Hotel Valkenburg by Mercure
Hotel a la vora del riu amb servei de recepció les 24 hores i restaurant
Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament Hotel Valkenburg by Mercure





Serveis populars
El preu actual és de 86 €
taxes i impostos inclosos
24 d’ag. - 25 d’ag.
Opcions d’habitació
Carregar totes les fotos de: Habitació Comfort, 1 llit doble

Habitació Comfort, 1 llit doble
8,2 sobre 10
Molt bo
(10 opinions)
El més destacat
Amb aïllament acústic
Aire condicionat
Calefacció
Televisor de pantalla plana
Dormitoris
Un assecador de cabells
Articles de tocador respectuosos amb el medi ambient
Bany privat
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

DE LEEUWHOF 10, Valkenburg aan de Geul, 6301 KZ
Sobre aquest allotjament
Allotjaments similars

Hotel Kint
Hotel Kint
- Wifi gratuïta
- Restaurant
- Aire condicionat
- Esmorzar disponible
9.2 de 10, Fantàstic, 58 opinions
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Taxes
Els següents càrrecs es paguen a l'allotjament i poden incloure els impostos aplicables:
- Taxa municipal: 2.60 EUR per persona i per nit. Aquesta taxa no s'aplica als menors de 6 anys.
- Taxa de servei: 2.90 EUR per persona i per nit
Hem inclòs tots els càrrecs que ens ha proporcionat l'allotjament.
Extres opcionals
- Càrrec per l'esmorzar d'estil bufet: 21.50 EUR per persona (preu aproximat).
- Càrrec per l'ús de l'aparcament proper: 9 EUR per dia (a 300 m).
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit i targetes de dèbit; no s'accepten pagaments en efectiu.
Es poden fer transaccions sense efectiu.
Aquest allotjament disposa d'elements de seguretat com ara una farmaciola
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
Puntuació nacional
El Departament de Turisme, l'organisme encarregat de la classificació per estrelles a Països Baixos, no ha atorgat cap classificació a aquest allotjament. Per a la comoditat dels nostres clients, li n'hem atorgat una basada en el nostre sistema.
Preguntes freqüents
Opinions: Hotel Valkenburg by Mercure
Opinions
8,0
Molt bo
8,4/10
Neteja
8,4/10
Personal i servei
7,2/10
Comoditats
8,0/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
8,0/10
Respecte al medi ambient
Opinions
4 d’ag. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Estada de 2 nits (jul. 2025)
6/10, Acceptable
Frank
14 de jul. de 2025
Frank
Estada de 2 nits (jul. 2025)
4/10, Deficient
Margreet
8 de maig de 2025
Margreet
Estada d’1 nit (maig 2025)
10/10, Excel·lent
Mark
18 d’abr. de 2025
Mark
Estada de 3 nits (abr. 2025)
6/10, Acceptable
Ernst
25 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Personal i servei
Ernst
Estada d’1 nit (gen. 2025)
8/10, Bo
Janneke
Viatge en parella
27 de des. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i comoditats
Janneke
Estada de 4 nits (des. 2024)
8/10, Bo
cowan
Viatge de negocis
4 de des. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
cowan
Estada de 2 nits (nov. 2024)
8/10, Bo
Bianca
28 de nov. de 2024
Bianca
Estada d’1 nit (nov. 2024)
8/10, Bo
valerie
Viatge de negocis
21 de nov. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
valerie
Estada d’1 nit (nov. 2024)
8/10, Bo
Frederic
5 de nov. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Frederic
Estada d’1 nit (oct. 2024)
8/10, Bo
cowan
Viatge de negocis
23 d’oct. de 2024
Què li ha agradat: Neteja
cowan
Estada de 2 nits (oct. 2024)
8/10, Bo
Carla
25 de set. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Carla
Estada de 3 nits (set. 2024)
8/10, Bo
Viatger verificat
17 de set. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada de 2 nits (set. 2024)
10/10, Excel·lent
francisco
Viatge en grup
12 d’ag. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
francisco
Estada d’1 nit (ag. 2024)
6/10, Acceptable
Jaap
Viatge en parella
21 de jul. de 2024
Què li ha agradat: Comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Què no li ha agradat: Personal i servei
Jaap
Estada de 2 nits (jul. 2024)
8/10, Bo
Inge
21 de jul. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Inge
Estada d’1 nit (jul. 2024)
8/10, Bo
Albert
20 de jul. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Albert
Estada d’1 nit (jul. 2024)
8/10, Bo
Jan
12 de jul. de 2024
Jan
Estada de 3 nits (jul. 2024)
10/10, Excel·lent
Nils Henrik
2 de jul. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Nils Henrik
Estada d’1 nit (juny 2024)
10/10, Excel·lent
Lars
Viatge en parella
23 de juny de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Lars
Estada d’1 nit (juny 2024)
10/10, Excel·lent
Anja
Viatge de negocis
15 de maig de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Anja
Estada d’1 nit (maig 2024)
8/10, Bo
Ron
Viatge en grup, Viatge en família
5 de maig de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Ron
Estada de 2 nits (maig 2024)
6/10, Acceptable
Carsten
Viatge en parella
1 de maig de 2024
Què li ha agradat: Personal i servei
Carsten
Estada de 3 nits (abr. 2024)
10/10, Excel·lent
J.F.
6 d’abr. de 2024
J.F.
Estada d’1 nit (abr. 2024)
8/10, Bo
Paulien
Viatge en parella
23 de febr. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Paulien
Estada de 2 nits (febr. 2024)