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada d’1 nit (gen. 2025)
10/10, Excel·lent
Kees
Viatge en parella
11 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Kees
Estada d’1 nit (gen. 2025)
10/10, Excel·lent
Connor
3 de gen. de 2025
Connor
Estada de 5 nits (des. 2024)
8/10, Bo
Harry
Viatge de negocis
7 de des. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Harry
Estada d’1 nit (des. 2024)
8/10, Bo
Maria
Viatge en parella
5 de nov. de 2024
Què li ha agradat: Neteja
Maria
Estada d’1 nit (oct. 2024)
10/10, Excel·lent
Hasib
7 d’oct. de 2024
Hasib
Estada de 6 nits (set. 2024)
10/10, Excel·lent
Ralf
Viatge en parella
26 de set. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Ralf
Estada d’1 nit (set. 2024)
8/10, Bo
Pieter
Viatge en parella
11 de set. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Pieter
Estada d’1 nit (set. 2024)
2/10, Horrible
Emil Constantin
Viatge en parella, Viatge de negocis
12 d’ag. de 2024
Què no li ha agradat: Comoditats
Emil Constantin
Estada de 4 nits (ag. 2024)
6/10, Acceptable
Daniel
Viatge en família
3 d’ag. de 2024
Què li ha agradat: Personal i servei
Daniel
Estada de 2 nits (jul. 2024)
6/10, Acceptable
Christina
26 de jul. de 2024
Què no li ha agradat: Neteja
Under middel

Christina
Estada de 4 nits (jul. 2024)
8/10, Bo
Sander de
Viatge de negocis
23 de jul. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Sander de
Estada d’1 nit (jul. 2024)
10/10, Excel·lent
Daniel
Viatge en grup
17 de jul. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Daniel
Estada d’1 nit (jul. 2024)
8/10, Bo
Heike
Viatge en grup
14 de jul. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
alles prima und gerne wieder




Heike
Estada de 2 nits (jul. 2024)
10/10, Excel·lent
terry
Viatge en família
5 de jul. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Lovely hotel!
terry
Estada d’1 nit (jul. 2024)