Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament Wifala Harmony Hotel





VIP Access
Opinions
9,2 sobre 10,
Fantàstic
Serveis populars
El preu actual és de 97 €
19 de set. - 20 de set.
VIP Access tier member
Gaudeix de més avantatges fent-te membre
- Estalvia un 15 % o més en una selecció d’allotjaments amb VIP Access quan arribis a la categoria Silver o superior
- Gaudeix d’una qualitat de primer ordre i d’un servei excepcional
- Aconsegueix un avantatge durant la teva estada en una selecció d’allotjaments, a més de millores gratuïtes de la categoria de l’habitació i entrada avançada i sortida tardana quan estiguin disponibles
Opcions d’habitació
Consulta la disponibilitat per a aquestes dates
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 6 de 6 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació doble estàndard

Habitació doble estàndard
9,4 sobre 10
Magnífic
(3 opinions)
El més destacat
Calefacció
Televisor intel·ligent
Un cobrellit
Cortines opaques
Roba de llit d'alta qualitat
Capçal de dutxa tipus cascada
Un assecador de cabells
Bany privat
Carregar totes les fotos de: Habitació doble superior

Habitació doble superior
El més destacat
Calefacció
Televisor intel·ligent
Un cobrellit
Cortines opaques
Roba de llit d'alta qualitat
Capçal de dutxa tipus cascada
Un assecador de cabells
Bany privat
Carregar totes les fotos de: Habitació Deluxe, banyera d'hidromassatge

Habitació Deluxe, banyera d'hidromassatge
10,0 sobre 10
Magnífic
(1 opinió)
El més destacat
Calefacció
Televisor intel·ligent
Un cobrellit
Cortines opaques
Roba de llit d'alta qualitat
Capçal de dutxa tipus cascada
Un assecador de cabells
Bany privat
Carregar totes les fotos de: Habitació superior

Habitació superior
El més destacat
Calefacció
Televisor intel·ligent
Un cobrellit
Cortines opaques
Roba de llit d'alta qualitat
Capçal de dutxa tipus cascada
Un assecador de cabells
Bany privat
Carregar totes les fotos de: Suite júnior

Suite júnior
10,0 sobre 10
Magnífic
(2 opinions)
El més destacat
Calefacció
Televisor intel·ligent
Roba de llit d'alta qualitat
2 Dormitoris
Cortines opaques
Un cobrellit
Capçal de dutxa tipus cascada
Un assecador de cabells
Carregar totes les fotos de: Habitació estàndard

Habitació estàndard
10,0 sobre 10
Magnífic
(1 opinió)
El més destacat
Calefacció
Televisor intel·ligent
Un cobrellit
Cortines opaques
Roba de llit d'alta qualitat
Capçal de dutxa tipus cascada
Un assecador de cabells
Bany privat
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

Sector Querocancha S/N, Urubamba, Cusco
Sobre aquest allotjament
Wifala Harmony Hotel
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Taxes
Els següents càrrecs es paguen a l'allotjament i poden incloure els impostos aplicables:
- És possible que hagis de pagar l'impost nacional del Perú sobre el valor afegit (18 %) a l'allotjament. Els viatgers no residents que presentin un passaport i un visat de turista vàlids poden estar exempts d'abonar l'impost sobre el valor afegit (18 %). .
Hem inclòs tots els càrrecs que ens ha proporcionat l'allotjament.
Extres opcionals
- Càrrec pel servei de connexió amb l'aeroport: 80 USD per vehicle (només l'anada, 3 persones com a màxim).
- Càrrec per l'aparcament a l'aire lliure sense assistència: 5 USD per dia (entrada i sortida preferents).
- Es pot fer el registre d'entrada abans de l'horari establert si es paga un càrrec (subjecte a disponibilitat).
- Es pot fer el registre de sortida més tard de l'horari establert si es paga un càrrec (subjecte a disponibilitat).
- Càrrec per la llenya: 5 USD per nit.
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit; no s'accepten pagaments en efectiu.
No es garanteix l'aïllament acústic de les habitacions
Número de registre de l’allotjament: 20602933751
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
Informació addicional
Aquest allotjament no disposa d'ascensors
Per norma general, els menors de 18 anys no poden estar-se en un allotjament del Perú sense un dels progenitors, un tutor legal o una persona responsable degudament autoritzada. Es pot demanar als adults que l’acompanyin que ensenyin el seu DNI i el del menor, juntament amb qualsevol altra documentació acreditativa compulsada. Recomanem que els clients que tinguin previst viatjar amb menors facin les consultes pertinents en el consolat peruà abans del viatge per obtenir més informació.
D'acord amb la legislació del Perú, no s'accepta efectiu per a pagaments de més de 2000 PEN o 500 USD. Els que siguin d'un import superior s'han d'efectuar amb targeta de crèdit o un altre mètode aprovat per l'allotjament i la legislació local. A més, no es poden utilitzar diverses divises.
L'horari de la piscina és el següent: 09:00-21:00.
Aquest allotjament no admet animals de companyia ni gossos pigall
L’allotjament també es coneix com a
Wifala Harmony Hotel Hotel
Wifala Harmony Hotel Urubamba
Wifala Harmony Hotel Hotel Urubamba
Preguntes freqüents
Opinions: Wifala Harmony Hotel
Opinions
9,2
Fantàstic
9,6/10
Neteja
9,4/10
Personal i servei
9,0/10
Comoditats
9,0/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
9,4/10
Respecte al medi ambient
Opinions
Viatge en parella
4 de set. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Estada de 2 nits (ag. 2025)
10/10, Excel·lent
Carrie
Viatge en parella
11 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions

Carrie
Estada d’1 nit (jul. 2025)
10/10, Excel·lent
Katja
Viatge en família
8 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Katja
Estada d’1 nit (juny 2025)
10/10, Excel·lent
maria jose
11 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Me encantó todo!



maria jose
Estada d’1 nit (juny 2025)
10/10, Excel·lent
David
28 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Just wow! Totally unique.


David
Estada de 3 nits (maig 2025)
10/10, Excel·lent
Kristin
13 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Kristin
Estada d’1 nit (maig 2025)
10/10, Excel·lent
Neha
19 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Personal i servei, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Neha
Estada d’1 nit (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Jasmin
Viatge en família amb nens petits
8 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Jasmin
Estada d’1 nit (març 2025)
10/10, Excel·lent
Genevieve
8 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Genevieve
Estada d’1 nit (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Jairo
27 de març de 2025
Què li ha agradat: Personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions
Jairo
Estada de 5 nits (març 2025)
4/10, Deficient
Rae
Viatge en parella
10 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Què no li ha agradat: Comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Rae
Estada d’1 nit (març 2025)
10/10, Excel·lent
Bilma, Stamford
7 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Bilma
Estada d’1 nit (febr. 2025)
8/10, Bo
Ralph, Otego
8 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Ralph
Estada de 2 nits (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
Dhamelys
5 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Dhamelys
Estada de 2 nits (gen. 2025)
8/10, Bo
Sayaka, Las Vegas
Viatge en família
26 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Sayaka
Estada de 2 nits (gen. 2025)
10/10, Excel·lent
Natashia
7 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Natashia
Estada de 2 nits (des. 2024)
10/10, Excel·lent
ul
6 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Bonita experiencia, solo se acabó el agua caliente
ul
Estada d’1 nit (gen. 2025)
8/10, Bo
Sophia Ayana
Viatge en família
20 de des. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Sophia Ayana
Estada de 8 nits (des. 2024)
8/10, Bo
Melissa
Viatge en parella, Viatge amb animals de companyia, Viatge en família amb nens petits, Viatge en grup, Viatge en família
2 de des. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Melissa
Estada d’1 nit (nov. 2024)
10/10, Excel·lent
Joey
Viatge en grup
10 de nov. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Joey
Estada de 2 nits (oct. 2024)
10/10, Excel·lent
Wilnelys
Viatge en parella
24 de set. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Wilnelys
Estada de 3 nits (set. 2024)
10/10, Excel·lent
Kevin, Gaithersburg
Viatge en parella
12 de set. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Kevin
Estada de 3 nits (set. 2024)
10/10, Excel·lent
Sherley
22 de jul. de 2024
Què li ha agradat: Personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions
Sherley
Estada d’1 nit (jul. 2024)
6/10, Acceptable
F. Ivan
Viatge en parella
5 de maig de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
F. Ivan
Estada d’1 nit (maig 2024)
10/10, Excel·lent
Daniela
Viatge en família
4 de maig de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Daniela
Estada d’1 nit (març 2024)