Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament Square Boutique Hotel & Brasserie





Opinions
8,4 sobre 10,
Molt bo
Serveis populars
Opcions d’habitació
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri
Square Boutique Hotel & Brasserie és a Venray, al centre i a prop d'una estació de tren. Golfhorst Golfbaan i Cerveseria Hertog Jan són dues opcions excel·lents per a aquells que busquen unes vacances actives, però si prefereixes submergir-te en la naturalesa, Annapark i Parc Nacional De Maasduinen són el que busques. També val la pena visitar Parc d'atraccions Toverland.

Grote markt 2a-4, Venray, 5801 BL
Què hi ha als voltants
- Annapark - 7 minuts a peu - 0.6 km
- Museu de la Guerra d'Overloon - 9 minuts en cotxe - 6.7 km
- Cerveseria Hertog Jan - 21 minuts en cotxe - 21.6 km
- Jardins del Castell d'Arcen - 23 minuts en cotxe - 24.0 km
- Parc d'atraccions Toverland - 23 minuts en cotxe - 21.6 km
Com moure’s per la zona
Restaurants
- Gastrobar TOF - 1 minuts a peu
- Proeflokaal Goesting - 4 minuts a peu
- De Uitmarkt - 1 minuts a peu
- Chico's - 4 minuts a peu
- Gossimijne Venray - 2 minuts a peu
Sobre aquest allotjament
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Taxes
Els següents càrrecs es paguen a l'allotjament i poden incloure els impostos aplicables:
- Taxa administrativa: 1.70 EUR per persona i per nit
Hem inclòs tots els càrrecs que ens ha proporcionat l'allotjament.
Extres opcionals
- Càrrec per l'esmorzar continental: 15 EUR per adult i 10 EUR per nen (preu aproximat).
- Càrrec per l'aparcament sense assistència: 3 EUR per dia.
- Càrrec per l'ús de l'aparcament de llarga durada: 3 EUR per dia.
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
En el cas de les reserves de grups (més de 8 habitacions al mateix allotjament durant les mateixes dates), poden aplicar-se polítiques de cancel·lació o recàrrecs especials
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit, targetes de dèbit i efectiu.
Es poden fer transaccions sense efectiu.
Aquest allotjament disposa d'elements de seguretat com ara un detector de monòxid de carboni, un extintor, un detector de fum, un sistema de seguretat i una farmaciola
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
Informació addicional
Aquest allotjament no disposa d'ascensors
Només els clients registrats a l'allotjament poden accedir a les habitacions
Puntuació nacional
El Departament de Turisme, l'organisme encarregat de la classificació per estrelles a Països Baixos, no ha atorgat cap classificació a aquest allotjament. Per a la comoditat dels nostres clients, li n'hem atorgat una basada en el nostre sistema.
L’allotjament també es coneix com a
Brasserie Zwaan
Brasserie Zwaan Venray
Hotel & Brasserie Zwaan
Hotel & Brasserie Zwaan Venray
Hotel Brasserie Zwaan Venray
Hotel Brasserie Zwaan
Hotel Brasserie de Zwaan
Hotel Brasserie de Zwaan
Square & Brasserie Venray
Square Boutique Hotel & Brasserie Hotel
Square Boutique Hotel & Brasserie Venray
Square Boutique Hotel & Brasserie Hotel Venray
Preguntes freqüents
Opinions: Square Boutique Hotel & Brasserie
Opinions
8,4
Molt bo
8,8/10
Neteja
9,0/10
Personal i servei
7,8/10
Comoditats
8,0/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
8,4/10
Respecte al medi ambient
Opinions
26 de febr. de 2024
Estada d’1 nit (gen. 2024)
4/10, Deficient
Viatger verificat
Viatge de negocis
23 de gen. de 2024
Què no li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
Redelijk
Viatger verificat
Estada d’1 nit (gen. 2024)
8/10, Bo
Gert
2 d’oct. de 2023
Gert
Estada d’1 nit (set. 2023)
10/10, Excel·lent
Ian
Viatge de negocis
13 de jul. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Nice hotel in a good location.
Ian
Estada de 3 nits (jul. 2023)
10/10, Excel·lent
Annette
26 de juny de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Annette
Estada d’1 nit (juny 2023)
8/10, Bo
J.C.M.
24 d’abr. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
J.C.M.
Estada d’1 nit (abr. 2023)
4/10, Deficient
Frederik
Viatge en parella
17 d’abr. de 2023
Què no li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions
Frederik
Estada d’1 nit (abr. 2023)
8/10, Bo
Viatger verificat
Viatge de negocis
18 de febr. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada de 4 nits (febr. 2023)
8/10, Bo
Andrea
Viatge de negocis
7 de febr. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Andrea
Estada d’1 nit (febr. 2023)
8/10, Bo
Stephanie
27 de nov. de 2022
Stephanie
Estada d’1 nit (nov. 2022)
8/10, Bo
Mikael Zacho
Viatge de negocis
6 d’oct. de 2022
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Mikael Zacho
Estada d’1 nit (oct. 2022)
10/10, Excel·lent
A.F.
15 de set. de 2022
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
A.F.
Estada d’1 nit (set. 2022)
10/10, Excel·lent
Ian
15 de set. de 2022
Ian
Estada de 2 nits (set. 2022)
10/10, Excel·lent
Pieter
Viatge de negocis
24 d’ag. de 2022
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Pieter
Estada de 2 nits (ag. 2022)
10/10, Excel·lent
Joke
22 d’ag. de 2022
Joke
Estada de 2 nits (ag. 2022)
10/10, Excel·lent
A.F.
4 d’ag. de 2022
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
A.F.
Estada d’1 nit (ag. 2022)
8/10, Bo
Larry
Viatge en família
27 de juny de 2022
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Nice location
Larry
Estada d’1 nit (juny 2022)
8/10, Bo
Didier
20 d’abr. de 2022
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Didier
Estada d’1 nit (abr. 2022)
4/10, Deficient
Viatger verificat
15 de jul. de 2021
Què no li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
Matig
Viatger verificat
Estada d’1 nit (jul. 2021)
10/10, Excel·lent
Els
Viatge en grup
25 de maig de 2021
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Els
Estada d’1 nit (maig 2021)
10/10, Excel·lent
Mieke
8 de set. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Uitstekend!
Mieke
Estada d’1 nit (set. 2020)
10/10, Excel·lent
Marco
Viatge de negocis
6 de febr. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Marco
Estada d’1 nit (febr. 2020)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
Viatge de negocis
13 de des. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació



Viatger verificat
Estada d’1 nit (des. 2019)
10/10, Excel·lent
Ian
Viatge de negocis
8 de nov. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Good Dutch Hotel
Ian
Estada d’1 nit (nov. 2019)
8/10, Bo
Trudy
24 de set. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Hotel de Zwaan.
Trudy
Estada de 3 nits (set. 2019)