Hotel Restaurant du Midi
Hotel a Revel amb servei de recepció les 24 hores i restaurant
Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament Hotel Restaurant du Midi





Opinions
8,6 sobre 10,
Excel·lent
Serveis populars
El preu actual és de 88 €
taxes i impostos inclosos
29 de juny - 30 de juny
Opcions d’habitació
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 4 de 4 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació amb dos llits individuals estàndard

Habitació amb dos llits individuals estàndard
El més destacat
Aire condicionat
Bressols (gratis)
Televisor LCD
Bany privat
Un assecador de cabells
Armari rober o de rebost
Escriptori
Servei de neteja diari
Carregar totes les fotos de: Habitació doble estàndard

Habitació doble estàndard
El més destacat
Aire condicionat
Bressols (gratis)
Televisor LCD
Bany privat
Un assecador de cabells
Armari rober o de rebost
Escriptori
Servei de neteja diari
Carregar totes les fotos de: Habitació doble estàndard, zona enjardinada

Habitació doble estàndard, zona enjardinada
8,0 sobre 10
Molt bo
(1 opinió)
El més destacat
Aire condicionat
Bressols (gratis)
Televisor LCD
Bany privat
Un assecador de cabells
Armari rober o de rebost
Escriptori
Servei de neteja diari
Carregar totes les fotos de: Habitació doble superior

Habitació doble superior
El més destacat
Aire condicionat
Bressols (gratis)
Televisor LCD
Roba de llit d'alta qualitat
Bany privat
Un assecador de cabells
Armari rober o de rebost
Escriptori
També et pot agradar

Holiday Inn Toulouse Airport by IHG
Blagnac
- Piscina
- S’admeten animals
- Wifi gratuïta
- Restaurant
8.8 de 10, Excel·lent, 587 opinions
Preu actual: 90 €
taxes i impostos inclosos
18 de jul. - 19 de jul.
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

34, Boulevard Gambetta, Revel, Haute-Garonne, 31250
Sobre aquest allotjament
Allotjaments similars

Auberge du Poids Public
Auberge du Poids Public
- S’admeten animals
- Aparcament inclòs
- Wifi gratuïta
- Restaurant
9.2 de 10, Fantàstic, 73 opinions
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Taxes
Els següents càrrecs es paguen a l'allotjament i poden incloure els impostos aplicables:
- Taxa municipal: 1.11 EUR per persona i per nit. Aquesta taxa no s'aplica als menors de 18 anys.
Hem inclòs tots els càrrecs que ens ha proporcionat l'allotjament.
Extres opcionals
- Càrrec per l'esmorzar d'estil bufet: 9.00 EUR per persona (preu aproximat).
- Càrrec per animals de companyia: 5 EUR per animal de companyia per nit.
- No és necessari abonar cap taxa en concepte d'animals de servei
- Càrrec pel llit addicional: 10.0 EUR per nit.
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit i efectiu.
Informació addicional
Aquest allotjament no disposa d'ascensors
D'acord amb la normativa del país, aquest allotjament no accepta pagaments en efectiu d'imports superiors a 1000 EUR; per a més informació, contacta amb l'allotjament mitjançant la informació que trobaràs a la confirmació de la reserva
Puntuació nacional
Aquest allotjament ha rebut la classificació per estrelles oficial de ATOUT France, l'agència de desenvolupament turístic de França.
L’allotjament també es coneix com a
Hotel Restaurant Midi Revel
Hotel Restaurant Midi
Restaurant Midi Revel
Hotel Restaurant du Midi Hotel
Hotel Restaurant du Midi Revel
Hotel Restaurant du Midi Hotel Revel
Preguntes freqüents
Opinions: Hotel Restaurant du Midi
Opinions
8,6
Excel·lent
9,0/10
Neteja
8,4/10
Personal i servei
10/10
Comoditats
8,4/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
9,6/10
Respecte al medi ambient
Opinions
Viatge de negocis
10 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Estada d’1 nit (abr. 2025)
8/10, Bo
GUILLAUME
Viatge de negocis
3 de des. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
GUILLAUME
Estada de 3 nits (nov. 2024)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
17 de maig de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Excellent
Viatger verificat
Estada d’1 nit (maig 2024)
4/10, Deficient
maryse
6 de maig de 2024
Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
Què no li ha agradat: Personal i servei
Pas de Réceptionnistes
maryse
Estada d’1 nit (maig 2024)
10/10, Excel·lent
Fregioni
24 de febr. de 2024
Fregioni
Estada d’1 nit (febr. 2024)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
Viatge en família
11 de febr. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Très bon hôtel
Viatger verificat
Estada d’1 nit (febr. 2024)
8/10, Bo
CECILE
Viatge de negocis
6 d’oct. de 2022
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
CECILE
Estada de 3 nits (oct. 2022)
10/10, Excel·lent
philippe
12 de nov. de 2021
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
philippe
Estada d’1 nit (nov. 2021)
8/10, Bo
christian
Viatge de negocis
16 d’abr. de 2021
Què li ha agradat: Personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
christian
Estada d’1 nit (abr. 2021)
10/10, Excel·lent
FREDERIC
Viatge de negocis
20 de març de 2021
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
FREDERIC
Estada de 2 nits (set. 2020)
10/10, Excel·lent
FATHI
Viatge de negocis
22 de gen. de 2021
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
tres bien
FATHI
Estada de 2 nits (gen. 2021)
6/10, Acceptable
JOELLE
28 de set. de 2020
JOELLE
Estada de 2 nits (set. 2020)
8/10, Bo
arnaud
Viatge de negocis
17 de set. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
arnaud
Estada d’1 nit (set. 2020)
10/10, Excel·lent
BARLET
Viatge de negocis
17 de set. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Authentique et personnel
BARLET
Estada d’1 nit (set. 2020)
10/10, Excel·lent
humbert, cabasse
Viatge en parella
3 d’ag. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
humbert
Estada de 3 nits (jul. 2020)
8/10, Bo
Nathalie
17 de jul. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Une belle bâtisse
Nathalie
Estada d’1 nit (jul. 2020)
10/10, Excel·lent
Manuel
Viatge de negocis
10 de juny de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Manuel
Estada de 2 nits (juny 2020)
4/10, Deficient
Jean pierre
6 de març de 2020
Què li ha agradat: Neteja, comoditat de l’habitació
Què no li ha agradat: Personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions
client pas considere
Jean pierre
Estada d’1 nit (març 2020)
8/10, Bo
marie helene
20 de des. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
marie helene
Estada d’1 nit (des. 2019)
8/10, Bo
Yannick
Viatge de negocis
24 d’oct. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
Séjour agréable mais petit déjeuner basique
Yannick
Estada d’1 nit (oct. 2019)
4/10, Deficient
Viatger verificat
23 de set. de 2019
Viatger verificat
Estada d’1 nit (set. 2019)
10/10, Excel·lent
Sébastien
Viatge de negocis
21 de set. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Sébastien
Estada de 2 nits (set. 2019)
10/10, Excel·lent
Antoine
8 de set. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Antoine
Estada de 2 nits (ag. 2019)
4/10, Deficient
Vanessa
7 de set. de 2019
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Vanessa
Estada d’1 nit (set. 2019)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
Viatge amb animals de companyia, Viatge en família
24 de jul. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada d’1 nit (jul. 2019)