Zorghotel Udens Duyn
Hotel a Uden amb un gimnàs i servei de recepció les 24 hores
Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament Zorghotel Udens Duyn





Opinions
8,6 sobre 10,
Excel·lent
Serveis populars
Opcions d’habitació
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 2 de 2 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació individual Deluxe

Habitació individual Deluxe
El més destacat
Amb aïllament acústic
Control de la temperatura
Frigorífic
Televisor de pantalla plana
Un assecador de cabells
Bany privat
Minibar
Bullidora elèctrica
Carregar totes les fotos de: Habitació doble, 2 llits individuals

Habitació doble, 2 llits individuals
El més destacat
Amb aïllament acústic
Aire condicionat
Frigorífic
Televisor de pantalla plana
Un assecador de cabells
Bany privat
Cafetera/tetera
Minibar
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

Annaboulevard 6, Uden, 5406 PZ
Sobre aquest allotjament
Allotjaments similars

Hotel Jambon
Hotel Jambon
- Aparcament inclòs
- Wifi gratuïta
- Restaurant
- Aire condicionat
8.4 de 10, Molt bé, 51 opinions
Preu actual: 108 €
taxes i impostos inclosos
18 de juny - 19 de juny
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Taxes
Els següents càrrecs es paguen a l'allotjament i poden incloure els impostos aplicables:
- Taxa municipal: 1.30 EUR per persona i per nit.
Hem inclòs tots els càrrecs que ens ha proporcionat l'allotjament.
Extres opcionals
- Càrrec per l'esmorzar d'estil bufet: 16.50 EUR per persona (preu aproximat).
- Càrrec per l'aparcament sense assistència: 5.00 EUR per dia.
- Càrrec per fer el registre d'entrada abans de l'horari establert: 35.00 EUR.
- Càrrec pel registre de sortida més tard de l'horari establert: 35.00 EUR.
- Càrrec per l'ús del bressol: 15.0 EUR per dia.
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
En el cas de les reserves de grups (més de 8 habitacions al mateix allotjament durant les mateixes dates), poden aplicar-se polítiques de cancel·lació o recàrrecs especials
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit.
Es poden fer transaccions sense efectiu.
Puntuació nacional
El Departament de Turisme, l'organisme encarregat de la classificació per estrelles a Països Baixos, no ha atorgat cap classificació a aquest allotjament. Per a la comoditat dels nostres clients, li n'hem atorgat una basada en el nostre sistema.
L’allotjament també es coneix com a
Hotel Duyn
Hotel Udens Duyn
Udens Duyn
Zorghotel Udens Duyn Hotel
Zorghotel Duyn Hotel
Zorghotel Udens Duyn
Zorghotel Duyn
Zorghotel Udens Duyn Uden
Zorghotel Udens Duyn Hotel
Zorghotel Udens Duyn Hotel Uden
Preguntes freqüents
Opinions: Zorghotel Udens Duyn
Opinions
8,6
Excel·lent
9,6/10
Neteja
9,0/10
Personal i servei
7,6/10
Comoditats
9,6/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
9,2/10
Respecte al medi ambient
Opinions
22 de set. de 2023
Estada d’1 nit (set. 2023)
8/10, Bo
Stuart
15 de set. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Stuart
Estada d’1 nit (set. 2023)
10/10, Excel·lent
Marrit
25 d’ag. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Marrit
Estada de 2 nits (ag. 2023)
8/10, Bo
Bram
6 d’ag. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Bram
Estada d’1 nit (ag. 2023)
10/10, Excel·lent
Wilma
Viatge en parella, Viatge de negocis
24 de juny de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Wilma
Estada de 3 nits (juny 2023)
10/10, Excel·lent
Thomas
14 de juny de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i comoditat de l’habitació
Thomas
Estada d’1 nit (juny 2023)
8/10, Bo
Chad
Viatge de negocis
7 de juny de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i comoditat de l’habitació
Chad
Estada d’1 nit (juny 2023)
10/10, Excel·lent
Thomas
Viatge de negocis
1 de juny de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Thomas
Estada d’1 nit (maig 2023)
6/10, Acceptable
sylwia
29 de maig de 2023
sylwia
Estada d’1 nit (maig 2023)
8/10, Bo
Detlef
23 de maig de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Detlef
Estada de 2 nits (maig 2023)
8/10, Bo
Janick
15 de maig de 2023
Janick
Estada d’1 nit (maig 2023)
10/10, Excel·lent
Phillipa
7 de maig de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Phillipa
Estada de 2 nits (maig 2023)
8/10, Bo
Thomas
Viatge de negocis
11 d’abr. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Thomas
Estada d’1 nit (abr. 2023)
6/10, Acceptable
Daniel
23 de març de 2023
Daniel
Estada d’1 nit (març 2023)
10/10, Excel·lent
Adrian
7 de febr. de 2023
Adrian
Estada d’1 nit (febr. 2023)
10/10, Excel·lent
Guustine
9 d’oct. de 2022
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Guustine
Estada d’1 nit (oct. 2022)
10/10, Excel·lent
Terry
Viatge de negocis
29 de set. de 2022
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Very Comfortable
Terry
Estada d’1 nit (set. 2022)
10/10, Excel·lent
Tom
Viatge en grup
26 de set. de 2022
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Very modern and clean
Tom
Estada de 2 nits (set. 2022)
10/10, Excel·lent
A.F.
8 de set. de 2022
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
A.F.
Estada d’1 nit (set. 2022)
10/10, Excel·lent
Marine
24 de jul. de 2022
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Marine
Estada d’1 nit (jul. 2022)
8/10, Bo
John
Viatge de negocis
17 de juny de 2022
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
John
Estada d’1 nit (juny 2022)
6/10, Acceptable
SAID
Viatge en família
31 de maig de 2022
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
SAID
Estada d’1 nit (maig 2022)
10/10, Excel·lent
Manuel
Viatge de negocis
29 de gen. de 2022
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Manuel
Estada de 8 nits (nov. 2021)
2/10, Horrible
Kim
Viatge de negocis
25 de gen. de 2022
Què li ha agradat: Neteja
Kim
Estada d’1 nit (gen. 2022)
6/10, Acceptable
Ron
Viatge en parella
27 de des. de 2021
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Què no li ha agradat: Comoditats
Ron
Estada d’1 nit (des. 2021)